BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Beypiliç Boluspor !

Beypiliç Boluspor !
    4 Eylül 2020

    Beypiliç Boluspor ! Boluspor’un iki sezonluk isim sponsorluğunu Beypiliç ...

        Beypiliç Boluspor !

    Boluspor’un iki sezonluk isim sponsorluğunu Beypiliç A.Ş. aldı.
    Bolunun Sesi Gazetesi dışında Bolu’dan tepki gelmedi.

    Malum basın bu işlemi hararetle alkışladı.
    Boluspor Başkanı Abdullah Abat ile Beypiliç A.Ş. Başkanı Hamdi Tanrıkulu yumruk yumruğa poz vererek anlaşmayı duyurdu.

    İki sezon karşılığı olmak üzere Beypiliç Boluspor’a 3 milyon 500 bin lira verecek.
    30 milyonu aşkın Boluspor borç bakiyesi için bu anlaşma kulübe ilaç gibi geldi tahminim.

    Bu cümleden olarak sizi biraz geçmişe götüreyim.
    Ben Boluspor kulübünde 2 sezon başkanlık, 1 sezonda başkan vekilliği yaptım.
    Elbette Boluspor’un finansal problemleri o dönemde de vardı.
    Yönetim kurulumuzda firmamın Boluspor’a isim sponsorluğu yapması fikri ortaya atıldı.
    Şiddetle ret ettim.
    Bana çok ters geldi.
    İlerleyen günlerde Kamuran Alagözoğlu Sabah Gazetesi sahipleri ile ilişki kurdu ve tarihin en büyük finansal anlaşmasını yaptık.

    Kamuran Alagözoğlu sayesinde Önay Bilgin Boluspor’a 90’lı yılların parası ile tam 1 milyon lira bağışta bulundu.
    Bu müthiş bağış ile ilgili Önay Bilgin’e onursal başkanlık teklif ettim.
    Kabul etmedi.
    “Benim Gövem Köyü'nde evim var, tesislerim var, çok sık Bolu’ya geliyorum, Bolu’yu seviyorum, toplumsal sorumluluğum var, buna istinaden Boluspor’a bu bağışı yapıyorum, bir talebim yok güle güle harcayın” dedi.
    Sonraki günler arkadaşlığımız hep devam etti.
    Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyprum.

    Bir keresinde Çorum’a deplasmana gittik.
    Önemli bir maçtı.
    Çorum’da “Bolu Tavukçuluk Çorum bayii play-off yolunda Boluspor’a başarılar diler” başlıklı bir pankartla karşılaştım.
    Devre arası bayimize rica ederek pankartı indirttim.
    Bana ters gelmişti, Boluspor’la firmamın ticari münasebetlerini karıştırmak istememiştim.
    Kulüp başkanlığını bırakırken de alacağımı kulübe bağışladım.
    İyi de ettim, vicdanım rahat.

    Şimdi aradan tabii ki yıllar geçti.
    Aslına bakarsanız 2020 yılında Boluspor’un Beypiliç A.Ş. ile sponsorluk anlaşması yapmasını yadırgamadım.
    Yadırgadığım başkanlık ve başkan vekilliği döneminde Boluspor’un birkaç kez Beypiliç’in kapısından geri dönmesi idi.
    “Hatta başkan vekilliği döneminde Beypiliç A.Ş.’nin Boluspor’u kapıdan geri çevirmesinin gerekçesi, Biz Beypazarlı’yız. Biz bir bağışta bulunursak Beypazarı’na bağışta bulunuruz diyerek yönetici arkadaşlara çok cüzi bir bağış vererek geri çevirmeleri idi.”
    “beş bin tl falan”

    Gün geldi, günler geçti,
    Beypiliç ortakları demek ki artık Bolulu olmuşlar, kendilerini kutlarım!
    Fakat Abat, ben sana bir şey diyeyim mi, Beypiliç için iki sezon karşılığı 3 milyon 500 bin lira çekirdek parası.
    Çok daha fazlasını vermeleri gerekti…
    Bolu’da çok önemli tesisleri olan Beypiliç’in Bolu’nun toprak florası, havası, çevresi ile çok büyük problemleri var.

    Abat seni anlıyorum, paraya gereksinimi çok Boluspor’un.
    Keşke pazarlıkta daha dik durabilseydin.
    Umuyorum ki Beypiliç sahipleri daha fazla, Boluspor’un işine daha fazla yarayacak bir anlaşmaya imza atabilirlerdi.
    Boluspor’a yeni sezonda başarılar dilerim.

         M. Süha ALPARSLAN 

    • Salıh Çetin 14 Eylül 2020 . 11:50

      Üç paraya sattılar boluspor u beypazarlılara al başına çal şimdi mahalle takımına yenildik yuh
    • Mudurnulu12 Eylül 2020 . 21:49

      Boluspor ve Tanju Özcan'ı ayakları yerden kesilen, kendini dev aynasında gören Rasim Özdemir yiyecek. Dün Alaattinin yanında olan bu gün etkili göreve gelen arkadaş eserini görmeli!
    • Vatandsş11 Eylül 2020 . 11:24

      Yazıklar olsun bize de Bolu vatandaş olarak sorulmalıydın beypilicin reklama mı ihtiyacı var maça giden benim değilmi
    • Hulki A.8 Eylül 2020 . 11:04

      Merak ettim yaa! 1965'ten bu güne Boluspor başkanlarının aklına niye gelmemiş bu müthiş fikir! Mesela Çarıkçı bunu hiç düşünememiş mi? Adam o kadar sene uğraş verdi, yıprandı, mücadele etti BOLUSPOR için. Ama tarihten BOLUSPOR olarak aldığı takımı tarihe yine BOLUSPOR olarak teslim etti. Bünyesine,kimyasına dokunmadı. "İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.” (Yaşar Kemal)
    • Nedret8 Eylül 2020 . 10:40

      Bolu halkına, Boluspor taraftarına, Boluspor'un tarihine soruldu mu bunu yaparken? Yok! Ben başkan oldum, sahibi benim, ben yaptım oldu ...PİLİÇBOLU... Valla bu piliç işi beni bozar aga. Piliçspor taraftarı falan değilim
    • Özgür Çetin 8 Eylül 2020 . 03:01

      La anın ne deyan sen. Seni buraya not at diye tutanlar mı oldu. Sana ne. Biz Boluspor üç paraya beypazarlılara satıldı diyoz sen ne deyan. Bi kafa varmı sende
    • Taraftar7 Eylül 2020 . 13:44

      Burda yorum yapıp eleştirenler hadi 3 bin tl versenize!!
    • Her Zaman Bolu'lu 6 Eylül 2020 . 14:02

      Boluspor sadece ve sadece "BOLUSPOR" dur. Başka da hiçbir şey değildir! "Ürün" asla değildir! Onu, tekrar sadece "BOLUSPOR" olana kadar benim şehrimin takımı olarak görmem mümkün değil. En azından benim takımım olarak görmem mümkün değil. Elimde değil, ruhum kabul etmiyor. Kime hayırlı oluyorsa olsun.
    • beypiliç boluspor'suz6 Eylül 2020 . 13:46

      Ona bakarsanız sermayesi pek çok ülkenin milli gelirini defalarca katlayan küresel sermaye şirketleri var. Ülkeler, ekonomik sıkıntıya girdikleri zaman neden isimlerinin başına sponsor alarak bunu aşmayı düşünmezler acaba!? Mesela MicrosoftRomanya, AmazonYunanistan veya ShellBulgaristan. Ne farkeder ki para paradır. (Örnek bile olsa yazıda kendi ülkemin ismini görmeğe katlanamıyorum)
    • beypiliç boluspor'suz6 Eylül 2020 . 13:30

      "Beypiliç Boluspor"mu? Bu ne demek yaa? Yani artık Bolu'nun "Boluspor"u yok öyle mi? Beypiliç'in "Beypiliç Boluspor"u var. İyi, piliçe hayırlı olsun! Halkın, Bolu'nun takımı sadece Boluspor'dur. Bu takım BOLUSPOR olarak bir tarihtir! Bitti! "...boluspor" halkın değil önündeki noktalarıın takımıdır. Taraftar olarak biz bir Piliç Fabrikası sahibi falan olmadık, piliç fabrikası Boluspor'umuzun sahibi oldu. Sermaye halkın her değerini parayı basıp alıyor
    • Özgür Nabi 5 Eylül 2020 . 16:05

      Tanju özcan da Alaaddin yılmaz ın yolundan gidiyor Sen top peşinde koşacağına git büyük fabrikalarda ki pozitif çıkan karantina da olan hastalarla işçiler le ilgilen Aslan parçası
    • Mehmet Subasi5 Eylül 2020 . 12:00

      Beypilic 1 mersedes parasina hem reklamini yapacak hemde kotu kokulardan dolayi kendisine yapilan elestirileri savusturacak.Adamlar akilli olmasa Turkiye'nin 500 buyuk firmasindan biri olabilir mi.?
    • Emar5 Eylül 2020 . 08:47

      Şimdiki yönetim kendi döneminin giderlerini karşılama peşinde,
    • serdar özüdoğru5 Eylül 2020 . 01:18

      Unutulan bir şey var,beypiliç boluspora erpiliç ne kadar reklam verir,şimdi ondan da mahrum olacak boluspor,zaten her ikisinden 750 biner tl alıyordu Boluspor,birilerini yücelteceğim derken birilerini küstürmek hangi akla hizmet
    • Köroğlu 4 Eylül 2020 . 21:43

      Hiç yoktan iyi bir gelir. Aylık 145.000 TL. ye geliyor. Bunu Bolu İl Özel İdaresi bile kira gelirlerinden karşılıyabilirdi. Biraz ucuz olmuş.
    • Mett4 Eylül 2020 . 21:36

      Rakam gerçekten çok küçük olmuş.
    • Her Zaman Bolu'lu 4 Eylül 2020 . 20:34

      Artık Bolu'lu olmuşlar demişsiniz. Olmamışlardır. Menfaatleri vardır. Diyebilirsiniz ki: "Ne menfaatleri olacak, para veriyorlar" Vardııırr... Mutlaka vardır. Yapmışlardır hesabını. Kapitalizm için karşılıksız hayır, bağış sözkonusu değildir. Öyle olsaydı o gideri emekçinin maaşına maaşlarına zam olarak yansıtırlardı.
    • Bolusporlu4 Eylül 2020 . 18:55

      Daha vakit var. Gerçekten, büyük firma için, bu tutar çok az. Günlük cirosunun yüzde beşi bile değil. Temennimiz, 3,5 milyon, ileriki günlerde 35 milyon lira olur. Şanlı Bolusporda ancak bu meblağ yakışır.
    • Yalnız kurt4 Eylül 2020 . 18:01