Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Satın almacıydı, Başkan Yardımcısı oldu

Satın almacıydı, Başkan Yardımcısı oldu
    19 Nisan 2024

    Satın almacıydı, Başkan Yardımcısı oldu Bolu Belediyesi’nde uzun yıllar ...

       Satın almacıydı, Başkan Yardımcısı oldu

        Bolu Belediyesi’nde uzun yıllar satın alma birimini yöneten CHP Belediye Meclis Üyesi Süleyman Can, Belediye Başkan Yardımcısı görevine getirildi.

            Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, 31 Mart yerel seçimlerinde Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Belediye Meclis Üyesi seçilen Süleyman Can’ı Belediye Başkan Yardımcısı olarak atadı.

            Bu atamayla uzun yıllardır Bolu Belediyesi Satın Alma Birim Sorumluluğunu yürüten ve kısa süre önce emekliliğe ayrılan Süleyman Can, Bolu Belediyesi’nin yeni Belediye Başkan Yardımcısı oldu.

    • Ali Özdemir 26 Nisan 2024 . 06:23

      "katip+Fikret+Levent+Bolulu+misafir+İ-H-G+Gerçek+yorum" Bu insanlar nasıl oluyor da ana dilini öğrenemeden yazı yazmaya kalkışıyor? Cahiller her yanı sardı. Yorumlarını okudum. Toplam 56 yazım kusuru tespit ettim. Eğitimsiz, bilgisiz, sallama, cahil, zararlı türler topluma akıl veriyor. Cahil cesareti her yerde. Bunlar diplomasızları severler. Torpille işe girerler. Ülkeye zerre katkıları yoktur. Bilmedikleri konularda akıl sıvarlar. Nefret objesi olduklarını bile bilemezler. Yazık bu ülkeye. İki cümleyi doğru yazamayanlar etrafı kuşattı. Bunlar bir de oy verip yönetici seçiyor.
    • Ali24 Nisan 2024 . 17:29

      Hayırlı olsun... Fakat Belediye başkanının ve yardımcılarının toplam kaç sekreteri var... Bu kadar sekreter ne iş yapar... Belediye aşırı personeli kim doldurdu.Bunların maaşı nasıl ödenir... Tazminatı nasıl ödenir
    • yorum22 Nisan 2024 . 15:43

      yorumları okuduğuma göre sonunda doğru kararlar alınmaya başlanmış, Ali sarıstar getirilmesinden korkuyordum. ama diyim teryüz oluruz.
    • Gerçek 22 Nisan 2024 . 00:01

      Havaya hiç biriniz tanımıyorsunuz, bir kere görmek, ihale uzmanı göstermek, gibi tanımadan yorum yapıyorsunuz her dönemin adamı mutahitlere sorun,emekliliğine yakın chp li,öncesinde her partinin adamı, işinin adamı olacaksın, seçimde tanju bey kazanması için belediye kaynaklarını, ve ispiyoncu tutumunu kullanarak bir yere gelmiş bir insandır zaman her şeyi gösterecek.
    • Meşo21 Nisan 2024 . 02:12

      Kamu ihale kanununu hakkında boluda 1 numaradır. İnsanlara üsten bakmaz sorun çözer. Tırnaklarıyla kazıya kazıya geldi helal olsun
    • Özbolulu21 Nisan 2024 . 01:23

      Bu ne biçim başlık? Ne biçim densiz bir tutum? Hayatımda suleyman canı sadece 1 kere gördüm. Ama yakın cevresini tanırım, istisnasız 1 kişi bile hakkında kötü yorumda bulunmamıştır. Düzgün ve donanımlı bir kişi kendisi. Tebrikler.
    • Doğru Karar20 Nisan 2024 . 19:51

      Bu arkadaş zamanında tek başına Elginkan Vakfında İlin bütün kamu kurumunlarındaki ilgili personeline kamu ihale kanunu hakkında seminer vermişti.Çok donanımlı bir arkadaş.
    • Köroğlu20 Nisan 2024 . 19:04

      Belediye Başkanının kendi tasarrufu. Hayırlı olsun. Bu tür atamalar yapılırken, yerel anlamda, Boluya eğitim, siyaset, bürokrasi vs. alanlarda hizmet etmiş, halkın gönlünde taht kurmuş Bolu kökenli kişilerede görev vermek de fayda var. Daha önceleri Belediyede görev yapıp üst görevlere gelen kişileri gördük. Bu tür görevlerde insan ilişkileri, hukuk, iktisat tahsili ve tecrübesi ön planda olması gerekir.
    • Ali Özdemir 20 Nisan 2024 . 14:04

      EK BİLGİ... Belediye ile zerre ilişkim, irtibatım yok. Sayın Süleyman Can Bey'i bir arkadaşımın vasıtası ile yıllar önce tanıdım. İş yerindeki odasını bile bilmem. 1982 yılından beri Bolu şehrinin merkezinde yaşıyorum. 42 yılda yüzlerce insan ile tanıştım, hasbihal ettim. Bunların arasında iyi ilk 50 kişiyi say deseler Süleyman Bey'i de sayarım... Bir insanın kişiliğini, eğitimini, çevresini, kültürünü, azmini, bilgi düzeyini, vizyonunu, çapını, ferasetini bilmeden yorum savuran kişiler kendi beyinsel kapasitelerini, kirli dünyalarını, zeka türlerini gösteriyorlar. Son 40 yılda Bolu'da seçilen belediyecileri ve vekilleri SERVET bakımından sıralayalım. Zirvede hep; dindar (dinidar) görünen, CIA kuklalarını destekleyen, yönetim kurullarında parsa kapan, arsa toplayan, fabrikalara ortak olan, servet yığan, kenz eden vasıfsız tipleri göreceksiniz. Bir takım lüks mekanlarda karışımlı sıvılar içip din - iman diyenlere merceği daha çok tutmamızın vakti geldi. Süleyman Bey gibiler HALKIN varlık düzeyinde yaşayan "karakter" statüsündedirler. HALKIN gerçek kesimi SOYGUNLARI idrak etmeye başladığı gün düzgün demokrasi kurabileceğiz. Şu anda işimiz zor.
    • İ-H-G20 Nisan 2024 . 13:09

      Kaç Başkan Yardımcısı oldu ben sayıyı unuttum.Bilen varsa yazarsa memnun olurum
    • misafir20 Nisan 2024 . 12:52

      Alaaddin beyin iş bitirici satın almacısı ,helal olsun
    • İsmail Hotakoğlu 20 Nisan 2024 . 10:00

      Süleyman Can kardeşim, tebrik ederim hayırlı olsun Allah yardımcınız olsun. Sağlıklı günler ve başarılı çalışmalar dilerim.
    • Ayşe Atılgan 20 Nisan 2024 . 09:40

      Süleyman Can, uzun yıllar Bolu Belediyesinde görev yapmış bulunduğu makama tırnaklarıyla kazıyarak gelmiş bir insandır. Her zaman garibanı kollar. Sorun değil çözüm üretir. Hayırlı olsun.
    • Halk20 Nisan 2024 . 07:38

      Doğru isim, belediyedeki işleyişi bilen biri. Başarılar dilerim.
    • Bolulu20 Nisan 2024 . 07:36

      Başkan sözünü yapacak birilerini arıyor bu arkadaş söz dinleyen birisi.Yani yap dediğini yapacak istikametin dogrusa iyidir yolunu sasirirsan ne desen onu yapacak bu yanlış demez olay bu hayırlı olsun Başkan göreve bir emir eri getirmiş.Bir gerçekte var hergun senin kararlarını her gün yorumlayan birileri ile çalışmak zor satranç gibi filin kalen askerîn var bence doğru hamle.
    • Levent20 Nisan 2024 . 04:45

      Satın alma birimini yöneten başkan yardımcısı olamaz diye bir kuralmı var.. Ali beyin dediği gibi belki çok dürüst bir insan ne kadar tanıyorsunuz hemen saldırıya geçmişsiniz.. Vurun abalıya..
    • Ali Özdemir 19 Nisan 2024 . 23:10

      Süleyman Can Bey'i 20 yıldır tanırım. Gerçek bir vatanseverdir. Gerçek bir insandır. Gerçek bir Boluludur. Gariban topraklarda doğmuştur. Tuncelilidir. Kendisine kefilim. 10 belediye başkanını cebinden çıkarır. Teknik insandır. Zekası yüksektir. Doğru bir seçimdir. Keşke belediyedeki kadroların yüzde 90'ı uzaklaştırılıp projeci insanlara yer açılsa. Süleyman Bey ile ilgili yazdıklarım abartma değildir. Eğitimciyim. Kendisinden bir beklentim de yok. GERÇEK bir insan olduğunu biliyorum. Hile bilmez. Yalan bilmez. TAM TÜRKTÜR. HAKİKİ TÜRKTÜR. Yavş.klara selam bile vermez.
    • Fikret 19 Nisan 2024 . 21:48

      Gerçekten partiyi belediyeyi teslim aldılar, alırlar tabi satın aldılar,bunlar satın almacı.
    • katip19 Nisan 2024 . 20:47

      Hahha tam yerini bulmuş eski satınalmacı şimdi de satınvermeci oluverir gari