Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Yanlıştan dönmek bir erdemdir!

Yanlıştan dönmek bir erdemdir!
    25 Ocak 2020

    Yanlıştan dönmek bir erdemdir! Roma’yı yaktılar, Bizans’ı tarumar ettiler, ...

           Yanlıştan dönmek bir erdemdir! 

           Roma’yı yaktılar, Bizans’ı tarumar ettiler, Osmanlı’yı yok ettiler, erken Cumhuriyet dönemine kibrit suyu döktüler. Aladağ’ı kemirdiler, yaylaları işgal ettiler, Abant yolu vadisini mezbeleye, Gölcük’ü panayıra çevirdiler. Büyüksu kanalizasyon, Fırka Tepesi garaj, Saat Kulesi dolgu malzemesi oldu. 

          Sanat Merkezi’nin yanına Burger King kondu, Hükümet Konağı’nın önü mısırcı pilavcı doldu. Taşhan kebapçıya, Tabaklar Hamamı ayakkabıcıya nasip oldu. İzzet Baysal Caddesi teslim oldu taşa, oldu Mahmutpaşa. Hayaller; Camps Eysees (Şanzelize), Davos ama biliyoruz ki gerçek olan fos! 

           Toprağı, ağaçları, çiçekleri yok ettik, memleketi taşa, betona teslim ettik. 170 bin nüfusluk bir şehre 600 bin nüfusluk imar planı yaptık, ama ne coğrafyasına, ne doğasına, ne toprağına, ne de mevcut iş olanaklarına baktık. 

           Bilmem yukarıda yazdıklarıma itirazı olan var mı? Bunlar  yetmiyormuş gibi aynı zihniyetin başka bir kolu şimdilerde, 100 Hektar tarım arazisini yok etmek, bu küçük şehri 12 metre yüksekliğinde bir dolgu malzemesiyle kaplayarak ikiye bölmek, egzoz gazlarıyla bir ovayı, bir şehri daha fazla zehirlemek için direnç gösteriyor. 

           Güney Çevre Yolu, bugünkü konjonktürde, dünyanın küresel ısınma diye inim inim inlediği şu günlerde, bu şehre yapılacak en büyük ihanettir. Bu ihanete göz yummak, görmezden gelmek, el vermek bu güzel coğrafyanın, geleceğini, gelecek nesillerini hiç düşünmemektir. 

          Gelin bu yanlıştan dönelim. Yanlıştan dönmek bir erdemdir ve kibir zehrinin esiri olan her faniye nasip olmaz. 

           Bu ihanet projesine ortak olanlar hiçbir zaman Bolu'da iyi anılmayacaktır. Gelin el ele verelim ve bu işi sonlandıralım. Enerjimizi daha güzel projelere verelim. Bu şehrin Allah tarafından bahşedilen marka değerini çok daha yukarılara çıkartacak işlerin peşine düşelim. Bolu markasının en büyük sermayesi, doğası ve çevresidir. Bu sermayeyi  yok edecek işlerin içinde olmak, kendi kendimizi bitirmektir. 

                                                                                    Cumhur Bandakçıoğlu 

    • canan yılmaz26 Ocak 2020 . 21:46

      tavuk gübresi işleme fabrikası ve zehirli varil temizleme tesisi ile ilgili belediye meclisi kararlarına ne diyorsunuz sırada yedigöller yolu üzerinde imar değişikliği varmış dedi kodular böyle
    • Nuray26 Ocak 2020 . 15:15

      Ellerinize sağlık. Çok güzel konulara değinmişsiniz.ZEHİRLİ VARİLLER hakkında ne düşünüyorsunuz???
    • Yakup Gürsoy26 Ocak 2020 . 14:59

      Yukarıda yazılanların hepsi doğru. Bolulu vatandaş yerel anlamda tercihini CHP den yana kullandı. Artık güç ve Boluyu güzelleştirmek için proje düzenleme sizlerin ve Bolu Belediyesinin elinde. Mazeret yok. Daha çok çalışmaya devam.
    • Meral Güneş 26 Ocak 2020 . 13:37

      Dönüşü çok zor biryola girmişiz kalp ameliyatı olmuş yerine pil takılmış, bolumuza...
    • Çilekeş Emekli26 Ocak 2020 . 13:08

      Önce yörüyen merdümen yapdurulsun.!
    • Cemal26 Ocak 2020 . 11:44

      Cumhur kardeşim,yazalım, kamuoyu oluşturalım diyorsunuz ama, kimse tınlamıyor.şu anda hem belediye'nin bir parçası olarak, hem de Bolu aşık'ları olarak ne olur bu işi iptal ettırın..Bolu'muz için, doğa için,insanlık için...!.
    • Yılmaz Yücel26 Ocak 2020 . 11:44

      ANLAYANLARA. ÇOK GÜZEL BİR YAZI TEBRİK EDERİM.
    • Perice Dönmezer.26 Ocak 2020 . 11:24

      Bütün bu tahribat planları inanılması zor bir plan içinde gerçekleştiriliyor. Finike 'nin simgesi olan turunç ağaçlarını köklediler yerine arap hurma ağaçları diktiler. Kimse sesini çıkartmadı.
    • Saadet Söyleyici Yasa26 Ocak 2020 . 10:11

      Bolu,Türkiye'de örnek yaşanılır şehirden biridir.Çünkü nedenleri çoktur.Bilinçli,bilgili kişilerin uyarıları Bolu ve Bolulular için çok önemlidir.Yaşamak için,Doğa için,Tarihi korumak için yapılacak herşeyi ince ince düşünmek,uyarmak gerekir.Bu konularda ilgili kişilere teşekkürler.
    • Filiz Sarıkaya Yılmaz26 Ocak 2020 . 01:12

      Noktasına , virgülüne kadar katılıyorum . Çok haklısınız. Bolu bizim ve başka Bolu Yok!!! Birileri rant elde edecek diye güzel şehrimiz yok olmamalı..kalsın yeni yatırım vs biz bize yetiyorduk ne güzeldik ..
    • Mehmet Karakaya25 Ocak 2020 . 23:57

      Cumhurcugum eline saglik duygularimiza tercuman olmussun Bu guzel dogaya ve bu guzel sehre sahip cikalim yarin cok gec olabilir
    • Bolulu1425 Ocak 2020 . 23:23

      Cumhur bey bundan kötüsü Berk köyündeki fidanlık arazisine yeni şehir hastanesi yapılacağı söyleniyor. Bolu nun belki de tek parça en büyük ve en verimli arazisi ve daha sonraları etrafındaki arazileri arsaya çevirerek olabilecek katliamı düşünebiliyor musunuz
    • Metin BILEN 25 Ocak 2020 . 23:21

      Bu yol telafisi mümkün olmayan şehrimize en büyük ihanettir kot yüksekliği zemin kotuna düşürülmesi mudurnu yolundan karacasu yoluna tarım arazisine zarar vermeyecek güzergah bulunmaktadır.Yola atılan bu dolgu malzemesi güzelim ormanlarimizdan alınarak ikinci bir doğa katliamı yapılmaktadır.
    • İLHAN TAŞDELEN.25 Ocak 2020 . 23:07

      ELİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK..UMARIM ANLAYAN VE DİNLEYENLER OLACAKTIR.
    • Olla bulla onlarin odu!25 Ocak 2020 . 23:04

      Yaziyanda kadasim... Sen anlaycak adam bulaman bunu...!!! Ne Angara'da ne Gocca Bolu'da!!! Ben de yazivedim, hinci bekleyem gorem bakam!!!