“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

İzzet Baysal Vakfı’na yeni bir üye

İzzet Baysal Vakfı’na yeni bir üye
    23 Haziran 2021

    İzzet Baysal Vakfı’na yeni bir üye İzzet Baysal Vakfı ...

             İzzet Baysal Vakfı’na yeni bir üye

             İzzet Baysal Vakfı Mütevelli Heyeti Üyeliğine İnşaat Mühendisi Atilla Uçar alınırken, Vakıf Yönetim Kurulu Üyeliğine Mustafa Meterelliyöz girdi

            Geçtiğimiz yıl vefat eden İzzet Baysal Vakfı Mütevelli Heyeti üyesi Şerafettin Erbayram’ın yerine, genç bir isim İnşaat Mühendisi Atilla Uçar alındı.

            Ayrıca Vakıf Yönetim Kurulu’ndan çıkan Şevket Çatladı’nın yerine de, Vakıf Mütevelli Heyeti Üyesi Mustafa Meterelliyöz girdi.

    • TACETTİN27 Haziran 2021 . 22:46

      Yeni görevinde Atilla bey i tebrik ediyorum.
    • Gürbüz Ertem 27 Haziran 2021 . 09:56

      Bolunun ve Bolululwrin en değerli emaneti olan İzzet Baysal Vakfının böyle dinamik üyelerle yoluna devam etmesi sevindirici ve umut verici. Her iki mühendisimizi de tebrik ediyor başarılar diliyorum.
    • İsmail ÖZCAN24 Haziran 2021 . 18:13

      Hayrlı olsun Atilla bey kardeşim. Allah mahcup etmesin. Başarılı çalışmalarının devamı dilerim.
    • Metin Çelik24 Haziran 2021 . 15:46

      Üniversitemizin Kuruluşu ve gelişiminin Temel Taşı olan Sevgili İhsan TOMBUL Genel Sekreterimizin damadı Mustafa Meterelliyöz arkadaşımıza sırtlandığı bu ağır görevde başarılar temenni ederim hayırlı uğurlu olsun üniversite ve bolu çevresi adına memnuniyetimi iletmek isterim emeği geçenlere başta Mustafa Yaman hocamıza Teşekkürler
    • Sinan24 Haziran 2021 . 12:55

      İzzetbaysal beyefendiye tekrardan rahmet diliyorum. Saygıyla anıyorum her iki kardeşimizede başarılar diliyorum. Bolunun vakfı bolunun öz çocuklarına emanet
    • Şükriye Aslan24 Haziran 2021 . 12:08

      Bolu’ya, Bolu halkına ve ihtiyacı olan herkese imkanlar ölçüsünde eğitim, sağlık, sosyal ve kültürel alanlarda hizmet vermeyi amaç edinmiş İzzet Baysal Vakfında böyle çalışkan, başarılı, güler yüzlü, genç insanları görmek bizleri gururlandırmaktadır. Üniversiteden tanıdığım çok değerli mesai arkadaşımız Mustafa Meterelliyöz ile Paşaköy’den komşumuz olan Uçar ailesinin genç üyesi Atilla Uçar; Vakfın kurucusu büyük insan İzzet Baysal’ın ke
    • Durmuş Boran24 Haziran 2021 . 10:53

      Her ikisinide kutluyorum.Başarılı çalışmalar diliyorum.
    • Misafir 23 Haziran 2021 . 23:52

      Evet süper olmuş, gencler bu yüce görevi devir almalı, başarılar.