BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Halkın parasını peşkeş çekmeye devam !

Halkın parasını peşkeş çekmeye devam !
    18 Ekim 2020

    Halkın parasını peşkeş çekmeye devam ! Bolu Gündem Gazetesi ...

            Halkın parasını peşkeş çekmeye devam !

            Bolu Gündem Gazetesi Hasta bakımı ve ev temizliği reklam bedeli adı altında Bolu Belediyesi’ne 06.03.2020 tarihli 7 bin 80 lira fatura kesmiş.

            İşte belgesi !

             Bu Bolu halkının parasını belediyenin kasası üzerinden peşkeş çekmek değil de nedir?

             Belediyenin 3 kişi ile verdiği ‘hasta bakımı ve ev temizliği’ hizmeti için aylık 8-9 bin lira gideri için, 8 bin lira sözde reklam gideri gösterilmiş.

             Yahu kardeşim ülkede basılı yayıncılık bitmiş, can çekişiyor.

             Sen nasıl böyle hovardalık yaparak Bolu halkının parasını peşkeş çekiyorsun?

             Tanju Özcan…!

             Kendi kendilerine Bolu basını diyen, gazetecilikten çok yalakalık ve tetikçilikle günlerini gün eden, vatandaşlar, Alaaddin Yılmaz döneminde Bolu Belediyesi kasasını nasıl hortumladılarsa, senin zamanında da değişen hiçbir şey olmadığı gün gibi ortada.

             Göreve geldiğin günden beri sana çağrı yapıyor, Belediyenin kasasından basının(!) hortumladığı trilyonları açıklamanı istiyorum. Çünkü peşkeş çekilen, kaybolan bu paralar, Bolu halkının parasıdır! 

             Sen ise bu çağrılarıma kulak şapırdatarak, aynı sözde basını(!), aynı Alaaddin dönemindeki gibi, Bolu halkının parasını, Belediyenin kasası üzerinden hortumlatmaya devam ediyorsun.

             Basından neden bu kadar korkuyorsun ?

             Her şeyi doğru yapıyorsan ve yaptıklarının doğruluğundan eminsen, Alaaddin Ağabeyi’nin aynı yolundan gitmene gerek var mı?

             Çık, delikanlı gibi; “Alaaddin Bey Belediyenin kasasından basına(!) her yıl şu kadar trilyon lira Bolu halkının parasını peşkeş çekmiş” de! 

              Herkes de alkışlasın seni! Herkes güvensin sana!

              Ama sen bunu diyemiyorsan, senin de bir eksikliğin, gocunduğun açıkların var demek ki!

              35 yıllık gazetecilik hayatımda gördüm ki; hiç bir yönetici açığı olmadığı sürece, basından korkmaz!

               Lütfen Atatürk’ün kurduğu Cumhuriyet Halk Partisi’ne yakışır bir belediye Başkanı ol artık!

              Tribünlere oynamaktan vazgeç!

              Burası Bolu, herkes neyi ne kadar yaptığını, neyi yapamadığını yakinen görüyor ve takip ediyor.

              Yeri gelmişken, şu Salıbeyler’deki Onurlu Ticaret’in aldığı arazilerin üzerinden cami yerinin silinmesi konusunda hala bir cevap veremedin!

              Camii yerinin silinmesi konusu ile birlikte umarım şu Bolu Gündem’in Bolu Belediyesi’ne kestiği ne idüğü belirsiz, hortumlama faturalarıyla ilgili bir açıklaman vardır.

               Kamuran Alagözoğlu

    • Sebahattin Özturk24 Ekim 2020 . 00:25

      Boluda gazeteler çete misali birlikte harekete diyor. Kim para verirse onun kayığına bilmiyorlar. Alaaddin Yılmaz zamanında ne ise hersey aynı şekilde Tanju Özcan tarafından devam ettiriliyor. Boluda esaslı bir operasyon gerekli.
    • Bilirkişi 22 Ekim 2020 . 23:16

      Bugünde elektrik fatura mi odeyemedim . Anlayana
    • cem22 Ekim 2020 . 13:40

      bu gazete ne akp lidir ne de chp li sadece ve sadece doğruları yazar. Bolu halkı da bu nedenle sadece bu gazeteyi okur gerisi fasa fiso
    • Vatandas22 Ekim 2020 . 11:06

      Başkan efendi sen bizim bolu halıkının parasıyla nasıl hovardalık yaparsın öyle. Yandaş ve yalaka basına bizim paralarımızı nasıl peşkeş çekiyorsun? Yazıklar olsun.
    • Vatandas22 Ekim 2020 . 10:59

      Bolu'da diğer gazeteleri okuyan mı yok, yoksa kaale alan mı yok? Bakıyorum aynı haber bütün gazetelerde var. Ama nedense haberlerin altına yorum yazılan tek gazete neden bolununsesi? Çünkü diğerlerini ne okuyan var ne kaale var işte o kadar!
    • YORUMCU20 Ekim 2020 . 22:43

      Arkadaşlar nedir bu son günlerde Dolandırıcılar Tanju Başkan adına para istiyorlarmış da falanda filanda Çok inandırıcı gelmiyor bana bir bit yeniği var bu işte .. Hiç Alaaddin zamanında kimse para istemiyordu alladdin adına. kim kimin adına birisinden para isteyebilirki İstese istese rüşvet veya avanta ister
    • HERŞEYİ BİLEN20 Ekim 2020 . 22:34

      çok şey biliyorum şeçimlere yakın anlatacam herşeyi özellikle satınalmacı süloyla alakalı olanları ÖRNEK: mesela kafayı çekip çekip belediyenin ışıklarını nasıl kırdıklarını......
    • Gerçek20 Ekim 2020 . 20:41

      Diğer basın yayınlarında ne yorum yaptıysam yayınlamıyorlar.sahtekarların işine gelmiyor çünkü.Tanjuyu ve belediyeyi eleştiri yorumları hiçbir şekilde yayınlanmıyor.bu belgede Tanjunun medyanın bazı kesimlerini para karşılığı susturduğu hatta kendi menfaati yayınlara yer verdirttiği çok açık anlaşılıyor.talan dolan Tanju nun geçim kaynağı olmuş halk bunu artık net bir şekilde gördü.
    • özbolulu20 Ekim 2020 . 19:19

      Belediye başkanlı tancubaşkana göre degilmiş oda hazırdegilmiş zaten adam hazırlıksız yakalanmış yazık ya
    • nem e lazım20 Ekim 2020 . 18:06

      bolunun hakkını korumak pötürgelilere kalmış diye eleştirenler ne alaadin bey zamanında ne de tanju bey zamanında olan hiç bir şeye sesini çıkarmıyor çıkarana da sen şuralısın sen buralısın diye eleştiride bulunuyorlar. bolunun ne düzgün bir otobüs hattı var ne düzgün bir alt yapısı var ne de düzgün edepli esnafı var. sizler yıllarca beslediniz bunları laf edenlere söz edenlere hemen eleştiri hemen kötüleme. yaşadığı yeri daha güzel bir yer haline getirilmesini istemek suç mu?
    • bolulu20 Ekim 2020 . 14:01

      BolununSesi Bolu Belediye Meydanı'nda Taşman İş Hanı ve Ticaret Odası eski binasının altında dimdik ayakta duruyor. Merak edenlere...
    • Pötürgeli 20 Ekim 2020 . 13:00

      Gazetecilik boluda Pötürgelilere kaldıysa vah bolumun haline ki hem ne vah !!!!!!!
    • vatandaş20 Ekim 2020 . 11:16

      Alaaddinin milyonlarca lira vererek yaptırdığı köroğlu heykeline bu sözde yerel basın övgüler düzerken o zamanda bir tek Bolununsesi eleştirmişti. Tanju Özcan da sözde bunun hesabını soracaktı. hepsi yalan dolan oldu.
    • Objektif20 Ekim 2020 . 11:15

      Bu işler İlk önce kahvaltıyla başlar sonra ufak tefek işler (ilan,ihale, büfe ,cafe vs ) ile devam eder Belediye yerel basın için tam da yolunacak kazdır.Avantalalarını kes ellerindeki gazeteyi silah gibi kullanırlar.Bu avantalar olmasa meslek lisesini zor bitirmiş güzide basın mensupları nasıl geçinir.Alaaddin Bey'in etrafındaki yiyici takımı şimdi Tanju Bey'e sarmış tavsiyem hiçbirine eyvallah etme yoksa sonun Alaaddin başkan gibi olur.
    • Deyalla20 Ekim 2020 . 00:29

      Bu tür ödemeler Alüddün başkan zamanında kat kat daha fazla yapılıyordu, o zamanlar bu haberleri sadece bolununsesi yazıyordu. Tanju Özcanı muhalif zannedip oy verdik bunları ortaya çıkaracak diye umduk. Ama ne umduk ne bulduk. Bu aladdinden de beter çıktı.
    • Ummiye goren19 Ekim 2020 . 20:58

      Belediyenin parası Bolu halkının parasıdır Tanju Bey bunları böyle hovardaca dağıtamazsınız.
    • güngör ca19 Ekim 2020 . 19:51

      vay beeee kimler nerelere ortak oldu daaa gazateci oldu hahaha 4 sene sonra bakacazzzz tokaaay çakmak markası gerededen slm lar
    • Atma Ahmet19 Ekim 2020 . 18:35

      Atma Ahmet din kardeşiyiz belediyede toplam çalışan 1.000 kişi, kapalı yok diyorsun en başta Kültür ve sosyal işler müdiresine bak, eleştir ama biraz destekli at be Ahmet...
    • Halkadamı19 Ekim 2020 . 15:56

      Doğruları yazan tek gazete
    • MUHSİN OSMANOĞLU19 Ekim 2020 . 15:18

      LANET OLSUN BU SİSTEME BU BUZDAĞININ GÖRÜNEN YÜZÜ ,DAHA GÖRÜNMEYENLERİ YAZ KAMURAN BEY
    • Paralı Gazeticilik19 Ekim 2020 . 14:58

      Bu gazete önceki baskanı da eleştiren tek gazeteydi. Bolu'Da bolununsesi den başka gazete okuyorum
    • Samet Çevik 19 Ekim 2020 . 14:53

      Gazeteciliğin adı tetikçilik şantajcılık oldu günümüzde maalesef. Her dönem tarafsızlığını kaybetmemiş Bolu'da ki tek tek gazete bolununsesidir. Bu nedenle vatandaşın itibar ettiği bir gazetedir. Diğerlerine bakın haberlerin altına kimse yorum bile yapmıyor. Çünkü vatandaş bu yalakaları kaale bile almıyor. Bolu halkı bu yalakalara belediyesinin kasasını açıveren Alaaddin den ve tanjudan bunun hesabını er geç soracaktır.
    • Ahmet 19 Ekim 2020 . 14:22

      Ben en başta dedim, bu adamı seçerseniz herşey daha berabat olur diye, alın size Tanju özcan a..... Adam kimsenin ekmeğiyle oynamıyacz diye yeminler etti, israf niyetinde 2 bin işçi çıkartıp 1 hafta sonra 2.200 işçi geri kaldı (içlerinde 1 tane kapalı Bi kadın arkadaşımız yok acaba neden?) kurana el bastı kurana aykırı hüçbrişey yapmkyacam diye, sonra her yıl yıl başı kutlaması olacak ve alkol serbest olacak diye izin verdi. Yazık
    • zafer19 Ekim 2020 . 14:14

      Kimin parasını kime dağıtıyorsun eyyyyy Tanju Özcan yazıklar olsun sana !!!!!
    • Bolulu19 Ekim 2020 . 13:22

      Asil ve şerefli insan, hak ve adaleti her şeyin üstünde tutar. Asil olan odur gerisi haram dir.
    • Belediye19 Ekim 2020 . 12:11

      Bolu Belediyesinde daha neler oluyor neler. Çorap söküğü bir yerden bir başlasa daha ne pislikler ortaya çıkacak o zaman görürsünüz
    • Zahmanlalı19 Ekim 2020 . 11:12

      İmar tadilatı ve rüşvet ha! Ulan bende diyom bizim 18 uygulamaları neden hala sonuçlanmıyo.bizimdemi şimdi para vermemiz gerekiyo? Arsanın %40ını verdik 3-4 kez tadilata boyun eğdik.şimdi bide rüşvetmi verecez? Oldu olacak bide dönüverem tam olsun. KAMU işlerini kullanarak haksız kazanç elde edenlerin AILE-ÇOCUK-EŞ-SAĞLIK durumlarının sonları akıbetleri hayrolmaz.kamu parası ile helalleşilemez.Vatandaş olarak bunlara yargılama izni vermeyenlerde ayni mesuliyettedir
    • Söbelemen mantarı19 Ekim 2020 . 11:01

      Diğer basına baktığımda bu haber yapıldı diye hemen karalama moduna girmiş.Belediyede patlayan etek pisliği haberlerine neden yer vermedin?Erdinç elektriğe yaptığını,erzak kolilerine çöktüğünü ve daha nice durumları bu insanlar bilmekte.Kamuran bey dik bi adam olduğu için bazı kesimlerce sevilmeyebilir ama dürüsttür.insanlar bilir karalama yapmayacağını,haksiz kazancla ugraşmayacağını.inan bir esnaf olarak seni gördüğümde nedense hiç bu olgular bende oluş
    • GURBETÇİ19 Ekim 2020 . 10:24

      Sadece ONURLUMU plan tadilatı adı altında paşaköyü bölgesinde GURBETÇİ GÖKDEMİRLERDEN 25 000 tl isteyip 17 000 tl ye anlaşan makamında kasasına koyan İmar ve İmar müdürlüğüne ne demeli. BOLU BELEDİYESİ sizi tebrik ederim başta Tanjuyu Gurbetçileride rüşvete alıştırdınız.
    • Akil19 Ekim 2020 . 10:13

      Hani bunlar HAK,HUKUK ADALET diyenlerdendi.Hey yavrum hey. Neyzen Tevfik'in söyledikleri geldi aklıma nedense.
    • Özgür Nabi 19 Ekim 2020 . 09:33

      Kamuran bu gazatacı evrakta sahtecilikten gün geymedi mi. Sahte imzayla senet düzenleyip Durmuş Erdinç'e olan borcunu kapatmak istedi, sonra da Erdin'i sahtekarlıkla suçladı. Sonra bunun suçlu olduğu anlaşıldı ve hapis cezası almadı mı? Bu gazata çalışanlara armağan edilen erzak paketlerinin yok edildiği gazata değil mi?
    • Gültekin Haktan19 Ekim 2020 . 09:03

      Belediye Başkanımıza haksızlık etmeyelim. Ama kamuoyuna karşı şeffaf olmasını isteyelim. Alaaddin Yılmaz'ın Belediye Başkanı olduğu dönemdeki yolsuzluk ve usulsüzlükleri bir bir açıklamasını isteyelim. Bunları yapmıyorsa o zaman tavır koyalım.
    • Cöle19 Ekim 2020 . 08:55

      Sonrada 1 TL (bir lira) borcun var diye 10 defa mesaj atıyorlar...
    • ÖzBolu19 Ekim 2020 . 08:13

      İşte gazetecillik budur. Vatandaş şeffaflık istiyor . İlk seçildiği zaman heryere demeç verip ağlamayı biliyordu beyefendi yok şöyle yemişler yok böyle yemişler ulan çıkın sokağa bırakın araba kullanmayı yüreyecek yol yok be.
    • Bolulu19 Ekim 2020 . 02:25

      Allah belalarını versin tek gören odur hırsız gazetecileri ne yapmalı birde utanmadan geziyorlar tanğu özcan cesaretin varsa gazeticilerin belediyeden ne kadar para aldıklarını söyle neden korkuyorsunuz ?
    • güdük necmi19 Ekim 2020 . 00:48

      Mecliste çıkıp birde konuşuyon Tanju Özcan ağlamaklı olmalar falan. Ne oldu 1200 kişiyi adliyeye gönderdin akabinde belediye mısır patlağı gibi oldu. peş peşe patlamalarla herşey ortaya çıktı. Bu gazete haklı çıktı yine. Burda da kimin parasını kime peşkeş çekiyon sen? Pötürgeli gazeteciye ve diğerlerine veriyorsan cebinden ver. Ne hakla Bizim paramızı bunlara dağıtıyorsun sen? Sen belediyenin başkanı seçilmiş olabilirsin ama o kasa bolu halıkının kasasıdır bunu unutma. Sana emanettir o kasa. Emanete hıyanet etme böyle.
    • engin 19 Ekim 2020 . 00:07

      Eğer gerçekten Önceki başkan döneminde yine şimdi yeni dönemde bu paralar veriliyorsa YAZIKLAR olsun.Hakkımı helal etmiyorum HARAM OLSUN yetim hakkını kendi cıkarları uğruna kullananlar en kısa sürede fitil fitil çıksın inşallah.