Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Özcan hakkında suç duyurusu !

Özcan hakkında suç duyurusu !
    27 Temmuz 2021

    Özcan hakkında suç duyurusu ! İstanbul'da yaşayan avukat Aydın ...

         Özcan hakkında suç duyurusu !      

         İstanbul'da yaşayan avukat Aydın Egemen, Özcan hakkında 'görevi kötüye kullanma', 'halkı kin ve düşmanlığa tahrik' suçlamalarıyla şikayette bulundu.      

          Kentte yaşayan yabancı uyruklulara ve mültecilere su faturası ve vergide 10 kat zam yapacağını söylemesiyle tepki çeken Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan tavrında ısrar etti ve "Geri adım atmayacağım fazlasını da yapacağım" dedi.

          DHA'nın haberine göre İstanbul'da yaşayan avukat Aydın Egemen, Özcan hakkında 'görevi kötüye kullanma', 'halkı kin ve düşmanlığa tahrik' suçlamalarıyla şikayette bulundu.

         Egemen, Bolu Cumhuriyet Başsavcılığı'na yaptığı suç duyurusunda şu ifadeleri kullandı:

    "Halkı kin ve düşmanlığa tahrik ederek, su gibi temel ihtiyaç maddesine ulaşma imkanının fiilen ortadan kaldırılarak, özellikle virüs döneminde insanların, çocukların hastalanmasına neden olabilecek bu durumdan vazgeçilmeli ve kamuoyundan özür de dilenmelidir."

        "Koronavirüs ile maske-mesafe-temizlikten başka bir çaremizin olmadığı bu dönemde, suya ulaşma hakkının fiilen engellenmesi ile yabancı uyruklu kişilerin hijyen şartlarını sağlayamadıklarından virüse yakalanmaları, bu kişilere virüs bulaşması ve nihayetinde bizlere, bizlerin çocuklarının da bu virüsü taşımaları nedeniyle zarar görmemizin sonuçlarına kim katlanacaktır?"

     

    • Öz bolulu2 Ağustos 2021 . 00:26

      Din kardeşiz günah demekki yarın bir gün oy vermedik diye bizde aynısı olacak
    • Gözde30 Temmuz 2021 . 12:42

      BOŞ YAPMA AVUKAT SESİNİ ÇIKARMAN GEREKEN KONU BU DEĞİL BAŞKA YERDE ARA HAKLARI HADİ BAKİM
    • Bolulu 30 Temmuz 2021 . 09:26

      Tancu Hitler bıyığı bırakmalı.
    • Latife Biçer29 Temmuz 2021 . 09:03

      Suriyelilere misafirlik yaptık. Artık misafirlik bitmiştir. Afganlıların ne işi var? Iraklılar neden burada? Ya Somalililer? Nijeryalılar? Her 10 kişiden birinin mülteci olduğunu biliyor musunuz? Toplumun dokusunu ve ülke geleceğini tehdit eden bu insanları artık ülkemizde görmek istemiyoruz. Tanju Başkanımızın sonuna kadar yanındayız.
    • vatandaş29 Temmuz 2021 . 01:59

      iyi partiden millet vekili adayıymış birde bu avukat arkadaş iyi partiden çok umutluydum ama beni hayal kırıklığına uğrattı neyse sandıkta hesabını sorarız
    • Bolulu28 Temmuz 2021 . 12:05

      Başkan su vermeyeceğim diye bir ifadesi yok .Sadece 10 kat fazla kullandıkları suyun bedelini yükselteceğiz dedi.Yetki Belediye encümeninin havanda su dövmeyin
    • Kadir Candaş28 Temmuz 2021 . 11:49

      Avukat git sen Sedat Peker'in İddialarına Karşı Soruşturma Önergesi ver İş muhalefet olunca hemen avukatların bir kısmı işe koyuluyor. Bolu Belediyesinin vermiş olduğu kararı bir Bolu vatandaşı olarak %100 destekliyoruz misafir 3 günden sonra ev sahibine ağır geliyor artık 10 yıla yaklaştı gitme zamanları geldi inşallah bu vesileyle giderler.
    • Bolulu28 Temmuz 2021 . 10:01

      Avukat şikayet ettiği kişinin saf cahil olduğunu falan sanıyo herhalde :) lan adam avukat kökenli ve km si yüksek.Vekillik yapmış ve belediye idare ediyo şuan. Bilmezmi neyi niye dediğini! Başkanın bu davranışı takdire şayen.Zaten pandemi ekonomi hersey ters bide bunları çekemeyeceğiz! Şahsen ülkemde mülteci gibi yaşamak istemiyorum.
    • Elit 28 Temmuz 2021 . 09:57

      Valla bende artık bu musafirligin uzadığını düşünüyorum ve başkanı BU KONUDA haklı buluyorum.bayramda 2 ay ziyarete suriyeye giden neden döner? Kaç sene oldu? savaşmı kaldı orda. Istanbulda denize girerken yaptıkları davranışlara bi bakın.Bunlardan kime hayir gelir.tamam actik kapımızı ekmeği bölüştük ama artık gitsinler.Adam haklı.destekliyorum
    • Mustafa28 Temmuz 2021 . 09:24

      Aydın efendi önce kendileri halkı kin ve düşmanlığa sevk ediyor. Ülkesini savunmayan ve kaçan bu korkaklar topluluğuna neden bu kadar itibar ediyorsunuz? ABD ve AB gibi emperyalist ve siyonist ülkeler hakkında da suç duyurusunda da bulunabilecekmisin bay Avukat arkadaş?
    • Halk nedir öğrenin önce27 Temmuz 2021 . 23:57

      Türkiye Cumhuriyeti'nin Türkiye Cumhuriyetî kimlik kartlı "halkı" varken, "aynı ülkede yaşayan ve o ülkenin yurttaşı olan insan topluluğuna halk denir" diyen Türk Dil Kurumu dururken; neyi, kime ve niye tahrik etmiştir. Yabancıya yatırım için vergi indirimi uygulanabiliyor; arttırım yapılamaz mı? Pandemi de sokağa çıkma kısıtlamalarında ceza yazdınız da ödediler mi?