BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Gölköy Barajı imara mı açıldı?

Gölköy Barajı imara mı açıldı?
    8 Ekim 2020

    Gölköy Barajı imara mı açıldı? Bolu’nun içme-kullanma suyunun temin ...

    Gölköy Barajı imara mı açıldı?

            Gölköy Barajı imara mı açıldı?

             Bolu’nun içme-kullanma suyunun temin edildiği Gölköy Barajı’nın etrafındaki arazilerde uzun bir süreden yapılaşma yasağı konulmuş ve bu yasak bugüne kadar ihlal edilmemişti.

             Gölköy Barajı’nın etrafında bugün yaptığımız bir gezide, barajın kuzey batı yamacında yan yana iki ev birden inşa edildiğini gördük. Batı kısmında ise yaklaşık 50 yıl önce inşa edilmiş olan Eczacı Muzaffer Hanım’a ait metruk durumdaki villanın el değiştirdiği ve Belediye Başkanı Tanju Özcan’nın danışmanı tarafından satın alındığı belirtilen villada onarım ve tadilatlar yapıldığı gözlendi. Kıyı bandına 30-40 metre mesafede bulunan bu villanın ön tarafında ise sahipleri farklı kişiler olan yine iki adet tek katlı yeni binanın yapılmış olduğu görüldü.

           Bilindiği gibi Gölköy Barajı, Bolu’nun içme ve kullanma suyu havzası koruma planı ile yapılaşma yasağı getirilerek korunmaya alınmıştı.

           Bugün Gazetemizin yaptığı gözlem ile kıyıya yakın mesafelerde 2 adet yapımı devam eden yeni inşaat, 2 adet yeni yapılmış tek katlı bina ve 1 adet uzun yıllar kullanılmadığı için metruk durumda bulunan villanın baştan aşağı yenilenerek tadilat yapıldığı ve barajın etrafındaki yolun kenarına bir emlakçının, "Göl manzaralı parseller..." yazılı bir bez pankart asmış olduğu görüldü.

            Bütün bu görüntülerin ışığında soruyoruz;

            *Gölköy Barajı imara açıldı da bizim haberimiz mi yok?

             *İçme ve kullanma suyu havzası koruma planı ile uygulanan imar yasağı, İmar Barışı yasası ile delinmeye mi çalışılıyor?

    • Ceyhun Arabacı 9 Ekim 2020 . 21:31

      Bolu'nun gelmiş geçmiş en iyi valisi olan merhum Yener Rakıcıoğlu 1996'da Bolu'dan merkeze alınmıştı. O tarihte ANAPlılar Valiyi 0-1000 metre arası Gölköy'ü iskana kapadı diye sürdüler. Yoksa yağmalanacaktı. Şimdi burayı akepelilerin yağmalamasını beklerken CHPlilerden yağma/ talan haberi gelince insan dumur olmuyor değil. Yağmurdan kaçarken doluya mı tutulduk acep?
    • Bolulu8 Ekim 2020 . 21:34

      50 yıldır o ev orda dururken haber olmuyor da şimdi niye haber oluyor?(İmar afıını Tanju beymi çıkardı KAMURANNN!) Sizin habercilik anlayışınız bumu?
    • Garip köylü 8 Ekim 2020 . 21:26

      Köydeki Mehmet amca ahırın büyütecek olsa başına jandarma dikerler. Oğlunu evlendireceği zaman evine bir oda yapsa, yıkım kararı çıkar. Şu manzaraya bak! Yetkililer ayıptır...
    • bolulueskikamyoncu8 Ekim 2020 . 17:02

      rant.vardır. yandaşol yeter.
    • engin 8 Ekim 2020 . 14:59

      Acaba danışmanımı aldı yoksa başka birine kendi adını kullanarakmı aldı.???.
    • panayır çakalı8 Ekim 2020 . 14:41

      Kimmiş o akarsu kurnazı danışman?
    • Aston Villa8 Ekim 2020 . 11:31

      Demek villa tanju özcan'ın danışmanı tarafından alınmıış! Hııımm!.. :)
    • Söbelemen mantarı8 Ekim 2020 . 11:28

      Gözümüzün önünde yapmadıkları kalmadı.bunamı şaşırıyorsunuz.Bir önceki herifin yaptığı tüm pislikleri bilmeyenmi vardı? Ne oldu? Şimdi sıraBizde diyo herifler.Ama inanın kimsenin artık sağ-sol parti ve yöneticilerine güveni kalmadı. Makamı ele geçiren herhaltı yapma lüksüne erişmekte. Senin arsanı yeşil alana çevirir sonra bi tadilat yandaşa peşkeş. Beyler fellik fellik çıkacak. Çoluk çocuğunuzdan çıkacak.görmüyonuzmu çıkanları? Ibretmi almıyo
    • Zafer Görgün8 Ekim 2020 . 11:22

      Fatih Metin 1-2 ay önce oralarda boy gösterip bikaç mücde verdiydi hatırlıyorum, GÖLKÖY için.. Nedeni daha yeni anlaşılıyor..
    • Aladağ 8 Ekim 2020 . 11:15

      Nedeniyle kirlilik, bir de belli bir saatten sonra gelen müdavimlerin umursamaz tavırları. Yapılacak şey basit. Bura yerele devredilecek. Çok abartmadan bir kaç tane tesis yapılacak, bir tane bisiklet bir tane de yürüyüş yolu yapılacak gol etrafına. Denetimler sıkılaştırilacak, yer ateşi vs kesinlikle yasaklanacak. Etrafa zarar verme, çevreyi rahtsız etme engellenecek. Dileyen gidip bir mekânda oturacak, isteyen de kendi kendine takılacak. Çöp vs sorunları giderilecek.
    • Aladağ 8 Ekim 2020 . 11:10

      Klasik Türkiye gerçeği. Ya benimsin ya da çöplük içinde kalacaksın. Merkezi hükümetle yerel yönetim arasındaki bu husumet maalesef Boluda çoğu şeyin kötüye gitmesine sebep oluyor. Bunlardan biri de Gölköy. Halbuki burası adeta bulunmaz hint kumaşı adeta bir milli servet ama işte ne hükümet ne de belediye dişe dokunur bir çaba için de. Oysa burası doğası, havasıyla şehre yakınlığıyla, genişliğiyle adeta çölde bir vaha. Ancak değerlendiren yok. Her yer pi
    • Köylü8 Ekim 2020 . 09:50

      İmara kapallı emme bu aralar hatırımızı soran sorana.
    • AHMET DÖNMEZ8 Ekim 2020 . 09:44

      Devlette bir makam elegeçirdinmi tamamdır, istersen uzaya inşaat yaparsın, HESAP SORULAMAZ KILDILAR , BURHAN KUZU BÜLENT ARINÇLAR KANUNLARIYLE,