İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Bolu'nun yöneticilerine önerimdir...!

Bolu'nun yöneticilerine önerimdir...!
    25 Haziran 2022

    BOLU NUN YÖNETİCİLERİNE ÖNERİMDİR...! Bolu'nun girişlerine; "Bolu medeni bir ...

    Bolu'nun yöneticilerine önerimdir...!

            BOLU NUN YÖNETİCİLERİNE ÖNERİMDİR...!

            Bolu'nun girişlerine; "Bolu medeni bir şehirdir..." "Dönel kavşaklarda çember içindeki araçlara, yaya geçitlerinde insanlara yol verilir" yazılmalı....

          Çünkü diğer illerden gelen ve kurala uymayan sürücüler, ilimizdeki medeniyete yabancı kaldıkları için çok büyük tehlike yaratıyor......

    • Aydın6 Ağustos 2022 . 07:56

      Yollar patates tarlası olmuş...
    • Aydın 28 Haziran 2022 . 07:51

      Medeniyet biraz zaman alır boluda alışacak
    • Geniş Kavşak28 Haziran 2022 . 07:51

      Biri de belediyeye kavşakları bu kadar geniş yapmayıp yolu daraltmamasını söylese. 2 araç yanyana gelip kavşakta birbirine çarpıyor. Bu kadar saçma bir uygulama da başka ilde yok.
    • K.maras26 Haziran 2022 . 03:17

      Her tarafinizdan medeniyet fışkırıyor masallah. Sanki doğru düzgün yolu varmış gibi bir de tehlike yaratiyor diye yazmışsın. Sen taş ararken biz o kavsak islerini yaya gecidi islerini coktan asmistik
    • bolulu25 Haziran 2022 . 21:35

      polis biraz denetim yapsa olay çözülür.
    • Ertuğrul 25 Haziran 2022 . 17:28

      Diğer illerden derken Gerede Mudurnu ilçeleri Düzce, Zonguldak ve ilceleriBartin ve ilçeleri Çankırı ve ilçeleri. Sakarya Kocaeli Ankara Eskişehir bu 4 komsu illerden sıkıntı yok
    • Ertuğrul Şen 25 Haziran 2022 . 17:23

      Düzce'de uyarı tabelasi var ama nafile millet alt yapısı yokki yol versin Eğitim ,kültür , saygı,bencillik,çok bilmişlik vs vs daha cogaltilabilecek olumsuzluklar varoldugundan çare bulmak zor.
    • Ertan25 Haziran 2022 . 16:42

      Bu herkes(kurallara uymayan) için geçerli.
    • Eğitimci 1425 Haziran 2022 . 16:20

      Gerçekten de Bolumuzda verilen trafik eğitimlerinin etkisi ve halkımızın da kurallara uymasıyla dönel kavşakta yol verme işlemi ile yaya geçidinde yayalara yol verme çok güzel uygulanıyor.(Sadece ana arterlerde fakat!)Sağlık mah vb yerlerde kural ihlali çok.Ben diğer illere gittiğimde bizzat gördüm kavşağına içinde "DUR "yazıyor.Yakın illerden gelenler de kendi illeri gibi sandığından buradaki kuralı bozuyor.
    • Bera Zorlu25 Haziran 2022 . 16:12

      Kavsaklar seri akıcı bir şekilde geçilmeli ama yüksek hızda değil....
    • konya aksehir25 Haziran 2022 . 15:43

      zaman zaman konya aksehire yolum duser ordada gobeklerin icindeki araclar icin dur tabelasi konulmus yani gobekteki adam gelen araca yol veriyor. Ne kadar yanlis bir durum oldugunu soylesemde kimse inanmiyor.
    • Cöle25 Haziran 2022 . 13:43

      Bu işler alışkanlık meselesidir. 3 5 yıl önce bizde de öyleydi. Kimin nerden geçtiği belli değildi. Şimdi bolu dışından gelenler hayret ediyor kavşakta yol verince, yayaya yol verince. Ama normal olan bu. Yıllarca avrupayı methetmedikmi.darısı bisiklet yolundan yürüyenlere, olur olmaz yere park edenlere..
    • Jvuv25 Haziran 2022 . 11:02

      Cok dogru.plaka yabanciysa gobeklerde butun sistemi bozuyor.sanki trafik kurallari baska yerde farkli
    • diger25 Haziran 2022 . 09:41

      servis yapan otobüsçülere,taksicilere,sürųcų kurslarindaki şöfor adaylarina sinyal yakma,kavşaklardaki kurallara,tabelalara uyma egitimi verilsin,sanki sinyal koluna dokununca bir tarafiniza giriyor.