Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

İnanması güç bir olay !

İnanması güç bir olay !
    8 Ocak 2020

    İmam Hatip Ortaokulu'nda eğitim gören iki erkek öğrencinin bir erkek öğrenciye okulun mescidinde ve tuvaletinde cinsel istismarda bulunduğu ve bu olayın uzun bir süredir devam ettiği iddiaları inanılacak gibi değil !

            İnanması güç bir olay !

            Bolu İmam Hatip Ortaokulu’nda iki erkek öğrencinin, bir erkek öğrenciye okulun mescitinde ve tuvalette cinsel istismarda bulunduğu iddiaları akıllara durgunluk verirken, olay adliyeye intikal etti.

            Akıllara durgunluk veren olay iddiaya göre Bolu İmam Hatip Ortaokulu’nda yaşandı. Okulda görev yapan bir öğretmenin, iki erkek öğrencinin bir erkek öğrenciyi darp ettiğini görmesi ile okul içinde başlayan soruşturmanın boyutu adliyeye kadar ulaştı.  

             Yapılan soruşturmada isimleri açıklanmayan ve 7’inci 8’inci sınıflarında öğrenim gören iki öğrencinin, 6’ncı sınıfta öğrenim gören bir erkek öğrenciye okulun mescidinde ve tuvaletinde cinsel istismarda bulunduğu ve bu olayın uzun bir süredir devam ettiği, ayrıca yine aynı iki öğrencinin cinsel istismarda bulundukları öğrenciden haraç aldıkları da tespit edildi.

             Okul yönetimin başlattığı soruşturmanın boyutları büyüyünce, olaya Bolu Cumhuriyet Savcılığı el koydu. İddia üzerine savcılığın soruşturmayı sürdürdüğü, mağdur öğrencinin ise olayı doğrulayarak bu yönde ifade verdiği öğrenildi. Savcılık soruşturması sürerken, iki öğrencinin okuldan uzaklaştırıldığı, önümüzdeki günlerde Bolu Cumhuriyet Savcısının olayla ilgili dava açma aşamasında olduğu iddia edildi.

     

    • memed11 Ocak 2020 . 11:41

      utanıyorum insanlığımdan.
    • Bilir kişi10 Ocak 2020 . 16:20

      Bu ahlak dışı olaylar her okul türünde var.bunu inkar edemeyiz.ancak okul imam hatip olunca diyorki insan bu okullar ahlakli terbiyeli eline diline beline sahip çıkmayı daha iyi bilen imanlı bireyler yetiştirecekti ya hani.zaten hukuki süreç de baslamiş.izleyip görelim.
    • Bolulu10 Ocak 2020 . 08:50

      Yalan hepsi akpınar mah sindeki lise ye öğlen gelip bi bakın
    • berk10 Ocak 2020 . 04:29

      sabahtan akşama evlerde bu işler..selenadan çocuklar duymasına ve diğer rezil dizilerle....evimize misafir ettiğimiz pislıkler hayatımızda zaten
    • Sağlık Mahalleli9 Ocak 2020 . 18:04

      Yılların Behiye Baysal Ticaret Lisesini kapatıp, plansız bir şekilde bu tür okullar açılırsa böyle olaylar her zaman oluşabilir. Çocuklarımıza yazık. Anne ve babalar, çocuklarımızla daha iyi ilgilenelim.
    • mahmut9 Ocak 2020 . 10:15

      La Deyalla neyi koruyorum o ufacık beynin böyle bir haberi okuyunca çok mu gelişti. Savcılık el atmış. Gereği yapılıyor. Çocuklar 13 yaşında. Bu haber neye fayda sağladı. Diğer okullarda da buna benzer bir sürü olay oluyor. Onları da mı kapatalım. Orada okuyan diğer çocukları ve velileri düşünmüyor musunuz hiç?
    • La mamut :) 9 Ocak 2020 . 09:12

      Beyefendi mahmut bey haberciliği sorgulayacağınıza ülkemde neler oluyor diye yakınacağınıza bunkarı ortaya çıkaran kurumu eleştiriyorsunuz. Ailelere yardım gerekse ilk bizler koşarız yine eminolun türk halkı böyledir. Ama sizin yaptığınız gibi üztünü örtmek... Oda sizin türdekilere yakışır, sizden de çoo var maalesef ki
    • nemalazım9 Ocak 2020 . 08:47

      lastık reklemaında bıle erotık seneryolarla rekleam yapalırsa ulkenın durumu boyle olur daha bızım duymadıgımız neler oluyordur okullarımızda allah bu mılletın sonunu hayırlı etsın guzel olan ıslam ınsanlar degıl.
    • Deyalla9 Ocak 2020 . 03:57

      La Mamut konu imam hatip olunca zoruna mı gitti ? İmam hatiple gurur duyuyordunuz ? Tacizcileri koruduğunun farkında mısın ? Deyalla ben demeyan
    • Rıza Gurbetçi8 Ocak 2020 . 20:57

      Çok yazık... Birileri İmam Hatipleri yerlere göklere sığdıramıyor, imanlı gençlik yetiştiriyoruz diye toplumu bölüyor. Sonuç ortada...
    • mahmut8 Ocak 2020 . 15:12

      Azıcık sorumluluk lütfen. Savcılık olaya el atmış. Sizin bu haberleri yapmanızın neye faydası var. En ufak bir faydası var mı? Velilere, mağdur çocuğa ve ailesine diğer öğrencilere vereceğiniz zararı düşünmüyorsunuz değil mi? Haberciliğinizden bir şey mi kaybedersiniz? Yakıştıramadım size...
    • Genel düşünce bu tür işle8 Ocak 2020 . 10:05

      Genel düşünce bu tür işlerin bu okullarda olmayacağı üzerine ama görünen o ki gerçek durum hiç de öyle değil. Bu sadece ülkemizde olmuyor. Hristiyanlığın merkezi Vatikan'da da papazlar arasında eşcincel ilişki olayı patlamıştı. Bu insanın doğasına aykırı, aşırı basınçla sıkışan hacim, eğer yeterli güce sahip değilse, her zaman patlar. Zorla olmazzzz.