2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Akınoğlu hayatını kaybetti 

Akınoğlu hayatını kaybetti 
    24 Ocak 2021

    Akınoğlu hayatını kaybetti Boluspor genç ve amatör takımlarında 5 ...

            Akınoğlu hayatını kaybetti 
            Boluspor genç ve amatör takımlarında 5 numaralı formayı giyerek uzun yıllar futbol oynayan İsmail Akınoğlu (62) hayatını kaybetti. 
            Köy Hizmetleri’nden emekli olan İsmail Akınoğlu, uzun bir süredir kalp rahatsızlığı çekiyordu. Son olarak Ankara Universitesi Cebeci Kalp Merkezi'nde 20 Ocak'ta geçirdiği kalp ameliyatı sonrası, 24 Ocak Pazar günü yaşama veda eden İsmail Akınoğlu’nun cenazesinin yarın (25 Ocak Pazartesi) defnedileceği öğrenildi. 
             Değerli Arkadaşımız Akınoğlu’na Allah'tan rahmet kederli Ailesine başsağlığı diliyoruz.

             Cenaze ilanı; 

           Akpınar Mahallesi halkından, Merhume Nazire ve Merhum Emekli Orman Mühendisi Mustafa Akınoğlu’nun Oğlu, Nurgül Akınoğlu’nun eşi, Gamze ve Mert Akınoğlu’nun biricik babaları, Neriman ve Mustafa Güner’in Eniştesi; Köy Hizmetleri’nden emekli; İsmail AKINOĞLU Hak’kın rahmetine kavuşmuştur.

          Cenazesi yarın (25 Ocak Pazartesi) Sağlık Mahallesi’ndeki evinden alınarak Şehitler Mezarlığı’nda öğle namazı sonrası defnedilecektir.

    • Nihat ÇETİN2 Şubat 2021 . 23:18

      1980/1983 yıllarında yaşadığım Bolu'daki kıymetli arkadaşım canım ciğerim....Oldumu şimdi...Mekanın Cennet olsun...Ailene başdağlığı dilerim...
    • Mehmet Hoçaş25 Ocak 2021 . 11:55

      Ortaokuldan arkadaşımdı.Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
    • Cumhur Bandakçıoğlu25 Ocak 2021 . 10:40

      Mekanı Cennet olsun. Tüm sevenlerine ve kederli ailesine başsağlığı dilerim.
    • yakup ılhan24 Ocak 2021 . 21:43

      boluspor alt yapıda beraber şampıyonluk yaşamış delıkanlı kardeşımdı,, akcakocada yazın bolulu herkese bakar yardım ederdı.
    • Sedat Özcan24 Ocak 2021 . 21:21

      Allah rahmet eylesin. Işıklarda uyusun.
    • Nevzat Altun24 Ocak 2021 . 20:06

      Değerli kardeşim mekanın cennet olsun. Değerli eş ve çocuklarına sabırlar diliyorum
    • Halit Aral 24 Ocak 2021 . 19:17

      Değerli arkadaşım Gamze, Babanın vefat haberini öğrendim ve seninle acını paylaşıyorum. Sana ve ailene çok sabırlar diliyorum. Başınız sağolsun arkadaşım
    • HülyaSarıkaya24 Ocak 2021 . 17:45

      Allahrahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • Ferda IŞIK24 Ocak 2021 . 17:39

      Allah rahmet eylesin ,mekanı cennet olsun, yakınlarına ve ailesine sabırlar versin.
    • Perran Albayrak24 Ocak 2021 . 16:29

      Çok üzgünüm öğrencim idi.Hep telefonda görüşürdük . Mekanı cennet olsun. Sabırlar diliyorum.
    • Hakkı Leblebicioğlu24 Ocak 2021 . 16:09

      Mekanı cennet olsun.Ailesine baş sağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Muammer Özer24 Ocak 2021 . 15:57

      Bu dünyadan güzel bir insan geldi geçti.Mekanın Cennet olsun iyi kalpli arkadaşım. Aileye baş sağlıgi ve sabırlar diliyoum.
    • HT.ARDATURK24 Ocak 2021 . 14:36

      BERABER AYNI RENLERI GIYDIKSENINLE. SUANDA COK UZAKTA OLDUGUMDAN CENAZENEKATILAMIYORUM MEKANIN CENT OLSUN SEVENLERINE BASSAGLIGI VE SABIR DILIYORUM RUHUN SAADOLSUN
    • Karagülle Ailesi24 Ocak 2021 . 14:31

      Değerli bir komşumuzdu. Başınız sağ olsun.
    • Ali Serindağ24 Ocak 2021 . 13:54

      Allah rahmet eylesin. Ruhu şad mekanı cennet olsun. Yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum.
    • Fikret DOĞANÖZ 24 Ocak 2021 . 13:47

      Fiziği güçlü,dili tatlı,yapıcı özellikleri olan,güzel kardeşim..Mekanın aydınlık,ruhun şadolsun.Ailesine ve yakınlarına sabırlar dilerim.
    • Ali24 Ocak 2021 . 13:35

      Canim arkadasim. Allah rahmet eylesin. Mekanin cennet olsun.
    • İLHAN TAŞDELEN24 Ocak 2021 . 13:32

      TOPRAĞIN VE IŞIĞIN BOL OLSUN AKPINARLI AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI VE SABIRLAR DÎLERİM.
    • Oğuz akdaş24 Ocak 2021 . 13:06

      Allahımız rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • AHMET ERGİN24 Ocak 2021 . 13:05

      Uzun yıllar beraber çalıştığımız Şen şakrak kahkaları ve konuşma üslubu hiç değismiyen..Koca yürekli kardeşimize Allahtan rahmet..değerli ailesine başsağlığı dileriz..Mekanı cennet olsun...
    • Yalçın Ceylan24 Ocak 2021 . 13:01

      Mekanı cennet olsun.Ailesinin ve geride kalanların başı sağolsun.
    • Cevdet Çiftçi24 Ocak 2021 . 12:57

      Allah rahmet eylesin. İyi dost ve insandı. Mekanı cennet olsun inşallah.
    • Kemal Koç 24 Ocak 2021 . 12:43

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
    • İsmail İŞLER24 Ocak 2021 . 12:12

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun iyi ahlaklı sporcu beyefendi bir insan ailesine ve yakınlarına başsağlığı dilerim
    • Maksut BEYKOZ24 Ocak 2021 . 12:08

      Benim takım arkadaşım, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.Ailesine sabırlar diliyorum.
    • Hasan Tahsin ENGİN 24 Ocak 2021 . 11:59

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
    • Pınar Parlakyıldız Kıyak24 Ocak 2021 . 11:58

      Ailece çok sevdiğimiz,altın kalpli bir ağabeyimizdi.Çok üzüntülüyüz.Allah mekanını cennet eylesin.Ailesine sabırlar diliyoruz.
    • Pınar Parlakyıldız Kıyak24 Ocak 2021 . 11:44

      Çok üzgünüm,çok severdik Ailecek..Küçüklüğümün silinmez anılarındadır İsmail abi.Mekanı cennet olsun,ailesine sabırlar diliyorum
    • Mustafa Parlakyıldız24 Ocak 2021 . 11:40

      Çok değerli bir kardeşimdi,onunla çok güzel günlerimiz olmuştu.Üzgünüm.Allahtan rahmet,Sevgili eşi Nurgül’eve çocoklarına başsağlığı diliyorum.Nur içinde yatsın.
    • Ahmet Gören 24 Ocak 2021 . 11:40

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
    • Mehmet Özbaş 24 Ocak 2021 . 11:32

      Kardeşime Allah tan rahmet ailesine başsağlığı dilerim mekanı cennet olsun
    • Metin GÜNEÇ 24 Ocak 2021 . 11:18

      Çok sevdiğim değeri bicilmeyen tatlı dilli Abimdi mekanı cennet olsun Allahım geride kalan lara sabırlar versin inşallah Başımız sağolsun
    • Süha Alparslan 24 Ocak 2021 . 10:44

      ismail hayat dolu neşeli bir kardeşimizdi Komşumuzdu. Çok üzgünüm. Başsağlığı dilerim.
    • Muharrem Demirel 24 Ocak 2021 . 10:32

      Çocukluk ve gençlik heyecanlarını yaşadığım , beraberce top oynadığım arkadaşım; mekanın cennet olsun inşallah...
    • İsmail Hotakoglu 24 Ocak 2021 . 10:28

      Değerli kardeşmize Allah'tan rahmet dilerim.Mekanı cennet olsun inşaallah.Ailesi ve dostlarının başı sağolsun Allah sabırlar versin.