Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Özçelikler’in acı günü 

Özçelikler’in acı günü 
    21 Ağustos 2019

    Saygın İnsan; Fevzi Özçelik bir süre önce yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak hayatını kaybederken, sevenlerini yasa boğdu. 

          Özçelikler’in acı günü 
          Özçelik Ailesi’nin Koca Çınarı, arkadaşları arasında DEDE olarak anılan, Saygın İnsan; Fevzi Özçelik bir süre önce yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak hayatını kaybederken, sevenlerini yasa boğdu. 
          Fevzi Özçelik'in Cenazesi yarın (22/08/2019 Perşembe) Kalıcı Konutlar Camii'nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Şehitler Mezarlığı’na defnedilecektir.

    • Mustafa Acet22 Ağustos 2019 . 11:40

      Rahmetli Yılmaz Becikoğlunun boluspor başkanlığı döneminde yönetimde iken gazeteci olarak gittiğim Kırıkkale maçı sonrası direksiyonda rahmetli Mustafa Becikoğlu ile beraber güzel bir yolcuğumuz molamızda babacanlığını yapmıştı unutulmaz bir anım her üçüne allah rahmet eylesin Fevzi abinin mekanı cennet olsun Allah ailesine başsağlığı diliyorum veAllah sabırlar versin.
    • Ahmet gönül22 Ağustos 2019 . 11:02

      Allah rahmet eylesin
    • Cengiz çelebi. Çelebi yem22 Ağustos 2019 . 10:57

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Nur içinde uyusun.
    • Tamer Çizmeciıoğlu22 Ağustos 2019 . 10:06

      Mekanı cennet olsun Allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlar diliyorum
    • İhsan Tombul22 Ağustos 2019 . 09:57

      Allah Rahmet eylesin mekanı cennet olsun . Ailesinin ve sevenlerinin başı sağ olsun
    • Fikret ozdemir22 Ağustos 2019 . 00:39

      Basiniz sag olsun allah rahmet eylesin guven anbarindan bir calisan
    • şenda aksungur21 Ağustos 2019 . 23:51

      ALLAH RAHMET EYLESIN NURDA UYUSUN YAKINLARINA BAŞSAĞLIĞI VE SABIRLAR DİLİYORUM
    • Fikret FOĞANÖZ21 Ağustos 2019 . 22:28

      Mekânı aydınlık . ,Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • dr.metin kaloğlu21 Ağustos 2019 . 22:14

      canım abim delikanlı adam ADAM tanrı yanına aldı seni
    • Meral Yılmaz Ceylan21 Ağustos 2019 . 21:59

      Mekanı cennet olsun Allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlar diliyorum
    • Eşref Orhan21 Ağustos 2019 . 21:43

      Çok üzüldüm. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Dede seni unutmayacağız.
    • ismail Kılıç21 Ağustos 2019 . 21:38

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Yakınların ve sevenlerine sabırlar dilerim.
    • Cumhur Bandakçıoğlu21 Ağustos 2019 . 21:13

      Çok sevdiğimiz büyüğümüz,, saygı değer insan Fevzi Özçelik i kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Mekanı Cennet Olsun... Allah Rahmet Eylesin..