BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Başkan'ın Prensi Berber Galip!

Başkan'ın Prensi Berber Galip!
    19 Mayıs 2022

    Başkan'ın Prensi Berber Galip! Tanju Özcan Başkan seçilir seçilmez, ...

        Başkan'ın Prensi Berber Galip! 

        Tanju Özcan Başkan seçilir seçilmez, ilk önce O'nun kızını belediyeye işe aldı. O güne kadar herkesin Berber Galip olarak bildiği Galip Altınyıldız, bir anda Bolu'nun bir numaralı organizasyoncusu oluverdi. 

         Belediye'nin ne kadar organizasyon işi varsa Berber Galip'in kurduğu Altınyıldız Organizasyon şirketine verilmeye başlandı. CHP'nin içinde derin İlker olarak bilinen İlker Karaoğlulları'nın gizli ortağı olduğu iddia edilen Berber Galip'in Belediye'nin kiralık araçlarını veren firmanın da sahibi olduğu iddia ediliyor. Berber Galip'in oğluna ait olan Haylaz Cafe işyerine de ALKOL ruhsatını Tanju Özcan bedelsiz olarak verdi.

          Tanju Özcan Belediye Başkanı seçilir seçilmez, Berber Galip'in yıldızının da akıl almaz bir şekilde parlamaya devam ettiği ifade ediliyor.   

    • Ali Sarı 11 Haziran 2022 . 22:02

      İlker denen çapsız, gazı kaçmış Niğde Gazozu Ersan, beyin ölümü gerçekleşmiş Kazım, rüzgâr gülü Tanju, her dönemin kullanışlı aparatları Beykozgiller denen virüsler, gurupçu belediye elemanları.... Az kaldı aldığınız rüşvetler, çöktüğünüz arsalar, rantlar hepsinin belgesi AKPlilerin elinde, yiyebildiğiniz kadar yiyin, fitil fitil gelecek burnunuzdan!
    • Emrullah Gideroğlu24 Mayıs 2022 . 19:52

      Hayret Dandunju seviciler bu habere yorum yapmamış. Lütfi ne oldu yazacak yerlerin mi bozuldu? Bir yorum da Çelikten bekliyoruz. Neyse.
    • Kaos sevdalisi24 Mayıs 2022 . 14:27

      Ohooo hangisi dogruki bitek bu yalan olsun istanbulda ne asfalt ali ler ne aday adayi ihale zenginleri okuduk okumadikmi hepisi ayni bir para bu para...bir uckur bir para insani dini gectik ahlak yoksunu yaparlar.o nedenle sadece bolu chp isi degil bunlar.
    • Niyazi gittigiden21 Mayıs 2022 . 19:17

      Artiz ne ara la bazarda hı
    • Cumhuriyet Savcılarına 21 Mayıs 2022 . 02:16

      Ateş olmayan Yerden duman çıkmazmış. haklarında bu kadar iddialar olan, ihaleye fesat karıştırmak, kamu görevinin kötüye kullanılması. ve benzeri diğer iddialar Kamu görevi Yapan belediye başkanı ile bu kişiler arasındaki İLTİSAKLI ilişkiler soruşturulmalıdır. Hatta ilçe başkanı ile ismi geçen kişilerin de İltisaklı ilişkileri sorgulanmalıdır. Ben bu iddiaların çok daha fazlası olabileceği yönünde kuşkuları olan birisiyim. Belki haplanarak , Uyuşturucu kullanmak , alıp satmak ticaretini yapmak , çevreye korku salmak Kopuk insanların Ya da uyuşturucu kullananların , tipik davranışları düşünülmelidir. CHP de aklını başına almalı CHP ye zarar veren bu şahsı Partiden ihraç etmelidir
    • eğitimci20 Mayıs 2022 . 16:44

      Belediye basından yada belediyeden birtek yetkili bu yorumlardan drs çıkarmıyorsa yazıklar olsun.Etraflarındaki kurşuN askerlereden ziyade Bolu halkı ne düşünüyor buradan öğrensinler.Aynı şeyleri diğer gazetelerin yorumlarına yazıyorum nedendir bilinmez yayınlamıyorlar.
    • Soğuk beyinli20 Mayıs 2022 . 15:57

      12 yorumdan sadece bir tane beyni soğuk bu adamın tarafında olmuş. O da Güler-2 pasajından birisidir kesin.
    • Gerçek20 Mayıs 2022 . 15:44

      Galip miş İlker miş bunlar cirimi kadar yer yakar.Tükürsem boğulur.Bolu belediyesinde neler dönüyor.Etek altı pislikler yapıldığı sık konuşuluyor.Herkes kendine sahip olsun.Kızını belediye ye aldırmış hayırlı uğurlu olsun bize ne insan olsun hakkıyla girsin hak yemişse Allah belasını versin.Belediye burası dikkat etmek gerekir.
    • 14bolu20 Mayıs 2022 . 00:16

      Bolumuzun çocukları ekmek yediği için mutlu olacağımıza gelmiş burda milletin ekmeğiyle ifşa yapıyorsunuz galip Altınyıldız bolunun sevilen ismidir çakma kabadayı diyenlere karşısında neler yapabileceği eski tanıyanlar bilir
    • Ne oldum delisi ne19 Mayıs 2022 . 23:03

      Danju kim ya ne zannediyor kendisini alattinde bı zamanlar Küçük dağları haşa ben yarattım diye geziniyordu şimdi dayak yemeden eve girince derin bir ohh cekiyodur galip mi talip mi Berber mi kasap mi kurtarır artık danjuyu
    • Gőrevli sorumlular19 Mayıs 2022 . 22:42

      Burada ifsa edilenlere bunları takip etmekle görevli yetkili sorumlular neden seyrediyor?Doğrumu diye bi araştırıverin Sn.savcılar Sn emniyet görevlikeri siyasi partilerin başkankarı Boluda yayın yapan gazeteciler.Hiçmi sorumluluk duymuyorsunuz?
    • analiz19 Mayıs 2022 . 22:18

      la bu belber galip karı kız davasında hapıs yattı la La anın bunların hiçmi işi sağlam değil
    • Zulme uğrayan 19 Mayıs 2022 . 22:17

      Kamuran abi belli ki araştırmacı gazetecisin senden ricam pandemide kaç kişi belediye ye borcundan avukata verilmiş birde bunları haber yap bunlar sunii gündem benim birikmiş su borcum vardı pandemide biraz sıkıntıya girdim belediye avukata vermiş su borcumun üzerine birde avukatlık ücreti verdim 1 ay sonra borçlara faiz affı ve taksitlendirme geldi.belediye çalışanları bile belediye bu faiz affı ve taksitlendirmeyi bildiği için bir an önce avukatlık ücreti de bindirmek için böyle bir işlem yapıldı dediler tabii avukatlık ücretiyle birlikte ödedik bunları haber yap abii...
    • Bolum19 Mayıs 2022 . 21:47

      belber galip çakma mafya ayakları ile geziniyor arkası sağlam danju abisi va
    • bolulu 19 Mayıs 2022 . 21:14

      tanju özcan Derin abisi İlker Karaoğulları nı siyasi olarak kullandı. Derin İlker kendine Büro olarak Berber Galip in bürosunu kullanıyor. Öncelikle ilk iş kızını Belediye ye işe yerleştirmek oldu. Sonra Organizasyon firması kurdu Berber Galip. sonra Belediye yaptıpı Park açılışlarından tutun en ufak organizasyon sehne işleri konser gösteri işlerine sorgu sualsiz Berber Galip e gidiyor. Bütün açılışlara bakın Altınyıldız Organizasyon arabalarını ve faturaları bulursunuz. Bu adamın Belediye ye kestiği trilyon rakamlar sorgulanmaz sorgulanamaz. Derin İlker ve Berber Galip ikilisi dümenin başındadır her zaman. Derin İlker in oğluna geçenlerde ihalesiz KVKK işi verildi ordan nemalandırdı oğlunu. Gazete sahibi Aykan ve Derin ilker de ortaktır. Önce Mantar işine el attılar sonra Basın işleri tamamen onlarda. Derin İlker e Karaçayırdaki Gazetecelier Yeri kiralandı Derin İlker oradana parkı da bünyesine katıp ALKOL ruhsatı işine girişti. Alkol Ruhsatı demişken Berber Galip in oğluna da E5 kenarındaki düğün salonuna ek çıkmalar yapılıp ALKOL ruhsatı verildi. Yani bunlar oğulları üstünden de Belediye yi yiyorlar. Derin İlker e partiden ve Belediyeden hiç kimse karşı çıkamaz. Cevat Bahadır Tahsin Mert ergin Rasim gibi şahıslar derin İlker aradığı zaman esas duruşta dururlar he TANJU da en başta tabiki. Tanju İlker in yaptığı siyasi desteklerden dolayı DİYET Borcunu bizim VERGİ lerimizle ödüyor yediriyor Derin İlker ve Berber Galip ortaklığına uyanın lütfen
    • zahmanlarlı 19 Mayıs 2022 . 19:29

      Bolununsesi çok doğru bir noktaya el basmışsınız. Berber Galip ve ortağı İlker Karaoğulları Güler2 İşhanında ortak iş çevirirler. Belediyeye işe girecekler bu ofisten belirlenir. Tanju Özcan İlker e olan diyet borcunu ödemek için Berber Galip ve ailesine inanılmaz imtiyazlar veriyor. Belediye ye kiralanan araçlar bütün park fabrika açılışları gib şenlikler önemli günlerde bu Berber GFalip yapar işleri İhalesiz Teklifsiz alır işleri Kızı da bildiğim kadarı ile Belediye Ana Binada Muhtarlık kısmında işe başladı. Berber Galipin oğluna ait olan Hayla Cafe işyerine de bedelsiz ALKOL ruhsatını Tanju verdi. İlker zaten MANTAR işinden Gazatacı Hüseyin le ve Erhan Beykozun yeğeni ile Okay Özcan la iş çeviriyorlar. Yani anlayacağınız DÜMEN dönüyor Güler 2 İşhanın dan. Yiyin efendiler eyyy Kazım KARSU ERsan Türkoğlu neler dönüyor hepsini biliyorsunuz ve ses çıkarmadığınız için sizde ORATK sınız bu suçlara
    • kul hakkı19 Mayıs 2022 . 19:21

      Bu haber doğru değilse Berber Galip ve Tanju Özcan çıksınlar Bolunun Sesi yalan haber yapıyor diye açıklama yapsınlar.Nasıl olsa besleme basın haber yapar.Gerçi bu haberi yapamazlar.Tanju abileri mamalarını kesiverir valla
    • Harun Sinanoğlu19 Mayıs 2022 . 18:00

      E-5 kenarındaki düğün salonuna da bedafadan alkol ruhsatı almış. Hatta bir gece piyasadaki lakabı sahte kabadayı olan berber ve oğlunu evire çevire dövmüşler. RTE ( Rasim, Tanju, Ergin) bunların her işini neden yapıyor olabilir? Ne de olsa çıkar dünyası
    • Hemşire19 Mayıs 2022 . 17:57

      Tanju Özcanın CHPsi iktidara gelirse eleştirdikleri siyasi iktidardan ne farkları kalır acep? İktidara gelseler neler yapabileceklerini düşünemiyorum bile. Arada bir başkanlar eleştirilir ancak her yapılan iş de ofsayt olmaz ki arkadaş? Belediye daha bugün 40.000 TL ceza yedi. Cebinden mi ödüyecek acaba? NilüferPark'a betonu attırdı gitti üzerinde çay içip bu işleri konuşuyor herhalde beyler.
    • Alaburus19 Mayıs 2022 . 16:39

      Berber ve Organizasyon! Nası yani? Saç traşı kesme etkinliği alan gibi bişi mi?