2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Taraftar İsyan Bayrağını Açtı...

Taraftar İsyan Bayrağını Açtı...
    25 Ocak 2021

    Taraftar İsyan Bayrağını Açtı... Peş peşe alınan kötü sonuçlardan ...

          Taraftar İsyan Bayrağını Açtı...      

           Peş peşe alınan kötü sonuçlardan sonra sabrı taşan Bolusporlu taraftarlar kulüp binasının önüne giderek, "ELE GÜNE REZİL ETTİNZ" yazılı pankart açtı.
           Boluspor taraftarları bu sezon yapılan transferlerden ve alınan sonuçlardan sonra  Boluspor Başkanının ve yönetiminin tek bir kelime etmemesi, sosyal medyadan tepkilerini dile getiren taraftarları, Boluspor sosyal medyasından ve Başkan Abdullah Abat'ın engellemesi, Boluspor taraftarını iyice çileden çıkardı. Boluspor Tesislerinin önüne giden taraftarlar, ''ELE GÜNE REZİL ETTİNİZ'' yazılı bir pankart asarak tepkilerini dile getirdiler...

     

    • Ahmet27 Ocak 2021 . 14:12

      Mademki gücünüz yetmeyecekti, madem ki kifayetsizsiniz neden bu yükün altına girdiniz. Yazık değil mi bu kulübe, yazık değil mi Bolu ismine.. Şimdi parasızlıktan, enkaz devraldım dan bahsetmeye ne hakkınız var.
    • Gocaman Bolu'lu 26 Ocak 2021 . 15:42

      Adam ne güzel yazmış.Bu herif BOLU SPOR başkanı DEĞIL.piliçspor başkanı:) ELİNİ ATTIĞI HERŞEY KURUYOR RESMEN...Yılların takımının isminin içine etti takımda cortu çekti.Cok komik valla.bukadar sıvanamaz.Rabbim dindar görünümlü tayland turistlerinden bizleri korusun.zamana göre kemane bu olsa gerek
    • Bolulu26 Ocak 2021 . 13:58

      Bence her işi becerebilirim. Bi şekilde belediye başkanı veya milletvekili olmam lazım.
    • Masterchef Ali 26 Ocak 2021 . 13:16

      Gurme konularında başarılı olabilir. Masterchef diye rezil programda Gölcük’te yemeklerin tadına bakmaya devam etmeli. Boluspor kendisine ve 50 adet yöneticisine büyük gömlek gelmiş.
    • ömer26 Ocak 2021 . 12:01

      Başkan kartala kaymaya gitmiş
    • bolulu hemde sapına kadar26 Ocak 2021 . 11:02

      abdullah abat siyaseten başarısız başkanlıkta basarısız oldu şimdi yine başarısız başkan oldu sözde bolulu ama boluda kimse kalmamış gibi sportif direktör bolulu degil altyapıya hacı zamanı gelmiş koordintör getiriyor müsiadtan kankalarını yanına alyor topu görüp bomba diye karakola getirecek adamlara transfer yaptırıyor 3 senedir evde yatan adamı hoca yapıyor belediye para vermedi diye tanjuya sallıyıp hiç sevmedigi nurettin ve ekipine şirin gözükmek için
    • Taraftar26 Ocak 2021 . 10:09

      Yazıda Boluspor Başkanı demişsiniz. 1965'ten Necip Çarıkçı'ya kadar gelip geçen şahsiyetlerin hepsi BOLUSPOR Başkanı idiler. Beyfendi Boluspor başkanı değil. Beypiliçb.spor. başkanıdır.
    • bolulu26 Ocak 2021 . 09:30

      nerdeyse lig bitti taraftarlar dernekleri günaydın eskiden 3 mac sonra kapıya geliyordunuz ne oldu mamalarmı kesildi?
    • bolulu26 Ocak 2021 . 09:26

      yönetimininde cokda umurunda
    • Deyalla26 Ocak 2021 . 03:29

      Biri bana sezon başında Alman Bundesliga dan alınan Brezilyalı stoperin 17 maç sonunda hiç oynatılmadan maç kadrosuna giremeden sadece son kupa maçında maç kadrosuna dahil edilip hiç oynamadan kulüple ilişkisi kesilip gönderilen oyuncunun yetersizse neden alındığını, kimin aldırdığını, ne kadar boşa para harcanıldığını anlatsın biz mi salağız, yönetim mi beceriksiz ? Boluspor un parasını sorumsuz ve vicdansız ca harcıyorsunuz. Vebali sizsiniz SAYIN BAŞKAN.
    • Goygoya devam26 Ocak 2021 . 02:03

      Memlekette kimse kalmamış gibi hayatının hicbiryerine sporu koymamış adamı başkan yaparsanız elegüne rezil olacaz tabi. Önce piliç spor,gerisi böyle olacak tabi. Kendini gösterecem diye akp den müsiada giren,ordan chp li gazeteci tayfasıyla kolkola boluspora başkan olan adamdan 1.lige cikmayımı umuyonuz :)) dua edinde mahalle kategorisine düşmeyem.Bu zaat dan 50 kat kaliteli ve varlıklı bu isleri yapacak insan varken bunun başkan olması başlı başına OFSAYT