“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Ak Parti İl Başkanı belli oldu

Ak Parti İl Başkanı belli oldu
    19 Şubat 2021

    Ak Parti İl Başkanı belli oldu Ak Parti Bolu ...

        Ak Parti İl Başkanı belli oldu      

         Ak Parti Bolu İl Başkanlığı için aday gösterilecek isim belli oldu. AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yapılan görüşmenin ardından Bolu İl Başkanı olarak Suat Güner’i atadı.

            AK Parti’de Bolu İl Başkanlığı için gerçekleştirilen temayül yoklamasında 15 adayın ismi geçmişti. Son olarak 15 isim arasından belirlenen Suat Güner, Abdullah Uzun, Cüneyt Koparan, Burak Balaban ve beraberlerinde mevcut AK Parti Bolu İl Başkanı Nurettin Doğanay; Ankara’da AK Parti Genel Merkezi’nde, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir görüşme yaptı. Görüşmenin ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatı ile Suat Güner, AK Parti Bolu İl Başkanı Adayı olarak belirlendi.

          Suat Güner başkanlığında tek liste ile gidilecek AK Parti Bolu 7. Olağan İl Kongresi, 24 Şubat’ta, 17 Temmuz Spor Salonu’nda yapılacak.

    • Misafir25 Şubat 2021 . 12:14

      Neden kongre yapılır ki; atanmışı tescillemek için mi, yoksa gösteri için mi? Bence o kadar masraf yapılarak gösteri yapmanın hiç alemi yok. Memur ataması gibi atama emri ile gelsin gitsinler!..
    • Keşke 24 Şubat 2021 . 01:00

      Keşke eski rektörü seçseydiniz. O biliyordu soyup soğana çevirmeyi size çok yardımı olurdu. Bunun
    • sabahattin24 Şubat 2021 . 00:22

      İyiki kopmuşum üç yıl önce bu partiden Demokrasi ha sahi hangi partide Demokrasi var biri bana desin Chp lileri duyar gibiyim yok kardeşim hiç bir partide demokrasi yok hepiniz aynisiniz
    • genel merkez23 Şubat 2021 . 20:39

      gerçek şu ki;Cumhurbaşkanı karşısında N.Kurtulmuş ve Abdülhamit Gül'ün desteğiyle oraya gelen Abdullah Uzun u görünce parti içinde klik(soylucular ve gülcüler)olmasın diye diğer adayların en iyisini seçti, tüm kurgu sayın Uzun'u il başkanı yaptırmaktı, Bolu bu plana kurban gitti,sonuçta oluşacak yapı ile Chpnin elinden belediyeyi alacak güç oluşamayacak maalesef,Burak Balaban belediye başkanı olmak istiyorsa önce Tanju beyin söylemlerine çatır çat
    • Halk İradesi23 Şubat 2021 . 11:12

      Şimdiden milletvekilliği hayırlı olsun demeyelim bence! Hani, daha genel seçimler yapılmadı ya, millet de daha oy falan kullanmadı! Di mi!? Biraz saygı duyalım mı halkın hiçkimseye ipotekli olmayan iradesine! Bu, kazananı seçimden önce ilan etme işi de alışkanlık haline gelmesin. Aday yapılırsa, halk da seçer de kazanırsa sonuca hepimiz saygı gösteririz. O zaman isteyen ne diyecekse der!
    • haketmek ve atanmak23 Şubat 2021 . 11:01

      Hayırlı olsun. bize hayırlı olsun demek düşer.. Fatih Metin, bütün geldiği makamlara gayreti,çalışması ve mücadelesi sayesinde geldi. kendi gayreti,mücadelesi ve seçim ile girdiği her makamı da elde etti. demekki; çalışan,gayret eden,mücaedele eden kaznıyor; atanan ne kendi kazanıyor,nede partisine kaznaıdıryor.
    • Metin Çelik23 Şubat 2021 . 02:12

      Eski Başkan Nurettin DOĞANAYa en Yakın isim olan ve seçilmesinde Eski Milletvekili GÜNER ailesinin de desteği ile AKP il Başkanının belirlenmesi ilk Genel seçimde Birinci Sıra Milletvekili Adayını da belirlemiştir. Nurettin DOĞANAYa şimdiden Milletvekilliği Hayırlı olsun diyelim
    • Metin Çelik23 Şubat 2021 . 02:09

      Eski AKP Milletvekili Habibe Güner Bu atamanın Baş kahramanları olduğu açık Bu Başkan Atamasında demek ki Yıllar öncesinin dostluğu bir kez daha belirli olmuştur Durum Böyle olduğunda Madem Bir Akrabalık söz konusu ve bu sizi Siyasi İL Başkanı Yapıyor Bunun adı Tabii ki demokrasi olamaz. Tabii ki Seçim olamaz ve Tabii ki Parti içi demokrasi tanımından eser yok. Neyse Sn Başkan Adayına Yine de buradan Başarılar diler kendisine ve sevenlerine hayırlı uğurlu olsun E
    • bolulu21 Şubat 2021 . 10:50

      İlerı demokrası dedıklerı bu mu.?
    • Serdar21 Şubat 2021 . 00:59

      Yerel halkın, delegelerin kanaatlerini, temayülünü yok sayıp adayı ankara'dan belirlemek!.. Aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar alamazsınız. Örnek:Belediye seçimleri.
    • Kınıklı20 Şubat 2021 . 22:45

      Atamayla başkan mı olur bari seçim demeyin
    • mustafa kurt20 Şubat 2021 . 20:52

      ''orası Bolu olsada olu olmasada olu'' dedi galiba angara, yazık oldu 1 vekil çıkarabilirsek iyi, tanju 3-4 dönem daha başkanlık yapacak demektir.
    • Yığılcalı20 Şubat 2021 . 19:48

      Vahşi Oligarşi böyle bir şey..
    • Murat....20 Şubat 2021 . 18:40

      KONGRE YAPMAYA NE GEREK VAR Kİ.....
    • haluk20 Şubat 2021 . 15:21

      kopmalar kırgınlıklar hızlanaçak gibi görünüyor Demokrasi ne demokrasisi yazık çöküş devam edecek görünüyor
    • Misafir20 Şubat 2021 . 15:09

      Geçmiş olsun Boluya baska adam yokmuydu halk ve siyasetle sadece hava atan biri niye secildi, 1 vekil anca çıkar ,Habibi Guner,e dua etsin.nasil geldiği belli.
    • Kırık20 Şubat 2021 . 13:49

      Nazım Hikmet'in bir şiirinde dediği gibi: "Kalbimde senin için yok bile kinim. Bence sen de şimdi herkes gibisin" Bu kişi veya bir başkası.. Artık İl Başkanınız kim olursa olsun farketmez.
    • orhan20 Şubat 2021 . 13:27

      Kongreye ne gerek var,kimi isterse o, itiraz edebilen varmı yokk
    • kör oğlu torunu20 Şubat 2021 . 12:14

      daha önce yazdım boşuna artık istifa kararı aldım yazık çok yazık
    • Hayırlı olsun 20 Şubat 2021 . 07:39

      Hani 15 aday çıkmıştı? Bu ne şimdi! Demokratik yönetimlerde önce seçime gidilir sonra kazanan belirlenir. Siz önce kazananı belirliyorsunuz sonra seçime gidiyorsunuz. Seçim adı üstünde birinden birini seçmekten gelir. Seçemiyorsanız o seçim olmaz, seçene biat olur. Tabii bu da bir yönetim şeklidir, tarihte vardır. Seçime, oy kullanmaya gerek kalmamış ki muhteremler. Bence salonu lebalep doldurup koronavirüse olimpiyat yaptırmaya gerek kalmamış.
    • Bölümü 20 Şubat 2021 . 00:29

      HAYIRLARA vesile olur inşallah en azından yuzu guluyor. Hayirli olsun.