Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Başkan ÇARK edecek !

Başkan ÇARK edecek !
    2 Ağustos 2021

    Başkan ÇARK edecek ! BolununSesi Gazetesi olarak iddia ediyoruz.

        Başkan ÇARK edecek !

        BolununSesi Gazetesi olarak iddia ediyoruz.

        3 Ağustos Salı günü yapılacak olan Belediye Meclis toplantısında Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın inadım inat diyerek meclise sunacağım dediği, yabancılara suyu 10 kat pahalı kullandırma projesinden ÇARK edeceğini iddia ediyoruz.

         Çünkü ŞOV üzerine üretilmiş olan bu düşüncenin hayata geçirilmesinin mümkün olmadığını kendisi de çok iyi biliyor.

        Esas amacı şov yapmak olan Başkan Tanju Özcan bu amacına da ulaşmıştır. 2-3 gün boyunca Türkiye’de gündem olmuştur.

        Bu da kendisini mutlu etmeye yetmiştir.

        Bu düşüncesini meclise oylamaya sunduğu takdirde, CHP’li meclis üyelerinin bile böyle bir saçmalığa pirim vermeyeceğini bilen Tanju Özcan, her ne kadar; “inadım inat, kentte yaşayan göçmenlerin su ve katı atık ücretlerine 10 kat zam yapacağım” diye bir söylem tutturmuş ve meclise sunacağını açıklamış olsa da, bu düşüncesine kendi partisinin meclis üyelerinden bile destek bulamayacağını bildiği için, 3 Ağustos 2021 tarihinde yapılacak olan meclis toplantısında bu düşüncesini oylamaya sunmayıp çark edeceğini iddia ediyoruz.

           BolununSesi Gazetesi  

    • Fuat13 Ağustos 2021 . 00:03

      Tanju öyle bir fitne ateşini yaktı ki provake ettiği insanlar Suriyelilerle saldırırken bıçaklanıp öldü bunun üzerine onlarca sabıkalı faşist çocuk ve kadınlara saldırıp yaraladı bunun günahıda vebalide tanjunundur akacak her damla kandan sorumludur
    • Cevdet7 Ağustos 2021 . 10:33

      Bolugöndem diye bir gazete var Boluda tancuu nun aleyhine olan hiçbir yorumu yayınlamıyor artık tancu bunları nasıl besiye bağladıysa
    • Korta6 Ağustos 2021 . 21:55

      Ne oldu tanjucular. Komisyon niye getirmemiş öneriyi. Geri vitesin de böylesi. Bu 'na oy verenin aklına yanayım. Laf dolastiriyo
    • Hayri6 Ağustos 2021 . 02:35

      Bundan icraat bekleyen yeleden süt beklesin kamerayı görünce kuduruyor hasbam reklamın iyisi kötüsü olmaz deyip başlıyor maymunluğa dağkente konut yapacakmış sizce beceririmi hiç sanmam
    • Hıhı tamam3 Ağustos 2021 . 21:48

      Nasıl da geri adım attı di mi
    • Bilirkişi3 Ağustos 2021 . 21:35

      Belediyede olması istenmeyen işler komisyonlara havale edilir. Yani topu taça atmak derler buna. Bolununsesi haklı çıktı.
    • İZMİRLİ3 Ağustos 2021 . 17:58

      GERİ ADIM ATACAĞINI NEREDEN BİLİYORSUNUZ. SONUNA KADAR DEVAM EDECEK.
    • Abi3 Ağustos 2021 . 13:48

      Angela haberle alakasız yorum diyorsun haber başlığı ne ?başkanın geri adım atması bende geri adım örneği olsun diye hatırlattım sadece .
    • Abi3 Ağustos 2021 . 13:14

      Angela bunu ben demedim tanju abin dedi ben söylediğini hatırlattım tanju özcana soracaksın gsm istasyonlarını kaldırıpta nasıl iletişim kuracaksın diye
    • Korta3 Ağustos 2021 . 12:38

      Angele merkel biz haberi anladık zaten. Iyi parti ile ittifak yokmu isterse geçirir. Hem bu arada ben bu konuda destekliyorum. Ama yarım bırakacaklar ona üzülüyorum. Meclisten geçmezse ben bunu çark etmiş sayarım zaten. Isterse geçirir. Nokta
    • Angela Merkel3 Ağustos 2021 . 12:12

      Abi isimli şahıs, kaldırıp ne yapacak anlamadık? Eğer baz istasyonu istemiyorsan telefon da kullanmayacaksın. Sonra telefonum çekmiyor, araba araştırma sitelerine giremiyorum demeyin. Saçma sapan konuşmayı da bırakın artık. haberle alakasız yorum da yapmayın.
    • Angela Merkel3 Ağustos 2021 . 12:07

      Korta, haber şöyle, zaten reddedileceğini bildiği için oylamaya sunmayacak ve çark edecek diyor. Oylamaya sunarsa ne olacak diyorum. Reddedilip edilmediğinin önemi yok. Yazılanı oku ve anla önce. Umarım sunar ve oylamada kabul edilir. Bolulu halktan dijital sayaç kullananlar daha fazla ödesin dediklerinde herkes onay verdi ya, kendi milletine bunu yapan mülteciye neler yapmalı bence. İnşallah kabul edilir.
    • Abi3 Ağustos 2021 . 11:08

      Hani birde seçimden önce gsm istasyonlarını gelir gelmez kaldıracam diyen bir Tanju Özcan vardı istasyonları kaldırdıda bizmi duymadık.
    • Ahcanımboluah3 Ağustos 2021 . 11:05

      Şovmen… ilk ve son seçilişin tadını çıkart. Tanıdıkça mide bulandırdın.. keşke hıc tanımasaydıkta vekıl olarak kalsaydın..
    • HAYLAZ3 Ağustos 2021 . 10:46

      BELEDİYE MECLİSİ CANLI VERİLECEKMİ ACABA?
    • Korta 3 Ağustos 2021 . 10:15

      Angele merkel çark edecek. Iyi parti çekimser kalacak bi ak parti red verecek sonrada başkan diyecekki ben istedim ama meclisten geçmedi diyecek. Artık bolu halkı bu tiyatroları yemez
    • Cenderme3 Ağustos 2021 . 09:36

      Sn. Başkan İnşallah Kadın kolları başkanına ödenen maaş ve S. isimli şahsa 4-6 yerden belediyeden maaş alıyor deyip herhangi bir kamu zararı adına sonuç çıkmadığı gibi bu Hain ve korkak suriyelilerle ilgili çıkışından da geri adam atmazsın. Göreceğiz.
    • Angela Merkel3 Ağustos 2021 . 08:30

      Eğer çark etmezse bu haberi silmeyip Tanju Bey'den özür dileyebilecek misiniz?
    • Tespitci2 Ağustos 2021 . 23:16

      Cark etmesi normal Ya bu arada bankalar ne oldu ses soluk çıkmıyo. Bankalara belediyenin geri ödeme yapması yakındır. Bu showlar belediyenin parasını carcur etmek içinmi yazık degilmi ya . Bankalar için yayınladığınız makalenin doğruluğu ortaya çıktı
    • merdümenci2 Ağustos 2021 . 21:54

      Yi hah hah ha
    • master chef2 Ağustos 2021 . 19:50

      master chef olmayınca iş buralara kadar geldi. başka şekilde gündeme gelemezdi zaten. ya tv8'e para aktararek ya da ancak bu şekilde gündem olabilirdi.