Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Bu ne yaman çelişki ?

Bu ne yaman çelişki ?
    12 Nisan 2019

    Söylemler ile icraatlar arasında çelişki varsa, inandırıcılık havada kalır !

          Bu ne yaman çelişki ?
           Başkan Tanju Özcan Bolu Belediyesi tabelasının önüne T.C. konulması talimatı verirken; seçim öncesinden bu yana Ak Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Belediye binasının dış cephesindeki pankartı ve Alaaddin Başkan’dan kalma makam odasında panoda asılı bulunan fotoğrafını kaldırmayı unuttu. 
           Ankara belediye Başkanı Mansur Yavaş ise makamına oturduğu anda ilk işi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın fotoğrafının yerine Atatürk’ün fotoğrafını koymak oldu. 12 gündür bu önemli ayrıntıların farkına varamayan(!) Başkan Tanju Özcan, T.C.’nin Bolu Belediyesi tabelası önüne konulması teklifine meclis kararına gerek duymadan yapılması için talimat verdi.

    • Gerekyok20 Nisan 2019 . 02:42

      Su misafir dangalagini bi susturun harelde bankamatik memuru bi kuyruk acisi var
    • cihan15 Nisan 2019 . 13:20

      sayın misafir yorumcu işe alınıpta işe gitmeden para alan maaş alıp da hiçbir iş yapmayanları bi zahmet çıkarsın o paralar senin cebinden çıkmıyor bu halkın cebinden çıkıyor.
    • Demir 13 Nisan 2019 . 20:46

      Bolu'da ''bakış haber'' adıyla habercilik yaptığını iddia eden bir provakatör var. Siz Bolu basını olarak haberciliği kirleten bu kişilere tavır almalısınız.
    • Bolulu13 Nisan 2019 . 18:59

      Halil İbrahim Yaman Ankara'da otoparkların 1 TL olması AK Parti zamanında oldu hemen de mansur'a yükleyiverdiniz
    • Halil İbrahim YAMAN13 Nisan 2019 . 17:04

      T.C BOLU BELEDİYESİ BAŞKANI Tanju Özcan'ın ilerleyen günlerde Su açısından oldukca zengin ilimizde "su fiatlarını MAÇOĞLU kadar olmasa da, makul düzeylere çekeğini düşünüyorum". Ayrıca Ankara'da 1 tl'ye düşen otopark ücretlerinin Bolu'da da oldukça makul seviyeye çekileceğinden eminim... Atatürk fotoğrafı ve benzeri fotoğraflar üzerinden yapılan hatırlatmalara katılmakla birlikte, yakın gelecekte Atatürk, Cumhuriyet, Laiklik gibi kavramların
    • İsmet13 Nisan 2019 . 13:24

      Eski başkan görevi bırakmadan hemen önce iş makinalarını satmış, yolları satmış, bütçe desen yerlerde sürünüyor. RTE'nin resminin inmesi bunları düzeltmeyecek, bırakında Belediye Başkanlığı yapsın adam. Afişi indirip çalışmasa eleştirirsiniz, afişi niye inmedi diye eleştirirsiniz. Bırakın boş ve gereksiz işleri. Belediye Başkanı olmuşsa önce Belediye'nin işlerini, vatandaşın sorunlarını çözecek.
    • Mıstık13 Nisan 2019 . 13:20

      Sayın Tanju Özcan'a inanıyor ve güveniyoruz. Suriyeliler konusunda aldığı kararı çok yerinde buluyorum. Bolu güzel günler görecek.
    • tarçın13 Nisan 2019 . 13:09

      Su fiyatları ne zaman iniyor bekliyoruz oto parklar ne zaman parasız olacak atıp tutuyordunuz muhalefetken
    • yılmaz 13 Nisan 2019 . 12:04

      BU NE ACELECİLİK BEKLEYİN ONLARDA DEĞİŞİR....
    • Çilekeş13 Nisan 2019 . 11:56

      Yürüyen merdivenüü yaptu, merdüvenüüüü..!
    • Misafir13 Nisan 2019 . 10:54

      Merak etmeyin o verdigi sözü bile hatirlamicak bismillah basladi zaten suan insanlari isten cikarmakla mesgul hatirlatmak lazim noterden kagit dagitmisti bir 19 aralik hikayesi cıktı