2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Başıboş köpeklerin saldırısına uğradı     

Başıboş köpeklerin saldırısına uğradı     
    26 Ocak 2021

    Başıboş köpeklerin saldırısına uğradı Akşam saatlerinde işe gitmek için ...

          Başıboş köpeklerin saldırısına uğradı     

          Akşam saatlerinde işe gitmek için yola çıkan Yetiş Terzi, mahalledeki başıboş sokak köpeklerinin saldırısına uğradı. Köpekler tarafından bacağından ısırılan Terzi, yaşadığı korku dolu anları sosyal medya hesabından paylaştı.

            Olay, dün gece saatlerinde Alpağut Mahallesi’nde meydana geldi. İşe gitmek için evden çıkan Yetiş Terzi isimli vatandaş, mahallede bulunan başıboş kangal köpeklerinin saldırısına uğradı. Köpekler tarafından bacağından ısırılan terzi kanlar içinde soluğu hastanede aldı.

          “Şükürler olsun bu şekilde atlattım”

          Terzi, yaşadığı korku dolu anları sosyal medya hesabında paylaşarak, “Bu gece işe giderken bu cins ( kangal ) köpeklerinin saldırısıyla bu hale geldim, şükürler olsun bu şekilde atlattım arkadaşlar. Böyle bir duruma hiçbirinizin düşmesini istemem. Gündüzleri de bu hayvanlar gurup halinde geziyorlar. Belediyemize gereken şikayette bulundum. Neresi olursa olsun hangi mahalle sokak fark etmez lütfen bu gibi durumlarda belediyemiz duyarsız kalmasın..! Herkes üzerine düşen görevi yapsın... Adres: 4. Cadde Alpağut/ Kalıcı konutlar mevk. Diş Hastanesi yolu dikkat edelim” ifadelerini kullandı.

    • alpagutbey sakini..9 Şubat 2021 . 09:43

      Alpagutbey mahallesinde o kadar fazlaki sürü halinde geiyorlar Belediyeye kaç kere şikayette bulundum kızıma saldırmış Allahtan bir amca gezerken kurtarmış...kocaman sürü halindeler ..EEEee bu kadar şikayet var neden ilgilenilmiyor Barınağa yerleştirilmiyor salınıyor..
    • Sezen6 Şubat 2021 . 18:05

      Bende etrafta insan istemiyorum mesela kadın olarak rahatsız oluyorum pis suratlı heriflerin bakıslarından ınsan doganın basına gelmıs en buyuk felakettir yok ettiniz hayvanların yasam alanını yedı yasımdan berı yuzlerce kedı kopek kurt kus besliyorum bir gun daha zarar gormedım ınsanlar bırbırını kesiyor be siz hayırdır hayvanları katil belledınız sütlac beyınler
    • adem28 Ocak 2021 . 15:54

      bolu belediyesi neden ilgilenilmiyor bu sokak köpekleriyle barınakta war personelinde var şikayette edilmiş e daha ne, ilgilenmeme sebebi nedir yani
    • doğrucu28 Ocak 2021 . 15:50

      yahu engin isimli şahıs sen al bahçende bak o zaman niye bakmıyorsun!!!!!!!!! öyle boş keseden atıp tutmak kolay, gezerken üstüne sürü halinde köpekler saldırınca görürüm ben seni!!!!!!!!!!! bizde biliyoruz onlarında yaşamaya hakkı war hayvan da seweriz ama bu böyle olmaz çocuk geçer coluk geçer sokakta bi sürü köpeğin başıboş dolaşması hergün saldırılma şeyi olmasını mı savunuyorsun!!!!!!
    • sedat28 Ocak 2021 . 15:46

      yaw bolu belediyesinin bu başı boş köperleri toplama şeyi yok mu!!!!!!!!!! çoluğa çocuğa saldırsalar Allah korusun daha kötü sonuçlarda olabilir, toplasalar ya sokak köpeklerini kim toplayacak
    • Erol Bey28 Ocak 2021 . 10:53

      Aynı sorun Dağkent ve Karaköy TOKİ civarında da var. Maalesef gece iş için servise gitmek zorunda olanlar sürü halindeki köpeklerden korkarak geçiyorlar. Çeşit çeşit köpekleri alıp alıp bakamayıp sokağa salanların Allah belasını versin.
    • neco28 Ocak 2021 . 00:30

      Bisiklete binen biri olarak sayın Engin gerçekten köpekler tek İken saldırmıyorlar ama sürü ile gezerlerken aralarında lider köpegin size saldırmasıyla digerleride üzerinize geliyor ayrıca insan köpek sürüsünü görünce otamatikmen kaçma refleksi duyuyor o zaman zaten köpekler başlıyor sizi kovalamaya 5 yıldır kaç defa köpek saldırısına ugradım işi ögreninceye kadar 2-3 defa bisikletten düştüm kendimi kaptırmadım ama insanların mümkünse başı boş köpe
    • Engin Bey e27 Ocak 2021 . 17:53

      Engin Bey kusura bakmayın ama bu köpekler öyle uysal kendi halinde gezen köpekler değil Yoldan geçen çocuk, kadın herkese saldırıyor Aynı anda havlayarak 7-8 köpek üzerinize doğru koşturursa be yaparsınız Saldırdığı insanların çocukların kadınların psikolojisini düşünüyor musunuz Ben evimin balkonundan defalarca şahit oldum Evimizden çöp atmaya çıkamaz olduk
    • engin 27 Ocak 2021 . 15:18

      Eğer köpeklere aksi bir davranış yapmazsanız asla saldırmaz.Öyle bol keseden atmayın bu dünya sadece size ait değil en kötü hayvanlar ac neden doyuralım diyemiyorsunuz.Sonra insanın başına gelen bütün belalar doğaya saygı duymadığınızdan.Dua edin evleriniz başınıza yıkılmasın.
    • KADIN 27 Ocak 2021 . 13:10

      Belediye barınağı kesinlikle ilgilenmiyor. Zabıtalar da ne yapıyor belli değil. Oturun makamlarınızda.
    • İŞİN EHLİ27 Ocak 2021 . 11:52

      İşin ehlini değil de hatırı sayılır kişileri veteriner Müdürü yaparsanız olacağı bu...Müdüre hanım o saatte uyuyordur...Uyandırmayınız sakın...Yoksa üzerine bir de azar işitirsiniz...
    • kyılmaz27 Ocak 2021 . 10:59

      Bu bölgede gezen başı boş köpek çok fazla ve saldırganlar. defalarca belediye ye şikayet edildiği halde, belediye ilgilenmiyor. köpekler gece saatlerinde yoğun şekilde çıkıyorlar, belediye ekipleri ise gündüz sonra da biz köpek görmedik diyorlar. Gece çalışan ekipleri yokmuş, bahaneleri de bu.
    • DOĞTUSU27 Ocak 2021 . 10:07

      Hayvan Hakları dernekleri olmalı ve yeri geldiğinde konunun önemini vurgulamalı. Ancak Hayvan Hakları ile insan hakları dengeli olmalı. Alpagut Mahallesinde oturan bir vatandaş olarak çoğumuz bu durumdan muzdaribiz. Bir çok kez köpeklerin mahalle sakinlerini kovaladığı, evlerine girmekte zorluk yaşadıklarını gördüm. köpek korkusuyla spor yapmayı bırakan hatta çocukların dışarıda oynamasına izin vermeyen pek çok vatandaşın olduğunu biliyorum. Veterinerlik işlerini göreve davet ediyorum.
    • öbjektif27 Ocak 2021 . 09:06

      bizde hayvan severlik moda. Avrupada başıboş köpekler barınakta bir ay tutulur sahplenen çıkmazsa uyutulur bizdede aynısı olmalı . yoksa bunlar insan yer. ormanlarda geyek karaca yiyor.
    • Bölge sakini26 Ocak 2021 . 23:48

      Alpağut, Kılıçarslan, Kalıcı Konutlar şehrin gözde merkezlerinden Ama köpek korkusundan yürüyüş yapmayı bırakın eğer bölge sakini işine giderken , markete giderken, okul açıkken çocuğunu okula gönderirken köpek saldırısından korkuyorsa ...Daha ne söylemek gerekiyor Bundan 40 yıl önce bu kadar yerleşim yokken böyle bir sorun yoktu
    • bunlarda fetöcü26 Ocak 2021 . 18:47

      bu köpekler de alpaguttaki fetöcülerin köpekleri olmasın
    • Bolulu26 Ocak 2021 . 17:12

      Maalesef iki sene oldu belki belediyenin ilgili kurumuna defalarca şikayette bulunduk Aynı grup köpekler grup halinde geziyor ve saldırganlar Ama hiçbir çözüm getirilmedi Geçmişolsun Hayvan hakları insan haklarının önüne geçmemeli
    • Mustafa DEĞER26 Ocak 2021 . 16:19

      Kılıçarslan Mh. dolu dolu.. Sürü geziyorlar, Bld. Veterinerlik İşleri Müdürü bayan bizati sizlere duyurulur. Biçare olursunuz heralde...!!!