İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Belediyeler halka hizmet için vardır!

Belediyeler halka hizmet için vardır!
    21 Haziran 2022

    Belediyeler halka hizmet için vardır! 16 Haziran da Abanttan ...

            Belediyeler halka hizmet için vardır!

            16 Haziran da Abanttan Bolu’ya belediye otobüsüne Bolu’ya gelmek için bindim kartım yanında yoktu benden 50 TL istedi Şöfor Abant’ın 50 TL mi olduğunu sordum. Bana talimatın böyle olduğunu söyledi bende o yazıyı istedim yazıyı ekte gönderiyorum. Yine 17 Haziran da bu sefer kartıma 60 TL para yükledim 20 Haziran da belediye otobüsüne bindim kartında limit yetersiz dedi. Ben Abant’a bir sefer bindim başkada binmedim kartın yetersiz olduğunu öğrendim 32 TL para yok. 20 Haziran da iki binişlik kart aldım 25 TL para ödedim 1 biniş 7 lira olduğuna göre iki binişlik kart hadi 15 TL olsun. Benim 10 liram kimler tarafından alınıyor?

            Birde belediyeler halka hizmet için var olduğuna göre, bazı kişiler tarafından bolu halkı bu tür şeyleri maruz kaldığı düşünüyorum. 16 hazıranda benim gibi kartı yetersiz bakiyesi olanlar vardı. Onlarada aynı işlemi uyguladılar. Bolu halkına duyurun bende bir vatandaş olarak bu bilgiyi paylaşıyorum ki başkaları da benim gibi mağdur olmasın.

          Orhan Korkmaz

    • Emeklisiniz23 Haziran 2022 . 21:57

      Bolu halkının Abant'a gittiğinini nereden uyduryorsunuz. Bolulular, Abant görmeye meraklı değillerdir ya da otobüs biletini kafaya takıp da gidecekleri yerden vazgeçmezler. Kışkırtmaya da hiç gelmezler; kültürünün değerini bilmeyen acizlerBOLULU taklidi yapıp da hüzünlenmesinler!
    • Orhan 22 Haziran 2022 . 20:40

      İstanbul 135 TL 350 km Abant 35 km bir biniş 50 TL sizce Bolu halkına bu yapılan doğrumu birde düzçeye bakın adamlar 7 TL ise onu alıyorlar bir kuruş fazla almıyorlar
    • Öz bolu 22 Haziran 2022 . 18:53

      Siyaset için boş yorum yaz mayın çocuklar bile inanmaz
    • Emeklisiniz22 Haziran 2022 . 17:37

      Abant'a bedavaya mı gidecektiniz. Beyaz penir 50 TL, 50 Türk Lirasına aldığın yakıtla kasımda gittiğin yol, şimdi 300 Türk Lirası. Müze niteliğine girmiş marketlere girip de eline bir çikolata alarak çıkanlar sizsiniz... Ya körsünüz(algılayamayan) ya da zır cahil(okuduğunu anlamayan); her ne olursanız olun, zayıf bulduğunuzla uğraşmayın.
    • bolulu22 Haziran 2022 . 12:21

      haydi arkadaş.. boş gittiği zamanlarıda düşünmek lazım.. doluyu düşünerek hesap yapılmaz sadece
    • zahmanlalı 21 Haziran 2022 . 23:26

      bolu belediyesine kesinlikle KAYYUM atanmalı. her türlü dalaverenin entrikanin döndüğü bir kurum haline geldi. iki kelimeyi biraraya getiremeyen adamlar başkan yardımcısı oldu berberler iş adamı oldu. mecliste tanjunun her iki yanında duran vasıfsız lara ne demeli? acilen kayyum atanmalı ve her kuruşun fellik fellik hesabı sorulmalı NOKTA
    • Sekreter21 Haziran 2022 . 23:07

      Üniversite hatti tam bir felaket. Adim atacak yer kalmayana kadar dolduruyorlar. Biŕ şey söylesen söforden ters cevap aliyosun otobüs şoförleri o kadar kaba ki. Her gün şikayet etmekten biz utanıyoruz. Belediye hiç ilgilenmiyor.
    • Haydi21 Haziran 2022 . 19:46

      Şoför arkadaş işine geldiği gibi düşünüp yazmış.Toplu taşımada bu mesafe için ülkenin hangi yerinde bu kadar ücret alınıyor.Toplu taşımada bir kişiden 56 TL alırsan koltuk başına bir hesap yap.Bu araba oraya git gel kaç TL yakıyor mübarek.
    • Ali21 Haziran 2022 . 18:41

      Memlekette hırsız doldu taştı..haram helal fark etmez diyorlar
    • bolulubiri21 Haziran 2022 . 16:35

      şöför arkadaşın yazdığını okuyalım boş yorum yapmayalım arkadaşlar.
    • Gerçek 21 Haziran 2022 . 13:49

      Tanju bu durumu bilmiyor mu sizce.Belediyede çalışan herkesin altında araba.Bizim vergimizle altına kiralıdıkları arabalarla heryerde geziyorlar.İş yapanda yok.Pikniğe yedigöllere abanta hatta il dışına bile çıkıyorlar.Bu araçlarda takip cihazı yokmu veya Km leri kontrol edilmiyor mu.Belediyeden doldur yakıtı gez oh ne güzel.Beleye ye mutlaka kayyum atanmalı.
    • şöför21 Haziran 2022 . 13:07

      Merhaba; Abant tarifesi 28 TL dir. İndirimli tarife 20 TL. Serbest kartlar geçmemektedir. Abant gidiş geliş 56 TL dir. Bu fiyatlarda çok çok normaldir. Saygılar
    • Misafir21 Haziran 2022 . 10:32

      Evet, Çok Haklısınız, aynı karttan ben de aldım bin pişman oldum gideceğim yere taksi ile gitsem en fazla 26 tl oderdim... üstüne kapımda inerdim durakta inip yürümezdim. Mantıklı fiyatlar olmalı birilerinin cebini doldurmak değil.
    • Öz Bolulu21 Haziran 2022 . 10:26

      Kartlar Bolu'ya gelen misafirleri kartı olmayanları yada limiti olmayanları soymak için kurulmuş bir düzendir. Alaattin başkan döneminde de vardı ama bu dönem tam bir soygun aracına döndü. Başganımmm sen çok yaşa Bolu yakışır sana