BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

Deprem yoklama yaptı

Deprem yoklama yaptı
    1 Mayıs 2016
    Deprem yoklama yaptı

           Bolu'da sabah 05:55'de 3.8 şiddetinde meydana gelen deprem, bir kez daha; "Sakın beni unutmayın" diyerek hatırlatmada bulundu. Deprem Bolu'da her yerde hissedilirken, can ve mal kaybı yaşanmadı.

           Deprem sabaha karşı saat 05.55 sıralarında, merkeze bağlı Mesciçele Köyünde meydana geldi. Yerin 7.8 kilometre derinliğinde meydana gelen 3.8 şiddetindeki deprem merkezde de hissedilirken, vatandaşlar büyük panik yaşadı. Kısa süreli paniğe yol açan depremde can ve mal kaybının yaşanmadığı öğrenildi.

    • mengen142 Mayıs 2016 . 21:39

      BOLULU  bilir kişi, ne dediğinin farkında mısın,, ne demek , Allah ı karıştırma !!! Böyle laf olur mu ? Allah, yaradandır ve her şeye karışır diler ve yaratır.Müslümanlar bunu böyle kabul eder.
    • Bolulu Bilir Kişi2 Mayıs 2016 . 16:26

      ALLAH beyin vermiş insanlara ! düşünsün, tartsın ona göre aklını kullanıp doğru yolu bulsun diye. Sen deprem bölgesine 5+ katlı bina yaparsan ve depremde de yıkılırsa ALLAH'ı oraya karıştırmayacaksın. O senin akılsızlığındır. Hani Türkiye'de şöyle bir söylem var; Bu binayı Japonlar yaptı hiçbir şey olmaz... Yok yaa.. Japonyada yapılmış bir röportaj izledim. Japon deprem bilimcinin söylediği aynen şöyle ; Japonlar insan değil mi ? Yıkılmayan bina olmaz diyor. Misal : Titanic - Batmaz dediler - BATTI.
      Yani sözün özü; Bolu deprem bölgesi değerli yetkililer, dünya malına kanıp yüksek bina yapmayın, gözünüzü para,mal,mülk bürümesin ! YIKILMAYAN BİNA OLMAZ.
    • sude2 Mayıs 2016 . 14:01

      Herşey ALLAH'ın izniyle olur,ötesi boş...
    • kamil142 Mayıs 2016 . 12:58

      Ömer faruk denen yorumcu, sen inancın gereği sadece doğanın gerçeklerine inanmaya devam et, biz inanmış müslümanlar, her şeyin ALLAH dan geldiğine inanırız ve dualarımızla, yalnız ondan yardım dileriz.
    • kamil mert2 Mayıs 2016 . 11:37

      EMARa; deprem ülkemizde çok can almadıysa gerçek müslüman ve ilim sahiplerinin yüzündendir demişsin. Bre ahmak, aç bak bakalım google, deprem yüzünden avrupada kaç kişi ölmüş? Avrupayı da ilim sahibi müslüman duaları mı koruyor?
    • cemil özkan2 Mayıs 2016 . 08:49

      Ömer Faruk Dalsatar' a Dünyada zerre miktarınca hiçbir olay Allahın bilgisi dışında gerçekleşmez Şu gördüğün kocaman dünya nizam ve düzen kendi kendinemi oluşmuştur asıl cahillik bunu iddaa etmektir.Depremden sıfır hasarla çıkmakla ilahi imtahan geçilmez sadece dünyada bir zarar görmezsin işte senin anlayamadığın bu Allah sana hidayet nasip eylesin Tabiki Allahın verdiği ilmi kullanmak depreme dayanıklı binalar inşaa etmek asli görevimiz
    • AK-ateist2 Mayıs 2016 . 00:17

      Boşuna dil döküp kendini yorma güzel kardeşim Ömer Faruk. Bak ben de aylarca uğraştım bu AK-halk ile olmadı,bir türlü gerçeği gösteremedim ve en sonunda ben de onlar gibi olmaya karar verdim,şimdi öylesine mutluyum ki;hiç bir şeyi sorgulamıyorum,kafam rahat,günü kurtarma derdindeyim sürekli,hem bir de her lafımın başına "inşalaaaa maşalaaaa!!!" ekledim artık bu sayede terfii bile aldım. Hem bu deprem falan hep dış güçlerin oyunu,sen hem milli ol,hem de yerli gerisi laf-ı güzaf güzel kardeşim.
    • emar1 Mayıs 2016 . 19:13

      Allahın kelamı tartışılmaz. Japon da Turk de Allahın kuludur ve hepsinin rizki ayrıdır. Tedbir almak insana mahsusdur. Demekki japon aliyor biz alamıyoruz.

    • enver1 Mayıs 2016 . 18:44

      şüpesiz Allah ol der olur o istemeden aldığın tam nefesin yarısını boşaltmadan canını alıverir o kadar sevgili arkadaşlar
    • Ömer Faruk Dalsarar1 Mayıs 2016 . 15:42

      Deprem dünyanın her yerinde oluyor değil mi? ama bazı yerlerde daha sık oluyor  Mesela japonya.Atıyorum 7 büyüklüğündeki bir depremde tek bir japon bile ölmüyor iken, ve hatta doğru dürüst maddi hasar bile oluşmuyor iken, aynı büyüklükteki bir deprem Türkiye'de gerçekleştiğinde onbinlerce insan ölüyor.peki japonya gibi gavurların dolu olduğu bir memlekette allah'ın imtihanları başarı ile geçiliyorken nufusunun %99u müslüman olan ülkemde neden onbinlerce insan bu imtihandan çakıyor dersiniz? imtihana yanlış yerden çalışıyorsunuz. namazla, oruçla şunla bunla imtihan geçilmiyor. imtihanları geçmek istiyorsanız bilime ,tekniğe sarılacaksınız. insan gibi yaşamasını öğrenip, insana saygılı olacaksınız ki doğanın imtihanlarından geçebilesiniz.
    • emar1 Mayıs 2016 . 14:27

      Deprem de her yaratilan gibi Allahın kurduğu duzenin bir parçasıdır. Kuranı Kerimde bildirildigi gibi bircok kavim deprem afetiyle helak edilmistir. Eğer ülkemizde cok can olmadıysa gercek musluman ve ilim sahiplerinin dualari yüzündendir. Yani müslümanlarla cokk ilgilidir.  Anladin mı Omer Faruk kardeşim.
    • Ömer Faruk Dalsarar1 Mayıs 2016 . 11:21

      SADECE CAHİLLERE AÇIKLAMADIR.

      DEPREM :Yerküre içerisindeki kırık(fay) düzlemleri üzerinde biriken biçim değiştirme enerjisinin aniden boşalması sonucunda meydana gelen yer değiştirme hareketinden kaynaklanan titreşimlerin dalgalar halinde yayılarak geçtikleri ortamları ve yeryüzünü sarsması olayına deprem denir.Neymiş Bolulu öğrendin mi şimdi deprem nedir ,yoksa senin dediğin gibi Müslüman,Suriyeli.Tunuslu bu insanlarla alakalı değil.
    • bolulu1 Mayıs 2016 . 09:43

      Herkezde kibir Ev araba bayan lar erkek olmus  saygi sevgi kalmadi Suriyeli Tunuslusu kacdi geldi azbi uyanin musluman sa bunlar pislik ahlak yok herkez para kazanayim namus seref derdi bitmis ALLAHIM sapiklik yapmayin diyo uyari yo anliyan yok herkez kiral ciplagi oynuyo nufus cogaldi pislik lerden Allahin sopasiyok helak eder