BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Atına sahip çık Başkan! Şov yapma?

Atına sahip çık Başkan! Şov yapma?
    30 Haziran 2020

    Atına sahip çık Başkan! Şov yapma? Parasını ben verdim ...

            Atına sahip çık Başkan! Şov yapma?

            Parasını ben verdim deyip, atı oradan alıp istediğin yere dikmek, Alaaddin Yılmaz hakkında da Bolu Belediyesi’ni birçok alanda zarara uğrattığı için dava açmak varken, Şov yapmanın ne gereği var?     

          Bolu Belediyesi tarafından 2016 yılında Alpağut Mahallesi’nde 90 bin metrekare alanda inşasına başlanılan ve 2019 yerel seçimleri öncesi ‘Millet Bahçesi’ yapılacağı gerekçesiyle Bolu Belediyesi’nden alınarak Milli Emlak Genel Müdürlüğü’ne devredilen “Uluslararası Köroğlu Parkı” aradan geçen zamana rağmen, hiçbir şey yapılmadan beklerken, heykel ve buradaki bina şimdiden yer yer çürümeye ve dökülmeye başlamış bulunuyor.  .

          “Başkan at için ödenen paraların hesabını neden sormuyor?”

           Başkan Özcan eskiden Alladin yıllmaz’ın, şimdi ise kendisinin yalakası olan basın mensuplarını söz konusu tepede toplayıp, “Atımı isterim” diye şov yapıyor.

           Başkan’ın yetkililere yeni bir teklifte bulunarak, “Sizin burayı yapacağınız yok, ya burayı tekrar bize geri verin, eski projeyi revize ederek burayı güzelleştirelim. Bunu yapmayacaksanız Bolu halkının cebinden yaklaşık 12 milyon lira çıkmış. Ya bize burayı geri verin, biz burayı düzenleyelim, ya da atımızı verin! Bu Bolu’nun atı. Biz onu uygun bir yerde, daha uygun şartlarda Bolu’nun sembolü haline getirmeye hazırız!” diyerek, haklı bir istekte bulunuyor.

           Bolununsesi olarak diyoruz ki;    

           İyi güzel de Sayın Tanju Özcan, Ata sahip çıktığın gibi, Alaaddin Yılmaz’ın sadece at için ödediği 12 milyon liranın hesabını sormak neden aklına gelmiyor?

           Sadece at da değil, aşağıdan yukarıdan su koyveren belediye binası, sürekli yap- bozlarla bir çok alanda Bolu halkının çar-çur edilen paralarının hesabını siz sormayacaksınız da, biz mi soracağız?

          Mansur Yavaş’ı örnek alın biraz!

          Aynı partiden Ankara Belediye Başkanı seçilen Mansur Yavaş geçmiş yönetimle ilgili Ankara Belediyesi’nin uğratıldığı zararları bir bir ortaya çıkararak hesap soruyor, yargı yoluna gidiyor.

         Siz ise Tanju Özcan olarak, Bolu Belediyesi’ni bir çok alanda zarara uğrattığı gerekçesiyle hakkında bir yığın şaibe bulunan Alaaddin Yılmaz hakkında hiçbir şey yapmadan oturuyorsunuz, bal yapmayan arılar gibi sadece şov peşindesiniz.

          Şov yapmayı da beceremiyorsun!

          O atın parasını Bolu Belediyesi, dolayısıyla Bolu halkı ödedi. Şov  yapacaksan, çekersin oraya belediyenin vincini, bağlarsın atın boynuna zinciri. “Bu atın parasını Bolu halkı ödemiştir. At Bolu Belediyesi’nindir. Verin atımızı ….. …” derim. Belediyenin vincini oraya getirmek en çok 100 liralık mazota bakar. Bu daha inandırıcı bir şov olur. 

    • Esra 2 Temmuz 2020 . 21:11

      Bir kez daha verdiğim Oya acıdım ellerim kırılsa oy vermeseydim. Nerdesin Alaaddin yılmaz ne hallere kaldı belediye
    • Osman Çakar2 Temmuz 2020 . 09:22

      Serkan Ilgazdan neden hesap sorulmuyor.Fazladan haketmeden aldıkları maaşlarla ilgili ne yaptınız yargıya bu konuları taşıdınız mı.Sadece itfaiyeye göndermekle mi yetineceksiniz.Kamuoyunu bilgilendirin...
    • isabet1 Temmuz 2020 . 16:13

      bolu da chp yi bitiren adam olarak anılacak tanju.yazıklar olsun sana.Hep aynı kişilerle yola devam et bakalım.sen birdahaki seçimi rüyanda bile kazanamazsın.oldu mu gerçekten kazandık mı deyip şaşkın ördek gibi etrafımızda döndüğün günü çabuk unuttun.telefonlarımıza bile cevap vermiyorsun hakkımız haram zıkkım olsun.
    • Recai.1 Temmuz 2020 . 12:05

      Hani bir bayan( Arzu GÜLER) 6-7 bin lira maaş alıyordu! Serkan isimli personel 4-5 yerden maaş alıyordu! Bolulu olmayan (İhsan Ağcan) belediyede çalıştırılıyordu! Ne oldu,dediğiniz gibi şovdan öte bir şey olmadı. Neden suç duyurusunda bulunup yargı önüne çıkartılıp bu zararlar tazmin edilmiyor? Bizlere her şey müstahak. Emekli vekil maaşı alan Tanju Özcan ve Fatih Metin peşinde koşuyorsak hiç yakınmaya hakkımız yok. Boşuna orada burada nefes tüketmeyelim.
    • Gülden 1 Temmuz 2020 . 06:43

      Belediyeler siyaset alanın disinda kalmali anladık. AKP lilerce işgal edilmiş bir belediye de kalsın diye secilmediginin farkına varsın. Işe uygun kaliteli elemanlar gelsin artık. Yeter ama...
    • engin 30 Haziran 2020 . 22:21

      Başkan kazandın buraya kadar tamam.Bolu belediyesini yönetmek bu kadar kolaymı çok merak ediyorum.Yanındaki ekibin secimden sonra gelen belediye koltuğuna oturan yönetim kadrosunun bilgi beceri vede en önemlisi ne mezunu acaba.!!!!
    • Hacı Hüseyin 30 Haziran 2020 . 21:23

      Bu tancu hakikaten boş çıktı bunun bir icraat yapacağı yok. Baştan sona palavra etrafındaki gazeteciler eskiden alaaddinin etrafındaki adamlar. Atımı verin diyo bu işler ağlamaya bağlamayla olmuyor. Hakikaten başta da yazdığım gibi çok kabiliyetsiz ve şovmen çıktı. Komik durumda çok komik
    • Çavuş a cevap30 Haziran 2020 . 19:38

      Bu CHP Merkez İlçe Yöneticisi sanırım Tanjunun kasası veya çok yakını kızını Belediyede işe koymuş, seçimden sonra yaptırdıkları Konser ve Organizasyonlarını bu Berber kardeşe verdiriyor doğrudan temin usulü ile duyduklarımıza göre hülle yapıp Karacayırdaki Gazeteciler Cemiyetinin yerini de bu şahsa verip Meyhane açtıracakmış. Geçen günkü YEMEK organizasyonuBerber kardeşe para kazndırmak için yapılmış. NE DİYET BORCU varmış bu Berbere bu kadar he laf
    • Çavuş30 Haziran 2020 . 15:49

      Vekilliği iyiydi ama Başkan kumaşı yokmuş. Ekibine bak hizaya gel. (Bolu Merkez'de onca yer varken Chp Merkez İlçe Başkan Yardımcısının taa Bolu çıkışındaki ''garden''inde emekçilere Bolu Belediyesinin parasıyla ziyafet çektiğini de görmedik sanma. Maksat emekçilere iyi davranmak mıydı acaba?)
    • Osman Çakar30 Haziran 2020 . 15:33

      Ne Alaaddin Yılmaz sevgisiymiş bu Tanju başkandaki de...Bırak hesap sormayı hala Alaaddinin müdürleriyle devam ediyor.Böyle giderse bir sonraki seçimde de aday olursa seçilmesi zor.
    • Mesut 30 Haziran 2020 . 15:28

      Tanju Başkan , Belediye Başkanı olmadan önce verdiği demeçleri , vaatleri karşılığında aldığı oyların karşılığını Bolu Halkına ödemelidir. Bolu'nun ,Bolulunun ziyan edilen parasının hesabını sormalıdır. Böyle giderse Tanju Başkan kredisini yitirmeye başlayacaktır.
    • Bolu30 Haziran 2020 . 13:49

      Çok doğru.