Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Alagözoğlu tahliye oldu

Alagözoğlu tahliye oldu
    26 Ocak 2019

    Gazetemiz sahibi Kamuran Alagözoğlu 6 aylık cezaevi hayatından sonra ...

          Gazetemiz sahibi Kamuran Alagözoğlu 6 aylık cezaevi hayatından sonra 23 Ocak Çarşamba günü tahliye oldu. Alagözoğlu 1 Ağustos 2018 tarihinde tutuklanarak cezaevine girmişti. Hükümlü olarak 6 aylık cezaevi süresini tamamlayan Alagözoğlu 1 yıl denetimli serbestliklikten yararlanarak tahliye oldu.  

    3 Ağustos 2018 tarihli haberimiz; 

    Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu tutuklandı.

    Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu, BOSİAD ve Abant Çalışanlar Dernekleri'nin üye listelerini yayınlamış çok kısa bir süre sonra T.C. kimlik numaralarını silmişti.

    Haberin yayımlanmasından sonra Necip çarıkçı, Ekrem Çetinkaya ve Alaaddin Yılmaz tarafından Alagözoğlu hakkında dava açılmış ve 5 Temmuz 2017 tarihinde 2 yıl 2 ay 20 gün hapis cezası verilmişti.

    Alagözoğlu, yerel mahkemenin kararını üst mahkemeye göndermiş ve üst mahkeme kararı temyiz yolu kapalı olmak üzere onayarak kesinleştirmişti.

    Onanma kararının ardından, Maltepe'de gözaltına alınan Kamuran Alagözoğlu, cezaevine gönderildi.

    • Fatih koyuncu20 Eylül 2018 . 15:56

      Kamuran abim yazıyorsa haklıdır fazla günün yok abim seviyoruz seni m.a.c.i.k

    • Kartalkaya14 Ağustos 2018 . 15:42

      Adalet elbette bir şekilde tecelli eder fakat olan daima doğruyu söyleyene olur karşı tarafta elini kolunu sallayarak gezer maalesef geçmiş olsun doğruların adamı inşallah tez zamanda yuvana kavusursun

    • ismail kabadayı11 Ağustos 2018 . 17:54

      kamuran bey çok geçmiş olsun.keser döner sap döner bir gün hesap döner.

    • Salahaddin Albay11 Ağustos 2018 . 04:48

      Kamuran Kardeşim,geçmiş olsun.Senin gibi yürekli gazetecileri sindiremezler.Sindiremeyecekler de.Üstaklın dönemsel iktidarı,devletimiz tarafından yere çalındığında,Hakkın hukuku tecelli etmiş olacak ve senin gibi cesur yürekler ,ma'şeri vicdanda daima hayrla takdirle yadedileceklerdir.Çoğu bitti azı kaldı.Sabrediyor ve gerekli yerlere havale ediyoruz

    • Tekin Karageyik10 Ağustos 2018 . 08:58

      Kamuran Bey çok geçmiş olsun.

    • M.ALİ IŞIK7 Ağustos 2018 . 15:10

      KAMURAN,GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH KURTARSIN.ADALETİN TEK ELDEN YÖNETİLDİĞİ ZAMAN İŞTE BÖYLE OLUYOR MALESEF

    • Turgay Özbakır6 Ağustos 2018 . 14:23

      Geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum. Görüşmek üzere. . .

    • BOLU LU6 Ağustos 2018 . 01:57

      Kamuran bey geçmiş olsun,elbet bir gün keser döner sap döner,asla yalnız değilsin.

    • Polat dincsoy5 Ağustos 2018 . 22:42

      Dev gibi adalet sarayı yapıldı.içinde adalet yok

    • Hüseyin Yıkılmaz5 Ağustos 2018 . 19:04

      Yapılan haber ne yazık ki suç!
      Ama memleketin haline bakınca hukuk guguk olmuş ne gam!
      Makam odasında, makam koltuğunun arkasına odaya girenin gözüne gözüne sokarcasına FETÖ'nün özel imzalı ters lale tablosunu asan başkan, FETÖ evlerinde namaz kıldıran iktidarın il bşk!
      Nasıl zengin olduğu faili meçhul diğerleri...
      Bunların yanında yok TC numaram yok adım gazetede çıktı diye gazete sahibini hapse attır. 
      Kara faşizmin yerel uzantıları!
      Geçmiş olsun...

    • metin kaloğlu5 Ağustos 2018 . 18:51

      kamuran  geçmiş olsun gönlünü ferah tut hırsızlık yapmadın karı satmadın rüşvet yemedin örgüte üye olmadın

    • Asım ŞAİR5 Ağustos 2018 . 09:55

      İnternetten her gün okuduğum gazete hep aynı,03.08.2018 tarihinden beri yayınlanmayan ve susturulan bir gazete. Anlayış-yapılan; muhalif olan her kimse, çarçabuk yargılama ve ceza evi.. HAK HUKUK ADALET...      

    • Ahmet CAN5 Ağustos 2018 . 07:53

      Geçmiş olsun.

    • Metin Karageyik4 Ağustos 2018 . 21:02

      Hoşgörüsüz ve kindarlık üzerine kurulan, sadece buradan beslenen sistemin ilk kurbanı sen değilsin.. Geçmiş olsun diyeceğim ama, ne yazık ki ateş düştüğü yeri yakıyor!.

    • Cemal Erdoğan4 Ağustos 2018 . 18:16

      Arkadaşım geçmiş olsun,sağlık ve sabırlar dilerim..

    • Ali veli4 Ağustos 2018 . 16:30

      Yandaş olmazsan,doğruyu yazarsan,çalanı çarpanı yazarsan düşmanın çok olur...

    • Fatihh4 Ağustos 2018 . 10:07

      Bu fetocu derneklere uye olanlara hicbir islem yapilmazken, bunu yazan gazeteci gozaltina aliniyor. Bakalim daha neler gorecegiz.

    • Nevzat Hoca4 Ağustos 2018 . 08:56

      Patron çok geçmiş olsun.. Allah kolaylıklar versin..

    • Süleyman Aksu4 Ağustos 2018 . 08:47

      Kamuran Bey geçmiş olsun Allah kolaylık ve sabır versin emekleriniz için teşekkürler.

    • Süleyman Aksu4 Ağustos 2018 . 08:46

      Kamuran Bey geçmiş olsun Allah kolaylık ve sabır versin emekleriniz için teşekkürler.

    • Süleyman Aksu4 Ağustos 2018 . 08:45

      Kamuran Bey geçmiş olsun Allah kolaylık ve sabır versin emekleriniz için teşekkürler.

    • Ah Almak4 Ağustos 2018 . 07:09

      Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste, herkes gerçekleri biliyor,  bugünlerde geçer Kamuran Bey, geçmiş olsun...

    • Metin Yıldız4 Ağustos 2018 . 00:55

      Geçmiş olsun Kamuran Bey.Boluda doğruları yazan söyleyen yorumlayan gazeteciler televizyoncular ve haber site sahiplerine başka bir ilde böylesi şikayetler olmuyor.İnsanlar doğruları söyledi diye cezaevlerine girmiyor.Bolu nasıl bir memleket oldu anlamak mümkün değil.Bolunun kendi insanına sahipsizliği adeta Bolunun alışkanlığı oldu.Meslektaşları ve Gazeteciler Dernekleri açıklama yapmalı.

    • adem 144 Ağustos 2018 . 00:48

      Gemis olsun umarim kisa zamanada isinizin basina dônersiniz, hak yerini  çabuk bulur insallah

    • Düzceli Asım4 Ağustos 2018 . 00:03

      Geçmiş olsun Kamuran kardeşim.Bu günlerde geçecek.Dualaraımız seninle.Fetö derneklerine birilerinin bazı isimlerin üye olması,başkan olması,himmet bağışlaması demekki suç değilmiş.Bu nasıl adalet anlayışı

    • Kamuran nerede yanlış yap3 Ağustos 2018 . 22:09

      Kamuran nerede yanlış yaptı merak ediyorum... Yalan mı söyledi? İftira mı attı?... Olan biteni ve o derneğe bizzat üye olanları açıkladı... Kendinin uydurduğu kişileri yazmadı... Madem o dernek suçlu bir dernek ise, neden insanları dışarıda? Bunun deşifre ettiğinden dolayı Kamuran'a teşekkür edeceklerine bir de tutukluyorlar...

    • Ercan Daylan3 Ağustos 2018 . 21:19

      Geçmiş olsun.

    • Kemal Özbay3 Ağustos 2018 . 20:58

      Geçmiş olsun Kamuran.En kısa zamanda özgürlüğüne kavuşmanı dilerim.

    • Ekrem Kesmen3 Ağustos 2018 . 20:50

      Kamuran,geçmiş olsun. Sabırlar diliyorum. Allah kolaylık versin. Herşeyde bir hayır vardır. Bu işin de hayırlara vesile olmasını dilerim.

    • Ünal Arslan3 Ağustos 2018 . 20:48

      Geçmiş olsun USTA

    • Emekli3 Ağustos 2018 . 18:19

      Geçmiş olsun Kamuran bey.İşin ayrıntısını millet biliyor bilmiyormuş gibi hala devletten maaş alanlar bunun hesabını Yüce Allah'a elbet verecek.Susan dilsiz şeytandır.Bir kaç gazeteciydiniz doğruları söyleyen neredeyse hepinizin başına aynı şeyler geldi.Bunlar tesadüf olamaz.Biryerlerde yanlıklıklar hala devam ediyor.

    • Orhan Çiçek3 Ağustos 2018 . 17:23

      Doğruların gazetecisi kardeşim geçmiş olsun bu günlerde elbet bir gün geçer

    • Murat Yapıcı3 Ağustos 2018 . 16:42

      Değerli kardeşim geçmiş olsun. Allahtan bir an önce özgürlüğe kavuşmanı, ailenle birlikte mutlu bir hayat sürmeni diliyorum.Allah kurtarsın.

    • ahmet ergin3 Ağustos 2018 . 15:31

      Sevgili kardeşimize doğruluğundan dolayı verilen bu cezanın bir an önce bitmesi ve aramıza aynı diklik,doğruluk abidesi olarak dönmesi dileğimizdir.Geçmiş olsun.....

    • mehmet çarşambalıoğlu3 Ağustos 2018 . 15:22

      kamuran bey kardeşim geçmiş olsun. sağlık ve sabırlar dilerim

    • adalet3 Ağustos 2018 . 15:20

      Tamam Kamuran TC numaralarını kısa sürelide olsa yayınlamış Peki o kişiler neden hain Fetullahın derneklerine üye olmuş işin bu tarafı ile kim ilgilenecek.Yazan suçlu üye olanlar dışarıda ticaretin siyasetin kralını yapıyor hala

    • Kamuran3 Ağustos 2018 . 15:16

      Susana konuşmayana doğruları yazıp çizmeyene söylemeyenu kısaca susan gazetecilere televizyonculara kimse elleşmiyor.Vatan millet adına doğruları yazınca söyleyince işin ucu kendilerine değecek olanlar ellerinde ne varsa özellikle siyasi olarak kullanıyorlar.Bugünlerde elbet geçecek.Bolu küçük bir il sen vicdanlarda mahkum olmadın Kamuran bilesin.

    • Erdinç TOK3 Ağustos 2018 . 15:14

      Medyanın yalan haber sıralamasında dünyada % 49 oranla birinci sırada olmamız normaldir.Kandırılıyoruz,kanıyoruz,inanıyoruz.Sonrada bir şeylerin düzelmesini bekliyoruz.Susuyoruz.Sustukça işlerin iyi gittiğini düşünüyor ve sanıyoruz.O yüzden içeride yaşananlar bizi yanıltıyor,kandırıyor.Dışarıya bakın.Dışarıda yaşananlara bakın.Dış dünya ile yaşadıklarımıza bakın.Dış haberleri izleyin.Neler yaşadığımızı daha güzel görebiliriz.Demek istiyorum ki..Geçmiş olsun Kamuran Bey..Yolunuzdan dönmeyin.Doğru ve doğrucu olun....

    • EL HAK3 Ağustos 2018 . 15:10

      Peki Kamuran Alagözden şikayetçi olan şahısların FETÖ'nün derneklerinde ne işleri varmış, bunu kimse sormayacak mı?Bu işler bu kadar ucuz mu?FETÖ itirafçılarının bahsettiği,deşifre ettiği basın mensupları hala işlerinin başında.

    • Metin Çelik3 Ağustos 2018 . 14:34

      Başta Sn Kamuran ALAGÖZOĞLU'na ve Basın camiasına geçmiş olsun. Malesef ülkemiz her geçen gün hızla özgürlüklerin kapatıldığı bir ülke haline geldi her geçen gün gazeteci yazar ve özgürlükçü düşünenler gün geçmiyor ki tutuklama haberi almayalım. Şikayetçi kesimler Başta Belediye başkanı ve onun Yardımcısı Sn Çarıkçıya bu başvuru yakıştı mı buna halk karar versin ama nerede bir rant var siyaseten neler alınabilir kimin üzerine görev kullanılarak baskı yapılabilir çok net görüyoruz Mezarlıkları satanlar imara açanlar çevreyi kirletenler kentsel dönüşümü kendi çıkarlarına kullananlar Fetö ile geziye çıkanlar iltisaklı olanlar bu ülkede yaşıyor ama yaşamını gazeteciliğe adamış bir gazeteci Tutuklanıyor işte memleketin geldiği Yer burası

    • erdogan muhurcuoglu3 Ağustos 2018 . 14:31

      Kamuran kardeşim geçmiş olsun.. Bunlar da geçer.. Sıkma  canını , yüreğini ferah tut..

    • Asım ŞAİR3 Ağustos 2018 . 13:37

      Bolu'nun korkusuz gazetecisi geçmiş olsun diyorum..Günümüzde Özgürce yazabilmenin ödülü bu olmamalı. Biz seni,gerçekleri yazan, dile getiren koşuşturan gazeteci olarak görüyoruz ve biliyoruz.. Tüm bunların verdiği hazzı-keyfi yeni evinde !-hücrende tatacaksın... Üzülme bizler senden-Adaletten ve Hukuktan yanayız..

    • EYÜP AHİ3 Ağustos 2018 . 11:50

    • Ahmet Hilmi Uğur2 Şubat 2019 . 23:31

      Geçmiş olsun. Selamlar
    • fikret OZSARIKAMIS 30 Ocak 2019 . 00:46

      Geçmiş olsun kamuran kardeşim
    • nejdet uçak29 Ocak 2019 . 21:56

      geçmiş olsun .BOLUNUN SESİ SUSMASIN.YOLA DEVAM.
    • Metin ÇELİK 29 Ocak 2019 . 11:58

      Sn Kamuran ALAGÖZOĞLU'nun Tahliyesi için sevinenlerdenim. Hatta onun özgürlüğünün Kısıtlanmasına itiraz edenlerdenim. Sn Alagözoğlunun suçu her neyse hatta suçmu değil mi tartışmasının yapılması gerekmekte iken Ülkenin En önemli Soruşturmalarının döneminde İktidarın Bu ve benzeri Yasalarda düzenlemeye gidemez miydi acaba diye düşünenlerdenim. Kamuran ALAGÖZOĞLU O listeleri Yayınladı ceza aldı Peki listede ismi geçenler Fetö soruşturmaları kapsamında ne yapıldı? Esas bunların sorgulanması gerekmiyor mu?
    • Ali Veli29 Ocak 2019 . 01:18

      Geçmiş olsun Kamuran abi. (Sitenin eski hali çok iyiydi, aylardır takip etmekte zorladı bu hali.)
    • Mustafa28 Ocak 2019 . 08:34

      Kamuran bey geçmiş olsun. Yunus Emre'nin sözü elbet gerçekleşir bir gün.
    • N.YILDIRIM28 Ocak 2019 . 00:12

      Geçmiş olsun..
    • Cevahir27 Ocak 2019 . 02:11

      Geçmiş olsun Sayın Alagöz. Hane reisinin yokluğu gibi oldu gidişiniz. Allah bir daha düşürmesin.