Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

At Yaylası’nı mahvetmişler !

At Yaylası’nı mahvetmişler !
    2 Nisan 2019

    At Yaylası Bölgesi’nde yaptırılan ağaç kesimi, adeta yayla katliamına dönüştü. Kesim işini yapan firma, Dünyaca ünlü At Yaylası Çayırı’nı mahvetmiş durumda. Dört çekerli araçlara bağlanan tomruklar çayırın üzerinden sürükleyerek çekilince, ünlü yaylamızın muhteşem güzellikteki doğal çayırları mahvedilmiş bulunuyor. 

    At Yaylası’nı mahvetmişler !At Yaylası’nı mahvetmişler !At Yaylası’nı mahvetmişler !At Yaylası’nı mahvetmişler !At Yaylası’nı mahvetmişler !At Yaylası’nı mahvetmişler !At Yaylası’nı mahvetmişler !

          At Yaylası’nı mahvetmişler !
            Bolu Orman İdaresi tarafından At Yaylası Bölgesi’nde yaptırılan ağaç kesimi, adeta yayla katliamına dönüştü. Kesim işini yapan firma, Dünyaca ünlü At Yaylası Çayırı’nı mahvetmiş durumda. Dört çekerli araçlara bağlanan tomruklar çayırın üzerinden sürükleyerek çekilince, ünlü yaylamızın muhteşem güzellikteki doğal çayırları mahvedilmiş bulunuyor. 
           Yaylanın anasının bellendiğini ve mahvedildiğini gören köylüler Orman İdaresi’ne veryansın ederek; “Seyreltme çalışması adı altında ağaçlarımız kesiliyor bir şey demiyoruz ama bu şekilde yaylamızda çevre katliamı yapılarak iş yapılmaz ki! Bunların başında ormandan hiç mi akıllı başlı bir yetkili yok? Kardeşim ne yapıyorsunuz, kaş yapalım derken göz çıkartıyorsunuz. Güzelim çayırları neden mahvediyorsunuz?” diye biri çıkıp da bunlara neden sormuyor?” diyerek, güzelim At Yaylası’nın mahvedildiğini, anasının bellendiğini belirttiler. 

    • Vatandaş16 Nisan 2019 . 22:21

      Aladag tarafida aynı guzelim agaclari kesiyorlar her yer kesilmis ağaç dolu yakinda orman diye bisi kalmiycak yollari berbat her yer pislik bu kıyıma dur desinler artık
    • hasan5 Nisan 2019 . 09:37

      sadece bu yayla değil bütün yaylalar aynı.
    • Medya4 Nisan 2019 . 20:57

      Ulusal basına mesaj atmaya başladım. Fotoğrafları da ekledim. Bütün Türkiye bu rezaleti görsün. Atlar da kayboldu ne hikmetse. Batsın sizin kesiminiz. Yazıklar olsun. Valilik de uyuyadursun.
    • Sami Aydın4 Nisan 2019 . 14:16

      Yazılanlara katılıyorum yetkilileri muhtarlar dahil göreve davet ediyorum
    • Muhtar iSMAİL4 Nisan 2019 . 08:49

      Paşaköy Mahallesi Muhtarı İsmail ÇİMEN, ilk icraatin bu yaylayı kim bu hale getirdiyse eski haline getirtmek olsun. Yoksa ahirette iki elim yakanda olur bilesin.
    • Aysel3 Nisan 2019 . 18:00

      At yaylası cok guzeldır
    • Off Road3 Nisan 2019 . 10:38

      Orman kesim işçilerimi OFF ROAD cularmı?
    • ibrahim3 Nisan 2019 . 09:55

      bu yapılana halk dilinde "düven sürmek" denir. orman işletmesi yetkililerinin kesim işini verdikten sonra denetleme yapmadıkları ortaya çıkıyor, kim bilir ne kadar kesilmemesi gereken ağaç kesildi. sayın yetkililer lütfen bozulan çayırı düzeltin.
    • ALİ 3 Nisan 2019 . 08:58

      BU DEMEK OLUYOR Kİ BU KÖYLERİN HİÇ BİRİNİN MUHTARI YOK .EĞER BU DURUMA MÜDAHALE EDEMEMİŞLERSE ÇOK YAZIK ...
    • ADAM3 Nisan 2019 . 02:17

      hak etmeyen insanları hak etmeyen yerlere yönetici yaparsan sonuç bu olur.
    • Ayşe2 Nisan 2019 . 22:38

      Bende bir paşaköylü olarak çok üzüldüm ana gereğinin yapılacağını düşünüyorum.
    • Bolu,bolulularindir2 Nisan 2019 . 21:49

      Orman işletmesi denen kurumun kapatılmasını istiyorum
    • CEMAL ERDOĞAN2 Nisan 2019 . 18:09

      1973-74 Yıllar,ortaokul Tarım dersimizde.öğretmenimiz Hasan Gülhan ormanların zararları konusu işlendiğinde tahtaya önce 1-Orman işletmeleri....yazar ve yazılıda da isterdi..zaman hep onu haklı çıkardı...!!.
    • Sezai taş2 Nisan 2019 . 17:45

      Maalesef hazine boşalınca Türkiye nin incisi Allahimin bize armağanı olan ormanlardan rant sağlamaya başladılar geçen sene makta yapılan yere yine makta denilen ormanı temizleme diye binlerce ağacı kestiler ve tırlar dolusu pazarladilar inşallah Allahu Teala da onları pazarlar hep beraber ormanlarımızın değerini bilelim teşekkür ler
    • ÇAKMAKLARDAN2 Nisan 2019 . 17:39

      Bizim yaylaların ve köy ormanlarını berbat ettiler -Yetmedi orman içine yollar açıyorlar üst yaka denilen ormanlar her yıl kesime tutuluyor-Yakında orman kalmaz ise orman işletmesi her halde işsiz kalaçak-Yetkililer kalkında bir bakın a koltuklardan eger zahmet olmazsa-
    • cihangir2 Nisan 2019 . 17:22

      devletin kurumu bunu yaparsa
    • Metin BİLEN2 Nisan 2019 . 16:59

      Nasıl düzelir bilmem, bu güzelim çayırlar, bahar ayının gelmesi fırsat bilinerek acil gerekli çalışmalar ilgili kurumlar ve şahıslar tarafından bu görüntüyü eski haline dönüştürmelidirler.
    • Metin2 Nisan 2019 . 16:41

      İçler acısı durum. nasıl kıydınız o güzelim doğaya
    • Nurican2 Nisan 2019 . 15:42

      Bolunun en yeşil yeri olan güzide yaylamızı mahvetmişler
    • Yunus Emre2 Nisan 2019 . 15:40

      Güzelim doğayı mahvetmek kolay ama doğaya güzel bakabilmek çok zor. Diyecek laf yok.Yazık....
    • Murat Turan2 Nisan 2019 . 15:21

      Türkiyede yılkı atlarının nadir bulunduğu bu alanda, Çökekleri ile Deniz maymunuyla ( Artemia salina) endamik Çekirgesiyle, Kırmızı orman karıncasıyla, Su kelebeğiyle daha nice canlısıyla YEL SUYU nun bütün özellikleriyle Milli Park olması gereken alanın vay haline. Fatih Sultan Mehmet yaş kesenin başını keserim lafını sözde osmanlıyız deyipte ağaçları kesen kestiren hükümete ne demeli. Batsın sizin Orman işletmeniz Milli parklarınız. Her şey bittide orma
    • Habib DOĞRU2 Nisan 2019 . 14:30

      Nedir bu değer bilmezlik be kardeşim.! Milletin ortak değerlerinin düşürüldüğü hal..! Devletin yetkilileri tarafından Sorumlular derhal ortaya çıkarılmalıdır.. Nerede Valilik, nerede Çevre ve Şehircilik bakanlığı yetkilileri..?????