Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Çok mu zor?

Çok mu zor?
    16 Temmuz 2018

           Çok mu zor?

            Her mahalleye birer tane su yükleme makinesi koymak çok mu zor? Olmadı bir tane makine var onun bakımını yapmak çok mu zor? 

            Kullanımı kolay makinelerin sayısının artırılmasını bekliyoruz..

    • mehmet uzak3 Ağustos 2018 . 11:06

      7 yıldır bolu da yaşıyorum. hiç düzgün çalıştığına şahit olmadım.
    • He yaa...2 Ağustos 2018 . 13:15

      Biriside çıkıp suyu niçin parayla satın alıyoruz diyemiyor.Türkiye'de yer gök su.Daha doğrusu su kullanan vatandaşlara para verilmesi gerekir.Ah benim memleketim ah.Ellerinden gelse havadaki oksijeni de parayla satacaklar.Havadan sudan para kazanma mantığı olduğu sürece daha çok sulara para veririz.
    • ERHAN2 Ağustos 2018 . 09:47

      arıza giderilmiş. şuan sorunsuz çalışıyor
    • su mağduru26 Temmuz 2018 . 18:02

      bu otomatlar arızanın giderilmesi internet hattından olduğunu söylüyorlar , allah aşkına büfelere niye paramızı vermek zorundayız bu devirde bir saatlik onarım işi aylardır bekliyoz
    • Vatandaş23 Temmuz 2018 . 22:04

      Benim bildiğim yaklaşık 1 aydır arızalı burası belediye yi aradığımızda marketleri tarif ediyorlar ve buralara komisyon vermek zorunda kalıyoruz.. Çok mu zor bunun tamiratı o kadar kişi bu yüzden belediyeyi ararken nasıl bu kadar vurdumduymaz olunuyor nerede hizmet ???
    • Vatandaş Bolulu20 Temmuz 2018 . 15:01

      Bolu kart - otobüs kartına para yükleme makinalarında aynı zamanda su kartlarına da yükleme yapılabilmeli.
    • Şaşırtın bizi20 Temmuz 2018 . 13:56

      Bolu Belediyesinin yaptığı işlerden bir kerede memnuniyetimizi belirtebilecezmi acaba,  yazıklar olsun..
    • Vatandaş Ali19 Temmuz 2018 . 11:58

      Bu makinesinin yapılmamasının amacı kredi yüklemesi yapan hizmet noktalarına para kazandırmaktır.
    • deniz deniz19 Temmuz 2018 . 09:47

      her şeyden para marketlere vermişler bir yirmibeş bedel ona bedel buna bedelode bakam ode koy her mahelleye dolum noktası cokmu zor
    • reisci19 Temmuz 2018 . 09:44

      günlerdir değil aylardır bozuk
    • Vatandaş19 Temmuz 2018 . 09:14

      Bolu Belediyesi'nin hangi işi doğruda bu doğru olsun.Geçen hafta bende gittim su yüklemeye yine arızalıydı.Lafa gelince biz hizmet için geldik derler.Siz en iyisi en iyi bildiğiniz işi yapın Bolu Belediyesi'ne Sebenlileri doldurun.