Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Ton ton Eczacı Ağabeyimizi kaybettik

Ton ton Eczacı Ağabeyimizi kaybettik
    17 Haziran 2024

    Ton ton Eczacı Ağabeyimizi kaybettik Uzun yıllardır Bolu'da eczacılık ...

          Ton ton Eczacı Ağabeyimizi kaybettik 

            Uzun yıllardır Bolu'da eczacılık yapan Ton ton eczacılar olarak bilinen, Eczacı Yüksel Usluer'in Eşi, Saygıdeğer Semih USLUER Ağabeyimizi kaybettik.

           Cenaze ilanı;

            Kalıcı Konutlar mahallesi sakinlerinden, Yüksel USLUER’in eşi, Nejat ve Faruk USLUER’in babaları, Çağsu hastanesi eczacısı; Semih USLUER Hak'kın rahmetine kavuşmuştur. 

           Cenazesi bugün Kalıcı Konutlar camiinde kılınacak öğle ve cenaze namazı sonrası Şehitler mezarlığına defnedilecektir.

    • Bilgi Mülayim Tombuloğlu22 Haziran 2024 . 17:37

      Usluer Ailesinin başı sağ olsun. Çok değerli, çalışkan, nesih bir insandı. 1985-1986 yıllarında SSK Bolu hastenesinde baş eczacımızdı. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    • Nazım çilesiz19 Haziran 2024 . 17:49

      Üzgünüm... Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun... Aileye, dostlarına baş-sağlığı ve sabırlar dilerim
    • jale SONER CANBOLAT18 Haziran 2024 . 13:19

      NURLARDA uyusun eşine, çocuklarına sabırlar diliyorum.
    • Cumhur Bandakçıoğlu18 Haziran 2024 . 10:51

      Çok üzüldüm. Mekanı Cennet Olsun.
    • meral kesim18 Haziran 2024 . 10:14

      cok üzüldüm mekanı cennet olsun
    • Vakkas Gğlek Albayrak18 Haziran 2024 . 10:12

      İylik dolu güzel bir insanı kaybettiğimiz için üzgünün. Mekanı cennet olsun. Ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.
    • Maksut Toraman18 Haziran 2024 . 09:13

      Allâh rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah sevenlerine ve yakınlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • İsmail Hotakoğlu 17 Haziran 2024 . 22:13