Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Trafikten sıkı denetim

Trafikten sıkı denetim
    10 Ocak 2010
    Trafikten sıkı denetimTrafikten sıkı denetim

       Bolu Emniyet Müdürlüğü, trafikte de denetimlerini hızlandırdı. Gece gündüz belirli noktalarda denetim yapan trafik şubesi ekipleri, araçlar ve sürücüler üzerinde uygulama yapıyor. Alkollü araç kullanan sürücülerin yanı sıra ehliyet ve ruhsat kontrolü yapan polisler, evrakları eksik sürücülere cezai işlem uyguluyor. Özellikle son zamanlarda hacizli ve yakalama emri bulunan araçların trafikte seyretmesini göz önünde bulunduran ekipler, kurallara uymayan şahısların gözünün yaşına bakmıyor.
       Rutin kontrol sırasında birçok sürücünün ehliyetlerine de el konuluyor.


     

    • yorumcu12 Ocak 2010 . 22:08

      belki yönetimden mutlu olamayanlar olabilir ama ben sevmeme rağmen takdir edilen çok yönleri var fransız gazetelerden birinin yorumunda diyorki 2002 seçimlerinde tayyip erdoğanın gelmesiyle türkiye yeniden doğdu bu dişarıdan görünen bolu da ise bu yönetimden önce gelen yönetimlerin yaptıkları ortada ortada ama zaten bir şey yok zaten hep kendilerine hala cevabını veremedikleri okadar çok şey varki ört bas edilen vs.....  
    • yorumcu12 Ocak 2010 . 22:04

      mehmet bey sigortasız bir ölümlü veya yaramalı bir kazada 150 ile 200 bin yani 150-200 milyar tazminatlara mahkum edilebiliyor sigorta bunları karşılamakta eğer sigortası yoksa sizmi karşılayacaksınız, siz karşılayabilirsiniz ama karşılaymaycaklar var. mağdur olan vatandaş karşı  tarafdan canınımı alacak parası yoksa. muayene birkaçgünle bişey olmaz oda modelli bir araçsa ama ağır kusurlu yüzbinlerce araç var araştırma yaparsanız. sigortanın daha önemli olduğunu düşünüyorum madur olan tanıdıklar
    • M.Gözcü 11 Ocak 2010 . 21:32

      Trafik Ekipleri Neyin kontrolünü Yapıyorlar allah aşkına, Memleketin Yollarına bakın, Bolu´nun Şehir Yollarına bakın, Köstebek Yuvası gibi. insanlar açlık ve sefalet içerisinde, zaten aldıkları üç kuruşu da kredi kartlarına veriyorlar. Trafik Kontrolleri Para için yapıldığı çok açık. Ey halkım. Bu ülkeden başka acaba hangi ülkede Böyle uygulamalar var. hele düzceli trafik polislerine  ne demeli. adamların Her davranışı ofsayt. onları uyarıyorum. bir gün penaltı yaptıracaklar. bu kaçınılmaz
    • misafir11 Ocak 2010 . 17:23

      nedense hiç lüks otolar değil hep orta model araçlar çevriliyor. bolu başkent mi bu kadar sıkı denetim var. tabi polis fazlası var galiba. ya da devlete para lazım.
    • M.Celık11 Ocak 2010 . 13:59

      Yorumcu Kardeşim. Trafik Denetimini Yapsın. Ben Yapmasın mı diyorum. Ama onlar denetim Yapmıyorlar. Araçların Sigorta Yapıp Yapmadıklarına, (Bu Zaten Kişilerce Yapılmakta) Muayenesi var mı . eskiden de muayene istasyonları vardı. O yıllarda Türkiyede araç ta yoktu. Şimdi Hep Yeni araçlar. İnsan Deli mi Freni olmayan araçla yola çıkacak. Ama Trafik sigortasının bir kaç gün geçmesi, ya da muayenenin , ne kadar önemli sonuçta insanız önce kendimizi düşüneceğiz . ama bunlar Şirketleri düşünüyorlar
    • musa.11 Ocak 2010 . 08:54

      Ben şahsen zaman zaman CORLU´ya giderim .ne hikmetse her gidişimde de arabam park ettiğim yerden kaldırılır özel otopark denilen yere çekilir. sebebi 14 plakalı olduğu için acaba gıcıklarımı var diye insanın aklına gelmiyor değil..bolumuzdada yabancı plakalarada böyle bir uygulama olmasın sakın?
    • ss11 Ocak 2010 . 02:57

      Kagan seni bir yakalarlarsa görürsün....!
    • yorumcu11 Ocak 2010 . 00:03

      M.çelik senin gibiler oldukça bu ülke tabiki ileri gidemez denetlemeyle faşizmin ne alakası var illaki senin veya yakınlardan birinin canının yanmasıyla mı anlayacaksın muayenesiz bir aracın firen sistemi veya herhangibir yerinde arıza varsa nasıl anlayacaksın fireni olmayan bi araca veya kamyona çarpılınca mı anlayacaksın veya sigortası olmayan araç nedeniyle madur olduktan sonra mı anlayacaksın at gözlüklerini lütfen çıkaralım doğruları takdir etmesini bilelim. Sizinkiler ne kadar verdiyse ikt
    • M.Celık10 Ocak 2010 . 20:40

      Faşizmi Hortlattılar. Aracım muayenesi yoksa, sigorta yaptırmamışsa vb nedenlerle insanların Milyarlarca Liralık Araçlarını Soydurmak için Belediyenin Kapalı park alanları olduğu halde, Araçları Amerikan Şirketleri İle İktidarı Paylaşan Tüv gibi şirketlere gönderiyorlar. İktidar gün gelecek bunun hesabını verecek.
    • Kagan10 Ocak 2010 . 20:05