2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Belediye'de roller değişti !

Belediye'de roller değişti !
    19 Ocak 2021

    Belediye'de roller değişti ! Daha önce Suriyeli sığınmacılara yönelik ...

         Belediye'de roller değişti !
          Daha önce Suriyeli sığınmacılara yönelik ayrımcı tutumuyla gündeme gelen CHP'li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Bolu Belediyesi bütçesini kullanarak cami yaptırmak istediklerini söyledi ve "Hiçbir CHP'li belediye cami yaptırmadı, ben yaptırmak istiyorum. Çevresindeki alkollü mekanları da kapatırız" dedi.

           CHP'li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Bolu Belediye Meclis toplantısı Ocak ayı ikinci oturumda konuştu.Özcan, Bolu Belediyesi bütçesini kullanarak Borazanlar Mahallesi’nde cami yaptırmak istediklerini söyledi. Borazanlar Mahallesi’nden gelen talepler doğrultusunda Bolu Belediyesi Başkanı Tanju Özcan, “Hüseyin Kalaycıoğlu bize geldi. Biz de ‘Bolu Belediyesi olarak cami yapmak istiyoruz’ dedik. İlk kez belediyenin bütçesinden yapacağız. Tabi ki de bağış kampanyası yapacağız ama ilk defa kendi bütçemiz ile yapacağız. 480 metre kare bir alanı vardı Hüseyin Amca’nın. O yeri bize verdi. Hüseyin Özsoy’un da yaklaşık 300 metre kare bir alanı vardı. O da bize verdi. Allah ikisinden de razı olsun. Bir başka 300 metre kare yeri olan vardı. O bize vermedi. Bizim burada toplamamız gereken 1240 metre kare alan var. 780 metre karesi tamamlandı. Sözünü verenler ile birlikte 1200 metre kareye çıkaracağız ve o bölgede hızlı bir şekilde Bolu Belediyesi olarak cami yapmak istiyoruz. Farklı bir mimarisi olan ve değişik bir cami olacak. İhtiyaç da var çünkü nüfus yoğunluğu olan bir bölge” diye konuştu.
           

           AKP’liler cami yerinin karşısında meyhane var dedi !

           Başkan Özcan’ın “Cami yaptırmak istiyoruz” sözlerine AKP grubundan tepki geldi. O bölgenin ilköğretim alanı olduğunu söyleyen AKP belediye meclis üyeleri, cami yapılmak istenen arsanın karşısında alkollü bir mekân bulunduğunu belirtti. AKP belediye meclis üyelerinin tepkileri üzerine Başkan Özcan, “Yaptıracağımız cami ile lokanta arasında mesafe var. Yargı yoluna gitmek istiyorsanız açın. Ben belediye meclis üyesiyken açtım. Ben adliyeden çıkmıyordum ama yüzde 90 da sonuç alıyordum. Biz bu camiyi yapacağız. Kararlıyım. Şartları zorlayarak yapacağız. Arkadaşlar mahkemeye müracaat ederse mahkeme de şartlar uygun değil derse uygulama duracaktır. Mahkeme kararına karşı biz de saygılı oluruz” şeklinde konuştu.
     

          “İlk defa CHP’li bir belediye cami yaptırmak istiyor ”

           Başkan Özcan, “İlk defa CHP’li bir belediye cami yaptırmak istiyor ona da karşı çıkıyorsunuz. Karşısında lokanta varmış, meyhane varmış. Karşısındakini kapatırız. Biz Allah’a inanan insanlarız. İbadetin farz olduğunu düşünen insanlarız. Türkiye’de belediye olarak ilk kez kendi bütçemizden cami yapmak istiyoruz. Biz o 780 metre kare alanı, 1240 metre kareye tamamlarız. Burasının okul olma ihtimali binde bir. Neden binde bir? 117 tane hissedar var. Dolayısıyla bazılarından söz aldım. Bazılarından da söz alırım diye düşünüyorum. Kırmazlar beni diye düşünüyorum. Hızlı bir şekilde camiyi yaptırmaya başlayacağız. Milli Eğitim dava açıp, iptal ettirip camiyi yıkmaya çalışmaz. Yeterince okul alanımız var. Okulun yapılmasında da katkıda bulunuruz. Bu bölgede camiye ihtiyaç var. İhtiyacı olmayan yere ben cami yapılmasına sıcak bakmam zaten. İhtiyacı olmayan yere okul yapılmasına da sıcak bakmam. 117 hisseyi Milli Eğitim nasıl toplayacak? Okulun yapılması konusunda da her türlü desteği veririz” ifadelerini kullandı.

    • Bolulu29 Ocak 2021 . 16:40

      Hiçbir kamu kurumunun baskısı isteği olmadan, 40 yıl önce Camiye tarlanın ucundan yer bağışlayıp, Cami inşaatına bir parsel de hatırlı bağış yaptık. Sonuç her 5 yılda alan büyütülüyor. Olan bizim yere oldu. üç katı yere Belediye bildiğin çöktü. Yollar, kanalizasyon, okul hepsi bizim tarlada ne diyelim, sözün bittiği yer BOLU belediyesidir.
    • Bir vatandaş23 Ocak 2021 . 11:15

      Allahü teala şöyle buyurdu, Mealen, Allahı mescitlerini ancak Allaha ve ahiret gününe inanan, namazı dosdoğru kılan, zekatı veren ve allahtan başkasından korkmayan kimseler imar eder. Artık umulur ki onlar, hidayete ermişlerden olurlar. (tevbe suresi ayet 18)
    • Bir vatandaş23 Ocak 2021 . 11:06

      Birileri bir hayır işine soyınmuşsa ne diye hengame edilir anlamam, yapılmak istenen bir cami bugün yapılmazsa yarın sözkusunu mahalde cami yapacak yer mi kalır. Kimse kusura bakmasın Camiyi ister belediye yapsın, ister vatandaş yapsın önemli olan cami ve külliyesiyle birlikte bir ihtiyacın giderilecek olması.
    • Öğrenci22 Ocak 2021 . 06:19

      Ben oyumu sana cami yaptır diye vermedim, diyanetin bütçesi çoğu bakanlıktan yüksek böyle bir ihtiyaç varsa onlar yapsın. Camilerin mantığı bilmiyorum ben evde namaz kılınca kabul olmuyor mu niye illa camiye gitmeliyiz ekstra sevap için mi ? Memlekette adım başı cami var, 100 MT yürümemek için cami yapılan yerler var yönümüzü ilime bilime vermemiz gerekli kaynaklar daha doğru kullanılmalı.
    • Metin Çelik21 Ocak 2021 . 05:37

      Cami Yaptırıp hayır yapacaksan kendi paranla yaptır. Belediyenin bütçesi belediye hizmetlerinin görülmesi için oluşturulan bütce . o paranın toplanması için en basit örneği ile vatandaş ne zorluklar içeresinde su parası ödemekte. Cami Yaptırmak senin işin mi DİYANETin görevlerine mi soyundun . Yazık Ya memleket ne kadar Şanssız Camiye Karşı değilim elbette Yapılır ama bunu Diyanet Yapmalı Ya da Bağış Toplanarak Dernekler Yapmalı bizde cami yaptırdık ama tü
    • Dedey21 Ocak 2021 . 00:20

      Dede denen şahsiyetsiz sen Bolu’ya sözde laf edersin sonra çevirirsin lafını şehrimiz Karaman’a. Çevir çevir senin mayanda var.
    • Aladağ20 Ocak 2021 . 21:36

      O kadar yorum var bir tek Tespitçi namlı arkadaş dişe dokunur, yapıcı bir şeyler yazmış. Diğerleri fıs. Kreş ve anaokulu meselesi önemli, özellikle kreş sıkıntı boluda. Başkan hizmet edecekse kreş işine girmeli. Ama onda ne gezer böyle vizyon. Aynı statlardaki holiganlar gibi sadece bağırıyor amaçsızca.
    • Bolum20 Ocak 2021 . 18:41

      Meyhanelerden çıkma surat kıpkırmızı hokka gibi burunla gez 10 KASIM Törenlerine akşamdan kaldığın için geç kal sonra CAMİİ yapacakmış biz bu filmi Aziz NESİN eserinden Kemal SUNALdan izledik ZÜBÜK... ONURLUdan aldığın ARSA yı açıkla önce CAMİ yapacakmış ALLAH a inanan adammış..... geç bunları herkes herkesi biliyo
    • dede20 Ocak 2021 . 15:22

      şeytan şeyediyorya..şu geçenlerde 13 milonlara satılan arsa vardı ya 3 ortak almıştı...hani köşebaşı...petrolun! karşısı canım...acaba bu cami oraya yapılacak binaların ...
    • tespitçi20 Ocak 2021 . 15:09

      Kreş ve anaokuluna gelecek olursak emekçi çalışan annelerin özel okullar harici küçük çocuklarını bırakacakları kamunun ücretsiz kreşi yok. Başkan ihtiyaç varsa yaparız diyor. Sağlık, Sümer, Tepecik, Çıkınlar, Köroğlu mahalleleri gibi işçilerin yoğun yaşadığı lokasyonlara ücretsiz belediye kreşleri açsın. Bolu halkıda halkçı belediyeciliği görmüş olsun. Not: Bütçesi yetersiz diyecek olan fanatiklere ön cevap; tahsil edemediği kiraları toplasa yet
    • tespitçi20 Ocak 2021 . 15:06

      Madem cami konusu açıldı. Diyanetin son verilerine göre Bolu'da 1264 tane cami var, bu sayıya tarikat yurtlarının mescidleri dahil değil. Okul sayısında diğer illere göre İzzet Baysal Vakfı sayesinde şanslıyız ancak AB ülkelerine göre ortalamanın çok altındayız.
    • tespitçi20 Ocak 2021 . 13:56

      Tanju, Halk Tv'ye verdiği röportajda cami yapmak istediği yerde çok fazla okul olduğunu ancak 1km çapta sadece 1 tane cami olduğunu söyledi. Google maps'ten kolayca yaptığım ölçümlerde 1 km çapta tam 7 (YEDİ) tane cami yer almakta. Bunlar; 1-Borazanlar cami 450m 2-Bilali Habeşi Cami 580m 3-Paşaköy cami 880m 4-Camlı cami 910 m 5-Beşkavaklar yeni cami 680m 6-Sümer cami 880m 7-KIlıçarslan cami 890 m
    • dede20 Ocak 2021 . 13:52

      Bolulunun koyunu sonra çıkar oyunu yok lan yanlış oldu karamanın dı!!!
    • Bolulu20 Ocak 2021 . 12:13

      iş olsun başka bir şey değil cami senin işin değil o başka bir kurumun işi sen işine bak gündeme düşmek için iyi numara. Kaç yıl kaldıydı şeçime duyamadım kaç yıl.
    • M.Feridun gurkan20 Ocak 2021 . 09:52

      AH BU CEHAPE CAMİLERİ AHİR YAPTI SÖYLEMLERİ CHP CAMİ YAPMAZ YALANLARI BİTTİ. CAMİ GEREKİYORSA CAMİ OKUL GEREKİYORSA OKUL HASTANE VS.NE GEREKİYORSA HALKA O YAPILIR.BAŞKAN HAKLI .
    • KRAL ŞAKİR20 Ocak 2021 . 08:20

      BAŞKANI BU TUTUMUNDNA DOLAYI KUTLUYORUM ...HİLTON DİYE BİR OTEL VAR ADAMLAR CAMİNİN BAHÇESİNE OTEL YAPTILAR OZMAN NEDEN SES ÇIKARMADINIZ
    • bolulu20 Ocak 2021 . 02:23

      takiyye yapıyor bu nasıl bir insan iki senede kendinden nefret ettirdi kesin işin içinde başka bir iş vardır onurlunun arsası gibi
    • balıkçi20 Ocak 2021 . 01:19

      din afyonu bu devirde iyi tuttu,onu herkes kullanmak istiyor.
    • Ayhan20 Ocak 2021 . 00:33

      Paşaköy de caminin dibindeki otele kim izin vermiş uzaylılarmı ordada alkol yokmu.
    • Metin19 Ocak 2021 . 23:22

      Chp Bolu ya cami yaparsa akp dini kullanarak oy alıyordu... Şimdi camiye onay vermeyen Akp ye kim oy verecek... Oyunun kuralı değişti