Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

İl yönetimi yaprak gibi dökülüyor

İl yönetimi yaprak gibi dökülüyor
    5 Ocak 2018

           İl yönetimi yaprak gibi dökülüyor      

           Ak Parti İl Başkanı iken bizzat Ak Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın “Bolu'da yeni bir oluşum yapılsın” talimatı ile kongreyi de iptal etmesinin ardından görevi bırakmak zorunda kalan Nurettin Doğanay'ın koltuğuna tüzük gereği vekaleten Melih Demirci oturmuştu. Demirci'nin de 17-25 Aralık sürecinde hükümet aleyhine yaptığı sosyal paylaşımlar BolununSesi Gazetesi'nin özel haberi sonrası tüm Türkiye'de gün yüzüne çıktıktan hemen sonra, Demirci de istifa dilekçesini cebine koyarak Ankara'ya genel merkeze elden götürdü.

          Erdoğan'ın “Bolu'ya yeni bir oluşum yapın” talimatına göre, Ak Parti Genel Merkezi tarafından Bolu'ya yeni bir il başkanı ve yeni bir yönetim kurulu atanıncaya kadar, İl Başkanlığına Teşkilat Başkanlığını yapan Mazhar Bozoğlu'nun vekalet edeceği ifade ediliyor.

         Ancak bu safhada Cumhurbaşkanı'nın talimatına uyan mevcut yönetim kurulu üyelerinin de birer birer istifa etmesi bekleniyor.

    • ATEŞ7 Ocak 2018 . 23:08

      Ak partiye rantçıların menfaatçilerin değilde artık hakikaten reisin izinden giden temiz siyaset yapan insanların gelmesini istiyorum.
    • ABDULLAH7 Ocak 2018 . 15:54

      HACI BEY BU NUREDDİNİN ALENEN KORUDUĞU YER NERESİ OLA?  YOKSA BİRDEN FAZLA YER Mİ VAR? SAYGILAR
    • bi adam7 Ocak 2018 . 01:43

      yahu ben annamayan bu gazeteler neden benim yorumlarımı yayınlamıyor. çok gızıyan emme bolugundem yayınnamaya derkene bi sansürcüde bu çıkdı başımıza. rumuzmu değüşdürem illakı!!!
    • Allah kulu6 Ocak 2018 . 22:36

      30 yaşındayım. Bugüne kadar belediye ve milletvekili seçimlerinde AK Parti'ye, referandumlarda "Evet" şeklinde ve Cumhurbaşkanlığı seçiminde de Recep Tayyip Erdoğan'a oy verdim. Ama 2019 da adaylarının kim olduğuna dahi bakmadan belediye ve milletvekili seçimlerinde oylarımı MHP'ye vereceğim. Başkanlık seçiminde ise oyumu yine Recep Tayyip Erdoğan'a vereceğim.
    • Bilgehan6 Ocak 2018 . 14:01

      Gönlümüzdeki başkan Adil ESEN dir.
    • bolulu6 Ocak 2018 . 10:09

      maskeli balo
    • Hasan Çil5 Ocak 2018 . 23:57

      Doğan ay' ın batmasıyla Güneş tüm ışığı ve şiddetiyle doğmaya başlar.Güneşin doğmasıyla herşey canlanır.Hayat bulur.Bu hayatın bir gerçeğidir.İşte gerçek hayat o zaman başlar
    • Hacı5 Ocak 2018 . 21:33

      Bolu'da bir tek fetocu savcılar Market miydi başka büyük ticarethaneler yok mu fetö'cü onlara Kayyum atanması veya kapatılmalı Nurettin'in koruduğu alenen koruduğu yerler dahil
    • musab yiğit5 Ocak 2018 . 20:21

      Bolu da güneş doğmaya başlayınca karanlıklar aydınlanmaya gerçekler gün yüzüne çıkmaya başladı.Ümitsizliğin doruğa ulaştığında Kuluna tek yardımcı Allahtır.İşte yüce Allah Bolu halkına acıdı ve bir vesileyle bu gidişe dur dedi.Güzel günler yeniden başladı.Tarih Köroğlunu yeniden haklı çıkardı.Gerçekler er geç ortaya çıktı.Allaha binlerce şükürler olsun Bolu yu kurtardığı için.
    • yaşar5 Ocak 2018 . 15:39

      Boluda fetö operasyonu yapıldı ise bu adamlara neden ulaşılamadı bunları kimler perdeledi esas olan bu sorgulanmalı ve koruyanlar ortaya çıkarılmalı