“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Aşı olmayı beklerken isyan ettiler!

Aşı olmayı beklerken isyan ettiler!
    15 Haziran 2021

    HASTANEDEKİ AŞI KUYRUĞU İSYAN ETTİRDİ! Bolu İzzet Baysal Devlet ...

         HASTANEDEKİ AŞI KUYRUĞU İSYAN ETTİRDİ!

           Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi’nde sabah saatlerinden itibaren yaşanan aşı kuyruğu yoğunluğu vatandaşın tepkisine neden oldu.

            Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan duyurunun ardından SGK kayıtlı tüm çalışanlar ile 40 yaş ve üzeri olan vatandaşlar koronavirüs aşısı olmak için Bolu’da hastanenin yolunu tuttu.  

           Koronavirüs aşılarının 40 yaşa kadar indirilmesi ve tüm sigortalı çalışanların aşı olabilmesine dair alınan karar hastanelerde yoğunluğa neden oldu. Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi’nde sabah saatlerinden itibaren yaşanan aşı kuyruğu yoğunluğu vatandaşın tepkisine neden oldu.

          SOSYAL MESAFE YOK!
          BioNTech aşılarının da gelmesiyle birlikte aşı tedarikinde sorun yaşanmayacağını kaydeden Sağlık Bakanlığı, aşılama çalışmalarını da hızlandırdı. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın “Yüzde yüz katılım bekliyoruz”, “İlk işiniz randevu almak olsun” çağrılarının ardından hastaneler koronavirüs aşısı için dolup taştı. Ancak, birçok kişiye aynı zaman diliminde randevu verilmesi Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi’nde yoğunluğa yol açtı. Sabahın erken saatlerinde oluşan yoğunluktan rahatsızlığını dile getiren bir vatandaş, “Ben 14.00'te randevu aldım, 15.00'da sıra geldi. Bir saat boyunca kapalı ortamda mecburen isminin okunmasını bekliyorsun. 13.00'te randevu alanlar 14.30'da ancak aşı olabiliyor. Kapalı bir koridorda 60-70 kişi isminin okunmasını bekliyor mecburen, dışarı çıkamıyor. Koridorda tek pencere var, havalandırma yetersiz. Doktor ile görüştüm, bakanlık sisteminden kaynaklı sıkıntı olduğu söyledi, aşırı yoğunluktan kaynaklı sistem sürekli kilitleniyormuş” dedi.

    • Boluluya cvp 20 Haziran 2021 . 22:09

      Sen sor bakayım sağlık çalışanlarına bu yönetimden memnunmu diye bir anket yapsınlar sonuç ne çıkacak ....kongreleri ne çabuk unuttun...ben evimden cikamazken millet kongreye gitti sahada yayıldı ...
    • Bolulu20 Haziran 2021 . 21:40

      Nankör insanlar korona yayılmasını da Sağlık müdürü ne bağlamışsınızya pes cenazeye git dolu AVM ye git dolu pazara git dolu düğüne git dolu sonrada suçlu Müdür Başhekim randevunuza vaktinde gidin aşı bedava sağlık hizmetleri bedava hala şikayet ya bı utanın unuttunuz sigortada ilaç kuyruklarını para vermeden bakmayan doktorları yazıklar olsun kimmiş bu hemşire insanları zan altında bırakıyor sağlık çalışanlarımız canla başla çalışıyor Allah onl
    • Bir Gerede bir yenicag19 Haziran 2021 . 18:04

      Geredeli gider yenicagli gelir sebenli gelir abi bu Bolu lu hiç mi bir yönetici çıkmaz uyumaya devam daha çok emir altına girersiniz
    • Bolulu19 Haziran 2021 . 11:54

      Boluda sağlık yönetimi yerlerde. Üniversitede rektör, dekan yandaş, alavere dalavere, benim adamım peşinde, başhekimin müdürünün yaptığından haberi yok, oda koltukta oturabilme sancısında, köroğlu hastanesinde muhatap bulamazsınız. Sağlık müdüründen çıt yok. Boluya yazık.
    • Adilce19 Haziran 2021 . 01:15

      Ne diyorsun hacı abi milletin gördüğünü bizmi görmüyoruz yada sen ne görüyorsan bizede gösterse bizDe görelim
    • Adilce(akıl fukarası kızı19 Haziran 2021 . 00:49

      Yorumları tarafsız bir bakışla okursan gerçeği görürsün,okuma yazman varmı bilmiyorum ama kendini .......deneklerinin durumuna düşürmüşsün,düşünce yelpazeni geniş tut emi.
    • Ozbolu 19 Haziran 2021 . 00:00

      Hastane müdüru koltuk sevdalisi sende 2 sene sonra başkanlığa oynarsın...o koltuk gittiğinde nasıl dolasabileceksin eski başhekim gibi olma haaa
    • MSKYSR18 Haziran 2021 . 15:06

      Sabırlı olun beyler.
    • SÖYLE18 Haziran 2021 . 14:56

      BİRİSİ İYİ ÇALIŞN BAŞHEKİM VE MÜDÜRDENMİ BAHSETTİ .VARMI BOLUDA ÖYLESİ....
    • Vatandaş 17 Haziran 2021 . 21:16

      Sağlıkta iyi çalışan başhekim ve müdürleri görevden alırsak müdürleri ve personelin yerini sık sik değiştirirsek devamlı televizyonda bolu muzu kovit te 1.ve2.ci sırada görürüz sağlık çalışanlarına Allah kolaylık versin.
    • İyiyim17 Haziran 2021 . 19:21

      Sağlık ta yonetilemedigimizi bugün açıklanan, illere göre vaka sayısı gösterdi, sağlık müdürü istifa edermiki
    • Zehra17 Haziran 2021 . 18:28

      Bir bayan olarak dün merkez üniteye gittim, tenha falan değil, Allah razı olsun çalışanlardan soluksuz çalışıyorlar, baya bekledik çalışanın biriyle sohbet ettim dediki hemşire sıkıntısı var .neden dedim? Çünkü dedi sağlık müdürlüğü ve idari birimler evrak işi yapan (satın alma, fatura, ayniyat vb ) birimler bu torpilli hemşireler var dedi. Ben Manisalıyim dedi Bolu lu bir dayım olmadığı için ben harıl harıl çalışıyor um dedi , üzüldüm.. bı arkada
    • Vatandaş17 Haziran 2021 . 18:21

      Devlet hastanesinde sıkıntı mı dile getirmek için hasta hakları na yonlendiriliyosun, fakat hasta hakları nda çalışanlar ciddiyetsiz bir şekilde şikayetini dinliyo, ve bir çözüm yok, bir keresinde bı durumu bildirmek istedim, çoluk çocuk dolmuş çay ,kahve keyifler yerinde, baktım hasta haklarındaki bayan açmış roman okuyo yüzüne bakmıyor, başhekime gittik sekreter bir hava , başhekim görüşme kabul etmiyo dedi. İnanamadim çalışanlara lafım yok yöneticilik s
    • BOLULU 17 Haziran 2021 . 17:12

      YUKARIDAKİ HASTANEYE KİMSE UZAK DİYE GİTMİYOR BEN GİTTİM VE ÇOK RAHAT BİR ŞEKİLDE ZAMANINDA AŞIMI OLDUM ÇIKTIM TAMAMDA KARDEŞİM SABIR DİYE BİŞEY VAR GİT BİRGÜN SONRA GEL HEMEN KARALAMAK KOLAYMI ALLAH O PERSONELE KOLAYLIK VERSİN SEN BİR SAAT DURAMIYORSUN O PERSONEL BELKİ ON İKİ SAAT ÇALIŞIYOR ONUNKİ CAN DEĞİLMİ.....
    • Yaren17 Haziran 2021 . 16:51

      Hastanede sıra yok diyen kişiler lütfen kadın doğum hastanesine gidin ordaki rezillik nedeniyle cebinde para olmayan kişiler bile özel hastaneye gidiyor bencede Bolu daki sağlık sistemi 90 lı yılları andırıyor.
    • HAMDOLSUN17 Haziran 2021 . 15:59

      BU İŞİN SİYASİ YÖNÜ YOK, BEN AK PARTİLİ BİRİSİYİM AMA SON BİR YILDIR bolunun maalesef sağlık hizmeti çok zayıfladı.Yöneticileri naçizane bir eleşetiriri.
    • GERÇEKLER17 Haziran 2021 . 15:49

      MALESEF BOLUDA KÖTÜ BİR ORGANİZASYON VAR, COVİD SÜRECİNDE HASTANEDEKİ ÖNLEMLERİ BİR BOLULU VE 55 YAŞINDAKİ BİRİSİ OLARAK YAZIYORUM
    • Kızıklıya cevap17 Haziran 2021 . 14:40

      Kardeşim ben kronik rahatsızım sürekli hastanlerdeyim hastaneye 8 8:30 arası gidiyorum hiç 5 te geldim diyenle karşılaşmadım iftira atmayın aksine Devrek Bartın Zonguldak Düzce den gelen hastalar var aksine bölgeye hizmet veriyor oraların bazılarında tıp fakültesi olmasına rağmen demekki orada olmayan bölümler var veya iyi hizmet var üstüne pandemide dolayı hastaneler normal kalabalığın yarısı bile yok benim tahminim pandemi sonrası ilk 1 ay yoğunluk olabilir ç
    • kızıklı17 Haziran 2021 . 11:23

      Bu tablo neki millet saat 5 de doktor sırası bekliyor. Boludaki vekillerde uyuyor boluda Ak partiyi bitirirse bu sağlık sistemi bitirir.1980 lere geri döndük.
    • RÜZGAR17 Haziran 2021 . 10:28

      Yazıklar olsun be ya randevu almadan git sonra isyan et.Sen erken geliyosan üst üste orda duruyosan sağlık müdürü senin başını mı bekleyecek.Çalışan adamları lekelemeyin bari adamları umutsuzluğa düşürmeyin birazda suçu kendimizde arayalım.
    • bolulu 17 Haziran 2021 . 09:34

      şu dönemde lütfen sağlık çalışanları üstünden algı yapmayalım tabiki işini aksatanlar olabilir heryerde var ama canla başla çalışanlarında hakkı yenmesin randevu saatine yakın zamanda gidilirse sıkıntı olmuyor
    • GARİP17 Haziran 2021 . 09:05

      HERKES HASTANEYE YÖNETİCİLERE HELE HELE İNSANA HİZMETTEN BASKA GAYESİ OLMAYAN GECESİNİ GÜNDÜZÜNÜ HİZMETE ADAYAN BİR İNSANA SAGLIK İL MÜDÜRÜNE ATIP TUTANLAR SİZLERİN HİÇMİ SUCU YOK RANDEVUSUNA 1 SAAT OLAN BİLE HASTANE İÇİNDE GEZERKEN 1 KİŞİLİK ASIYA 3 KİŞİYLE BİRLİKTE GELİP KALABALIK YAPANLAR SİZLERİN HİÇMİ SUCU YOK ACABA ...
    • Allah bilendir,duyandir16 Haziran 2021 . 18:55

      Sağlık müdürünü yakinen tanirim iyi bir insan, fakat yöneticiliği zayıf, ekibi iyi değil maalesef
    • Yorumcu Virjin 16 Haziran 2021 . 15:59

      Bir sağlıkçı olarak yazıyorum Sağlık il müdürü değil sağlığın baba siyasetçisidir kendisi şov dışında icraat yapmaz yapamaz sağlık demek hasta demek bu ülkede canlı para girdisi demek herkes bunu anlasın
    • Yaşayan16 Haziran 2021 . 13:06

      Lütfen düzgün haber yapalım. Dün aynı yerde aşı oldum. 13:20 de randevum vardı. 13:35'te aşımı oldum. Biraz erken gittiğim için 30 dk'lik bir bekleme sürem oldu. Bütün kapılar ve camlar açık olduğu içinde koridor'da rüzgar esiyordu. Yığılmanın sebebi 14:30'da randevusu olanlar bile saat 13:15 te hastanedeydi. Tabi ki beklicek.
    • Selami16 Haziran 2021 . 12:22

      Hastane de heegün bu izdiham var. Ne zaman sağlık kontrolü için gitsem randevu alıyorum saatinden biraz önce gidiyorum sürekli poliklinik önü sürekli kalabalık. Uzun süre bekliyorum. Yıllardır aynı.
    • Fenasi16 Haziran 2021 . 10:19

      Tanju Özcan ve Muhammed Demirkola helal olsun. Hiç bir iş yapmadan, besleme basınla şovmenlik yaparak koltukta oturuyorlar.
    • Sağlıkçı16 Haziran 2021 . 10:17

      20 yıllık sağlık personeliyim böyle basiretsiz bir sağlık müdürü görmedim. Resmen Boluda hastanelerdeki sistemi bitirdi. Bahçeye 4 konteynır koyarsın ya da Kızılaydan sahra çadırları kurarsın, insanlar kapalı yerde beklemez. Virüsü birbirine yaydırmazsın. Test yerleri bile acilin içinde. Bolu 1. Sıradaysa bunun tek sorumlusu Sağlık İl Müdürüdür
    • zeugma16 Haziran 2021 . 09:34

      aşı randevu planlamasını hastane yapıyo, yığılmayı önleyecek olanlarda onlar
    • hayrullah16 Haziran 2021 . 09:30

      dün düzcede bir akarabamı aşıya götürdüm, sistem tıkır tıkır işliyo ,en fazla 15 dakika bekledik, boluya geldim öğle sonrası kendim aşıya gittim tam 1 saat 15 dakika bekledik, organizasyon kötü malesef bolu sınıfta kalıyor
    • Kirkenez16 Haziran 2021 . 00:33

      Devlet hastanesi, bu kadar pasif bir başhekim gormedi heralde, anca sosyal medyada reklam ,yahu bir planlaman olsun, müdür desen düşkün düşkün dolaşır,
    • Habibullah15 Haziran 2021 . 23:59

      Sağlık müdürlüğü veya başhekim ne.yapsın sabah 5 te sıraya girdiğin günleri unuttun galiba 2 saatte sıra geldi yazıyor haberde Corona dan 2 yıldır bekliyoruz 1 saat daha bekleyiver birazda şükredin
    • Doğan15 Haziran 2021 . 22:27

      Sağlık müdürlüğü, ve ha varlığı,ha yokluğu belli olmayan bir başhekim, yazık
    • Bolulu15 Haziran 2021 . 19:13

      Sağlık personeli ne yapsın akşam saatlerine alın randevuyu balık gibi yığılmak niye. Devlet aşı verse bir türlü vermese bir türlü biraz ılımlı olun.