“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu bir değerini daha kaybetti 

Bolu bir değerini daha kaybetti 
    29 Mart 2021

    Bolu bir değerini daha kaybetti Bolumuzun yetiştirdiği değerlerden, İ.T.Ü.

            Bolu bir değerini daha kaybetti 
            Bolumuzun yetiştirdiği değerlerden, İ.T.Ü. Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü’nden mezun, Gölyüzü (Tatarlar) Mahallesi halkından, Ereğli Demir Çelik Fabrikaları’nda uzun yıllar birim müdürü olarak görev yapmış olan, Alaattin Alaşa’nın Damadı Egemen ÇETEK geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. 

           Egemen Çetek’in cenazesinin 28 Mart Pazar günü defnedildi. 
           BolununSesi Gazetesi olarak Çetek ve Alaşa alilerine başsağlığı diliyoruz. 
     

    • Şerabatır30 Mart 2021 . 21:02

      Başımız sağolsun
    • Sevim yilmaz30 Mart 2021 . 18:51

      Ruhun sad mekanin cennet olsun Egemen bey.Tanidigim ender kisi ve guzel insandi. Ailesine ve sevdiklerine de sabirlar diliyorum.
    • Abdullah Zaim30 Mart 2021 . 10:19

      Allah Rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
    • dr metin kaloğlu30 Mart 2021 . 08:03

      Allah rahmet eylesin tüm yakınlarına başsağlığı dilerim
    • Mahmut Cemal Pınarbaşı29 Mart 2021 . 22:44

      Ailesine sabırlar diliyorum.Nur içinde yatsın.
    • Fikret DOĞANÖZ 29 Mart 2021 . 18:01

      Mekânın aydınlık,ruhun şadolsun.Güzel insan! Sevdiklerine ve yakınlarına sabırlar dilerim.
    • Suha-Dilek Alparslan29 Mart 2021 . 14:52

      Basiniz sagolsun aileye ve yakınlarına sabır dileriz.
    • Mehmet Cengiz Gök29 Mart 2021 . 13:21

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaallah
    • Ziya Kalaycıoğlu29 Mart 2021 . 11:55

      Zonguldak ilinin Kozlu ilçesinde beraber büyüdüğümüz, sevgili arkadaşımın ölüm haberini büyük bir üzüntü ile öğrendim. Kendisine Allah'tan rahmet kederli ailesine başsağlığı diliyorum. Mekanı cennet olsun inşallah.
    • Mehmet Gündoğdu 29 Mart 2021 . 10:09

      Rahmetli kaardeşimiz Egemen Çetek evet Bolu'nun kaportacı ustası Alaattin Alaşa'nın damaadı idi fakat ondan önce Türkiye Kömür İşletmeeleri Kurumu Bolu Müdürlüğü yapan rahmetli Maden Mühendisi Nail Çetek ve Nezihe Bıltır Çetek çiftinin de evladıydı. (Nezihe hanım halen sağ.) Rahmetli olanlar nur içinde üyüsünlar.
    • Gülnur Koc29 Mart 2021 . 09:43