“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu'ya 2 yeni müdürlük

Bolu'ya 2 yeni müdürlük
    4 Haziran 2021

    Bolu'ya 2 yeni müdürlük Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı ...

          Bolu'ya 2 yeni müdürlük      

          Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Fatih Metin, Bolu’nun Dörtdivan ilçesi ile Mudurnu’nun Taşkesti beldesine orman işletme müdürlüklerinin kurulacağını açıkladı.

           Yüzde 65’i ormanlarla çevrili Bolu’ya Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın kararıyla iki yeni orman işletme müdürlüğü kurulacak. Bolu’ya kurulacak iki yeni müdürlük ile ilgili karar da Resmi Gazete’de yayınlandı. Fatih Metin, yeni orman işletme müdürlüklerinin Dörtdivan ile Mudurnu’nun Taşkesti beldesine kurulacağını belirterek, yeni kurumların hayırlı olması temennisinde bulundu.

    • Cinci hoca12 Haziran 2021 . 12:56

      Bir vatandaş sen yaşama ya inan boşu boşuna oksijen israfısın kafan gram çalışmıyor.
    • RAHMİ AĞDAN düzceli8 Haziran 2021 . 08:44

      yiyecek orman taşkestide kaldı, başka yerde kalmadı bitti bitiyor ya ormanlarını kesip sattığınız bitirdiğiniz yerlere neden orman müdürlükleri kurmuyorsunuz, BU ÜLKEDE YAĞMUR DAHİ YAĞMAZ OLDU ÜLKEYİ ÇÖL YAPTINIZ DAHA DOYMADINIZ, DENİZLERİ DAHİ BİTİRDİNİZ SALYALI YAPINCAYA KADAR KULLANDINIZ DENİZLERİ KİMİ KANDIRIYORSUNUZ.
    • Bolulu7 Haziran 2021 . 10:35

      Bir yıllık maaaşını eğitime hibe etti sandım. :) Bizlerin çatır çatır verdiği vergiler çarçur ediliyor.
    • Merkeşlerli6 Haziran 2021 . 15:23

      Sayın bakanım susuzluktan dolayi ekilemeyen toprakları var. Tapuları hissedarları çok oldugu için ekim yapamıyoruz mengen yolu kenarında bulunan tarlaları karayolları genel müdürlüğü kendince istimlak ediyor kimseye bir şey söylenmiyor hissedarlar mağdur durumda. Devletimiz alacağı olduğu zaman arıyor para vereceği zaman neden aramaz.Sayın bakanım. Sizden ricamız bir köyümüz çocuğu olarak sizden yardiminizi bekliyoruz
    • yolcu5 Haziran 2021 . 19:01

      bu orman işletme müdürlükleri ormanları korumak kollamak yerine kesip tüketmeye çalışıyor bence bu müdürlükler hiç açılmasa daha iyi agaçlar ve ormanlarımız için
    • Mengenli5 Haziran 2021 . 14:51

      Teşekkürler sayın bakanım. Gelir ve kar sağlamak için, Orman işletme müdürlüklerince, özellikle Mengen bölgesinde yapılan genç çam ağaçlarının kesilmesinin önlenmesini talep ediyoruz. Depolar, genç çam ağaçlarıyla dolu. Ağaçlandırma seferberliği istiyoruz. Sel felaketi her zaman olabilir.
    • Bir vatandaşa5 Haziran 2021 . 10:55

      Elbette covitin tüm dünyada etkisini biliyorum.Fakat perdeciyi tuhafiyeciyi hırdavatçıyı 17gün kapatıp bim-101 lerde herşeyi sattırmak nedir? Tüm bankalar ödemeler açık biz kapalıyız.Kabul etsende etmesende Sınıfta kalan bi hükümet mevcut! Benim için bitmiştir.
    • Bir vatandaş4 Haziran 2021 . 22:13

      Bolulu hemşehrim şu ana kadar dünyanın her yerinde kovidle mücadele yaşandığını sen mi görmüyorsun yoksa bazı siyasilerin ekmeğine yağ sürmeye mi çalıyorsun, işin bozulmuş olabilir, rızkımızın peşinden koşmaya devam etmeliyiz.
    • Bolulu4 Haziran 2021 . 19:42

      Esnaf dibin dibinde. Destek mestek diyon! Delikli kuruş destek almadık. Nerde vekiller? Nerde siyasiler? Çekler senetler patlıyo. Seçim zamanı gezen adamlar! Nerdesiniz? Şimdi niye bir kişi bile çıkıp esnafın halini sormuyor? Kapatmasını biliyonuz! Dahada oy verirsem ne olayım