BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Tanju Özcan törene geç kaldı !

Tanju Özcan törene geç kaldı !
    10 Kasım 2020

    Atatürk'ün kurduğu bir partinin mensubu olarak geç kalmaya hakkı ...

          Atatürk'ün kurduğu bir partinin mensubu olarak geç kalmaya hakkı yok !       

           İstiklal Savaşı Başkumandanı ve Çağdaş Türkiye Cumhuriyeti'nin Kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 82’inci yıl dönümü nedeniyle Anıtpark'ta düzenlenen törene, Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan geç kalınca Belediye'nin çelengini Zabıta Müdürü Fikret Er koydu. Özcan neyse ki siren sesinde tören alanında olabildi. Tören alanında bulunan vatandaşlar, "Atatürk'ün kurduğu bir partinin mensubu olan bir belediye başkanının böyle bir törene geç kalmaya hakkı yoktur, mazereti de olamaz !" diyerek tepki gösterdiler.   

           Azizi vatanı at sırtında, cephede, uyku uyumadan kurtararak bizlere emanet eden Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ölüm yıldönümünde Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan uykuya kalınca çelenk sunmaya katılamadı. Atatürk'ün partisine mensup bir belediye başkanının böyle bir törene geç kalması, vatandaşlar arasında üzüntüyle karşılandı. 

           Geç kalmanın kabahatini saate yüklemek istercesine...

          Anıt Park’ta yapılan çelenk sunumuna geç kalan Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, törene çelenk sunumundan sonra katılan Başkan Özcan, kabahati kolundaki saate yüklemek istercesine uzun süre saatine bakıp durdu. Tanju Özcan’ın yokluğunda 10 Kasım çelenk sunumunu Bolu Belediyesi Zabıta Müdürü Fikret Er yaptı. Törende bulunan vatandaşlar Tanju Özcan'ın törene geç kalmasının affedilir bir tarafı olmadığını belirterek, "Atatürk'ün kurduğu bir partinin mensubu olan bir belediye başkanının böyle bir törene geç kalmaya hakkı yoktur, mazereti de olamaz !" diyerek tepki gösterdiler.

    • Cöle11 Kasım 2020 . 21:03

      Saate nazar değmiştir...
    • Vatandas11 Kasım 2020 . 18:09

      Valla gelirken tuvalete girmek zorunda kaldım muhabbeti de yalan bence. Bunun bir mazereti olamaz. Sen oraya herkesten önce gelmeliydin bir kere.
    • engin 11 Kasım 2020 . 15:00

      Hani cocuk gibi etrafındaki kişilere sanki saat yanlış veya durmuş gibi alala alala diyip saate bakmak çok güldüm.Basit bir kandırmaca
    • Vatandas11 Kasım 2020 . 11:46

      Aslanim Bu haberi de yayinla.Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın 10 Kasım çelenk bırakma törenine geç kalması nedeniyle başkanın uyuyakaldığı iddia edilmişti. Belediyeden bu iddialara yanıt geldi. Belediyenin yaptığı açıklamada “Bolu Belediye Başkanı'' Sayın Tanju ÖZCAN Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 82. yıl dönümü nedeniyle Anıt Park’ta düzenlenen törene birkaç dakika gecikmesine ili
    • Ehtiyar Muallim11 Kasım 2020 . 01:18

      Nirdesiniz her konuda atıp tutan CeHeP çiler ? HER ŞEY DAHA GÜZEL OLACAK !!!!!. Alın size güzellikler belediyede, daha neler neler! Hııım sizin güzellikleriniz bunlarsaaaa vay halimizeeeeee.
    • Emine10 Kasım 2020 . 22:40

      Madem ishaldiniz törene geç geldiniz sayın Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan(CHP) sabahtan belli olur ishal misiniz değil misiniz. Neden programlamadınız sözde başkan yardımcılarınızı neden aramadınız? Bana hiç inandırıcı gelmedi bu durum. Doğruysa bile bunu planlamalıydınız. Yaptığınız büyük saygısızlık ve ayıp. Sizler Atatürk’ün arkasına sığınarak kendini ön plana çıkaran kişileriniz. Atatürkü anlayamamışsınız ki saygıyı anlasanız.
    • Herşeyi bilen10 Kasım 2020 . 22:12

      Çok içiyor çookkkk içdikleri bizi ilgilendirmiyorda yedikleri bizi ilgilendiriyor kamudan alagözoğlu bir soru sordu geçenlerde evinin yanıdaki arsa işiyle ilgili bir gram cevap veremedi haydi mikrofon sizde tnj bey cevap verin kamuran beye
    • ferudun a10 Kasım 2020 . 20:35

      ferudun içemez kardeşim içemez her akşam orda burda içemez pahalı lokantalarda içemez kardeşim. her akşam pahalı restoranlar da içersin de hesabı kim öder. Alaaddin e bakma o da dini siyasete alet etti Karun oldu gitti. Bu bu ne yapıyor? içemez ferudun içemez içip içip de Atatürk anmasına geç kalamaz. ferudun evladım içemez biz bu haltları yesin diye mi onu seçtik. Bi de lafa bak amel olmuş ta gelememiş. yuh yuh yuh ferudun içemez içemez dayısının içemez
    • Köylü memet10 Kasım 2020 . 20:17

      Saatin zembereğini kurmayı unutmuşum kusuruma bakmayın seneye inşallah böynem olmaz
    • ferudun BAYSEÇ 10 Kasım 2020 . 20:05

      beğenmesenizde başkan,içiyormuş,sizlermi ödüyorsunuz,geç kalabilir,herkes gibi İNSAN sonuçta,içki içmeyen HAK yiyen,gizli içen AKP li çook insan var bolu da ülkemizin her ilinde ilçesinde..
    • Saki10 Kasım 2020 . 18:49

      Valla bende akşam içkiyi çok içersem, hele ki yanında çerezi de çok yersem benim de motor bozuluyor.sabah ben de tuvalete yetişemiyorum.
    • Misafir10 Kasım 2020 . 16:35

      Evettttt ota boka yorum yapan sayın chp nin fertleri sizin için çok üzgünüm. Çok emek verdiniz sectirmek için sonuç ortada.
    • Emekli Müfettiş 10 Kasım 2020 . 16:28

      Bütün siyasilere örnek olması için, konu hakkında Bolu Valiliği soruşturma açmalıdır.
    • dede10 Kasım 2020 . 16:25

      müdürün!açıklamaları.şu şap meselesi...karar verdik biz millet olarak kıçımıza 5 milimlik teneke bağlayıp belediyeye gideceğiz...işler karışık..