BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

'DUR' diyebilecek bir CHP’li yok mu?

'DUR' diyebilecek bir CHP’li yok mu?
    14 Kasım 2020

    'DUR' diyebilecek bir CHP’li yok mu? Bolu Belediyesi’nde Başkan ...

            'DUR' diyebilecek bir CHP’li yok mu?

            Bolu Belediyesi’nde Başkan seçilip yüce kitabımız KURAN’a el basıp göreve başlayan Tanju ÖZCAN;

            Kimsenin ekmeğiyle oynamayacağım dedi!  Bir dünya işçi kıyımı yaptı.

            “460 trilyon BORÇ var Belediye batmış” dedi; fakat ortadaki BORÇ dökümünü kamuoyu ile paylaşmadı. İddiası havada kaldı. 

             Bolu Belediyesi’nin ARŞİVİNİ yaktılar, ben bilmem üstüne gitmem DEVLETİN MÜFETTİŞLERİ uğraşsın dedi.

            Alaaddin YILMAZ’ın çalıştığı onurlandırdığı!!! BALLI personel ile uğraşmadığı gibi onları daha da ONORE etti.

             Yurt dışı seks skandalının üstüne gitmediği gibi, belgesi ile bilgisi ile önüne konulan bu gibi olayların sadece üstünü kapattı. Kapattı ama sözde kapattı !

             Sonra kendisi bizzat meclis toplantısında “Bunları zapt edemiyorum. Bolu’nun içme suyuna ŞAP mı atsam” diye yüksek sesle konuları dillendirerek, Bolu’yu da ve kendini de cümle aleme REZİL etti.

             Akrabası Genel Müdür ACAR’ın yaptığı güya ÇİN’e bile İHRAÇ edeceğim dediği LED tabelayı önce Belediye Meydanı’na sonra Kent Meydanı’na, sonra da BOLUSPOR Stadyumuna gezdirip durdu.

             Müdürü Sülo’nun yaptıklarını BOLU’da bilmeyen yok, ama ona da tek kelime ettirmedi. 

             ONUR’lu Yapıdan aldığı ARSA, konusunda ve bunların karşılığında vermiş olduğu RUHSAT-CAMİ Yerinin İPTAL’i konularına hiç girmedi.

             Herkesten evvel orada olması gerekirken, 10 Kasım törenlerine geç kaldı!!! (Bu olay Bolu’da unutulmaz ve 50 yıl konuşulur)

            CHP İL BAŞKANI, CHP MERKEZ İLÇE BAŞKANI, CHP GENEL MERKEZ YETKİLİLERİ olmak üzere, Tüm CHP’lile soruyoruz;  

             Bolu Belediye Başkanı olarak hata üstüne hata, gaf üstüne gaf yapan, geçmiş belediye başkanıyla ilgili birçok yolsuzluk, rüşvet, hortumlama gibi konuları araştırıp ortaya çıkarması gerekirken, bunları ört bas etme yolunu seçen Belediye Başkanı Tanju Özcan’a İl Başkanı, İlçe Başkanı, yöneticileri, duayenleri, eski başkanları, partinin Bolu’da ileri gelenleri neden hala suskun duruyorlar ?

            Sizler Tanju Özcan’ın yaptığı yanlışları görmezden gelip SUSARSANIZ onu UYARMAZ  iseniz  BOLU HALKI sizden İLK SEÇİMde HESAP SORACAKTIR. Bundan EMİN olun.

             BolununSesi Gazetesi

    • Kıvırcık 4 Aralık 2020 . 23:54

      Elli yaşındayım oy kullanmaya başladığımdan beri Atatürk'ün ilkeleri partisini savunduğum için çok çalıştım çabaladım 25 yıl sonra kazandık artık yeter düşündüklerimizi gerçekleştirme fırsatı bulduk dedik ama şok oldum yazık oldu bir daha çok zor
    • Cehape zihniyeti aşağılık19 Kasım 2020 . 06:29

      Cehapede adam mı var sanki en adamları tancuydu,oda ortada.
    • Davut18 Kasım 2020 . 02:08

      Tam bir fiyasko. Çok yazık. Tez zamanda aklını başına alır inşalah.
    • Bedrettin17 Kasım 2020 . 23:22

      Dur yok, çalışmaya devam, çok da memnunuz
    • Abidin 17 Kasım 2020 . 18:15

      Bşkan demekki kendine yakıştırabiliyor kimsenin bişey demesi mi lazım ?????? bi dahada hayalinde görür makam mevkiyi o zaman BEN NE YAPTIM DER.........
    • pişman17 Kasım 2020 . 09:39

      senelerdır chp ye oy verırım. ama tanju chp yı batırdı. benden ona bır daha oy yok. becerıksız ve saygısız bır kadro becerıksız bır baskan
    • Paralı Gazeticilik17 Kasım 2020 . 00:30

      Sizin gibi yandaşlara nasıl koydu ama hala çıkmadı acısı.
    • vildan16 Kasım 2020 . 13:59

      Bolulular ne ağlaşıp duruyorsunuz bu adamı kendinize vekil olarak seçmişsiniz yetmedi belediyeye müdür1 yaptınız şapına da sapına da katlanacaksınız buna layıksınız
    • bir Bolu lu 16 Kasım 2020 . 10:07

      Kamuran hapisten çıktım kendimi toparlamam lazım şu aladdin hesaplarıma icra koydurmuş. şu icrayı sen kaldırıver diye cumhur, feridun, asuman ve Mansur Şen den haber gönderdiğini bu gazetede yazdı. Tanju ne yaptı lafı işine geldiği anlayıp kamuran borcunun silinmesini istedi diye yalan söyleyerek yaygara yaptı. Kamuran da bu gazeteden tanju ya yalan söyylüyorsun diye yalancı olduğunu yazdı. Bu konunun aslı astarı budur. Ayrıca bu gazete tanjuya falan saldırmıyor. Tanju belediyeyi yönetemiyor. şap diyor kendi kendine frikik veriyor.
    • CADDE ESNAFI15 Kasım 2020 . 22:41

      Bolu'da CHP siyasetinin geldiği durumun özetidir..
    • Kıvırcık 15 Kasım 2020 . 21:52

      Başkanın yanında kim var ki bakmak lazım önceki başkanın müritleri ile devam edersen olacağı buydu kendisini oraya taşıyanları özverili fedakarlıkla taşıyanları unutup sırtını döndü kendisine söven küfürler eden hakaret edenler ile yola devam edersen yolda satarlar şuan itibariyle durum bu başkan silkelenmesi ayrılması lazım böyle devam ederse var olan kredisini tüketiyor üzülüyorum
    • merdümen dayı15 Kasım 2020 . 21:07

      arkadaşlar SAFmısınız Tanju ozcan için CHP umrunda değil sadece kendi çıkarları için bir tek oyuncak parti bitmiş bitmemiş onunun umrunda değil. Onurludan bedavaya kapattı arsayı karşılığında verdi depo ruhsatı ve cami yerini baypass etti CHP umrunda değil kafa yormasın kimse
    • Gerçek15 Kasım 2020 . 20:24

      Tanjunun önünde yapsalar ahlaksızlığı alkış tutar.Valla CHP bu gibi sorumsuz ciddiyetsiz yöneticilerin yüzünden bir adım ileri gidemez.Daha 10 Kasım da bile isal olmuşum bahanesini uydurup milletle dalga geçen sahte Atatürk cü den neyi bekleyeceksiniz.Akp müdürleri ile çalışıyor kendi yönetimini bile kuramamış vasıfsız boş bir kişi işte.Boş iş boş kişi bence.acilen CHP yönetiminin bu şahsiyeti ya uyarması ya kurtulması gerekir.
    • Şaka gibisiniz ...15 Kasım 2020 . 20:09

      Değerli Hüseyin serin; nerde belediyecilik nerde yöneticilik ,ama doğru sana bile vefasızlık ettiler,belediye yönetmek disiplin ve tecrübe ister.çocuk bahçesi... Boluda Chp nin son 3 yılı ,yazık ...
    • Isim (Gerekli)15 Kasım 2020 . 18:42

      Tanju Ozcan partiyi tam bitirmeden bir an once istifa etmeli!!!!! Yerine Cumhur Bandakcioglu'nu gormek istiyoruz. Galin saglicakla.
    • Lütfi Erkan Gökce15 Kasım 2020 . 12:46

      Benim beğendiğim: Şehre bakım ve başlanan bir iş bitmeden ikinci ,üçüncü işlere başlanmaması Allah yolunu açık etsin. "Marifet iltifata tabidir."
    • ERKUT TERZIOGLU15 Kasım 2020 . 12:42

      OKUYORUM OKUYORUM 60 YASIMA KADAR OKUDUKLARIM KADARDA DUYDUKLARIM OLDU 5 YILDA BIR ANLATMAK ISTEDIKLERIMI ZARFA KOYUP SANDIGA ATIYORUM ALSINLAR
    • Adalet Türkoğlu15 Kasım 2020 . 10:40

      AKP'li Alaaddin YILMAZ bu şehri yap boz tahtasına çevirirken yine bu gazeteden başka hiç birinin sesi çıkmıyordu. Durum yine aynı yine öteki gazetelerin hepsi bu kez tanjunun yandaşı oluvermişler. Bu kadar kısa sürede haksız eleştiri yapılmasını doğru bulmuyor olabilirsiniz belki ama görünen köy kılavuz istemiyor.
    • Aytekin İnce15 Kasım 2020 . 09:58

      Bolu'da yaşayanlar; bir önceki AKP'li belediyenin Bolu halkına çektirdiği zulümleri ne çabuk unuttunuz? 15 yıl boyunca bozuk yol ve kaldırımlara mahkum edildik. Arabalar sanayiden çıkmaz oldu. Yaptırdığı su boruları 80'den fazla patladı... Yandaşlarını zengin etti, kendisi de köşeyi döndü. Tanju Özcan belediyeyi yüklü bir borçla devraldı. Biraz sabredin. Haksızlık yapmayın. Ama yanlışlarını da eleştirin. Selamlar.
    • Zekayi Demir 15 Kasım 2020 . 00:31

      15 senelik pisliği 2 yılda temizlemek o kadar kolay olmuyor En azından seçime kadar bekleyin O zaman karar veririz
    • İçme diyoz14 Kasım 2020 . 23:42

      Her akşam içilmezki arkadaş nedir bu ? Sonra işede gidemezsin protokole de sonra ishal olursun bahanede hazır bizde yedik rezil ediyorsun boluyu. bolu’yu sevmek böyle olmaz Bence BOLU’YU SEVİYORSAN Allah aşkına istifa et başka bir CHP Li geçsin belediyenin başına
    • Herşeyi bilen14 Kasım 2020 . 23:33

      Satınalmayaaaaa bakın...... Asıl koku oradan çıkıyor çok işler dönüyor Ahhhh bir konuşabilsem ahhh
    • Çok gezen bilir14 Kasım 2020 . 23:13

      Bunun neresinde çamur at izi kalsın var. Bütün CHP liler aynı görüşte. O ise hala uçuyor.
    • Zgrylz14 Kasım 2020 . 22:59

      Rumuz Musti, Mudurnu Delice köyünde nolmuş, kimin yuvası nasıl yıkılmış? Tanju Özcan bunun neresnde? Merak ettim.
    • analiz14 Kasım 2020 . 21:34

      sülümanla bturda içiyalla akşam başgan bey her akşam olduğu gibi
    • Gerçekçi14 Kasım 2020 . 20:58

      Bir daha töbeler tövbesiiiii 10 kasım a geç kalmakta nedir
    • Fuat mert 14 Kasım 2020 . 20:05

      Ben sana bir şey diyeyim Kamuran orada ki başkanlara bir bakalım. necdet= kendisine bulaşmayana bi şe yapmaz zaten çok yaşlı. yüksel = eniştesi kan bağı var tanju yu Bolunun başına o bela etti zaten Ahmet= oğlunu belediye meclisine aldı muhalefet etmez edemez çok yaşlı Nihat =kaybedenler kulübü başkanı bu saatten sonra onu parti de kimse dinlemez. Kemal dayı= muhalefet etmez cahit = ona tanju bir göz kırpsa hazırola geçer. E kim kaldı bana bi de bakam
    • Hüseyin 14 Kasım 2020 . 19:28

      Başkan ile her şey güzel olacak, hele bekleyekoyun 3 sene daha dayanın
    • TURİST14 Kasım 2020 . 19:20

      DURMAK YOK ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEMİŞ YOLU AÇIK OLSUN
    • Kartal14 Kasım 2020 . 18:46

      Başkanın adaleti tartışılmaz. her boş konuşanı dikkate alsa görevini yapamaz. herkes işine baksın bırakın başkanda işini yapsın. iş profosyenel işini bilen insanlarla yapılır yaltakcilar ile değil diyorum ama etrafı da ne yazık ki yaltakçı dolu
    • Musti14 Kasım 2020 . 18:43

      Ben sizlere sadece bu PKK CHP li FETOCU TANJU ÖZCAN ne halt olduğunu görmek duymak istiyorsanız Bolu Mudurnu delice köyüne gidin diyorum. gerçekler orada kaç yuva yıkmış görün biz böyle başkan istemiyiruz Bolu fuhuş uyuşturucu ile anılmasını hiç istemiyoruz 29 Ekim'de Mudurnu karataş köyünde ne işi varmıştı gittiği kişiler sevim Özcan , İSMAİL SAYİN, İSMAİL yılmaz bunları iyi araştırın ki görürsünüz.
    • ESNAF14 Kasım 2020 . 17:42

      PARTİLİ PARTİSİZ BİNLERCE KİŞİ OY VERDİ. BU ALÂADDİN YILMAZDAN, BU AK PARTİDEN BIKTIK DEDİ. HALKIN PARASINI BOŞA HARCAYAN, YANDAŞINI KORUYAN ALÂADDİN YILMAZDAN HESAP SOR, DEDİ. TANJU BAŞKAN NE YAPTI? YANLIŞLARIN, YOLSUZLUKLARIN ÜZERİNİ KAPATTI. BİR DE ADINI CADDEYE KOYACAĞIM, DEDİ. BUNUN BİR DE GELECEK SEÇİMİ VAR. OLAN CHP'YE OLACAK. CHP'Lİ OLMAYANLAR, BELKİ CHP'Lİ OLANLAR BİLE OY VERMEYECEK.
    • Refik Erkul 14 Kasım 2020 . 17:37

      Belediyede, eski başkanın kadrosu tamamen değişmedikce birdaha CHP,ye oy vermem..
    • Engin14 Kasım 2020 . 16:37

      Parti içi demokrasi dediklerinde gülmemi tutamıyorum.Bolu merkezde parti sadece bir emekli öğretmene her gün partiyi acıyor diye bel bağlamış.Bu anlayışı savunanlar oldukça hep muhalefet olarak dururuz
    • Krallll14 Kasım 2020 . 16:35

      Başkani yedirmeyiz yanındayız ... yapacak başka bir haber bulamiyorsunuz ısıtıp ısıtıp haber yapiyosun biraz dolaş başka haberlerde yap ... başkan hakkından haber yapmaktan başka bir iş yapmıyorsun .... Bunuda paylasamazsin ztn.
    • CHP li14 Kasım 2020 . 16:10

      Yok lan.Kendine taraftar mi ariyorsun?
    • Misafir 14 Kasım 2020 . 16:10

      Niye ortada olsunlar onlar koltuk derdinde ,ota boka yorum yaparlar kendilerine geldimi üç maymunu oynasınlar. En önemlisi chp kadın kolları başkanın etrafinda dolananlar nerdesiniz sadece resim cektirmekle karanfil dagitmakla bu işler olmuyor.olanlarin sayesinde bütün boluyu herkes sapık sanıyor.gecmis ola.
    • Angaralı14 Kasım 2020 . 15:33

      Bolu'da CHP bitmiştir.Siyaset hep aynı, tabela farklı.Cesur, dürüst, adil bu kavramlara başka seçimlere kaldı. Ama bize şunu öğretti; tabelaya oy vermeyeceksin.
    • Vatandas14 Kasım 2020 . 15:17

      CHP liler de bu konuyu her yerde dillendiriyorlar ama hiç birisi de bir adım öne çıkıp masaya yumruğunu vurmuyor.
    • Bolu14 Kasım 2020 . 15:07