“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Yayaların içinde bisiklet yolu OLMAZ!

Yayaların içinde bisiklet yolu OLMAZ!
    14 Haziran 2021

    Yayaların içinde bisiklet yolu OLMAZ! BolununSesi Gazetesi olarak İzzet ...

    Yayaların içinde bisiklet yolu OLMAZ!

         Yayaların içinde bisiklet yolu OLMAZ!
          BolununSesi Gazetesi olarak İzzet Baysal Caddesi üzerindeki bisiklet yolunu defalarca eleştirdik ve yayaların içinde bisiklet motosiklet gibi taşıtların cirit attığını ve bunların her an yaralamalı ve hatta ölümle sonuçlanabilecek kazalara davetiye çıkardığını belirttik. 
         
     Bugün İzzet Baysal Caddesi Cadde AVM önünde yaşanan kaza bisiklet yolunda meydana geldi. 12 yaşında bir çocuğun kullandığı elektrikli bisiklet, 7 yaşındaki B.D. isimli küçük bir çocuğa çarptı. Çarpmanın etkisiyle yaralanan B.D., olay yerine gelen 112 ekipleri tarafından İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi Acil Servisine kaldırıldı. 
           Yaralanan çocuğunun babasız büyüdüğünü dile getiren talihsiz anne; “Ben bisiklet yoluna karşı değilim. Ama, bu iki çocuk çok süratli şekilde gelerek, bebek arabasında bulunan oğluma çarptı. Biz ekmek almaya gidiyorduk. Yavruma bir şey olursa ortalığı yakarım. Gerekirse Ankara’ya gider, Cumhurbaşkanına şikayette bulunurum. Bu yolda sürat yapmak suçtur” diyerek feryat etti.
           1 Mayıs 2016 tarihli haberimiz; 
          Yayaların arasında araç olmazzz!!!

            Yayaların arasında tehlikeli bir şekilde seyreden elektrikli bisiklet veya motosikletlerin bir günü sonu çok acı bir şekilde biten kazaya sebep olacaklarını birçok kez haber yaptık, yayaların güvenliği için bunlara önlem alınmadığı sürece de yapmaya devam edeceğiz. 
            Bir kez daha söylüyoruz; yayaların serbestçe dolaştığı, çocukların kontrolsüz bir şekilde özgürce gezdiği İzzet Baysal Caddesi araç trafiğine kapatılmışsa, burada tehlikeli seyreden hiçbir araç olmaması gerekir.
            Bugün caddede yayaların arasında tehlikeli bir şekilde seyreden elektrikli motosiklet sürücüsü yayaya çarpmamak için kaza yaparak düştü. Kazada motosiklet sürücüsü yaralandı.  
     

     

    • Bir vatandaş18 Haziran 2021 . 12:00

      Bisikletler için yolun standart bir şekilde boydan boya bayanması ne bisikletli için çözüm, ne de vatandaş için. Hele şimdi elektrikli çeşitler de çoğaldı, bazılarının bir gidişi var sivri sinek gibi anında insanın yanında bitiyor, yaya olarak bu yolu keserek zaman zaman herkes gibi geçiyoruz fakat gözümüz kulağımız yolda, bu da insanı panik yapmakta. Şehrimizin durumu meydanda bisiklet yolunun trafik akışı olan cumhuriyet caddesine almaktan başka çare yok gi
    • bolulueskikamyoncu16 Haziran 2021 . 14:15

      elektrikli bisikletlerin sesiolmadıgından. duyülmüyor. bence imalatcı fimalar bualetlere her15 saniyede. ses veren bircihaz takmaları ve bunu tüm ülkede zorunlu yapmaları lazım. bilmem anlatabildimmi. kazasız günler dilerım.
    • Osman Çakar16 Haziran 2021 . 09:59

      İnsanların içinde bisiklet yolu yapmanın mantığı nedir ? Eski başkanın yaptığı mantık dışı işlerden biri daha...Bir an önce kaldırılır umarım.
    • bolulu15 Haziran 2021 . 15:17

      Gardaş hangi işimiz doğruki bu doğru olsun
    • ylmz15 Haziran 2021 . 15:12

      bisikleti, bisiklet yolu haricinde sürmek yasak bunu biliyor muydunuz, evet yanlış duymadınız, bisiklet yolu yoksa hiçbiryerde bisiklet kullanamıyorsunuz hata birisi sizi şikayet etse ceza yiyebilirsiniz.YANİ BİSİKLETE BİNMEK YASAK...
    • Bolulu15 Haziran 2021 . 14:52

      Bisiklet kültürü, yaya kültürü, çocuğa, yaşlıya, kadına, engelliye öncelik saygı diyeceğim. Fakat sanırım topyekûn eğitilmeli, çok geç kalındı herkes bencil. İş aileye düşüyor. Aile içi bu konuları aşmadan bu tip uygulamalar boşuna. Londra'da muhteşem bir trafik var ama binlerce insan bisikletle ulaşımını sağlıyor. Bu ülkenin işi zor. Bu uygulamalar ben gördüm yaparımla bir gecede uygulanırsa sonuç bu!
    • yalçın15 Haziran 2021 . 13:07

      Yaya trafiği içinde böyle bir yolun olması büyük bir risktir. Genelleme yapmak doğru olmaz ama maalesef bisiklet sürücülerinin pek çoğu insan içinde son sürat slalom yapmaktan keyif alır şekilde sürüyor inanın küçük çocuklarımızı tedirgin bir şekilde caddede gezdiriyoruz. Bir de buna motorlu ve elektrikli bisikletler eklenince tehlike daha da büyük. Birde pazaryerinden belediyeye giden tünelde böyle bir bakmışsın kurye bir bakmışsın son surat bisiklet bir an
    • Aladağ 15 Haziran 2021 . 12:21

      Şehrin insan trafiğinin en kalabalık olduğu yere bisiklet yolu yapılmış iyi güzel de hem bisikletçiler hem de yayalar bu konuda maalesef üstlerine düşenleri yapmıyorlar; yayalar çoğu zaman bisiklet yolundan gidiyor, bazı bisikletçiler ise sanki yarış pistindelermiş gibi gidiyorlar. Oysa iki taraf da biraz anlayışlı ve dikkatli olsa böyle kazaların önüne geçilir. Bir de haberde 12 yaşındaki çocuk elektrikli bisiklete biniyor deniyor, bu yaştaki çocuğun ne işi v
    • nem e lazım15 Haziran 2021 . 12:15

      modern gösterme çalışmaları için yapılan yol kenarına bisiklet yolları ama araba parkı olarak kullanmaları falan filan.bi cacık olmaz bu ilden
    • Mehmet ika15 Haziran 2021 . 10:20

      Yayanın içinde bisiklet ne oluyor yazılk be
    • Angela Merkel15 Haziran 2021 . 08:53

      Az gelişmiş ülkelerde ve bilinçsiz insanların yaşadığı yerlerde bu tablonun görülmesi normal. İnsanlar önüne bakmadan, bisiklet yolundan giderse olacağı budur. Adı üstünde bisiklet yolu! Yaya yolu değil. Kurallara uymayıp bir de üstüne şikayet eden insanların bu cesaretine bayılıyorum. Yoldan bebek arabasıyla gidip de otomobil çarptı bana demek kadar saçma buluyorum. Lütfen artık şu bisiklet yolundan yürünmemesi gerektiğini bir öğrenin.
    • Çetin Uğur15 Haziran 2021 . 07:37

      Bulgaristan da arkadaşımla yanlışlıkla veya dalgınlıkla bisiklet yolunda yan yana yürürken arkamızdan gelen bir bisikletli bizim tam ortamızdan bize çarparak geçti ve dillerini bilmediğimiz için ne dediğini anlamadığımız bir çok kelime sarf etti. Bende zaman zaman İzzet Baysal caddesindeki bisiklet yolunu bisiklet kullandığım zamanlarda kullanıyorum. Orası sizin de belirttiğiniz gibi yanlış yerde. Halkın devamlı geçiş yeri olan bir yerde böyle bir yol olmamalı
    • YOL15 Haziran 2021 . 02:29

      Zamanında bu yol yapılacağı zaman sihirsiz lambalı aladüttün, bisiklet yolu uzmanı ben dahil Bolu da en az on kişi varken gitti güzergahı İsdanbul da Muyat Suyabatay a yaptırdı.Yapma etme dedik. eser onun.
    • Ya ya15 Haziran 2021 . 00:26

      İnsan hayatını kolaylaştırmak, bireye daha huzurlu ortam yaratmak gibi bir görevi ve sorumluluğu olanların; kopyala-yapıştırdan öteye geçemeyen, sorun çözemeyen, hasbel kader öğrendiğini bile uygulamaya geçiremeyen, yaratıcılıktan yoksun, yaşamından örneklem alıp sorunlara çözüm bulamayan, kıt ve sınırlı hayal gücünü aşamayan, parayı kültür olarak gören birikimsizlerle yola devam.
    • Bakarsan olmaz15 Haziran 2021 . 00:17

      Trafiğe kapalı yolda bisikletin, motosikletin ne işi var. Atla, eşekle de girilsin o zaman. Bir atasözü vardır: "Eşeğe binemeyecek adama..." Bisiklete kasksız binilmez, motosiklet yaya trafiği olan alanda gezemez. Bizde her yapılan; göstermelik, yaptım oldu, ne güzel de oldu, bir fotoğraf paylaşayımda övsünler hevesiyle öngörüsüz zihinlerin ellerinde şeklilleniyor.
    • bisikletçi14 Haziran 2021 . 19:01

      Yahu caddenin ortasına bisiklet yolu yaptınız bisikletle zaten kalabalıktan kullanamıyoruz yoldan gitsek araçlar bizi bir taşıttan saymayıp üzerimize geliyor bakıyorum özellikle karacasu yolunda bisiklet kullanan gençler ters şeritten üzerime geliyorlar artık bisikletin bir araç oldugunu tüm vatandaşlarımıza ögretmemiz anlatmamız lazım ayrıca bisiklet kullanan arkadaşlar lütfen bisikletinizi trafiğin aktıgı yönden yani sagdan yapınız.Diger türlü kazalara meydan
    • YILMAZ BEKTAŞ14 Haziran 2021 . 18:48

      BİR YIL ÖNCE BANA DA BİSİKLET ÇARPTI. HEMDE BİSİKLET YOLUNDA DEĞİL. YAYA YOLUNUN ORTASIDA BİSİKLET YOLU MU OLUR. İZZETBAYSAL CADDESİNDE KİMSENİN CAN GÜVENLİĞİ YOK. KİM ALDI BU KARARI ? İLLEDE BİRİLERİNİN ÖLMESİ Mİ GEREKİYOR. ÇOCUĞUMUZA GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM.
    • Emar14 Haziran 2021 . 18:02

      Bisiklet yolunda yaya olmaz ne demek. İnsanlar bir taraftan diğer tarafa uçarak mı geçecek. Yaşlısı var duymaz bşlmez, çocuk var anlamaz koşar. Bisiklet yada motosiklet YAVAŞ GİDECEK kardeşimm. Sürat pisti mi orası. Çocukta
    • Bolulu14 Haziran 2021 . 17:46

      AY Zihni sinir projeleri, Avrupa gezilerinde her gördükleri Anadolu coğrafyasında olur sananlar. Boşa giden paralar, sağa sola savrulan vergiler. Bolu yu betona gömen zihniyetler. Cebinize kar kaldı ya. Hesap soranda yok.
    • Bisikletli14 Haziran 2021 . 17:12

      Habere koyduğunuz fotoğrafa baktığımda bisiklet göremiyorum. Onun yerine motorsiklet var. Motorlu taşıtların girmesi yasak değil mi? Bugün ki kazayı bilemiyorum, bisiklet ile yapılmış olabilir ama habere motor koymanız ilginç. Ayrıca bisiklet yolu olmasa da bisikletliler yine hızlı gidiyor. Yayalar ise koca yolda bisiklet yolunda gidiyor. İki tarafın da yanlışlarını düzeltmesi lazım. Bu kazaların bisiklet yolu ile alakası olmadığı kanaatindeyim. Lütfen muhalif o
    • Hasan14 Haziran 2021 . 16:58

      Bizim ülkemizde kesinlikle olmaz.