Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Arapça Bilmeyen Bay Başkana Mektup

Arapça Bilmeyen Bay Başkana Mektup
    18 Mayıs 2024

    Arapça Bilmeyen Bay Başkana Mektup 35 yıldır mesleki-teknik eğitim ...

         Arapça Bilmeyen Bay Başkana Mektup
           35 yıldır mesleki-teknik eğitim ile ilgili 11 farklı okulda öğretmen olarak çalışıyorum. Her yıl ortalama 150-200 öğrenci ile ders yapıyorum. Toplamda 6-7 bin öğrencinin ekonomik, sosyal, kültürel durumunu kapsamlı olarak gözlemlemiş oldum...

           Meslek liselerine giden öğrencilerin yüzde 90'ı yoksul ailelerdendir. Bunlar günde 2-3 öğün sağlıklı gıda alamıyorlar. Öğlenleri en çok yedikleri simit, içine patates konulmuş patates vb.

            Devletin laik olduğu bir yerde halkın tümünden toplanan vergilerin büyük bir diliminin 100 - 200 bin kişilik din kadrosuna aktarılması zaten ahlaka, etiğe, dine aykırıdır. Başka dinden olanların, dine inanmayanların vergileri bir avuç zümreye aktarılmamalıdır. Diğer İslam ülkelerinde sadece o dine mensup olanların katkıları ile maaşlar ödenmektedir.

           Din kurumunu yönetenler her yıl yurtdışında kurban kesmek için para (bağış) talep ediyorlar. Bu taleplere asla para vermiş değilim. Başkalarının da vermesini makul bulmuyorum. 

           Kurbanınızı yurtdışında kestirmek yerine bir meslek lisesinin yemekhanesine bağış yapmanızı öneririm. Din başkanlığı da kurban paraları ile alınan hayvanların etlerini meslek lisesi öğrencileri için kullanmalıdır. Bunları yurtdışına göndermeleri doğru değildir. Bu sayede bilgili, sağlıklı teknik elemanlar yetişir ve ülkenin üretimi artar. Üretimin artması gelirleri artırır. Vergiler daha çok toplanır. Din zümresinin zatlarının maaşı da ultra düzeylere yükselir. Yeni Audi'ler de alabilirler. 

           

    Ali Özdemir

    0505 220 83 85

    www.aliozdemir.net

     

    • Ali Özdemir 23 Mayıs 2024 . 19:20

      aliveli... Boş beyin. Korkak. Ajan. Kukla. Audi yalayıcı. Tetikçi. Muskacı. Mevlid rantçısı. CIA beslenesi. Ukala. Uşak. Gerici. FETÖ figurani. Bunlardan epey var. B.k içinde yaşar. Bunu din sanır. Pislik beyinliler. Bir bitmediler. FETÖ övücüsünü savunuyor. Abant toplantilarinin buzagisi.
    • aliveli21 Mayıs 2024 . 13:46

      ne boş bir yazı ve anlamsız... cumhuriyetten önceki vakıf mallarını araştırmanızı öneririm..ne günlere kaldık dine devlete saldırmaya maçası yemeyen diyanete saldırıyor...
    • Gerçek18 Mayıs 2024 . 19:26

      Bu ülkede zenginin hırsızlığı ve yolsuzluğu bir şekilde örtbas edilip,vergileri silinip,vergi affı gibi saçma bir yasayla yine zenginin vergileri affedilip bunu da meşru bir şeymiş gibi düşünenler var oldukça adaletin var olduğuna inanmak ne kadar mantıklı bilemedim.Din sömürüsü yapanlar çoğaldı.Halkı dinle sömürmek çok kolay.Sonuç ortada sömürenler ayakta sömürülenler yerlerde.
    • Kurbanlık 18 Mayıs 2024 . 12:00

      Hiçbir kimsenin hiçbir hayır kurumuna yurda kursa her ne anasının bilmem nesiyse hiç birisine kesinlikle ve kesinlikle net, kurban derisini, kurban yardımı yapılmasını kesinlikle doğru bulmuyorum dininde caiz değil diye düşünüyorum. Herkes kendi bildiği en yakınından başlayarak (konu komşu eş dost akraba dul yetim ve benzeri)kurban yardımı yapacak paramı verecek ne yapacaksa herkes kendisi yapsın bu aradaki din komisyoncuları aradan çıksın.
    • Dürüst18 Mayıs 2024 . 11:39

      ACI GERÇEK. Geldiğimiz son noktada kurulduğundan bu zihniyet dönemine kadar Türkiye'de onlarca kuruluşa HALK olarak bağışlar ve yardımlar yapıyorduk. Bilyorduk ki iyi bir şeyler yapılıyor bunda katkımız olsun istiyorduk. Şuan ki mantık bu kurum yönetimlerinde ticaret , rant ve menfaat üzerine maalesef. Hal böyle olunca güven yitirildi. Korkunç ve vahim şekilde kurum , kuruluşlar liyakatsiz kişilere teslim edilerek Devlet kurumları itibarsızlaştırılıyor.
    • Salih Güven 18 Mayıs 2024 . 10:44

      Ahhh ahhh.. ne firildaklar dönüyor, ne firildaklar..!
    • Köylü 18 Mayıs 2024 . 10:07

      Sayın ali bey değerli eğitimci çok haklısınız ülkemizde milyonlarca insanın ihtiyacı varken yurtdışı kurban kesim programların var hemde yurt içi fiyatının yarısından daha az fiyata saçmalık kendi insanını düşünemeyen mantık.. gelişmiş ülkeler nitelikli mesleki eğitim ve üretimle kalınıyor çalışanlarınada ulufe değilde insanca geçinecek para veriyor bizim ülkemizde 25 yıllık çalışana üretene onyedibinikilira veriliyor i...ma kırkbeşbinlira veriliyor emekliye onbinlira şükür et hamdolsun de deniliyor
    • Refik 18 Mayıs 2024 . 01:55

      Muhabirin basit bir arapça sorusuna mikrofona 'Ee bi Türkçe olarak bi seyapabilirseniz" demesi arapça bilmediğini göstermez. Sadece arapça bildiği halde sorunun türkçe sorulmasını istemiş işte. Yoksa , biliyor arapça niye bilmesin. Nerden mi biliyoruz. Cv'sinde yazıyor.