“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Polisi görüntülemek YASAK !

Polisi görüntülemek YASAK !
    30 Nisan 2021

    Polisi görüntülemek YASAK ! İçişleri Bakanlığı, polis müdahalelerinin görüntülenmesinin ...

          Polisi görüntülemek YASAK !    

          İçişleri Bakanlığı, polis müdahalelerinin görüntülenmesinin yasaklandığını içeren bir genelde yayınladı. Yasağa uymayanlara adli işlem uygulanacak.

          Görevini yapan polisin müdahalesi sırasında vatandaşlar tarafından, görüntülerinin çekilmesi, seslerinin kaydedilmesi yasaklandı. İçişleri Bakanlığı’ndan, Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş’ın imzasıyla gönderilen yeni genelgede yasağa uyulmaması durumunda adli işlem yapılacağı bildirildi.

         “KANUNİ ŞARTLAR OLUŞTUĞUNDA ADLİ İŞLEM YAPILACAK”

          Aktaş’ın imzaladığı genelgede “Personelimiz görevini ifa ederken bu tür ses ve görüntü alınmasına tevessül edecek davranışlara fırsat vermemeleri, eylemin veya durumun niteliğine göre kayıt yapan kişileri engellemeleri, kanuni şartları oluştuğunda adli işlem yapmaları gerektiği konusunda tüm personelin bilgilendirilmesini önemli rica ederim” ifadelerine yer verildi.

    • ++Melikşah++4 Mayıs 2021 . 10:37

      Yetti be yasaklarınız. Her şeyi halka yasaklıyorsunuz. Eyy iktidar sahipleri; bu yasaklar sizi götürecek. Kendi koyduğunuz yasaklara kendiniz uymuyorsunuz. Hukuka aykırı yasaklar getiriyorsunuz? Neden acaba? Ben söyleyeyim... Korkudan. Halktan artık korkuyorsunuz. Çünkü çok yanlış yapıyorsunuz. Çünkü hesap vereceksiniz. Adil değilsiniz....
    • Muhterem3 Mayıs 2021 . 10:07

      Sözüm ona 3 Y'yi bitirecekler, YOLSUZLUK, YOKSULLUK ve YASAKLAR son bulacaktı. Tabi ki inanmamıştık. İşte ülkenin hali; millet her geçen gün fakirleşiyor, yoksulluk insanları askıda ekmeğe muhtaç hale getirdi. Bakanların ve AKP'li belediyelerin yaptığı yolsuzluklar ortada... Zaten yasaklamayı seviyorlar... Özgür basın yasak. Muhalif TV kanalları yasak... Konuşmak yasak... Şimdi de polisin hukuksuz müdahalelerini kayıt altına almak yasak... Bitiyorsun, eriyor
    • Gül Diken3 Mayıs 2021 . 00:36

      Tamamen hukuk dışı bir genelge... Zaten AK Parti artık hukuksuz işler içerisinde çırpınıyor.
    • SEZAİ GÜNGÖR MENGENLİ2 Mayıs 2021 . 23:00

      GENELGEYMİŞ , YA EMRİVAKİ DEĞİLMİŞ , ? NEDEN KANUN YAPMIYOR MECLİSİN İŞİ NEDİR AGANIN VE DE İÇİŞLERİNİN İSTEGİ DEĞİLMİŞ ,? ANLAYANA DA HAKİKATEL TAM BİR EMRİVAKİ TOPLUMU KOKUTARAK YÖNETMEK.
    • Mete2 Mayıs 2021 . 22:31

      İleri demokrasilerde yaşamın ruhuna sinen ve havada hissedilen şey, halkı devlete karşı koruyan hukukun varlığıdır. Devleti halka karşı koruyan kanunun değil.
    • Metin TOKDEMİR2 Mayıs 2021 . 19:40

      Emniyet Genel müdürlüğünün bu genelgesi hukuka ve anayasaya aykırıdır. Bu devirde böyle faşist yasaklar kabul görmez. Hukuksuzluk gördüğüm her yerde çekim yapmam gerekiyorsa çekerim. Ayhan bey ne güzel yazmış; gözlüklerde bile kamera olabiliyor. AKP neden bu tür şeyleri istemiyor? Çünkü korkuyor, iktidarı kaybettiğinde hesap sorulacağını biliyor. Çırpınışları bundandır.
    • Ayhan2 Mayıs 2021 . 04:24

      Bu bilgi ve teknoloji çağında artık kameralı gözlükler de var. Kimin gözlüğünün kameralı olduğunu bilemeyeceginiz için bu yasağın uygulanması için insanların gözlük takmasının da yasaklanması da gerekir. Hatta nasıl ki ağzı burnu maske ile kapatmak zorunlu ise insanların gözlerini maskeyle kapatmadan sokağa çıkmaları da yasaklamalı. Çünkü kameralı kontakt lensler de var. Lanet olası teknoloji.
    • Şair2 Mayıs 2021 . 00:19

      Bu iktidar artık ömrünü tamamlamıştır. Baskı ve zulüm yaparak ayakta kalacaklarını sanıyorlar. Yaptıkları bir çok iş gibi bu yasak da hukuka ve Anayasaya aykırıdır. Bu yasağı kimse dinlemeyecektir. Herkes gerektiğinde kaydını yapacaktır ve zulüm yapanlar kayıt altına alınacaktır.
    • Soner Soylu1 Mayıs 2021 . 23:16

      Yasaklara, baskıya hayır... Zulme hayır... Yapılanlar tamamen faşistçe uygulamalardır ve hepsi korkunun bir sonucudur. AKP iktidarı artık iyiden iyiye korkuyor ve halkı sindirmeye çalışıyor. Ama artık ne yapsa fark etmez. Baskıları fayda etmeyecek...
    • Doğa1 Mayıs 2021 . 18:34

      Hiç bir ülke yönedicisi ykturki kaybedersem diye korkan.Faşizan bir devlet yapısına dönüşeceğiz bu gidişle.
    • zeki1 Mayıs 2021 . 18:32

      Adım adım kabile ülkesine doğru gidiyoruz. İranı özler olacağız bu gidişle. Anayasa hukuk kanun tanınmaz halde.
    • Tugay1 Mayıs 2021 . 16:24

      Direkt kameralı telefonlar yasaklansa daha iyi olmaz mı?
    • Emar1 Mayıs 2021 . 11:10

      Vatandaşa yapılan bir haksız müdahelenin önüne geçilmiş oluyor. Bu tür bir kararın sadece genelge ile verilmiş olması anayasal düzene ve hukuk devletine aykırıdır.
    • Aladağ1 Mayıs 2021 . 10:53

      Devlet baba sıktıkça sıkıyor, suyumuzu çıkaracak adeta. Bu kadar baskının sonunun kötü olacağını az çok fizik bilen biri bilir. Korkuyla, baskıyla ne kadar hüküm sürülür göreceğiz.
    • EMEKLİ1 Mayıs 2021 . 09:48

      O YASAK BU YASAK BUNDAN SONRA NE YAP'SAK NE YAPMA'SAK...
    • İştar30 Nisan 2021 . 21:02

      Hukukun yerini kanun doldurdukça devletler ölür. Kanunun yerini hukuk doldurdukça devletler yaşar. İngilterenin yazılı bir anayasası yoktur. Ahlakı var eden özgürlüktür.
    • Fotoğrafçı30 Nisan 2021 . 20:26

      Yasakları kanunlar belirler. Kanunları da TBMM yapar. Kanunlar genelgelerden daha üstündür. Kanunlar tüm toplum içindir, genelgeler belli bir zümre içindir, Tüm toplumu bağlamaz. Dolayısıyla genelgelerle ülke yönetilmez.
    • Mazhar30 Nisan 2021 . 19:42

      Mümkün olamayacak bir şey. Devir değişti. Önceden sadece sokaktaki bir gazetecide vardı makine. Şimdi 81 milyon gazeteci var sokakta! Dünyanın, George Floyd olayından sıradan vatandaşın elindeki telefonunun kamerası sayesinde haberi oldu. Kuzey Kore'de olsaydı kimsenin haberi olmazdı tabii.