BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Her yerde KAR var, belediye YOK!

Her yerde KAR var, belediye YOK!
    19 Ocak 2022

    Her yerde KAR var, belediye YOK! Bolu Belediyesi karda ...

             Her yerde KAR var, belediye YOK!

             Bolu Belediyesi karda sınıfta kaldı kelimesi az olur. Sınıfta ÇAKTI demek daha doğru olur. Bolu Bolu olalı bu kadar rezil bir belediye görmedi çünkü. Gece gündüz nasıl şov yapsam da cumhurbaşkanı adayı olsam diye abuk subuk işlere kafa yoran Tanju Özcan, Bolu’ya kar yağarsa Belediye olarak nasıl başa çıkarım diye hiç düşünmemiş demek ki.

             Bolu’nun birçok caddesinde vaz geçtim araçlar için yol açılmasını, vatandaşın yaya olarak bakkala ekmek almaya gitmesi bile mümkün değil.

              Lamı cimi yok! Bolu Belediyesi düpedüz sınıfta çakmıştır.

    • Ben fazla denilip satılan24 Ocak 2022 . 14:56

      Hizmet yok hizmet.... Karayolları ana güzergahları açmasa yanmıştık. ara yollar rezalet araç çekecek yer kalmadı. Ara sokaktaki çöpler konteynerlerden taştı gelen giden yok niyetleride yok öyle bir gayeleride yok. İnsanlar kendi imkanlarıyla evinin binasının kapısını açmaya çalışıyor. Kaldırımlar kar yığını oldu. İnsanlar yoldan yürümeye mahkum oldu. Hastası olana Allah yardım etsin. Yazık çok yazık....
    • Mete22 Ocak 2022 . 17:21

      Her yerde kar var, Belediye yok mu!? Her yerde var olan şey ''ACI''dır. Kar veya başka bir şey değil.
    • Vatandas21 Ocak 2022 . 17:07

      Korler sagirlar birbirini agirlar Ak troller.
    • Yaver Güçlü21 Ocak 2022 . 13:19

      Basından Sorumlu Bolu Cumhuriyet Savcısı . Bu haber başlığı altında Yorum Yapan Analizci rumuzu ile Yazar Arkadaşımızın Yazdığı yorumu dikkatle incelemeli ve Belediye Başkanı ile Bu isimler arasındaki Belediye Hizmetlerinin ihale edilmesi, doğrudan alımlar, ve belediye şirketleri ile ilişkileri dikkatle incelenmeli Teknik Takibe alınmalı Bu isimler ve başkan arasındaki ilişkilerin iltisak ve iştirakleri ve diğer kişiler ile bağlantıları dikkatle incelenmelidir.
    • Şşşt20 Ocak 2022 . 23:03

      Şsst sessiz olun daha adam Cumhurbaşkanı adayı olacak nıhahaha
    • haluk20 Ocak 2022 . 20:26

      Belediyeyi yönetenleri niye suçluyonsunuz ki suçlu arıyorsanız seçenler suçlu
    • Analizci20 Ocak 2022 . 16:19

      Erzincanlı Chp ilçe başkanı Ersan Türkoğlu'nun analizini beğendim. Kendisinin gizli hayranlığını takdir etmemek elde değil. Tunceli Dersim'li Kazım Karsu'ya ve Beypiliç'e olan yalakalığını tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. Duyduğuma göre kara kış bizim derin Erzincan'lı ve derin Dersim'lileri de etkilemiş. Koskoca CHP partisini açamaz olmuşlar.
    • ThanJou 120 Ocak 2022 . 13:55

      Sayın "Analiz" Rumuzlu Ağzına yüreğine sağlık Tespit gibi Tespit Analiz Gibi Analiz Yapmışsın.. Tebrik ederim... Büyük başkan Rasim makama getirilmiş biri olarak biraz daha geliştir kendini Kişisel gelişimine önem ver biraz. başkanlık vizyonun zaten yok milletvekilliğine oynuyorsun yaptığın algı haberlere kimse inanmıyor Belediye ait Sivil plaka VİP Mersedes Vitoya doluşup gezmeyle olmuyor bu işler... Gez dolan etrafı şantiyeleri öğren çalış Belediyeye haki
    • ThanJou Başkan...20 Ocak 2022 . 13:44

      ThanJou Başkan yine kendi konuştukları çelişiyor her zamanki gibi. Rakıyı fazla kaçırıyorsun başkan canlı yayına çıkmadan yüzüne Bi bak yapma böyle.liyakat sahibi beyin takımı ekip zaten yok iyi olanları zaten ipini çektin. o yalaka tayfası arkanda tef çalan omurgasızlar senin ipini çekecek. Tek başına başkan olmak bir işe yaramıyor... “BOLU’YA KAR YAĞACAĞINI TAHMİN ETMEK İÇİN MEDYUM OLMAYA GEREK YOK” BUNU SÖYLEYEN TANJU ÖZCAN … TARİH 12:01:2015
    • Rıfkı20 Ocak 2022 . 13:29

      Gerçekten thanjoudan hizmet umarak oy verenler varmış la siz nerede gördünüz cehapelilerin halka hizmet ettiğini? Bir kere cehepe efendidir hizmetkar değil hizmet etmez .
    • Aladağ 20 Ocak 2022 . 11:22

      Başbakana başkanlık büyük geldi, avukatı icracı bir makama getirince demekki böyle oluyor. İstifa eden başkan yardımcıları da hep mühendisti. Bir bildikleri varmış demekki. Başkan ve etrafındaki şakşakçı avanesi de hamasete devam. Belediyesinin yüz milyonluk bütçesi var, yoksa al araçları, ekipmanları. Hazırda tut, personele tatbikat yaptır. Bu adamın etrafında sanırım hiç işten anlayan insan kalmamış.
    • Yetkililere20 Ocak 2022 . 10:15

      Araçlarınız yetersiz kalıyorsa; Bolu'da çok sayıda hafriyat işi yapan firma var. İş makinalarında uygun olanları karla mücadele edebilirler. Kendileriyle anlaşarak, zabıtalar eşliğinde gerekli çalışmaları yapabilirsiniz. Bir öneridir.
    • HansEchtKartoffel20 Ocak 2022 . 09:55

      Suya yapılan %65 zamdan gelen paralarla, kar küreme aracı alsaydın ya başkan... Mansur Bey, Ankara'dan araç göndermese halimiz ne olurdu?.. Hem zam yap, hem de hizmet yok... Bir sonraki yerel seçimlerde oyum Mansur Bey'e... #HansYazıyor
    • Kar 20 Ocak 2022 . 09:38

      Bu tepkilerinizi yapılan zamlara da versenize. Ömrü hayatınız boyunca ilk defa çok kar gördünüz, hemen karalama yapın. Ülke elden gitmiş, zengin daha da zenginlemiş, fakir iyce fakirleşmiş tepki yok.
    • Üniversiteliler belediye 20 Ocak 2022 . 08:29

      Hani atanamayan üniversiteliler var ya hani dilinizden düşürmediğiniz liyakat biz başkan yardımcısı olmak istemiyoruz haddimizi biliriz ama olmazki böyle de yapılmaz ki ziya paşa ne güzel demiş "Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz Şahsın görünür rutbe-i aklı eserinde" atalarımızında güzel sözleri var: ..... altın semer vursan yine ..... Daha bu konuda çok şey yazarım da son cümle EYVAH BOLU'M
    • Bolulu20 Ocak 2022 . 07:59

      Belediye sınıfta kalmadı bence ne yapsın adam bazı troller hemen iş başında allah verdi bereketi tanju başkan boluya bereketi getirdi hiç böyle kar yağdı mı otobüsler bedava çıkmayın özel aracınızla nerdeyse evinizin önündeki kapının karını temizledeceksiniz o sogükta çalışan işçiye acımıyormusunuz eleştirenler siz sabah beşte kalkın çalışın bakalım sizde hiç vicdan yok
    • Alooooooo20 Ocak 2022 . 07:22

      Ben tancu. Ya Bi çıldır da kayak ve balık tutma keyfimi hora geçümedünüz. Bak millet konuşuyor. Rasim sen hemen 25 30 temizlikçi al hükümet meydanına, gastecileri çağır ha. Ben gelene kadar göstermelik bişeyler yapın işte. Ben gelince topu Bi yerlere atar yırtarım bu işten. Mansur araç gönderdi otobanda kapalı, köy yolları bile kapalı, heryer kapalı dünya kapalı der kandırırız milleti. Hele ben Bi geleyim.
    • White20 Ocak 2022 . 07:20

      Siz neden bahsediyorsunuz ya eski başkan döneminde böyle kar mı yağdı.belediyenin tüm birimleri alarma geçti . araçlar yetmiyor Tanju başkan ne yapsın bolunun üzerine çadır mı çekecek ne çok biliyorsunuz hanımından bir bardak su istemeyenler burda ahkam kesip boluyu yönetiyorlar.kolaydi bolu yu yönetmek
    • Sümerli20 Ocak 2022 . 00:40

      Geçen 2 haftada sümerde 2 cenaze oldu ikisinide gelmedin seçim öncesi ucuyordun ama senin ekip emlakcılıgıda başladı Beykoz’lar Okay senin yerine belediye başkanı gibi her yere bağlantı yapıyor senin ekipten mısırlıoguları onurlunun paraları bölüşüyor derin İlker suyun başında zaten artık ihalelere girecek cıkacaklarıda belirlemeye başladın oda artık konuşuluyor ,sümer 2 sene sonra Rasim ve seni 4 gözle bekliyor
    • Emlakçı19 Ocak 2022 . 23:02

      Emlak, danışmanlık peh peh. Tanjunun teneke ekibi şimdi de emlakcılığa başlıyomuş. Yakışır.
    • Elif19 Ocak 2022 . 23:00

      rumuz analizci tam isabet yalniz şaban ertozan damadi trabzonlu kadir beyi unutmussun koperatifin genel muduru .
    • Köroğlu torunu cevabım19 Ocak 2022 . 22:22

      Tanju doğru demiş çok çalışıyor govemdeki villa evinin yanındaki arsa yı hemde apodan aldı avm den araba çıktı evini villaya çevirdi daha bunlar basında cikanlar sen çalışıp bu kadar birikim yapabiliyormusun adam haklı çok çalışıyor ben yapamıyorum Allah bana ne verirse helalinden versin kefenin cebi yok diğerleri neysede govemde Türkiye nin godamanları var ama doğru tanju Cumhurbaşkanı olacakmış en godaman o
    • analiz19 Ocak 2022 . 21:46

      Tahsin Mert , Ali Sarıyıldız, Bahadır Acar, Reşat Ateş, Cevat Çatladı, İsmail Özgüneylioğlu, Rasim Özdemir, Okay Özcan, Hüseyin Aykan, Berber Galip ve esas Mantarcı Derin İlker KARAOĞULLARI. Bunlar senin A TAKIMın değil mi? Tanju ÖZCAN yetki sende, para sende, güç sende bu YALAK takımı senin sonun olacak 2 yılın kaldı YEMLEMEYE devam et Sana bu YALAK sürüsü belli ki YALAKlıktan başka bir şey aksettirmiyorlar. Neydi halin öyle gergin, sinirli, sakallı ve ak
    • yaman19 Ocak 2022 . 21:22

      Belediye konserlere devam ediyor. Tanju başkan cebinde resmini taşıdığı platonik aşkı için Boluda park yaptırıp belediye bütçesinden onbilerce lira harcıyor. Bu aşkın faturasını da vatandaşımız ödüyor. hayırlı işler hizmete devam... Bu hızla belki cumhurbaşkanı falan olur da Boluya söz verdiği stadı ve projelerinin yapılmasını sağlar. Biz Başkanımızdan beklerse onları olacağı yok ancak konser falan oluyor.
    • Şovcu başkan19 Ocak 2022 . 20:15

      Şov yapmak varken, halk şovu seviyor nasıl olsa. Güneş çıkar karlar da erir nasıl olsa...
    • Köroğlu Torunu19 Ocak 2022 . 19:53

      Ağam bizle eğleniyor. gece gündüz çalışıyoruz diye açıklama yapmış biz neden görmüyoruz biz uzayda yaşamadıgımıza göre doğru gece gündüz kendinize çalışıyorsunuz o belli la ortalığı PO.götürüyor.birde utanmadan dalga mı geçiyorsunuz.
    • Kar19 Ocak 2022 . 19:32

      Meteoroloji niye var? Süs olsun diye mi koymuşlar. Al önlemini. Gerçekten Alaaddin i aratıyor ya. Yok kar çok yağmış, yok 20 yılın en çok karışmış, yok haksızlık yapılıyormuş. Açıkça söyle yapamadım de.... Halktan özür dilemek de erdemliktir.
    • Faruk19 Ocak 2022 . 19:29

      Cumhurbaşkanı olacakmış la sen daha bolunun yollarını açamıyon Türkiye’nin eline kaç millet bakıyor biliyon mu sen hepsiyle başa çıkacan he ? Hadi ordan medya maymunu seni
    • Efsun19 Ocak 2022 . 19:16

      Ne belediyesii? Belediye nárar la bazarda?
    • Timur eraslan19 Ocak 2022 . 19:01

      Bolu ve bolulu adamların umurunda değil birde cumhurbaşkanı olacakmış daha sen bir avuç bolu yu yonetemiyorsun kardeşim belediyeciliği bilmeyen adam tanju özcan.
    • Muslukcuya19 Ocak 2022 . 18:58

      O kalıpçı Küçük dağları hâşâ ben yarattım diye ortalıkta geziniyordu ona en büyük dersi Hamza başkan verdi güya trenden inenleri partiye almayacakti boyundan büyük bir laf etmişti ama adama tukurdugunu yalatirlar Bolu ya bence çok büyük zararı oldu kendisi tarih oldu sahi lise mezunu bir il başkanı vardı hatırlayan var mı aslında adamın bakan olması gerekiyordu bu Tayyip de gözünün önündeki adamı göremiyor
    • Bolulu19 Ocak 2022 . 18:50

      Aşırı kar yağışı var Açılan yolu 2 saat sonra tekrar kar dolduruyor Ama şu da doğru ki ekipler sabah 5 te değil gece boyunca çalışmalı ki sabah işe gidenler yolu açık bulsun
    • Ayvaz a cevap19 Ocak 2022 . 18:48

      Ayvaz Aladdin zamanı 2014 sonu 2015 başı en az bu kadar kar yağmıştı ama hayat bu kadar felç olmamıştı belediye gerekli kuremeyi yapmıştı yollarda park bahçe işçileri dahil kaldırım temizliği yapıyorlardı şimdi laf var icraat yok lafla yeni nesli kandırıyorlar ama biraz düşünen etrafını gözlemleyen insanlar gerçekleri görebilir lafla peynir gemisi yürümez aynası iştir kişinin lafa bakılmaz
    • Deniz19 Ocak 2022 . 18:12

      Fatih Metin gibi adama ,bu şaklabanı tercih edenler utansın
    • musluk cu 19 Ocak 2022 . 18:12

      iyi oldu ALAADDIN BAŞKIN I MUMLA ARA BOLU HAKLI FIRAnsadan gelen kalıpcı adamın başını yed iama partı onada kalmadı
    • ALLAHIN SOPASI OLSA KEŞKE19 Ocak 2022 . 18:11

      GERDE BEYAZA BÜRÜNDÜ DİYE HABER YAPIN BOLUDA KAR VAR BELEDİYE YOK DİYE ÇIGLIK ATIN ŞEYTAN DİYO BOLUNUN TÜM KARINI TOPLA EVİNİN ÖNÜNE BIRAK İNSAN OLUN AZ
    • Habib19 Ocak 2022 . 18:05

      tanju daha çok bakar sadece Bolu muza yazık oluyor ona üzülüyorum
    • N.AYVAZ19 Ocak 2022 . 18:03

      Sayın başkan, siz hiç görmedinizmi ak partililerin yukardaki ile sözleşme imzalayıp kar'ı cüzi miktarda yağdırdıklarını.Sizde öyle yapın.
    • Kar yağar,Tancu bakar19 Ocak 2022 . 17:55

      Siz ne yazarsanız yazın adamların umrunda değilsiniz çünkü onların halka hizmet etmek gibi bir dertleri yok.Yiyelim,gezelim,mal-mülk edinelim kısacası kesemizi dolduralım derdindeler.Daha İzzet Baysal Caddesine tuz atamayan belediye sizin mahallenin yolunu açabilir mi?
    • ADALET19 Ocak 2022 . 17:47

      Liyakatı esas almazsan boyle olur TANJU, yalakalıkla bu ış gitmez, Tahsin,Ali,Kadir,Bahadır,Reşat,Cevat,Rasim Beledıyeyı yerken ıyı,karları kuruyun bakalım
    • Adilceye19 Ocak 2022 . 17:09

      AMİN
    • Toklu19 Ocak 2022 . 17:03

      Karla mücadale edecek Belediye, sabah sizinle birlikte kalkmaz… Gerekirse bütün gece çalışır, yolları açık tutmaya çalışır. Ama lafı berisinden dinleyen sorumlular ‘’kar tanelerini havada mı tutalım’’ der ve kendini de belediyeyi rezil eder. Nokta…
    • Rasim Ahmet Tanju Tahsin19 Ocak 2022 . 16:53

      Belediye güneş açmasını bekliyor ne gerek var o kadar mazot yakmaya israf bu işler bir heykel dileriz birde 10. yıl marşını okudukmu ortada kar mar bişey kalmaz özgür özel 10. yıl marşını okuyunca yağmur durdu demişti tanjunun marşı okumak daha aklına gelmemiştir rasim Köroğlu gazetesi nde tanjunun gölün üstünde kaydığını haber yapacağına şehirde kayak yapanlara çare olsaydı ya aslında bizde çok nankoruz şehir merkezinde kayak tatili yaptırıyor yinede
    • adilce19 Ocak 2022 . 16:40

      Hazıra kondun şovmen,daha bi iş beceremedin,şehir içi felç oldu yazıklar olsun sana! Sen nasıl hizmet yaparsın,kar devam ederse; HAPI YUTTU BOLU HALKI!!!! EMEĞİMİN KARŞILIĞI DİYE ALDIĞIN ÜCRETİN ZEHİR ZIKKIM OLSUN SANA, HAYRINI GÖRME
    • kobannnn fu.....19 Ocak 2022 . 16:28

      tanju abi abi yi abi yapan kardeşleri dir sen kimleri başkan yardımcısı yaptın kimlerin hayatını değiştirdin hayatların da ğöreme ye ceği mal mülk karıyer sayıbi yaptın yazık seni seviyorduk abi
    • REZİLSİN TANJU19 Ocak 2022 . 16:28

      Vır vır konuşması değil iş yapmak herşey algı olsa hayat çok güzel ama gerçekler acıdır
    • Misafir19 Ocak 2022 . 16:25

      Dalga geçer gibi otobüsler bedavaymış birde ortada otobüs olsa,yol yok zaten hastası ve cenazesi olana Allah yardım etsin.bu tarz sınavlar secileceklerin ileride poposunu tırmalar
    • bükü19 Ocak 2022 . 16:20

      Belediye karla mücadele yerine, kar yağışı izlemeyi tercih etti. Hastane yolları bile doğru düzgün açılmamış. Yayayı düşünen zaten yok. Kaldırımlar 80 cm kar, ana yollar bile tek şerit... Yazık gerçekten.
    • Ahmet Şen19 Ocak 2022 . 16:19

      6 Kat Çöktü.
    • gerekli19 Ocak 2022 . 16:14

      belediye sınıfta kaldı.