2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Kaçak yayla evleri yıkılmaya devam edilecek

Kaçak yayla evleri yıkılmaya devam edilecek
    24 Kasım 2020

    Kaçak yayla evleri yıkılmaya devam edilecek Bolu Valiliği'ne gelen ...

          Kaçak yayla evleri yıkılmaya devam edilecek       

           Bolu Valiliği'ne gelen mera işgal ihbarları sonrası Vali Ahmet Ümit’in talimatı ile yaylalarda başlatılan yıkım işlemleri kaldığı yerden devem edecek. Vali Ümit’in talimatı ile At Yaylası’nda başlatılan ve birçok yaylada devam ettirilen yıkım işlemleri Bolu genelinde bulunun tüm yaylalarda çarşamba günü yeniden başlatılacak.

          Bolu Valisi Ahmet Ümit’in talimatıyla Bolu’da bulunan At Yaylası’nda yapılan yıkım işlemleri kaldığı yerden devam edecek. Tarım ve Orman İl Müdürlüğü Çayır Mera ve Yem Bitkileri Şube Müdürlüğü tarafından Bolu genelinde bulunan tüm yayalarda tespit edilen yerler çarşamba günü Bolu Belediyesi ve İl Özel İdaresi tarafından görevlendirilen ekipler tarafından tek tek yıkılacak.  Yıkımlarda Bolu Belediyesine bağlı ekipler mücavir alan içerisinde bulunan yayalarda yıkım işlemini gerçekleştirirken, mücavir alanın dışında bulunan yaylalarda ise yıkım işlemini İl Özel İdare ekipleri gerçekleştirecek. Ekiplerin sabah saatlerinde yaylalarda yıkıma başlaması beklenilirken hangi yaylalardan başlayacağı ise bilinmiyor.

    • İsmail18 Ocak 2021 . 20:48

      20 baş hayvan var ben yayla evi yapamıyorum yıkacaklar diye cimer ve geren mecralarda sesimi duyurucam yada ben çarşıdan ev alıcam ne hayvancılık ne çiftçilik hiç bir şey yapmayacağım bıktırdınız Allah’ınızdan bulun ya
    • samet samet19 Aralık 2020 . 00:54

      seçim zamanı gelince bu millet bu yapılanları unutmaz şu koronada milleti sokağa koyun. millette emin olun cevabını verecek .
    • zeki17 Aralık 2020 . 23:04

      merhaba ayın sorun malesefe karadeniz yaylarında var insanları bir asırıdı yaşadıgı yayları oraların gercek sahiplaerınden alıp araplara nasıl peşkeş ceklıdıgın biliyoruz admların traboznda rizede giresunda orduda yaptıkları evleri görsenımz şarar kalısınız önlegin ordunun aybastı ilcesi perşenbe yalasında yapılan oteli görsenız yaylaının en güzel yerinde sanki orası mera degilde ilce kım sasladı bu imkanı ordaki godamanlara fakir cobanım baraka y
    • Ya öyle ki28 Kasım 2020 . 23:20

      Millet gitip bir yeri çeviriyor, hayvan bakıyorum diyor.. develtin araziini çevir sonra devlet sana bir çözüm yolu af bululor. sadece biz keriziz gitip alıyoruz tapu parası vergi veriyoruz........ çalan çırpan hep aynı... çalışan cezalandırılsın
    • BOLU LU YAYLACI 28 Kasım 2020 . 23:12

      BU MİLLET NEDEN İMAR BARIŞI ADI ALTINDA PARA YATIRDI ÇEVRE VE ŞEHİRÇİLİK BAKANLIĞINA HER SENE PARAYA İHTİYAÇ OLDUĞUNDA BİRŞEYLER DEYİP PARA TOPLUYOR SONRA YIKALIM DİYOR BENCE BİRAZ DAHA PARA VERELİM YIKMASIN 50 YILLIK KİRALASIN YADA PARA LAZIMSA SATSIN
    • Adalet26 Kasım 2020 . 22:24

      Devlete ait meraya kimden izin aldinda kaçak yayla evi yapıyorsun.sen devletin kurallarına uyma hak ,hukuk hem suçlu işine geldimi ben Ben Tc vatandaşı değilmiyim dersin işine geldimi devleti görmezden gelirsin nerde böyle dunya. Sen kimsin. Bazıları yaylaları tımarı kullanir baziĺari satar baziĺari tasarla yapar.Devletımiz asĺinda imar barisindan sonraki tum yapıları yıkacak.birde mudurnu yaylalarına el atsalar iyi olur yeri olmadığı halde kacak yapi kaçak yayla evi
    • Adalet26 Kasım 2020 . 19:32

      Hazineýe, devlete ait olan meraya kim olursa olsun kacak yapi yaparsa en agiŕ ceza verilmeli. Sen kimsin ki devletin kuralına uymuyorsun.boyle herhangi bir kurumdan izin almadan imar barisiñdan yâpilañ yapılar yıkılması.kim olursan ol siyasetten oĺmadigi,rahmi koçun yeğeni ol,memur ol ,bakan ol .Dévĺetin bir kuralı var,ya uyacaksın ya uyacaksın devletimiz bundan 20 yıl once nasilďi
    • at yaylası,26 Kasım 2020 . 10:59

      benim bildiğim bir asırdır benim köy halkının kullandığı yerler ne bir metre ileri ne bir metre geri çekilmemiş, mera işgali yapılmamıştır. Bir asırdır Devletimiz ve Yetkilileri yokmuydu. Sayın Valim 7 parça köyün sakinleri belirlidir, hayvancılık yapanlar belirlidir, bu insanların yaylada ki yapıları da, kullandıkları alanlarda belirlidir. Önce ayrım yapınız, bütün köyler mahalle oldu. Hayvancılıktan geçimini sağlayanlar var hayvancılık bitiyor.
    • Sayın valim birde Gerede 25 Kasım 2020 . 22:41

      Vatandaş
    • Ali25 Kasım 2020 . 22:32

      Bu millet vatana hainlik mi yaptı...yok sa vatanı mı satdı...ağır toplar.. Askerlik yapmaz...ama yaylada orda burda villa diker...bu MİLLET kulübe YAPSA yıkarsınız....yakın...yıkın...sonra 15... Temmuzda vatana bu MİLLET sahip çıksın İSTERSİNİZ...
    • alpagut ve at yaylaları25 Kasım 2020 . 21:59

      özellikle bu yaylalarda para babalarının ciftlikleri var,
    • Gölcük25 Kasım 2020 . 15:36

      Gölcükteki kartpostallık binanın ruhsatı var mı acaba merak ediyorum? Ruhsatı yoksa o bina yıkılacak mı?
    • Adaletsizlik25 Kasım 2020 . 13:36

      Ben hangi hükemette olursa olsun imar müdürlüğüne bir işim için gitsem ilk sözleri mümkün değil ne münasabet.. ne olursa olsun isterse son derece basit olsun sana olmayan imkansızlıklar başka siyasi kanadı olan malum kişilere her kapı açık bu kadarda olmaz diyeceğin abartısız binlerce örnek.. O imardaki insanlar sadece yukarıdan gelen talimata göre iş yapıyor kurallar sadece yol yordamı bilmeyen garibanlar içindir. Biz siyaset için birbirimizle kavga edelim. onla
    • Aladağ25 Kasım 2020 . 12:24

      Sakini olmayanlara ev yaptırma serbestliği. Bu gelirse asıl eğlenceyi görün siz. Sonra parsel parsel satarlar o yaylaları.
    • Aladağ 25 Kasım 2020 . 12:23

      Devlet de uygun vatandaş da. Al birini vur ötekine. Her ikisi de prensipten, ilkelerden, kurallardan muaf. Her ikisi de işine geldiği gibi davranmakta hiç sıkıntı çekmiyor. Şehirleri tam düzene koymuşken aynı döngü yaylalarda tekrar ediyor. Nasılki bir zamanlar şehirlerde gecekondu furyası varsa şimdi aynı şey yaylalarda söz konusu. Hiç bir düzen, intizam olmadan herkes kafasına göre takılıyor. Neyseki henüz ipin ucu kaçmadı Boluda. Çünkü bu işin bir sonraki ad
    • MURAT25 Kasım 2020 . 11:06

      Bolunun ileri gelenlerinin yaylalara yaptığı evlerde yıkılacakmı o zaman. Mesela Alaaddin Yılmaz'ın başkalarının köyüne yaptığı göl manzaralı yalısı !!!
    • Bolulu25 Kasım 2020 . 11:04

      Benim anlamadığım muhtar suç duyurusu bulunuyor görevi gereği görev yapması gereken merci göz yumuyor hemen işlem yapsalar ev yapamaz mühürlersin .Sanırım birileri birilerini idare ediyor yoksa muhtar suç duyurusu bulunuyor bakıyorsun ev bitmiş bu nasıl oluyor anlayamadım biri anlatsın bunu. Bilindiği gibi imar affı 31.12.2017 tarihinden önce yapılan binaları kapsadı millet imar affına evleri yetiştirdi bu binalar google tesbit edilmeli ve gereği yapılmalı.
    • Admin25 Kasım 2020 . 10:29

      öncelikle Herkese Hukuk lazım Nasıl olsa Af gelir geçmişteki Menfaat Alışkanlığımız Bolu ilinin Doğal Güzelliği Bolu ilinde Yaşayan vede buraları gezmeye gelen yerli yabancı Turizim Ziyaretcilerimizdir Bizden kültür varlıkları koruma adı Altında vergide Alınıyo bakın yaylalar Nemi Büyük Tavuk üretici firmaların çevre katliamı göz ardı ediliyo çevrenizdeki Akarsu ve Kokuya Nedersiniz saygılarımla Bolu Pahalı Şehir Önce bu Sorunu Düzeltin
    • balıkçi25 Kasım 2020 . 10:06

      Çiftçi kayıt sistemine kaydı bulunan hayvancılık yapan kişilerin evlerine ,ahırlarına neden yıkım geliyor,villalar yeşil yeşil sırıtırken ,hayvancılık yapanlara neden yardım edilmiyor. Tarım müdürlüğü bu işe bir açıklama getirmelidir.Üreten insanlarla uğraşılmasın artık,destek olunsun.
    • Bolulu25 Kasım 2020 . 07:48

      Bizim 100 yıllık, altı ahır yayla evini yıkarsınız, içinde Çamaşır makinası, bulaşık makinası dahi olan villacıklara dokunmazsınız. Her şeyiniz yanlış, diyecek bir söz yok. Adalet mi, eşitlik mi bu kelimeleri Türkiye Sözlüklerinden çıkarın lütfen.(Tüm partiler aynı, geçmişte aynıydı gelecekte fark etmiyor. Tüm kötülüklerin Babası Siyaset )
    • Aydın25 Kasım 2020 . 01:02

      Topuk yaylasında başlayın...Fenerbahçenin topuk da otelini yıkın...betonarme bina..hayvanda beslemiyor... Garibana gelince aslan...
    • Vatandaş24 Kasım 2020 . 23:29

      Önce gidin...ALLATİN yılmaz ın yayla daki villasını yıkın...Sonra vatandaşın evini yakarsınız... Önce neşteri kendinize vurun...Sonra millete...
    • Metin mert24 Kasım 2020 . 23:00

      Her kes yaylaya villa gibi evi dikmiş ..keyifler gıcır... Tapu yu veren devlet... Şimdi beton ise yıkılacak diyorsunuz. Devlete para ver ..betona para ver.sonra tüm emekler boşa gitsin... Yazık değilmi... ..
    • Ormancı 24 Kasım 2020 . 22:29

      Garibanların evleri yıkılır zengine dayısı olana bir şey olmaz
    • EMEKLİ ESNAF24 Kasım 2020 . 20:54

      İLK BAŞLANDIĞINDA MÜDAHALE EDİLSE UYARILSA İKAZ EDİLSE .YADA GERÇEKTEN YAYLA EVİNE İHTİYACI VARSA YAYLA EVİ KONSEP'TİNDE YAPIYORSA HAYVANCILIK YAPIYORSA... LAKİN TABİKİ APARTMAN BETON BİNA VİLLA YAPANLAR
    • selahattin ayaz24 Kasım 2020 . 20:32

      halen yaylalarda adamı olan meseleyi çözenler ,ğüçlülerin gücün yanında siyasi desteği de bulanlar halen yaylalarda inşaat yaptıklarını bilemeyenler varmı acaba cayır cayır inşaata devam yeter ki desteğini bul gücün yanında ol oy da verdinmi devam.
    • İlhami, candemir24 Kasım 2020 . 20:13

      Yayla neresi mera neresi ayrı ayrı belirtilmediği sürece bu sorun çöööözülmz