2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

30’uncu Şeref Yılımıza Merhaba!

30’uncu Şeref Yılımıza Merhaba!
    9 Şubat 2021

    Bolu’nun en eski Gazetesi ve gerçek sesi olarak doğum günümüzde bu haklı gururu okurlarımızla paylaşıyoruz.

          30’uncu Şeref Yılımıza Merhaba!
           10 Şubat 1992'de doğan ve doğduğu günden bu yana sahibini ve çizgisini hiç değiştirmeden tamı tamına 29 yılı geride bırakarak, Bolu'nun en eski ve en köklü gazetesi olma unvanına erişmiş bulunuyoruz.

            29 yılı geride bırakan BolununSesi Gazetesi; olması gerektiği gibi, gerçek bir gazete olduğu için, gücü elinde bulunduran zalimlerin zulümlerine uğradı. Ama yılmadı, boyun eğmedi, eğilmedi, bükülmedi, doğruluktan asla vazgeçmedi.

             Bu güne kadar nasıl geldiysek, bundan sonra da yayın çizgimizden ödün vermeden, okurlarımızın bize yükleyerek yakıştırdığı deyimle; 'Her zaman Bolu'nun gerçek sesi' olarak hizmet vermeye devam edeceğiz.

            Hiç kimseye eğilmeden, bükülmeden, birilerinin yayın organı (borazanı) olmadan, bir sürü tazminat ve hapis cezalarına çarptırılmamıza, hatta ceza evinde sağ çıkarmayacak tuzaklar kurulmasına rağmen, alnımızın akıyla koskoca 29 yılı geride bırakmanın haklı gururunu yaşıyoruz.

            "Doğrular; sarsılır, sendeler ama asla yıkılmaz" sözünü, 30’uncu şeref yılımıza merhaba derken, bir kez daha büyük bir şevkle haykırıyoruz ve Bolu’nun en eski Gazetesi ve gerçek sesi olarak doğum günümüzde bu haklı gururu okurlarımızla paylaşıyoruz.

              Kamuran Alagözoğlu

     

    • Mustafa Parlakyıldız11 Şubat 2021 . 11:58

      Daha nice yıllara Kamuran kardeş.Yola devam.
    • TURHAN11 Şubat 2021 . 00:34

      SAĞLIK , HUZUR , MUTLULUK İÇİNDE DAHA NİCE OTUZ YILLARA , OKUYUCULARINLA BERABER DEVAM ETMEK DİLEKLERİMLE .
    • Mustafa DEĞER10 Şubat 2021 . 20:18

      Nice 30 yıllara.. Bolumuzun bıçkın gazetecisi...
    • analizci10 Şubat 2021 . 20:12

      ilk önce tebrik ediyorum daha sonra doğruve dürüst gazeteciliğiniz için teşekkür ediyorum daha nice yıllara
    • Hürriyet Koçyiğit10 Şubat 2021 . 19:27

      Bolu'nun gözbebeği 'Bolununsesi' gazetesine yayın hayatında daha nice uzun yıllar diliyorum... Aydınlık günleriniz olsun.
    • Sinan GÜN 10 Şubat 2021 . 18:22

      Meslek hayatınızda çizginizi hiç bozmadınız. Istikrarlı ve uzun soluklu iş yapanlara saygımız sonsuz.Sağlıklı huzurlu mutlu daha nice senelere ermeniz dileğiyle!
    • Şemsettin Gürtürk 10 Şubat 2021 . 13:47

      Mesleğinizde ve yaşantıızda daha, nice uzun yıllar geçirmenizi temenni ediyorum.
    • Mehmet ika10 Şubat 2021 . 13:29

      Bolu'nun sesi ile iftihar ediyoruz. Daha nice sağlıklı,mutlu yıllardiliyorum..
    • Murat...10 Şubat 2021 . 13:11

      30.KURULUŞ YILDÖNÜMÜNÜZÜ HALİSANE TEBRİK EDERİZ..! NİCE 30 YILLARINIZA..! BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN.
    • Taner Başer10 Şubat 2021 . 11:42

      30. Yayın yılınızı kutlar ilk gününüzün heyecanı gibi uzun bir yayın hayatı dilerim.
    • Dumlu Demircioğlu10 Şubat 2021 . 10:34

      Bolu'nun sesi ile iftihar ediyoruz. Daha nice sağlıklı,mutlu yıllardiliyorum..
    • Bitiğim10 Şubat 2021 . 10:17

      Kamuran abi kötü ekonomiden milletin geçim derdinden de bahset yazılarında lütfen
    • Sinan Gökdemir 10 Şubat 2021 . 09:37

      Vay be dostum. sizlerle, yazmayla, okumayla yaşlanmak güzeldi. başlar yukarda, omuzlar dik ve göğüs ilerde. eğilmedik eğilmeyiz. böyle geldik böylede gideriz. son nefese kadar. kutlu olsun.
    • Cihan RUŞAN10 Şubat 2021 . 04:34

      30 YILINIZI KUTLAR NİCE NİCE 30 YILLARI KATLAYARAK UZUN SOLUKLU BİR GAZETECİLİK HAYATINI SÜRDÜRMENİZİ TÜM SAMİMİ DUYGULARMLA DİLERİM İLKELİ VE DÜRÜST GAZETECİLİĞE DEVAM SEVGİLERİMLE