“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Beypiliç B. arkayı dörtledi!

Beypiliç B. arkayı dörtledi!
    18 Şubat 2021

    BEYPİLİÇ B. ARKAYI DÖRTLEDİ! Boluspor’dan başka her takıma benzeyen Beypiliç ...

    BEYPİLİÇ B. ARKAYI DÖRTLEDİ!

    Boluspor’dan başka her takıma benzeyen Beypiliç B. ikinci yarıya mağlubiyet serisi ile başladı. Boluspor neden bu hale düştü?

    Boluspor’dan başka her takıma benzeyen Beypiliç B. ikinci yarıya mağlubiyet serisi ile başladı.

    Beypiliç B.’de baştan bu yana alınan her basiretsiz kararın adım adım bu sonuçları doğurduğunu söylemek için çok geç sayılmaz.

    Türkiye liglerinin efsane takımı Boluspor 56 yıllık tarihinde ilk kez bu kadar zor duruma düştü.

    Boluspor neden bu hale düştü?

    Lig sonu gelmeden bu tespitleri yapmakta fayda var.

    Bolu Belediyesinin başına, yerel sorunlara rasyonel çözümler oluşturmaktan uzak tecrübesiz ve kifayetsiz bir başkan geldi.

    Bu başkan Tanju Özcan spor konusuna da gelir gelmez el attı.

    Oysaki Tanju Özcan ilk önce izlemeli çözümü şehre bırakmalıydı.

    Öyle yapmadı.

    Ilıcanın havuzuna atlar gibi şappanadak Boluspor yönetim sorunlarına müdahale eden Tanju Özcan, AKP’li olmasına karşın seçimlerde kendisini destekleyen Abdullah Abat’a diyetini ödemek istercesine Boluspor başkanlık makamını teslim etmesi ile başladı serüven.

    Abdullah Abat’ın yanına herbokolog Rasim Özdemir’i de veren Tanju Özcan ilk iş olarak Boluspor’un geleneklerinde olmayan bir şekilde Boluspor’un isim hakkına müdahale etti.

    Oldu mu 50 yılın Boluspor’u, Beypiliç Boluspor!

    Tanju-Abat-Rasim üçlüsünün bir başka önemli icraatı ise yönetici adaylarından 50 bin liralık bağış taahhüdü istemeleri oldu.

    Artık her şey kulüpte para ile ölçülür para ile anılır oldu.

    Birde malum Başakşehir’in Barbaros Vehbi’ si de transferin başına getirilmesi ile kare tamamlandı.

    Aslında tercüman olan Barbaros Vehbi har vurdu harman savurdu.

    Zaten bozuk olan kulüp finansmanı iyice alt üst oldu.

    En iyi futbolculardan Melih Okutan üç kuruş gelsin diye Kayseri’ye adeta zorla gönderildi.

    Transferde son gün, kalesi boş olan Beypiliç B. bir Arnavut ayarlayarak kaleyi doldurdu.

    Hoca konusuna girmeye hiç gerek yok çünkü kulübe de hoca falan yok.

    Topçular alınıyor topçular satılıyor, geride kalan tortu.

    Bu tortuyu kim temizleyecek?

    Tanju mu?

    Abat mı?

    Rasim mi?

    Her şey iyi gitse idi bu üçlüden Tanju Allah'ın günü Boluspor hakkında laga luga ederdi

    Şimdi tık yok.

    Sanki olanların sorumlusu kendi değil!

    ***

    Şimdi gelelim yazının sonuna,

    Biraz da umut verelim di mi?

    Boluspor’un kümede kalma şansı var,

    Var, inanın ki var…

    Çünkü ligde Beypiliç B.’den daha kötü takımlar var.

    Tamamen koyuvermiş ekipler var..

    Birazcık dikkat Beypiliç B.’yi ligde bırakır.

    Bu üçlüden birazcık dikkat, birazcık özveri, birazcık düzgün çalışma istemek halkımızın hakkı değil mi?

    Bir daha ki yıla da Boluspor’un şanlı ismini Beypiliç’ten ve bu üçlüden kurtarır yeni bir ruhla ileriye atılırız belki…

           Süha ALPARSLAN 

    • ali23 Şubat 2021 . 11:56

      sen de boluspor tarihini bilmeden herşyi çok biliyor gibi ahkamkesiyorsun
    • Ercan Erkılınç21 Şubat 2021 . 00:57

      Hiç kimseyi suçlamıyorum bu teknik ekip boluyu kaldıramadı.acele müdahale edilmesse düşer.giresun maçında tek kale top oynadılar puan yok teknik direktör niye var oyuna müdahale edeceksin yeniksin değişmeyen oyuncu hakkın var evdemi değiştirecen.Acil koduyla gönderin.
    • Erkan Özdemir20 Şubat 2021 . 23:20

      Boluspor un ismi sponsor beypiliç adı ile ayrı bir değer kazanmıştır. Bugün beypiliç olur yarın başka bir firma bunlar değerdir.Kulübe bu zor günlerde destek olduklari için teşekkür etmek en güzeli. Yazınızın son kısmındaki Boluspor'u beypiliç isminden kurtarmak değimine katılmak mümkün değil.
    • RECAİ.20 Şubat 2021 . 21:47

      boluspora isteyerek mi başkan oldu sanıyoesunuz, siyasi yatırım için. , ABAT mı dediniz, o gidip %20 zamlanan ilaçların karını hesaplasın
    • Muavin20 Şubat 2021 . 13:39

      Beypiliçb. arkayı dörtledi mi? Hah hah haa:) Otobüs mü bu bee! Hem öyle bile olsa otobüslerde arkada beş koltuk var. Bi kişi daha binebülüü..
    • Gazeteciler20 Şubat 2021 . 10:32

      Bravo Süha bey. Net, eğmeden, bükmeden net kelimelerle gerçekleri yazan tek kişisiniz. Bolu’da maalesef basın sadece nemalanan kişilerin elinde. Tek bir eleştiri yapacak gazeteci yok. Hepsi belediyenin elemanı, Boluspor’un bahşişcisi olmuş, 3 kuruşa aynı Boluspor’un ismini satanlar gibi gazeteciliklerini kiraya vermişler. Boluspor yöneticileri kayıp. Şayet az bir başarılı olsalardı şehrin her bir köşesinde boy boy kendi posterlerini astırırlardı. Yazık oluyor Boluspora
    • Mehmet20 Şubat 2021 . 08:47

      Arkayı dörtledi yazınca, aklıma Samsunspor geldi. 80'li yıllarda fırtına gibi eserdi ligde. Fenerbahçe'ye içerde dışarda 4 gol atardı. Samsun'da dolmuş şoförleri arkayı Fenerleyelim, dörtleyelim şakası yapardı.
    • Değişim19 Şubat 2021 . 23:09

      Ben beypiliçin yerine olsam, sponsorluktan çekilirim. Yanlış anlamayın kulüp her anlamda kötü yönetiliyor. Bunu hem sahada, hem dışarıda hemde sosyal medyada görüyorsunuz. Üzgünüm ama bolusporun kesin düşer. Düşmesinde hayır vardır. Belki doğru isimler ile doğru yapılanma ile tekrar geliriz.
    • Recai19 Şubat 2021 . 22:39

      Tanju hem Bolu'yu,hemde Bolusporu rezil etmek için Belediye Bşk. olmuş sanki...
    • Aladağ19 Şubat 2021 . 21:38

      Tanju Başkan taktik hata yaptı, Bolusporun en büyük sponsoru olarak ağırlığını koyacak ve belediye ismini koyacaktı Bolusporun başına ama aklı sıra uyanıklık yapıp beypiliçi de devreye soktu
    • Cengiz19 Şubat 2021 . 18:47

      Ya ne akaka bolu spor durumu. Beledıye başkanıyla böğle yalan haber yapmayın. Beledıye takıma bağış yaparsa yapar. Ben giresun lu olarak giresun beledıyesı takıma yardım yaparsa yapar. Başarısızlıkdan nıye beledıye başkanı sorumlu olsun
    • Husamettin19 Şubat 2021 . 18:05

      Hayatta denen ikinci sefer denenmez.Abant bir dönem başkanlık yaptı sonuç.Reha enginer bir dönem çalıştırdı bu takimi sonuç.BASARISIZLIK.
    • ercan19 Şubat 2021 . 15:28

      yönetim ve teknik heyet derhal istifa etmelidir hiç gecikmeden yoksa çok geç olacaktır
    • Selman19 Şubat 2021 . 15:03

      Gazetelerde adaylar arasında isminin geçtiğini gördük. İnsallah iktidar partisi il başkanı onu yaparlar. Bence Bolu'nun ihtiyacı olan tek adaydır kendileri.
    • Bolu Sevdalısı19 Şubat 2021 . 12:25

      Adlandırma ölümdür.Bir şeyi yeni bir isimle adlandırırsanız tarihinden, geçmişinden, anılarından bütün bağlarını kopartırsınız.Yani ruhunu öldürmüş olursunuz. Boluspor 1965'ten 2020'ye kadar kökü 45 yıllık derinlikte olan bir tecrübe, bir kültür bir tarih, bir efsaneydi. Çocukluğumuzdu, gençliğimizdi, sevincimizdi, kavgamızdı bizim O. Aynı Köroğlumuz, Kökezimiz, İzzet Baysalımız, Dağlarımız, Gökyüzümüz, Evladımız gibi! Beypiliçb.spor
    • Vatandas19 Şubat 2021 . 12:08

      Çok şey yanlış başta tranfer politikası ligde kalmak için öncelikle hocayı acilen göndermek gerekir bu hoca yeteneksiz ve takıma hakim değil
    • Turgut Özsamuri 19 Şubat 2021 . 12:01

      En iyi oyuncusunu melih okutanı kayserispora satarsa bu duruma düşmesi gayet normal futboldan anlayanların başa geçerek bu kötü. durumdan en kısa zamanda kurtulmaları dileği ile saygılarımı sunarım
    • selcuk19 Şubat 2021 . 10:24

      2.lige giderken tanju efendi Bolusporun amblemini de değiştirmeyi unutmasın..ben tiyo vereyim. Yapmayı planladığı ayı heykelinı amblem olarak ekleyin sn başkan.
    • YAMANER19 Şubat 2021 . 09:34

      Beypiliç'in Boluspor a isim spor sponsorluğu konusunda desteklemiştim. Halen de bu fikri destekliyorum fakat Beypiliç ismi Boluspor'dan sonra gelmesi şartıyla. Tanju Özcan'ın Bolunun başka derdi yokmuş gibi başkanlık secimine müdahale etmesi ve Rasim'i başkan yardımcısı yapması , Abat'ın geçen seneki takımın hepsini gönderip daha kötülerini toplaması ve Barbaros'un başarısız dış transfeleri takımı buraya getirdi. Boluspor düşmez ama ön
    • gercek bolulu19 Şubat 2021 . 08:05

      bay abat bu soytarıyı hemen gonder agzına elıne saglık suha bey
    • Acemiler19 Şubat 2021 . 07:55

      Büyük kaptan Rıdvanın cenazesinde, Kulüpte yapılan tören herşeyi gözler önüne seriyor. Adamlar mezarlıkta yok. Biz efsanelerimize ölene kadar değil, mezara kadar sahip çıkarız. Bolu hiç bu kadar düşük profilde olmamıştı.
    • Kdzeregli li19 Şubat 2021 . 00:09

      Biran evvel futbolcularmi dovulecek hocamı gönderilecek çaresine bakilmazsa bu Boluspor aynı Zonguldakspor gibi bal ligini boylar sonrada yıllarca uğraşır anca 2.lige cikabilirse çıkar
    • herbokolog18 Şubat 2021 . 21:22

      Süha abi "herbokolog" sıfatı tam oturmuş ve şayet bu sıfat geçmişte tescillenmediyse ilgili şahıs üzerinden tescillettirin :)))
    • Cuk oturmuş bi yazı18 Şubat 2021 . 21:02

      Kaleminize sağlık.TÜM TESPİTLERİNİZ MÜKEMMEL.TANJU BEYİN ENBÜYÜK HATASI BASİRETSİZ VE BECERİKSİZ 2 ADAMI HADDİNDEN FAZLA ŞİŞİRİP BALON YAPMASIYLA OLDU.ADAMLAR AYLARCA ECZANEDE KULİS YAPTILAR.AMA şunu bilemediler müsiad-mütahitlik-piliçspor heryerdemi basiretsiz olunur.Bİ INSANA KENDİNİ REZİL ET DESEN BUKADAR EDEMEZDI.DEMEKKI BUNLARIN NE OLDUĞUNU HERKES BILIYOR.BENCE TARAFTAR SABREDIYO AMA SONUÇ ILGİNÇ OLACAK DİYE DÜŞÜNÜYORUM. :)))