İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Sağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalinde

Sağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalinde
    4 Ağustos 2022

    Sağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalinde Sağlık Mahallesi geniş yollarıyla ...

    Sağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalindeSağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalindeSağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalindeSağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalindeSağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalindeSağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalinde

          Sağlık Mahallesinde Kaldırımlar Ot işgalinde

           Sağlık Mahallesi geniş yollarıyla güzel bir mahalle, lakin ansızın basdıran çöp kokusunu saymassak tabi (Şehir çöplüğünden gelen koku). Mahallemiz Belediye hizmetlerinden biraz az yararlanmaktadır.

           Mahallemizde yollarda ve kaldırımlardaki ot temizliği geçen senelerde yaz biterken yapılmaktaydı.

            Ağustos ayının ilk haftası olmasına rağmen halen her yer ot içinde, otlardan kaldırımlarda yürüyememekteyiz. Ağaç dipleri dolmuş taşmış, ağaçlar budanmadığından her an başınıza bir dal değebiliyor.

         Vatandaşların bahçelerindeki ağaçların dalları kaldırımlara taşmış. Yani bu sorunları hiçbir Belediye görevlisi görmüyor mu? Yolların günlük çöplerini temizleyen görevliler bu durumu birime haber vermiyorlar mı? Anlamak güç...

            Lütfen ot temizliğini biran önce yapınız. Kıştan kalma kaldırımlardaki bozuk kısımlarda halen tamir edilmedi. Parklarda kaldırım taşları sökülmüş. Bebek arabası zaten buralarda sürülemiyor. Bakımsızlık her yerde maalesef....

           Tanju Başkanın buralarda bir inceleme yapmasını arzu ediyorum.

    • Celil24 Ağustos 2022 . 07:20

      Ne tembelliği ln ne devleti kötülemek kaldırımı temizlemek belediyenin görevi seçtiniz medya maymununu soytarılık yapmaktan işmi yapıyor sanki tembellik miş! Cehepe sen hizmet bekleyerek oy vermek basiretsizlik
    • Ali koc14 Ağustos 2022 . 00:48

      Belediye adam çalıştırıyor ne ama adamlar çalışsıin.bi zahmet
    • tembellik13 Ağustos 2022 . 12:19

      oh millet alıştı tembelliğe herşeyi devlet yapsın, belediye yapsın.. bizim insanımız alacak devletden bol parayı, yatacak sırt üstü bide habire onu bunu çekiştirecek eleştirecek.. hiçkimsenin kabahati yok.. bütün kabahat devletde; arpası çok geliuyor milletin . çoğu eleştirmeyi, kötülemeyi vatan hizmet zannediyor.. herkez başkasını eleştirmeden önce kendine baksın..
    • Bolu halkı 6 Ağustos 2022 . 20:19

      Necmettin isimli yorumcu doğru demiş tebrik ediyorum ve daha başka eski mahallelerde de durum bundan ibarettir üstelik belediyede adamın varsa işin görülür adamın yoksa nafile
    • İsim(Gerekli)6 Ağustos 2022 . 11:33

      Asagisoku yillardir bu sekilde cezali mahalle muhtar desen yok laylaylom
    • Ot Bükücü5 Ağustos 2022 . 12:12

      Evinin önünü temizle diyen zengin mahalle vatandaşı; Sağlık Mahallesine gel çoğu apartmanın kendi özel mülkünün ot temizliğini yaptığını göreceksin. (Aidatlar o kadarına yetiyor, vatandaş zengin olsa sizin zengin mahallenizden ev alırdı zaten) Belediye denilen kuruluş, sokakları bile temizleyemeyecekse, ne diye var.. Emlak Vergisi almak için mi? Akıldan izandan uzak saçma sapan alakasız iş olsun diye yorum yapıyorsun.
    • Realist5 Ağustos 2022 . 12:09

      Park ve Bahçeler müdürü kim bilen var mı? Hiç sahada gördünüz mü? Bolu’da kaç tane kurumuş ağaç var bilgisi varmı ki? Park bahçelerde sahada çalışan personellere yemek olarak neler veriliyor bi çalışana sorulsun söyler. Pilav ve ekmek. Evet sadece bu kadar. Yazık çok yazık. Sayın park ve bahçeler müdürü çalışanlarınızın hakkını savununuz. Bu arada kime bağlı bu park ve bahçeler müdürlüğü? Başkan ne için başkan yardımcısı seçer? Her birime ulaşamayacağı için. Sayın başkan, kadronu sorgula..
    • NASIL FİKİR AMA5 Ağustos 2022 . 09:52

      Belediye bir miktar inek alsın. Salsın sokaklara. Hayvanlar doğal beslenir. Etinden sütünden elde edilen gelirlerle de belediyeye ek gelir sağlanır.
    • Yeseye 5 Ağustos 2022 . 08:01

      Evinin önünü temizle. Zor bir olay değil. Vergiden kaç Etrafını pisle Yola çöpünü dök Arabanı kaldırımın ortasına bırak Sonra çok dışarı bağır Önce kendine ve çevrene dürüst ol sonra iste.
    • HÜSEYİN 4 Ağustos 2022 . 20:45

      Bizim evin önündeki kaldırımdaki ve orta refüşteki otlarda çok büyüdü köyden akrabaları aradım inekleri götürüp otlatacaklar belediyeye desdek olacam. Çok yoğunlar yetişemiyorlar.
    • Misafir4 Ağustos 2022 . 17:17

      Bolunun her yeri aynı torpilli mahalle diye bisey yok oy verenler bir kez daha düşünsün nerde hata yaptık diye var bi kaçak ama belirsiz.
    • Köroğlu Torunu4 Ağustos 2022 . 16:24

      Aradığınız belediye bulunamamaktadır.
    • İşgal4 Ağustos 2022 . 13:40

      Kaldırımlar ot işgalinde değil. Otlar kaldırımların işgalinde. Kaldırımlar yapılmadan önce de orada otlar vardı, doğaya ait idi. Kim kimin toprağında işgalci. Yeryüzünde tek işgalci insandır. Doğaya ait ve sadık olmayan tek varlık..
    • Necmettin 4 Ağustos 2022 . 13:40

      Sağlık, Aşağı Soku , Yukarı Soku, Sümer, Tepecik, Köroğlu, 500 Evler, Aktaş, Semerkant gibi mahalleler eski mahalle, Bolu Belediyesi yeni ve daha gözde mahallelere hizmet verir. Bu manzarayı Kılıçaslanda, Alpagutta, Beşkavaklarda, Bahçelievlerde göremezsiniz.