BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Bütün bunlar tesadüf olabilir mi?

Bütün bunlar tesadüf olabilir mi?
    22 Ekim 2020

    Bütün bunlar tesadüf olabilir mi? Bolu Belediye Başkanı Tanju ...

    Bütün bunlar tesadüf olabilir mi?

           Bütün bunlar tesadüf olabilir mi?

           Bolu Belediye Başkanı  Tanju Özcan’ın evinin bitişiğindeki arsa Abdullah Onur’a aitken, bir anda el değiştirip Tanju Özcan’a geçti. Aynı zaman diliminde Abdullah Onur’un Salıbeyler’de yapacağı villa arsalarının ortasında kalan camii yeri plan tadilatı yapılarak siliniverdi. Yine aynı kısa süre içinde Onurlu Yapıya Paşaköy Mezarlığı’nın bitişiğindeki arsaya inşaat malzemeleri depo izni ruhsatı verildi. Bütün bunların hepsinin aynı zamana denk gelmesi bir tesadüf olabilir mi?

            Planda Camii yeri olarak ayrılan 834 no’lu parselde acilen plan tadilatı yapılarak, ‘caminin yok edilmesi’ konusunda Belediye Başkanı Tanju Özcan’dan açıklama beklemeye devam ediyoruz!

            *Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Paşaköy Mahallesi’ndeki villasının bitişiğindeki arsayı aldığı ve şu günlerde yeni aldığı arsaya doğru mevcut binaya bitişik olarak sundurma bir inşaat yapmaya başladı. Tanju Özcan’ın bitişiğindeki arsa Onurlu Yapı’nın Sahibi Abdullah Onur’a aitti. Yakın zaman içinde Tanju Özcan’a geçti.

              *Aynı zaman dilimi içinde Abdullah Onur’un Salıbeyler’de yapacağı villa arsalarının ortasında kalan camii yeri, plan tadilatı ile bir anda siliniverdi. Camii yeri olarak ayrılan 834 no’lu parselde acilen plan tadilatı yapılarak, ‘caminin yok edilmesi’ konusunda Belediye Başkanı Tanju Özcan’dan açıklama beklemeye devam ediyoruz!

            Özcan ise suskunluğunu koruyor, bu konuda ağzını bıçak açmıyor.

            *Yine aynı kısa zaman dilimi,içinde Onurlu Yapı’ya ait Paşaköy Mezarlığı’nın bitişiğindeki arsaya inşaat malzemeleri depo izni ruhsatı verildi. Bilindiği gibi şehir içinde bu tür yerlere şehir içinde ruhsat verilmiyordu.

             Şimdi soruyoruz;

             Tanju Özcan’ın Onurlu Yapı Abdullah Onur’dan yanı başındaki arsayı alması, Camii yerinin silinmesi ve Onurlu Yapı’ya mahallenin ortasına, konutların apartmanların yanıbaşına inşaat malzemeleri deposu için ruhsat verilmesi…

              Bütün bunların hepsinin aynı zamana denk gelmesi bir tesadüf müdür?

    • Bolulu5 Kasım 2020 . 08:30

      Metin Çelik, eline sağlık Çok güzel özetlemişsin. 20 yıldır Ankara'da yaşamama rahmet tüm seçimlerde CHP için Bolu da oy kullandım. her seçim pazarı Sabah gelip Akşam döndüm. Hiç bir kişisel menfaat beklemeden. CHP gelirse köroğlu vizyonu gelir bu gidişe bir dur der diye. Görüyoruz ki hiçbir şey değişmedi, değişmeyecek. Partimden soğudum, günün sonu bu hayaller ve oylar başka parti ve liderlere.
    • Metin Çelik29 Ekim 2020 . 04:24

      Bu durum Yargıya taşınmalı. Şahsen daha düne kadar CHP nin bütün değerlerini savunurken bu ve benzeri olanlar nedeni ile bir daha bunları savunur muyum. Rezil insanlar bas baya belli ne yapılmak istendiği ben şahsen chp yönetiminin de ne kadar laçka olduğunu genel merkezi bir kaç defa aradığımda öğrendim. Yani cumhuriyet ve değerlerini korumakla umut ettiğimiz egemenlik haklarımızı kullandırdığımız insanlar Yazık bence bir sonraki Seçime Kadar gidemez Belediye b
    • kızgın27 Ekim 2020 . 09:50

      yukarda biri sayın özcanı kendi partisinden kişileri işe almakla suçlamış nerden çıktı o!!!!! war mı elinde bi dedilin!!!! eee o zaman boş yapmayın
    • Emar26 Ekim 2020 . 23:24

      Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış. Bırakın servet düşmanlığını, çalışın kazanın sizin de olsun. İşiniz gücünüz dedikodu. Mal almak, mal satmak, ruhsat almak, inşaat yapmak ne zamandan beri suç oldu.
    • K. Gümrah 25 Ekim 2020 . 18:47

      Eleştiri yaparken korkudan adınızı yazmaya, korkuyorsunuz adam amerikada yaşamıyor, gidin belediye ye adam gibihesap sorun.
    • Bolulu24 Ekim 2020 . 19:12

      CHP ANKARA YÖNETİMİ İŞ BAŞINA .
    • asd24 Ekim 2020 . 17:44

      yapacaklar tabi alaattin nasıl yaptıysa bunlarda yapacak nolacaktıki ne bekliyordunuz
    • Güngör Yılmaz24 Ekim 2020 . 12:33

      Şaştım kaldım valla
    • Vatandas24 Ekim 2020 . 11:14

      Ben arastirdim.Bahsi gecen arsayi emekli ikramiyesi parasi ile babasi alivermis.
    • Yamaner23 Ekim 2020 . 22:47

      Arkadaş Alaaddin Yilmaz yedi bitiremedi, şimdi de Tanju Özcan yemeye basladi. Bizde kendi kafamızda kavga ediyoruz AKP daha iyi CHP ondan iyi ,milliyetçi, Atatürkçü, Muhafazar bilmemne ne diye... Bolunun ağaları geçmiş suyun başına ya imardan,ya belediye belediye,ya da kamu kadroları dan suyu kendilerine akıtıyor. Haram olsun...
    • Bolulu23 Ekim 2020 . 09:22

      CHP Genel Merkezi bunları takip etmeli burada bir rant var ise araştırıp hesabı sorulmalı.
    • Bolulu23 Ekim 2020 . 08:48

      AY'nin İmar Müdürlüğü Yönetimi devam. Mantık aynı, imarda siyasi figür olmayanların arazilerine %54 çökülür. İnkikam mekanizmasıyla, ne hükümet, nede Cumhuriyetçiler bu ahlaksızca düzene dur der. Sonuç Pis Siyaset. Bütün kötülüklerin Anası.
    • Fahrettin turan23 Ekim 2020 . 03:04

      Acaba hangi masada bu iş bitti ?
    • Dip Notçu23 Ekim 2020 . 00:21

      Tanjunun evinin yanındaki arsa 2018 yılında bu yana satılık defalarca dediler tanjuya şu arsayı al kaçırma diye Param yok alamam diyordu ne hikmetse seçimden hemen sonra aldı ne çabuk paralandınız diye sorarlar Adama işte böyle DÜŞÜNDÜRÜCÜ..
    • Bolulu22 Ekim 2020 . 21:55

      Bunların zihniyeti zaten hep bozuk.neden milletvekiliğini bırakıp belediye başkanı oldu.boluyu seviyormuş .belli sevdiği.hiç bir işe yarayan icraat yapmadı.tek icrayı kendine olmuş
    • balıkçi22 Ekim 2020 . 21:50

      sağıda gelse aynı soluda gelse aynı,hepsi al takke ver külah,Allah sonumuzu hayr etsin,memleketi münafįkların şerrinden korusun,
    • Zeki22 Ekim 2020 . 20:32

      Tesadüf mü, değil mi? Boş soru! Para, bütün tesadüfleri olağan yapar.
    • Bolux22 Ekim 2020 . 20:30

      Gariban adamın parseli olsa başka biriyle hisseli yapar,yola terk yaptırırlar.zengin oldu mu farklı .hani Tanju gelince herşey değişecekti. Bu sadece seçim zamanı halkin kendi kendisini kandirmasidir . Siz hâlâ ak parti böyle olurdu.Chp gelse böyle olurdu diye aranızda tartışın. Millet malı götürüyor. Siz partiden önce arkadaş olmayı komşu olmayı hemhal olmayı öğrenin.
    • Bolulu22 Ekim 2020 . 20:29

      Hayret belediye ile ilgili bir şey olsa Alaaddinide sorumlu tutardınız Nasıl olduda bu konuya kaynak yapamadınız
    • çilekeş emekli 222 Ekim 2020 . 16:33

      çilekeş emekli, kulaklarını bi kontrol ettir. ruhsat olmayan yere nasıl inşaat başlıyormuş kulak doktoruna onuda sor
    • GARİP22 Ekim 2020 . 16:16

      Hapis cezası aldığı halde, yatmıyorsa ! İbadethane yani camii yerini kendine hak görüyorsa kişi. Ama öbür dünyada ilahi ADALET var (Mahkeme-i Kübra).
    • CADDE ESNAFI22 Ekim 2020 . 14:00

      Baskan imar-iskan işlerine el attı desenize.!
    • Mehmet22 Ekim 2020 . 12:51

      Herkes işini yürütüyor
    • Sporcu Velisi22 Ekim 2020 . 12:45

      Eski başkan tarafından ruhsat verilmeyen yeni cezaevi köşesindeki yere, ruhsat verilip inşaata başlanmış.. kulağıma bu yerin özçeliklere ait olduğu söylendi de...doğru mu acaba...?
    • Çilekeş Emekli22 Ekim 2020 . 12:43

      Bal yüyen barnağını yalaa..
    • Gülen Adam22 Ekim 2020 . 12:40

      Ne var bunda.. Al gulüm, ver gulüm.! :)
    • Doğrucu22 Ekim 2020 . 11:56

      Terer örgütünden 7 sene ceza almış adam ceza evine alınmıyor aç olupta 1 kuru ekmek çalan ceza yatıyor herkes camiye yer bağışlar siz cami yerini kimlere peşkeş çekiliyor insanda az bir Onur olur
    • KRAL ŞAKİR22 Ekim 2020 . 11:48

      Bu gazetede trollere geçit yok! Başka kapıya....!
    • Labigit22 Ekim 2020 . 11:40

      Söbelen mantarı para konuşur sen hayırdır, senin azın vakonuşuyon
    • Ali22 Ekim 2020 . 11:33

      Herkes tamirat yapıyor fırsat bu fırsat tanju bu ağam ayakları çok oluyor sana verdik oy pohpohculugu bırak işini düzgün yap yemin tutar hastalıkla ödersin haklarımızı haram olsun yazık sana herkes herşeyi biliyor
    • Çivril li apducuk22 Ekim 2020 . 11:22

      Esas 14 karşısında 3tana parsel almışıdı, 3 kata imarı olması lazımıdı, 5 kata yada 8 taka çıvorsa şaşumamak lazım ozaman tancu baskan yardımcı oluvörü belki
    • Agubad22 Ekim 2020 . 11:15

      Agubad mevzuatı bilir, yaş dahdaya bazmaz.. Atı alan üzküdarı gecdiii
    • Ali22 Ekim 2020 . 11:06

      Belediyenin başına kim gelirse gelsin tek amacı vatandaşa hizmet olmalı iken....tam tersi kendine ve yandaşa HİZMET....sadece vatandaş nasıl soyulur...özellikle bunun derdinde olmuşlar
    • Müslüm Anuyuma22 Ekim 2020 . 11:06

      Adım başı bir Cami olmalı. Her Müslüman için Bir cami kampanyası başlatılmalı. Memlekette 80 milyon Cami olmalı. Bir taşla iki kuş vururuz. Böylece hem allaha yaklaşır hem de işsizlik sorunun çözeriz. Her camiye bir imam gerektiğine göre 80 milyona iş buluruz. Ek olarak günde beş kere kulağımızı ağrıtacak volümde ezan sesi bizi üzüyor. 7 gün 24 saat kulaklarımızı kanatacak düzeyde, 1500 desibel ezan sesi istiyoruz. Amin.
    • Dursun Öz. 22 Ekim 2020 . 11:05

      Seçimlere az kaldiiiiiiiii bak..
    • Akil22 Ekim 2020 . 10:30

      Hadi bakalım Başkan bey bı açıklamanız var mı. Yoksa sükut ikrardan mı gelir.ayrıca çok bilmiş taifesi bı sözünüz var mı.
    • Söbelemen mantarı22 Ekim 2020 . 10:30

      Gene kimin eli kimin cebinde belli değil. Düne kadar ne oldukları belli olanlar bugün başımıza başkan ve işadamı olarak çıkıyo.Kamuran Bey devam edin.Kral ÇIPLAK diye bağırma zamanı.La bu adam terörden hüküm giydi bişey olmadı. biz olsak kavga etsek ağır cezada yargılanırız. Insallah şöyle adaleti insanlığı hakkı hukuku tanıyan aslan parçaları gelirde ortalık biraz düzelir.Bu nedir böyle? Başkana arsa sat,ordan plan tadilatın onaylasın.bitane KANUN ADAMI
    • Vatandas22 Ekim 2020 . 10:29

      Tesadüfler Allah tarafından olu oluveriyor. Başkan belediyedeki belden aşağı olayları ört bas etmek istedikçe peşe peşe nasıl patlamaya başladı görüyorsunuz. Yapılan haksızlıklara Allah bile razı olmuyor. Görüyorsunuz işte.
    • merdümen dayı22 Ekim 2020 . 10:04

      ne diyeyim VERDİĞİM OY YÜZÜNE GÖZÜNE DURSUN KAT BE KAT ÇIKSIN VERDİĞİMİZ EMEKLER gerçi yüzün gözün kaymış içki alemlerinden daha da beter ol inşAllah Kuran öptün YEMİN ettin bide tüyü bitmemiş yetimin hakkını soracaktın?
    • KRAL ŞAKİR22 Ekim 2020 . 09:58

      Bolu Belediye başkanı ne hırslı adammışsın be