Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Özcan, yine belden aşağı paylaşımıyla tepki aldı   

Özcan, yine belden aşağı paylaşımıyla tepki aldı   
    11 Mayıs 2024

    Özcan, yine belden aşağı paylaşımıyla tepki aldı Cumhuriyet Halk ...

          Özcan, yine belden aşağı paylaşımıyla tepki aldı      

          Cumhuriyet Halk Partisi’nden atılma gerekçelerini çabuk unutan Tanju Özcan, yine belden bir paylaşımla herkesten tepki aldı.  

         Kaynağı belirsiz parodi amacıyla siyahi bir kişi tarafından çekildiği belli olan seviyesiz bir görüntüye, Tanju Özcan aynı seviyesizlikte cevap verdi. Özcan’ın belden aşağı imalarla dolu üslupsuz paylaşımı ile partili partisiz herkesten tepki aldı.

          Tanju Özcan’ın tepki çeken paylaşımı aynen şöyle;

          “Bu videoyu çeken zevzeğe bir önerim var. Sen bence çikolota renkli kardeşlerini Karabük’e değil Bolu’ya davet et. Farklı bir eğitim istiyorsanız, biz Bolu üniversitesi ile bir protokol yaptık. Bu kapsamda size itfaiyecilik eğitimi vereceğiz. O kalın tutulamaz denilen itfaiye hortumunu nasıl kavrayacağınızı anlatarak derse başlıyoruz. Merak etmeyin bu kısa süreli eğitimimiz hayatınıza çok renk katacak. Tepemin tasını attırmayın aynı eğitimi Karabük üniversitesinde de veririm. Terbiyesiz adam.”

    • Bolulu13 Mayıs 2024 . 13:46

      sayın başkan hortum iç baskılama dısa vurma itfaiye hortumu ve bahçe hortumu meselesi olay bu.
    • Ümit Dereli12 Mayıs 2024 . 12:10

      Sayın Tanju Özcan'ı bu konuda verdiği cevaplardan dolayı kutluyorum. Afrikalı çakala Karabüklüler gereken cevabı umarım gecikmeden verirler.
    • Su kabakları nerede? 12 Mayıs 2024 . 00:28

      Ne dediği değil de o üslup ne ya… Yok tarlayı sattım dilber der. Ya da böyle hoş olmayan belden aşağı bir dil. Tüp bebek bekleyen bayana söyledikleri.. Ya bu nedir ya… Sürekli alkol ile anılması. İçemez demiyorum yanlış anlaşılmasın. Fakat bazen bazı etkinliklerde alkol alarak gittiği söyleniyor. X de bazen insanlar; O alkol bardağını yavaşça yerine bırak, Yine içmiş, Yenge bardağı elinden al gibi yorumlar yapıyor. Evet sert tepki verebilir.Fakat o tepkiler neden hep üslupsuz ve edep sınırlarını aşıyor? Son olarak Belediye otobüslerine gelen o zam ne öyle? Belediye otobüsleri yeterli değil zaten millet balık istifi. Ard arda otobüs çıkacağına Üniversiteye küçücük istif. Hiç değilse yoğun güzergah otobüslerini büyültün.
    • Adem S.11 Mayıs 2024 . 20:08

      Bu terbiyesiz adamla Karabüklülerin ilgilenmeleri gerekiyor.
    • Necdet Dinç11 Mayıs 2024 . 20:02

      "Türk" rumuzu ile yazan değerli kardeşim; duygularımıza tercüman olmuşsun. Böyle alçaklara başkanımız az bile demiş. Bu sözleri sarf eden O.Ç. derhal sınır dışı edilmelidir. Eğitimci rumuzu ile yazan şahıs, sen de eğitimci olamazsın. Utanmaz adam!..
    • İlker Başkan11 Mayıs 2024 . 18:29

      Bu pisliklere karşı başkanımızın tutum ve davranışları gayet yerindedir. Sayın Tanju Özcan'ı destekliyorum... Karabük halkı bu pi.çler için tepkilerini ortaya koymalı ve bunların tamamı sınır dışı edilmelidir.
    • Eğitimci11 Mayıs 2024 . 17:36

      Eğitimin birinci kuralı öğreten öğrettiğini muhakkak geçmişte öğrenmiştir. Bu kurala göre tanku kalın itfaiye hortumunu kavramayı öğrenmiş olabilir.
    • Gerçek11 Mayıs 2024 . 16:41

      Afgan Suriye Irak vs vs uyruklu yabancı merakı olan evinde beslesin.Özellikle zenci alın iyi olur
    • Remzi11 Mayıs 2024 . 15:39

      Bu üslubu alkışlamak akıl tutulmasıdır ayıp ya sen halkı temsil eden başkansın
    • Hakan K.11 Mayıs 2024 . 14:02

      Öncelikle bu alçak ve seviyesiz insanları ülkemize sokanlardan hesap sormak lazım. Tanju Özcan bu terbiyesiz Afrikalı'ya az bile söylemiş. Bu iğrenç şahsın derhal sınır dışı edilmesi gerekir. Ben bu kişiyi Karabük Emniyet Müdürlüğüne ve Valiliğe şikayet ettim. Lütfen sizler de aynısını yapın.
    • Cöle11 Mayıs 2024 . 12:44

      Siz hortumla uğraşırken Otobüsler 25 lira oldu haberiniz var deemi..
    • Dost11 Mayıs 2024 . 12:37

      tebrikler sayın başkan. tanju bey doğru cevap vermiş az bie olmuş aslında butip insanlara s...ıp sıva....caksın
    • taci11 Mayıs 2024 . 12:36

      baskan cok guzel soylemis hatta az bile soylemis. serefsizlere ve serefsizlige aninda, anladigi dilden karsilik verilmeli. biz alttan aldikca adamlar ustumuze cikmaya basladi. GORMUYOR MUSUNUZ ?
    • Bolulu11 Mayıs 2024 . 12:31

      Ruh hali yerinde değil hortum nedir nasıl bir uslub bu yazıyı kendin okumuyorsun okuma bilen 7-... yaş insanlar okuyor. Halka örnek olacak bir makamda oturuyorsun çocuklarımız senin gibi makam sahibi olan devlet adamlarından örnek almalı bu yazı hiç yakışmamış. Tepkini göster ama nedir bu .
    • Doğal demokrat11 Mayıs 2024 . 12:29

      Bu ülke bir Avrupa ülkedir gibi olamaz hayatta. Sebebi kendini aydın zanneden cahil çakma çağdaş yobazlar. Bakın bir belediye başkanına yakışmayan bir tutumu eleştirdiler diye doğa üstün zekalısı hemen yapıştırmış, embesiller. Bu tiplerin yüzünden kimseye gerçek sosyal demokratları ve medeni olmayı savunmuyorum. Hemen bana tipleri örnek gösteriyorlar. Haklıkarda hangi medeni ülkede bir kişi farklı eleştiride bulundu diye ona embesil der. Şimdi soruyorum gerçek embesil kim
    • doğa11 Mayıs 2024 . 11:24

      Tanju beyi şimdi anlayamayan ebesiler ileride büyük adammış diyeceklerde iş işten geçmez inşallah. Sığ zihniyet at gözlüğü takanlar anlayamaz.
    • Türk11 Mayıs 2024 . 10:52

      " Hayalin küçük mü büyük mü? Büyükse tabii ki seni Karabük Üniversitesi'ne bekliyoruz. Biz çikolata renkli arkadaşlarımız ile farklı eğitim pozisyonlarıyla seni Karabük Üniversitesi'ne bekliyoruz. " Eyy Eğrici Davut; Senin benim çocuğuma, Üniversiteye gidecek Türk çocuklarına birisi böyle aşağılık îmalarda bulunur ise sen o eğrilttiğin doğruluğunla " Oh oh ne iyi söyledin bizim çocuklara" deyip teşekkür mü edeceksin? Doğruluk haysiyeti içermiyor mu!? Ne ırkçılığı be! Ne ırkçılığı!!! Bunun adı şeref, haysiyet, onur.. Belediye meydanında yürürken birisi insanın karısına kızına böyle laf etse harcarlar adamı harcarlar.. Ağzına sağlık, o şerefsiz dua etsin bi de küfür etmemiş Başkan. Mültecilerden nerdeyse kendi yurdumuzda ikinci sınıf vatandaş konumuna düşeceğiz. Irkı mırkı ne olursa olsun her iyi insan, her medeni insan, her saygılı insan başımız üstüne. Bunun dışında; Başlarım ulan kardeşliğinize! : Ne mutlu Türküm diyene. İşte o kadar !!!
    • Doğrucu Davut11 Mayıs 2024 . 10:28

      ey ırkçı başkan sen Allah a dilekçe mi verdin. sen de bir afrikalı, bir arap, bir suriyeli, bir afganlı olarak dünyaya gelebilirdin.. insanları küçimsemek çok kötü.. ırkçılık çok kötü
    • Dünyalı11 Mayıs 2024 . 09:20

      Tanju başkan az bile demiş.
    • La gacım11 Mayıs 2024 . 09:10

      Başkan niye tepki alsın ki! Adam adam gibi konuşmuş doğruyu söylemiş helal olsun sesi sesmizdir...
    • Esnaf11 Mayıs 2024 . 03:30

      Bu adama oy veren Bolulular. Kime oy verdiğinizi görüyor musunuz?
    • Acı gerçek11 Mayıs 2024 . 01:04

      Bu adam Bolu Belediye Başkanı. Boluya kazandırabileceği hiç bir şey yok.