İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Gerede Vilayet oluyor !

Gerede Vilayet oluyor !
    24 Temmuz 2022

    GEREDE VILAYET OLUYOR ! Benden söylemesi Bolumuzun en büyük ...

                       GEREDE VILAYET OLUYOR !

               Benden söylemesi Bolumuzun en büyük ilçesi Gerede İL olmak yolunda.

               İç işleri bakanı geldi gördü tetkik etti ve gitti.

               Sayın Cumhurbaşkanı'nın düşüncesine göre yurdumuzda ki il adeti 100'e tamamlanacak.

               Siz misiniz muhalif partiye oy veren Bolu, Gerede'yi de Düzce gibi elden kaçırdınız, gözünüz aydın.

              Dumlu DEMİRCİOĞLU

    • sakaryalı6 Ağustos 2022 . 14:11

      sesli güldüm
    • Bir okur30 Temmuz 2022 . 12:06

      Gerede’ bin altyapısı ve yerleşim planlaması çok düzensiz. Plansız sokakları , gelişigüzel yapılmış her yer. Doğru dürüst bir panayırını bile organize edemiyor!!! İlçe olarak bile yetersiz oysa ki doğası ve konumu harika!
    • Bir vatandaş28 Temmuz 2022 . 12:00

      Fadıl kardeş çok güzel özetlemiş başka söze gerek yok, zaten yazıdan çıkan sonuç ancak fitneye sebep olur.
    • Gülmee28 Temmuz 2022 . 02:55

      Biri yazmış kurumlar geredeli 2023 hazirana kadar geredeli sonrası.. Vallah bir yönetim değişirse bırak ili geredeyi kasaba yaparlar kasaba. Abartmayın bu kadar kardeşim kendinizi.
    • Geredeli27 Temmuz 2022 . 07:28

      Bir geredeli olarak tarikat yuvası geredemizin boludan ayrılması yerinde olur haftanın belli günlerinde ayin yapıp muhaliflerin fişleme listeleri gerekli yerlere gider bu tarikatların içindeki akepeye yakın şahışlarca. Gerede belediyesi ise tam bir aile kantini oldu akraba eş dost herkes şuan yılunu bulmuş durumda. kurumlarda akepeye yakın isimlerin çoluğu çocuğu ya polis oldu ya asker diğer kurumları saymıyorum bile. Konjoktür değiştiğinde gerede belediyesinin tüm harcamaları ihaleleri araştırılmalı özellikle ankara içme suyu hattında çıkarılan kamyonlar dolusu tarihi eserlerin peşine gidilmeli. Torpil gerede akepe ile alakalı torpil listelerinin peşine gidilmeli ÇOK HAK YENİLDİ. Bekçi alımlarında bile ösym den bir başarı sağlayamamış neleri bekçi oldu. Gerede belediyesinin tüm kirli ilşkileri araştırılmalı
    • modernalı27 Temmuz 2022 . 07:26

      Esentepe'yi Bolu'ya verin gerisi önemli değil isterse yerin altına girsin.
    • Cemil26 Temmuz 2022 . 11:41

      Gerede yunan falan mı yoksa..saçma yorum yazan ot kafalılar,biriside yazmış kurumlarda hep Geredeliler var diye….demekki işe yarayacak adamlar oradan çıkıyormuş desem Bolumuz halkına yazık..
    • ÖzBolu25 Temmuz 2022 . 18:51

      Hiç durmasınlar, Bolu için çok iyi olur
    • kıl niyazi25 Temmuz 2022 . 18:45

      bolu gerede insanlık nerde
    • Angela Merkel25 Temmuz 2022 . 17:49

      Olması mümkün değil ama keşke olsa, Bolu'muzdan kopup gitse, hatta yok olabilir.
    • Dramali 25 Temmuz 2022 . 14:43

      Ankaradan aldigim duyumlara gore baslasaydiniz beee.
    • Fadıl 25 Temmuz 2022 . 14:01

      Gerede zaten iş Bolu ilçede Boluluların haberi yok Bolu’da müdürü geredeli olmayan kurummu var sanki milletvekilleri geredeli zenginleri geredeli . Gerede zaten il dayı sen ayıkmamışın
    • Geredeli 25 Temmuz 2022 . 10:08

      Bolu'dan bir cacık olmaz. Bolu ya katkısı olan milletvekilleri hiç birisi Bolu lu değil. En azından toprağına hizmet eder. Bu arada Bolu nun nüfusu 35 bin. Seben lilerde ilçelerine dönsün onları da il yaparlar.
    • memett25 Temmuz 2022 . 09:34

      saçma sapan fikir saçma sapan görüş kel alaka verr gazı da niye kime ? Gerede den anca belde olur
    • komik24 Temmuz 2022 . 22:23

      olsunda bolu kurtulsun en azında bolulu demezler geredeli derler
    • Olur24 Temmuz 2022 . 22:20

      Ya herro ya merro..
    • Biziz24 Temmuz 2022 . 21:13

      Siz misiniz muhalif partiye oy veren?; Biziz!!! Yalnız, muhalif partiye değil!; Kuvva-yi Milliye'nin lideri, İstiklal Savaşının büyük Komutanı, Türkiye Cumhuriyeti Devletinin kurucusu, tebaa olmaktan kurtarıp, onurlu ve eşit vatandaşlığı layık gördüğü yüce Türk Milletinin Atatürk soyadını verdiği 1.Cumhurbaşkanı, Mareşal Gazi Mustafa Kemal Paşa'nın partisine! Türk Milletinin iradesi kimseye ipotekli değildir.
    • Aladağ 24 Temmuz 2022 . 21:12

      İsabetli olur, ama ilçe sıkıntı, dörtdivan bağlanır bir ihtimal Kızılcahamam o da zor.
    • Hadi olsun bakalım24 Temmuz 2022 . 19:33

      Ne yani! Bolu muhalif partiye oy verdi Tanju beyi seçti diye ceza olarak ilçesini il mi yapacaklar? Oy vermeyen illerin içeleri ceza olarak il yapılacaksa bu mantıkla 2023 seçimlerinden sonra il sayısı 500-600 falan olacak demektir o zaman. Çünkü millet, burnundan soluyarak sessizce ve sabırla SANDIK bekliyor, tezkere gözlüyor, şafak sayıyor. Pınarın başını tutmuş mutlu azınlık hariç!
    • Süper24 Temmuz 2022 . 19:29

      300 bin nüfusa kafa atan karadeniz ereğli, Akçakoca, amasra dururken 18.000 nüfüsu zor bulan her ay büyük nüfus kaybı yaşayan gerede il mi olacak.
    • Komedi24 Temmuz 2022 . 19:17

      Hemen il olmalı bolu bir kamburdan daha kurtulmalı.
    • Vatandaş 24 Temmuz 2022 . 17:34

      Yok öyle birşey olması mümkün değil
    • Emekli 24 Temmuz 2022 . 15:04

      Gerçekle, hiçbir zaman ilgisi olmayan, gayriciddi bir yazı. Hiç hoş olmamış.
    • Cemil24 Temmuz 2022 . 13:38

      Saçma sapan vehimler..zaten olmaz da..,olsa ne,olmasa ne..!..
    • Has Bolu24 Temmuz 2022 . 11:46

      Olsun ne var bunda, açık söylemek gerekirse Gerede il olacaksa gerçekten yazık günah,