Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Belediye´nin Yeni ugulaması

Belediye´nin Yeni ugulaması
    9 Mart 2010
    Belediye´nin Yeni ugulaması
    İzzet Baysal caddesi manzaralı bir işyerinde çalışmaktayım... Geçtiğimiz hafta tüm gün boyunca zabıta ve polis ekipleri sürekli anonslar yaparak caddeki yolun sağ cephesine park eden vatandaşları uyardılar! Bunun sebebi nedir? Vatandaşlarımızı milyonlarca lira harcanarak yapılan ve hiç bir işe yaramayan katlı otoparka mı yönlendirmeye çalışıyorlar? caddenin hiç bir yerinde "Park Yapılmaz" levhası bile olmamasına karşın, bu ekiplerden neden sürekli insanları taciz ediyorlar? Akşama kadar anonslarla yapan resmi araçlarla gezerek benzin harcıyorlar? Neden milli servetimizi çöpe atıyorlar? Bu nasıl bir anlayıştır?
    • memet14 Nisan 2010 . 14:30

      resmin çekildiği cadde hakkaten dar bi r cadde ve polisin uygulaması burası için doğru bence ana cadde için zaten bekleyenler var para alınıyor ayrıca haber başlığı yanlış yazılmış arkadaşlar ilgilenelim
    • Gerçek Bolulu15 Mart 2010 . 09:28

      Arkadaşlar hiç birinizin kafası çalışmıyor mu?Devlet kurumları nedir?Vatandaşın işini kolaylaştırmaktır.Aracımı park ettim 2TL.verdim.20 dakika sonra çıktım,arcımın arkasında bir araç görevliye sordum nasıl çıkacağım diye abi beni dinlemedi aracını çekti gitti dedi.Abartmıyorum 15 dakika bekledim,araç sahibi yok benim suçum nedir?sizlere soruyorum hastam olsa,acil başka bir işim olsa bu durumda bana sizlerin önerisi nedir?Ne yapmam gerekir.Gördüğüm kadarıyla araç park yerlerine çekilen araçların %60-70 esnaflar oluşturuyor.Esnaf arkadaşlar arçlarını ister otoparklara isterse uygun olan ara sokaklara çekseler kısacası Bolu ne kadar yerki arabayla işi olmayan esnaf aracını evinden hiç getirmese(devam edecek)
    • mehmet13 Mart 2010 . 23:44

      objktif rumuzlu arkadaşım sen hiçte objektif bakmıyosun işin gerçeği ne biliyomusun bizlerin parasıyla yapılan yerlerin birilerinin utanmadan başkalarına peşkeş çektiği caddemizi sokağımızı haraca bağladılar sen hala nerlerdesin objektifini biraz daha  genişlet nacizane tavsiyem
    • neco13 Mart 2010 . 23:06

      sayın hasan bey soyledıgıme gelmısınız sevındım.ama eksık kalmıs ben tum yonetımlerı suclamıstım sadece gecmıstekılerı degıl.A partısı B partısı onemlı degıl dıyorsunuz ama sımdıkı yonetım zamanında ana caddeye hıc bır bına yapılmadımı yada otopark olması gereken yerler konuta ceza kesılerek donusturulmedımı.onun ıcın dun bugunu bırakalım bızım ıcın onemlı olan yarınlar.yarınlarımızı kurtaralım evlerın altında yada yanlarında otoparklarımız olsunkı gelecek olan nesıller rahat etsın..
    • neco13 Mart 2010 . 22:52

      Sayın objektif fikir üretin diyorsunuz.Bir tanıdıgım şehir icinde yıllardan beri bos olan bir arsayı kiraladı ve burayı otopark olarak calıstırmaya basladı.Yazarkasasınıda aldı tum yerlere muracaat etti sonuçta bir fikir üretti sizin dediginiz gibi.Ama ne oldu biliyormusunuz mühürlendi sehır planında otopark gorunmedıgınden varmı boyle bır sey.sehrın ortasında yıllardır bır ıse yaramayan ve bırkac kısıyede ekmek verecek bu yer sacma bır nedenden kapatıldı.hadı gel fıkır uretde bunu hayata gecır.
    • objektif13 Mart 2010 . 18:29

      kardeş elimizde olan bu!bolunun yapısı bu ister sivas a git ister arabanı yol ortasına bırak.hastanı da katlı otoparktan indirme arabanı da gideceğin dükkanın önüne bırak mahalle arasında uygun yere bırakma.ağzınıza dolamışsınız otopark ta oto park.birileri yine birşey üretmiş ozaman sende yardımcı olacaksın köstek değil.fikir üretin kardeşim,bu bolu herkesin.insanlar düşüncesiz olmasa o memurlar kimsenin kafasını şişirmezler.sen ben için uğraşıyor,hastan olsun arkana da bir araba park etsin gör
    • Serdar12 Mart 2010 . 17:21

      Sinan Köroğlu helal olsun sana , kısa ve öz bir şekilde olan biteni yazmışsın, sana aynen katılıyorum...
    • Sinan Köroğlu12 Mart 2010 . 15:41

      Bu caddenin kargaşası, kavgası, gürültüsü hiç bitmiyor. En garip tarafı da, bu kargaşaya, kavgaya veya gürüntüye neden olanlar da NEDENSE, BUNLARI ÇÖZMESİ GEREKENLER...

      Sabahtan gecenin yarısına kadar zabıta ve maalesef polis memurları, yaptığı anonslarla kafa şişirmekten başka birşey yapmıyor.

      Kurala uymayana BASIN CEZAYI... Ayrım yapmadan herkese, özellikle ZENGİNE ve LÜKS ARAÇLARA... Bir ceza da değil, her gördüğünüzde...

      Bakın bir daha o caddede park sorunu yaşanır mı!
    • Özkan Mutlu12 Mart 2010 . 14:01

      Şu anda zaten Bolu Belediye´sinin karşısında bir katlı otopark var. Orası doldu taştı da sıra ötekine mi geldi? Ayrıca hiç kimseyi araçlarını katlı otoparka çektirmeye zorlayamazsınız ve hiçbir yaptırım uygulayamazsınız. Hastası var, yaşlısı var. Sırtında mı taşısın millet? Bir tane katlı otopark yapıldı diye hemen muasır medeniyetler seviyesine mi çıktık da ´´muz cumhuriyeti mi burası´´ diye yorumlar yapıyorsunuz anlamıyorum ki? Sivas´a gidin de belediyecilik nasıl olur bir görün...
    • Hasan Bayramoğlu11 Mart 2010 . 22:14

      Arkadaşlar zamanında İzzet Baysal caddesindeki binaların altına Becikoğlu iş hanındaki gibi park yapılaydı şimdi bu sorunlarla karşılaşmazdık.Malesef önceki yöneticilerin yapmış olduğu yanlış uygulamaların cezasını bizler çekiyoruz.A PARTİSİ B PARTİSİ hiç farketmez yapılan hizmet önemli.Bolumuz için başka bir çözüm varmı katlı otoparktan başka varsa öneriniz eminimki olumluysa zaten yöneticiler değerlendirir.Ama lütfen meyve veren ağacı taşlamıyalım.Olması gereken budur.
      H.BAYRAMOĞLU.
    • objektif11 Mart 2010 . 20:32

      polisi karalamaya yönelik bu taraflı haberden dolayı tebrik ediyorum.niye insanları polemiğe sokuyorsunuz.orası ptt önü bunu bilmiyormusunuz,sol taraf taksi durağı o zaman polis arkadaşlar bıraksın o yol kapansın,çok iyi olur dimi.birde yazan şahıs diyorki izliyorum sen izleyipte bunu idrak edemiyorsan ben sana birşey demiyorum.ozaman herkes arabasını valiliğin önüne belediyenin ve diğer kurumların önüne çeksin,muz cumhuriyeti gibi yaşıyalım.keyfimizden ödün vermeyelim.biraz mantıklı yazın.???
    • nejdet uçak10 Mart 2010 . 18:15

      TRAFİK düzenlemesini kim yapıyorsa. yeniden.VALİLİK ÖNÜNDEN belediye önüne kadar  yayalara kapatıp  araclar istedigi gibi park etsin.  BOLU  E.5GİBİ RAHAT EDER.
    • Köye Gidin10 Mart 2010 . 10:06

      Alışmayacaksanız gidin köyde yaşayın, hayvanların istediği yere sıçabildiği gibi siz de istediğiniz yere park edersiniz.
    • Doğa10 Mart 2010 . 09:38

      Tamam herkes istediği yere arabasını çeksin. nerede yaşıyoruz ki köy burası şehir mi!
    • arifemre10 Mart 2010 . 09:30

      hasan bayramoğlu´na
      modern şehircilk anlayışınıza hayran kaldım(!),başınızı gömmüşsünüz devekuşu misali kuma, dünyada olan bitenden haberiniz yok.Dünyadaki şehircilik,belediyecilik kavramranlarını bi araştırın, dünya şehirleri modern ve yaşanılabilir.Sen şimdi yolu olmayan alt yapısı olmayan ve daha yazamadığım bir çok eksği olan meleketmizde, modern şehrcilik anlayışına. alışacaksınız dyorsun.. yok böle bişey, buna kargalar bile ğüler...
      bu park meselesi şaibeli bi iştir amaç bellidir...
    • tahsin kubaoğlu10 Mart 2010 . 09:26

      tamamen  katılıyorum  çifte standart uygulanıyor arabanız  güzel ve markalı bir araba ise  plakanız okunmuyor!! arabanız kötü bir araç ise  plakanızı  5 kere okuyorlar gelmezseniz  çekiyorlar... ben  böyle  bir çifte standartlık görmedim... sorun  park yapılmaz  levhasında değil kara yollarında  herkesin 5 dk bekleme süresi vardır.. kanun böyle...
    • sebahattin aksoy10 Mart 2010 . 08:59

      ne yazikki devleti milleti soymayanlar görevlerinden aliniyor bilmiyormuydunuz.. ?? ne yazikki öyle bakin bi su sayaclari en büyük örnek degilmi??
    • selami duvar10 Mart 2010 . 08:52

      Sehirde ana yolda uc arac yanyana park etmez, Izzet Baysal caddesini bilen herkes cok net goruyur ve biliyor ki normal park etmis (yasal olarak saatli ve parali fakat parkeden) arabanin arkasina bir araba onun yanina bir araba daha park etmesi Bolu´da cok olagan. Çünkü bu şekilde parkın serbest olduğunu belirten tabelalar konuldu. Herkes de bu saçmalığa alıştı. Şimdi Polis ve Zabita bu yanlis parki engellemeye calisiyor. Sehirde olmasi gerekeni elestirmek bana hic makul gelmedi dogrusu. Belediye en yakin zamanda daha buyuk bir arac parki yapip bu arc izdihamini cozsun diye bekliyorum.  
    • i.ö10 Mart 2010 . 01:26

      Yolun ilgili yerlerindeki park yapılmaz levhaları görünmüyorsda o senn sorunun ,o sizin sorununuz abdurahman dikbasar eğer art niyetle söylüyorsanız okey,iyi niyetle söylüyorsanız niyetinizi söyleyin katlı otopark akp yaptığı için mi gerekli değil,bolu için gerekli değil.Yoksa siz bolu lu değilde karmaşayımı istiyorsunuz.kısaca niyetiniz ne? Başkalarına saygınız varsa bırakın bolu ya layık olanı sen öner ama adam gibi öneri olsun.Boluya layık olsun sana değil.banada AKP lisin dersin tabi.
    • neco9 Mart 2010 . 23:39

      veya altında kendısıne ve mısafırlerıne yetecek kadar otoparkının bulunması lazımdır.belkı bıraz zor olacaktır ama su andakı ınsaat sektörümüz gerçektende çok gelişti.yerin altında gerekirse iki kat garaj yapabilecek durumda oldugumuzu dusunuyorum.özet olarak bence modern sehircilik budur daha çok geçmiş degildir bundan sonra yapılacak binalarımızda bu uygulamaya geçmemiz gerekmektedır.bunu yaparkende rantcılıgı ortadan kaldırarak ceza odeyerek otopark gorulen alanlarımızı konut yapmamalıyız.
    • neco9 Mart 2010 . 23:28

      otoparkları gormezden gelen ve oraları ısyerı yada konut olarak kullanma ıznı veren tum beledıye baskanlarımız ve encumenlerımız sorumludur.bugun bolumuzda park sorunu ve trafık sorunu yasanıyorsa bunun sebebı rantcılıktır.bırakalım artık bu modern sehırcılık anlayısını boluya yenı yapılan otopark gıbı bır otopark daha yapılsa bundan 10 yıl sonra yınede park sorunumuz ortadan kalkmayacaktır.eger modern sehırcılık yapılacaksa mutlaka her yapılan bınanın konut yada ısyerı sayısınca yanında
    • neco9 Mart 2010 . 23:19

      sayın hasan bey gozlukten bahsetmısken sız kac numara gozluk kullanıyorsunuz.Bende madem modern sehırcılıkten bahsettınız az cok yurt dısına cıkmıs bır bolulu olarak sıze dıyorum kı avrupada hatta bazı asya ulkelerınde sehırdekı çogu yapıların altında otaparklarının oldugunu gormus bır vatandas olarak kapalı otaparkın modern sehırcılıkle alakası yok.modern sehırcılık demek otopark degıldır.ılımızdede oldugu gıbı parasını bastırıp yanı cezasını odeyıp bınalarımızın altında olması gereken
    • isimsiz9 Mart 2010 . 22:52

      kimsenın kimseyi yedigi yok arkdaşalar
    • Hasan Bayramoğlu9 Mart 2010 . 20:37

      Kardeşim tek yön uygulumasına geçildiğinden buyana çoğu yere park yapılmaz uygulaması başladı çoğu yerdede park yapılmaz levhası var.Sanırım görmüyorsun.polislerin olduğu yerdede mevcut.Gözlükle bakarsan görürürsün.
      Modern şehircilik anlayışına Bolu halkı alışacaktır.Yapılan oto parkta bunun gereğidir.Sanırım bu yazınızı yazarken bazılarının dolmuşuna geldiniz.Üzülmeyin alışırsın.

      H.Bayramoğlu.
    • abdurahman dikbasar9 Mart 2010 . 19:49