Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Boluspor kümeye

Boluspor kümeye
    12 Haziran 2024

    BOLUSPOR KÜMEYE Levent Ömer Bıltır Bolu valisi Erkan Kılıç ...

                                 BOLUSPOR KÜMEYE

    Levent Ömer Bıltır

           Bolu  valisi Erkan Kılıç , Bolu  belediye başkanı  Tanju Özcan , Bolu milletvekilleri 

    Türker Ateş ve İsmail Akgül  toplanmışlar.  Boluspor Başkanı  Savaş  Abak aday

    olmayacağını açıkladı ya onu ikna etmeye çalışmışlar. Abak İkna olmamış , kesinlikle

    bırakacakmış. Milletvekilleri bu hafta bunu çözmek ve para ve başkan adayı bulmak

    için  girişimlerde bulunacaklarmış.

      31  seneden beri birinci lig. Yılda  ortalama  150 trilyon para. 31  senede 4 katrilyon

    650 trilyon para gitmiş. Elde hiçbir şey yok.

      Her sene  dışarıdan  20 yeni futbolcu. Hepsi çıplak ayağa mokasen ayakkabılar,

    dar paça pantolonlar , dövmeler. Bolu ve  bunun gibi yerlerin paralarıyla yılda her

    birine  4  -  5   trilyon  paralar.

       Geçen hafta  basketbol süper liginde  yer alan Manisa büyükşehir belediye spor

    Kulübünün yeni seçilen başkanı  şöyle bir açıklama yaptı.

           “İki senede 7.5 milyon dolar para harcanmış bu kulübe… Bomboş, elimizde bir

    tane oyuncumuz yok, altyapımız yok sadece elimizde basketbol topları var “

         Fanatik Fenerbahçeli Fazıl Say da  Fenerbahçe kongresinden sonra şunu paylaşmış :

        “Ali Koç (tebrik ederim kazanmış yine) aileden çok zengin. Türkiye gibi yoksul bir

    ülkede yüz milyonlarca doları futbola yatırıyor. Nerdeyse tüm holding birimlerini de işe

    koşuyor, paralar paralar, anlayamayacağımız rakamlar ……

     "O parayla kültür devrimi olurdu, orkestralar, festivaller, bienaller kurulurdu,

    eserler üretilirdi, eğitimde neler yapılırdı Anadoluda, -bu zor durumdaki ülkede- o para

    o vasat futbolculara verileceğine, üşke kültürel şahlanırdı, sadece kültür de değil, ilim

    bilim..Yatırım..  “

       Yılda  150 trilyon para  Boluspor a. O da resmi olan. Bir sürü borç var. Savaş başkan

    hergün yeni bir borçtan bahsediyor. Bunlar  dahil değil.

       Her yıl harcanan bu 150 trilyonla  neler  yapılırdı. Bayındırlık 2024 resmi fiyatları ile

    en pahalı yapı grubu olan  5 D grubu yapıların birim m2 fiyatı 27.000 tl. Tiyatro ve

    konser salonları bu gruba dahil yapılar. Aklınıza gelen diğer her türlü yapı daha düşük

    maliyetli. Yani kongre merkezleri , spor salonları vs. ne aklınıza gelirse daha da ucuz.

        İşin özeti  m2 fiyatı 27.000 tl olan  6.000 metre  bir  kültür merkezi yapsanız 162

    Trilyon maliyeti.. Boluspor un bir yıllık maliyeti.

       Bolu  halkını kaç  senedir  ses ,ışık , akustik vs yönlerinden  rezalet bir  yer  olan

    Necip Fazıl Kültür Merkezine mecbur ediyorlar.

       31  senede  her mahalleye  birer tane kültür ve bilim  merkezi açılırdı 6000 m2 lik

    yada  15.000  m2 lik,  içinde  her şeyi olan en güzelinden kültür merkezlerinden 10 tane

    yapılırdı.İçlerinde binlece gencimiz resim yapardı,tiyatro yapardı ,müzik çalışırdı ,

    laboratuarlarında deneyler yapardı ..

       Hadi kültür  merkezini geçtim. Madem futbola yatıracaksınız bu parayı. Geçen hafta

    Ankarada üç yeri aradım sentetik futbol sahası yapan. En kral sahayı  10

    trilyona,yaparız dediler.

      Yıllık harcanan parayla  her sene  15 tane saha yapardınız. Her mahalleye bir saha.

    Gençlerimiz ne  güzel antrenman yapardı bu sahalarda.

       Boluspor  markaymış. En çok söyledikleri bu. Kaç defa  yazdım. Söyler misiniz

    Bolu nun spor yapan çocukları  ne acaba. Gidin yüzlerce sporcu her gün karaçayırda

    tenis oynuyor , jimnastik yapıyor, yüzüyor, eskrim ve atletizm  yapıyor, badminton

    oynuyor  ve diğer Sporları. Onlarca milli sporcu var. Neden onlara yardım

    etmiyorsunuz. Onlar marka  değimli.

        Daha  iki  ay  önce  Orhangazi  Ortaokulu erkek hentbol takımı Türkiye şampiyonu

    oldu. Çeyrek final , yarı final değil arkadaşlar Türkiye şampiyonu oldu. İstanbul,

    Ankara Takımlarını yenerek. Var mı bir soran. İki sene önce birinci ligde yer alan erkek

    ve kadın Hentbol takımlarımız üstelik bütün oyuncuları Bolulu ve alyapıdan

    yetişmişken  kapandı, yıllık bütçeleri 500.000 tl bile  değilken..Bunlar  marka 

    değimli. Bu bolunun çocukları marka  değil mi şimdi.

        Voleybolda Tayfun hoca , Hamit hoca , Remziye hoca  neler  yapıyorlar. Ellerinde

    nice cevherler var. Bir sordunuz mu.

       Yıllardır sürekli izliyorum.ülkemizin bir tane tenisçisi yok , yüzücüsü yok , atleti yok,

    bisikletçisi yok büyük turnuvalarda yer alan. Neden yok , bu kafa yüzünden işte. Hep

    futbol. Hep futbol. Bir kere gittiniz mi karaçayıra bu sporcuları izlemeye ..

       Son olarak  şunları  yazmak istiyorum.

         İnsanımız uyandı artık. Vermiyor Boluspor a para. Büyük paraları bırakın

    her bir personel maaşı için kampanya yaptılar. Çıka çıka iki firma çıktı iki personel

    maaşını karşılamak için. Şimdi yine bir kampanya düzenlemişler. Yine vermeyecek

    kimse ..Vermesinde zaten ..Planlarınızı buna göre yapın ..

       Boluspor markaymış . Eskişehir, Bursa, Zonguldak, Mersin vs de  markaydı. Bunların

    hepsi şimdi ya amatörde ya üçüncü ligde. Hiçbir şey olduğu yok. Bu şehirlerde

    kimsenin taktığı yok. Hayat devam ediyor. Boluspor da düşerse hayat devam

    edecek. Kimsede takmayacak merak etmeyin. Takım düşerse falan diye

    kendinizi gülünç duruma düşürmeyin. İnsanların böyle bir gündemi yada korkusu yok

       Bolu  merkez  nüfusa baktım.180.000.  Geçen  sezon  Boluspor un seyirci ortalaması

    1000 kişiyi geçmedi. Çoğu maçta 300 - 500  seyirci. Katılan herkesin yalnızca bir oy

    kullanabildiği dürüst bir seçim yapın. Kurun sandığı belediyeye yada bilgisayardan

    elektronik sistemi. Sorun halkımıza Boluspor a bu kadar  para verilsin mi , Gölcük ve

    otoparklar Boluspora mı gitsin yoksa sanata,kültüre,bilime , Bolunun sporcu

    çocuklarına mı diye.

         5000 kişi ya çıkar ya çıkmaz  Boluspor a verin diyen. Geri kalan 175.000 kişi

    hayır diyecektir emin olun. Çevremdeki insanların hemen hepsi  spor aşığı ve  inanın

    hepsi bu  paraların verilmesine hele ki Gölcük ve otoparkların Boluspor a verilmesine

    çok karşılar .

         Son olarak   bir  sorum da  başkan Savaş  Abak a olacak.  İlk basın toplantınızda

    alt yapı antrenörlerinize ne kadar  maaş verdiğinizi  açıklar mısınız lütfen. Birde  neden

    iki  senedir  Bolupor un resmi  web sitesinde hala alt yapı resim ve bilgilerinin

    olmadığını, hazırlanıyor ibaresinin olduğunu.

       Başkanlıkla  ilgilide şunu yazayım son olarak. Şu anda  bu işi  yapacak tek kişi savaş

    Abak gözüküyor. Bırakmasın. Daha önce de yazmıştım birkaç kere. A milli basketbol

    takımımızın ve Fenerbahçenin yıllarca  antrenörlüğünü yapmış olan  Tanjevic Türkiye

    ye gelmeden önce Stefanel Milano nun antrenörüydü. Takım İtalyada süper ligin bir alt

    ligi olan birinci ligde oynuyordu. Tamamıyla gençlerden kurulu bir  takım kurdular. yaş

    ortalaması 19 olan. Hedef süper ligdi. Takım ilk senesinde bırakın süper lige çıkmayı

    ikinci lige düştü. Tanjevic i bırakmadılar. Sonraki sene  takım birinci lige ,daha sonra

    süper lige çıktı. Bir sene sonra ise süper lig ve Avrupa da şampiyon oldu.

       Savaş Abak a önerim. Devam ediniz. Kişilik,bilgi,oyunculara yaklaşım vs yönleriyle

    çok güvendiğiniz bir antrenörle üç dört senelik bir anlaşma yapınız. Tamamen 19 – 20

    yaşındaki gelecek vadeden gençlerden bir takım kurunuz. Yanlarına en fazla iki üç tane

    tecrübeli ve kişilikli ,  abi diyebileceğimiz oyuncu ekleyiniz. Bu takımın bütçesi

    maksimum 50 – 60  trilyon olsun. Gerekirse takım küme düşsün. Bunları kamuoyu ile

    açıkça paylaşın ve bu şartlarla seçime girin. Kazanırsanız bu şartlarda devam

    edin. Futbolu ve sporu çok seviyorsunuz gördüğüm kadarıyla. 31 senedir hep aynı

    şeyler yapıldı. Sonuç sıfır elde var sıfır. Bu devrimi siz  yapabilirsiniz ve Türkiyede

    örnek gösterilen  bir takımı yaratan başkan ve  ekibi olarak tarihe geçersiniz.

       60  trilyonluk bir bütçe dedim. 150 trilyon normalde bütçe.Geri  kalan 90 trilyonla da

    bir  kültür merkezi açarsınız Savaş başkan. Annenizin yada babanızın adına hayrına.

        Sayın Valim, sayın Milletvekillerim ve  sayın Belediye başkanım.

         Madem  görüşmeler yapacaksınız firmalarla vs , bırakın Boluspor için görüşmeyi.

    Bolu kültür merkezi için yada Bolunun sporcu , ressam , tiyatrocu , ilim adamı olacak 

    Gençlerine kaynak için görüşün firmalarımızla ..

         Gençlerimizin , çocuklarımızın ve onların ailelerinin  duasını almış olursunuz …

         Bolunun parası bu gençlere  gider  dışarıdan gelen elin futbolcusuna değil ..

      

    • KIL NİYAZİ18 Haziran 2024 . 18:15

      Savaş başkan adam gibi adam, önceki başkanlar ellerini ceplerine soklamdıkları gibi yandaşların alacakları var diyerek kulubü borçlandırıp, kendileri avrupa tatillerinde boy göstermekten başka sov yapmadılar
    • BOLUSPOR-YAMAN15 Haziran 2024 . 10:50

      Ömer Bey'de Ali Bey'de yazIlarında kısmen haklılar. Ali Bey Meslek lisesinden , Levent Bey PTT basketbol takımı koçluğundan tanıyorum. Tekrar etmek gerekirse Bolupor profesyonel bir kulüp ve kendi gelirleri var. Bu gelirler zaten Boluspor olmazsa olmaz. Devlet Boluspor'u hiç bir şekilde finanse etmiyor. Boluspor bolu halkını sömürmüyor. Bunun 70 yıllık staddan ble anlarsınız. Ama Bolununda Boluspor'u taşıyamadığı aşikar. 50 yıllık futbol kuübünün maçlarına 1000 kişi gelmiyor. 20 kişi forma alımıyor. Bugün Savaş başkan çıktı. Yarın çıkmazsa batar. Ama bunun nedenide yönetimler. Bu sene alınan Vusal,Gigiç,Kamara,Hüsamettin alınmasa be olurdu. Bunların yerine alt yapıdan 3.ligden adam bulup koysan ne olurdu ? Bu da benim dönemimde düşmeyelimde ne olursa olsun mantığı... selamlar
    • BOLUSPOR-YAMAN-215 Haziran 2024 . 10:43

      Ömer Bey Boluspor'un her geçen gün açık verdiği , bu açığı kapatmak için sürekli bir yerlede para aradığı aşikar. Bu konuda size hak veriyorum.Ben kesinlikle profesyonel bir kulübün devlet desteği ve yardımı ile ayakta kalmasına karşıyım. Bunu net söylüyorum Boluspor eğer Bolu'nun kaynaklarını sömürür bu durum nedeniyle başka kaynaklara yatırım yapmasını engellerse kesinlikle küme düşsün ve amatörde devam etsin..Fakat Bolu'ya develet kaynaklarından gelen birşey yok. GS nin BJK nin 400-500 milyon vergi borcu silindi. Boluspor'un 0. Devlet GS ye Kemerburgazda bedava arazi verdi. Boluspor'un çöp veren yok.
    • LEVENT ÖMER BILTIR15 Haziran 2024 . 08:06

      Boluspor yaman rumuzlu yorumcu. Nazik yanıtınız için teşekkürler. Fakat rakamlar bunu göstermiyor. Cepten çıkan paralar bu. Gelir çok az. Hala Bolu'dan yardım isteniyor. Kişilerden firmalardan. Ve bolu nun sporcu çocuklarına beş kuruş yok. Daha geçen hafta bir tanıdığım bisiklet sporcusu oğluna ikinci el yarış bisikleti alabilmek için bankadan kredi çekti çok zorlanarak. Karaçayırda hergün antrenman yapan yüzlerce atlet yüzücü tenisçi cimnastik milli vs binlerce çocuğumuz var. Yüzlerine bakan yok. Aileler kendi şarlarıyla götürmeye çalışıyor.. Selamlar
    • Bolulu1415 Haziran 2024 . 08:00

      Sayın Yaman çok iyi diyorsunuz ama atlanilan bir husus var böyle giderse ortada Boluspor kalmayacak, yanımıza sadece yükle miktarda borç kalacak o borcu da Bolu'da ödeyecek bir babayiğit çıkmaz yani bu devran böyle dönmez uzatmalar oynanıyor. Sayın başkanın cebinden çıkan paralar ile bu klup devam ediyorsa başkan para vermezse ne olacak, yada cepten verilen paralar ile şu an ki durum iyi mi
    • LEVENT ÖMER BILTIR15 Haziran 2024 . 07:59

      Boluspor'a zor günde sahip çıkan Savaş Abak kendi cebinden milyonlarca lira harcayarak bu sezon ekibimizi play off'a kadar yükseltti. Şehir yıllar sonra play off heyecanı yaşarken başkan Savaş Abak sadece bu sezonda cebinden 180 milyon lira para harcadı. 22 mayıs 2024 bolu gazetelerinden
    • LEVENT ÖMER BILTIR15 Haziran 2024 . 07:57

      Yönetim kurulu 6.6 milyon TL verdi. Ben 50 milyon TL verdim. Artık yönetimin gücü yetmiyor ve bu nedenle 8 Haziran'da olağanüstü kongreye gitme kararı aldık" dedi. 24 mayıs 2023 bolu gazetelerinden
    • BOLUSPOR - YAMAN14 Haziran 2024 . 17:29

      Levent Hoca yazdıklarında kısmen haklı ama Boluspor konusunda bir konuyu atlıyor. Daha önce bu konuda Ali Hoca da yazılar yazmıştı ona da aynı şeyi hatırlatmiştim. Şimdi Profesyonel bir futbol kulübü ile ildeki basketbolu, Voleybolu yada kültür merkezlerini kıyaslamak çok mantıksız ve alakasız. Şöyleki Futbol tüm dünyada diğer spor dallarından daha ilgi çeken bir spor dalıdır veFutbol'un kendine özel gelir kalemleri vardır. Yayıncı kuruluş naklen yayın gelirleleri,, iddaa gelirleri , stadyum - seyirci gelirleri , sponsor gelirleri, reklam gelirleri store gelirleri ve yönetim kurulu bağış ve katılım ücretleri vb. Şimdi bu gelirleri futbola harcamayıp yerine kullarda basket eğitimi verelim , kültür merkezi yapaılım, yada halı saha yapalım demek biraz saçma. Zaten Boluspor olmazsa o gelirlerde olmayacak. Olmayan bir para ile nasıl halı saha yapacaksınız , nasıl basketbol eğitimi vereceksiniz yani çok merak ettim doğrusu. Diğer taraftan halısaha ,kültür merkezi açması gereken, basket eğitimi vermesi gereken Boluspor mu ? yoksa spor bakanlığı yada belediye mi? bakış açısını değiştirin lütfen... Selamlar
    • Büyük Boluspor14 Haziran 2024 . 13:56

      Parayı sana versinler sende akşama kadar boş boş yazılar yaz….Devlet Boluspor’a paramı veriyor? Mevcut yönetimin başında Savaş ABAK var.Bolusporun geçmişten kalan tüm borçlarını yönetimiyle birlikte kapattı.Tutup senin saçma fikirlerinemi saçsınlar paralarını?
    • Koc koroglu14 Haziran 2024 . 10:15

      Yaw nekadar boş bomboş bi yazı bu...Ne yaptı hemşerim BOLUSPOR size bizim içinde warsa yoksa BOLUSPOR
    • Yazık14 Haziran 2024 . 00:34

      Savaş başkan elini taşın altına koydu ve BOLUSPOR u en kötü senaryoları yaşamasına mani oldu, hesapta olmayan geçmiş borçlar falan filan kaçmadı ödedi , zaten gelir yok , Gölcük ten yine hatırı sayılır gelir sağlanıyordu onuda akp hiç etti elinden aldı eeeee ne bekliyorsunuz savaş başkan enayimi en iyisini yaptı çekilmekle .
    • Alp14 Haziran 2024 . 00:13

      Boluspor olduğu için bshsettiğin sosyal etkinlikler yapılmıyor. Bir Boluspor var sanki. Klube devlet para mı aktarıyor
    • Bolulu1413 Haziran 2024 . 16:39

      Sayın; "inadına Boluspor", Boludan adam da çıkar, Boluspor büyük işlerde yapar, bu konuda kimsenin şüphesi yok ama bir an evvel Bolusporun akil kişilerinin bir araya gelerek Bolusporun geleceğini konuşmaları lazım, yoksa bu şekilde kısır döngüden zarar gören tek kurum Boluspor. Sadece futbolcuya para yatırmakla Boluspor finallere çıkamaz, çıksa da bir sonraki sene düşer ve oluşan borcu kimse ödeyemez ve Bursasporun düştüğü hallere düşeriz. Uzun vadeli program yaparak, geleceği planlamak lazım yoksa bir başkan daha çıkar yine cebinden milyonlar harcar, yeni topçular alırlar belki playoff oynarlar yada bu seneki gibi ilk maçta elenirler, bu kısır döngü devam eder gider. Amacın Boluspor markasının daha farklı noktalara getirmek olmalı ve bu işin de sadece futboldan değil, diğer amatör branşlarda da yapmak lazım, bir de işin ilginci belki bir topçu parasına bir amatör dalda Bolunun adı çok daha fazla duyurulabilir. Bir de Avrupa şampiyonasında Boluya maç verilmesi konusu var ki buna inanın güldüm, öyle bir şey olabilmesi için en az 30-40.000 lik bir stad olması lazım ki bunun Boluya yapılması zaten imkansız. Bolunun seyirci sayısından bahsetmişsiniz, tarih kaç 2007 aradan neredeyse 20 sene geçmiş, arada başka bir tarih daha var mı o kadar seyircinin geldiği, yok? yeni şeyler söylemek lazım, yeni bir şeyler yapmak lazım yoksa bu iş böyle gitmez, gidemez, bu şekilde kimse para vermez, verdikleri para yetmez.
    • inadına Boluspor.13 Haziran 2024 . 15:29

      Ne yapalım kapatalım mı kulübü? Savaş başkan gibi 4-5 adam çıkmaz mı Bolu'dan. Çıkacağını hepimiz biliyoruz. O zaman Boluspor şampiyon da olur. Seyircisi de. Bu da Bolu'ya kazandırır. Siz kabul edin yada etmeyin dünyada futbol endüstrisi diye birşey var. Bazı şehirler spordan kazanır. Bolu öyle olması gereken bir şehir. Spor turizmi olması için bir takımının olması lazım, o takımda tabiki şanlı Boluspor. Stadının olması lazım. Tesislerinin ve konaklama imkanlarının olması lazım. 2032 Avrupa şampiyonası Türkiye ve İtalya'da yapılacak. Bir stadımız olsa bir iki maç vermezler miydi bu güzel şehire? Koskoca sanayisi olan şehirlerin takımları ile kıyaslamayın Boluspor'u. Onlarda sanayi olduğundan nüfus çok, seyirci çok. Boluspor'un da hatırı sayılır bir seyicisi olduğunu 2007 deki finalden biliyoruz. Başarı gelirse seyirci de gelecektir. Olayı seyirciye bağlayıp durmayın. Spor turizminden bahsediyoruz.
    • Bolulu1413 Haziran 2024 . 10:17

      Eski para yeni para hususlarını gündeme getirenler bence laf kavutturuyorlar. Eski para yazılsa ne yeni yazılsa ne siz bile ne denilmek istenildiğini anlamışsınız, hala neyi mazeretini öne sürüyorsunuz. Sadece Savaş Başkan kendi cebinden 150 milyon lira harcamış boru mu mu, ne var elde, 1000-2000 kişi maçlara ancak gidiyor onları eğlendirmek için mi? daha diğer yöneticilerin ceplerinden harcadıkları, Boludaki şirketlerden alınan aynı ve nakti yardım ve bağışlar, federasyondan gelen paraları uç uca ekleyin bakalım sonuçta ne ortaya çıkıyor. Ha derseniz ki bu rakamlar küçük, o zaman siz ödeyin de Bolusporu hak ettiği yere çıkartıverin bir zahmet. Biz ne diyoruz, sizler neler diyorsunuz. Yıllık harcanan paraya bakın elde ne var bir de buna bakın, bu sizin beğenmediğiniz, küçümsediğiniz ama cebinizden bir kuruş harcamadığınız halde eleştiriyorsunuz ya bu paralar ile hangi alt yapı tesisi yapıldı, hangi genç yetenek keşfedildi, alt yapıdan hangi futbolcu çıkartıldı, başka hangi amatör branşta sporcular yetiştirildi, yerel veya Ulusal başarılar elde edildi. Sonuç SIFIR koskoca bir sıfır, o halde hala neyi savunuyorsunuz, bana savunduğunuz şeyi bir anlatın lütfen, yani yine böyle yöneticiler gelsin ceplerinden milyonlar harcasınlar, Bolunun zenginleri bağış yapsınlar o paralarda turist gibi her yıl takım takım gezen topçulara verilsin, bunu mu istiyorsunuz!
    • UZMAN 13 Haziran 2024 . 10:17

      Boluspor da olan su; her sene aynı terane.! Lige iyi başlıyor, falan Filan.. Tam diyorsunuz ki, tamam, bu sene şampiyonuz.. iyi de takım.. zavallı seyirci de peşinde . ligde üste, takımda iyi. bir yere geliyoruz sonlara doğru.. Derken sıhirli bir el dokunuyor ve darmadağın.. Sanki süper lige cikilmak istenmiyor.!! Bı bakın geriye, aynı şey her sezon tekrarlanıyor !!! İlginç degilmi.????
    • Tuhaf13 Haziran 2024 . 09:36

      Bu lige yeni çıktığımızda Erol Kapuzuz diye bir futbolcumuz vardı.Bolu da bakkalı manavı kasabı gazetecilik ve köşe yazarlığı yapıyor diye açıklamada bulunmuştu.Dayı senin bu açıklamalarına göre dünyada futbola nokta koymak gerekiyor.Peki nasıl oluyorda dünya bir meşin yuvarlağın peşinde koşuyor.İşine bak , kendi branşlarınla ilgilen.
    • Bolulu13 Haziran 2024 . 09:19

      Ya 30 sene gecti hala kafanizdan su sifirlari atamadiniz, 60 trilyon 150 trilyon ne? Yazdiklariniza katiliyorum ama en sinir oldugum sey hala eski para ile hesap yapilmasi
    • Zekayi 13 Haziran 2024 . 01:05

      Kendince bir şeyler karalamış da Bir de rakamlardaki sıfırları atsa belki Boluspor’a faydası olurdu Ne o trilyonluk hikayeler O kadar para Realmadrid harcamıyor
    • İnadına Boluspor.12 Haziran 2024 . 23:05

      Boş yapıyorsun birader, senin kafanda yazarlar olduğu sürece ve basının gücünü silah gibi kullanarak Boluspor'a böyle düşmanlık yaptığı sürece bu memleket 1 adım ileri gitmez. Boluspor o paraları devletten alıp harcamadı birader, o paraları nereden isteyeceğini ve istediğin kültür sanat yerlerini kimlere yaptirtabilecegini gayet iyi biliyorsun. 3 seçim Boludan tulum çıkarıp gezinenlerden isteyeceksin. Birde trilyon değil artık kafanı mağaradan çıkar. Boluspor Bolu'nun en büyük değeridir. Bunu da o kafana sok.
    • İnsanlık kümeye - II12 Haziran 2024 . 22:28

      Aha şimdi avrupa şampiyonası başlıyor. Tut ki şampiyon olduk. Hangi yaraya merhem şimdi bu. Futbolda en büyük biz mi oluyoruz yani. Peki olduk. Sonra!? Memlekette, dünyada, sosyal adalet/ gelir dağılımı düzelmiş mi oluyor. Açlar yine aç, fakirler yine fakir, çaresizler yine çaresiz. Yeryüzünün her tarafından yine oluk oluk kan ve acı akmaya devam ediyor. Yine güçsüzlerin iniltileri feryatları dinmiyor. Pardon. Haa! Bak onların seslerini de, vicdanımızın sesini de bastırıyor bu endüstriyel sporun gürültüsü. Bu yeryüzünün, dünya zindanının her tarafında işkence gören mazlumların çıldırtıcı çığlıklarını perdeliyor. O işe yarıyor evet. Profesyonel (endüstriyel) futbol toplumların afyonu. Sadece futbol mu!? Yürü bre yalan dünya/Sana konan göçer bir gün….
    • İnsanlık kümeye12 Haziran 2024 . 22:27

      Bütün halkı kapsayan amatör sporlar hariç profesyonel (endüstriyel) sporlara yapılan bütün yatırımlar, harcamalar hep israf gibi gelmiştir bana nedense. Bir sporcuyu yetiştirene kadar milyonlar harcıyorsunuz, diyelim ki başarıyor. Sonuç; bir altın madalya! Bir takıma milyonlarla yatırım yapıyorsunuz, dünyada şampiyon oluyor. Sonuç; bir kupa! Evet okunan milli marş, gönderde bayrak da var. Evet bu gurur da okşuyor. Bir gece sokaklarda bağırış çağırış, caddelerde klakson, höykürmekten ses kısıklığı, suni bir sevinçten esrimek, kendinden geçmek. Eee! Başka?;Başka canıyın sağlığı!.. Hangi acıya deva? 81 milyona, yeryüzüne faydası ne bunun? Bütün bu milli servet bunun için mi harcanıyor yani? Bir madalya, bir kupa! Profesyonel sporlar için harcanan milli kaynaklar tüm halkın faydalanabileceği, halkın fiziksel, ruhsal sağlığına yönelik amatör sporlara, amatör yatırımlara harcanırsa daha faydalı olur gibi geliyor bana. Sahi, bir zamanlar bunun kadar önem verdiğimiz, sanki birinci olsak başımızı göğe erdirecek, bütün sıkıntılarımızı dertlerimizi unutturacak, ekran başına yapışıp kaldığımız, hayat memat meselesi bir Eurovizyon şarkı yarışmamız vardı. N’oldu o? Bi keresinde birinci de olduk ha! Baktık ki bir şeye yaradığı yok, çekiverdik kuyruğunu, vazgeçtik katılmaktan. Yıllardır kaybınız ne bundan; Hiç!
    • Müthiş12 Haziran 2024 . 22:23

      Bu yazıyı Bolunun tüm bilbordlarına astırmak lazım. 150 milyon senelik ne uğruna, üç beş holigan bağırsın küfür etsin diye.
    • Bolulu12 Haziran 2024 . 20:35

      Parayı kaznanan futbolcu para azsa oynamaz yani adamlara lüks hayat yaşatıyoruz ortada bir b.yok.Futboldan bizene bir faydası varmı boş iler .
    • Gocabolulu12 Haziran 2024 . 19:52

      En pahalı uyku ilacı futbol.
    • fahri Sarıçiçek..12 Haziran 2024 . 19:38

      Savaş başkan aslında bırakma taraftarı degil?Ama Bolulu olupta futboldan anlamayan angutlar Başkana çok yüklendiler adamı hasta ettiler?Kimse karışmasa iş yoluna girecek ama içimizdeki Sahtekarlar işi bozmayı çok iyi biliyorlar..Başkan giderse çok pişman olunacak çok?
    • İbrahim12 Haziran 2024 . 19:03

      Sayın yazar verdiği rakamlarda ısrarla trilyon , katrilyon kullanmış, işi ve sonuçlarını olduğundan daha vahim göstermiş. Oysaki trilyon katrilyon 2006 da kaldı.
    • Cadde Esnafı12 Haziran 2024 . 17:18

      Şehrin hayrına saydığınız kültürel, sanatsal ve sportif yatırımlar siyasilere göre show yapilacak potansiyeli olmadığı için hiçbir zaman tercih edilmez maalesef sayın Biltir.. Hele hele Belediye Başkanı Tanju Özcan'in zaten ilgi alanının uzay kadar uzağında..
    • Çilekeş Emekli12 Haziran 2024 . 17:13

      Kultur mu, Zanat mi .? Borda mu, Bolda'mu.. Güldümeng beni :))
    • Yeseye12 Haziran 2024 . 17:09

      Geçmişde yaşayan biri olmalısınız ki para birimini bike kafa karıştırmak için ısrarla farklı yazıyorsunuz Boluspor ucu bucağı bir kaç milyonluk bir takım. Onuda yayın gelirleri federasyon gelirleri v.s karşılıyor. Yapılan ne okursa olsun karşı çıkan bir güruh hep var olacak. Devam et
    • Murat Akman12 Haziran 2024 . 16:31

      Kalemine sağlık, her satırına katılıyorum, kesinlikle 18 yaş ortalamasında bizim çocuklardan kurulu bir takım olmalı, kaşarlara para kaptırılmamalı, veteran ve köy turnuvalarının seyirci ortalaması daha fazla, oyuncular profesyonellerden daha azimli ve istekli
    • cemil12 Haziran 2024 . 16:02

      FUTBOL-CEMAAT-PARTİ..Bu 3 oluşum da toplumları ayrıştırmak için kurulmuştur.. NOKTA..!!! Ülkelere ve kişilere zerre faydası yoktur.ve üçünde de dönen paraların haddi hesabı yoktur..futbola kimse spor demesin..en basiti,hadi takım kurup maç yapalım denen her her etkinlik kavga ve husumetle bitiyor..
    • Bolulu1412 Haziran 2024 . 15:12

      Sayın Bıltır, bu yazının altına neredeyse tüm Bolulular ve Bolusporlular imza atar. Aktif futbol hayatının her bir senesini ayrı bir takımda geçirmiş, hiç bir takımda dikiş tutmamış oyunculardan ne umuluyor ki dediğiniz paralar veriliyor. Yine Boluspor adı ve markası ile diğer branşlarda da başarılar hem de şu başarısızlıklara harcanan paraların onda hatta yirmide birine yapılabilir, yine söylediğiniz gibi altyapı nerede o da yok. Hatta alt yapıda bile hala torpil döndüğü, falanca yöneticinin yakını vs gibi ileride amatörde bile olmayacak kişilerin profesyonel yapıldığı, yetenekli ama arkası sağlam olmayan gençlerin de kahve köşelerine itildiğini hep duyuyoruz. Çok güzel yazmışsınız ama bakalım bu söylediklerinizi dikkate alacaklar mı, yoksa rant daha mı tatlı gelecek!
    • Aladağ12 Haziran 2024 . 14:01

      Süper bir yazı olmuş Levent Hocam. Ben de katkıda bulunayım. Boluspora bu paraları vermek yerine ilkokul ve ortaokul çocuklarına voleybol, basketbol kursu verilir. Müzik kursu verilir. Bugün voleybol, basketbol, futbol kursları ayda 700 800 lira. Müzik kursları daha pahalı. Üç beş tane ergen ve ergen ikisi stadda böğürsün diye milyonlarca lira para akıtıtılıyor Boluspora. Bugün boluda okullarda doğru düzgün sporu olan okul yok. E5 kuzeyinde spor salonu olan okul yok. Koca okullarda spor salonu yok. Bunlar yapılsın önce

    Yorum yazın

    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.

    GÜNÜN SÖZÜ

    Düşman isterseniz dostlarınızı geçmeye çalışınız. Dost isterseniz , bırakın , dostlarınız sizi geçsin.

    SON YORUMLAR
    Sağlık İlaç Gıda Takviyesi Siyah Sarımsak