“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu Belediyesi’nde yaprak dökümü devam ediyor

Bolu Belediyesi’nde yaprak dökümü devam ediyor
    1 Haziran 2021

    Bolu Belediyesi’nde yaprak dökümü devam ediyor Bolu Belediye Başkan ...

            Bolu Belediyesi’nde yaprak dökümü devam ediyor

            Bolu Belediye Başkan Yardımcısı İYİ Partili Mansur Şen’den sonra, Başkan’ın kendi partesinden CHP’li Meclis üyesi Feridun Yılmaz da istifa etmişti. Başkan yardımcılarından sonra daire müdürleri istifa etmeye başladı. Destek Hizmetleri Müdürü Serkan Atalay'ında bugün istifasını sunduğu belirtildi. 

            ​Bolu Belediyesi'nde istifalar peş peşe gelmeye başladı. Hatırlanacağı gibi Bolu Belediye Başkan Yardımcısı İYİ Partili Mansur Şen’den sonra, Fen İşleri Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü ve Park Bahçeler Müdürlüğü’nden sorumlu Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Feridun Yılmaz geçtiğimiz hafta istifa etmişti.

           Yılmaz'ın ardından Destek Hizmetleri Müdürü olarak görev yapan Serkan Atalay'ın da istifasını vererek Bolu Belediyesi'ndeki görevinden ayrıldığı ve başka bir kurumda çalışmaya devam edeceği öğrenildi. 

    • Bolulu8 Haziran 2021 . 13:52

      Bende asla oy vermem sen sosyal demokratim herkesin baskaniyim sütten çıkmış ak kaşığım diodun ama hiç öyle değilmiş tanju başkan. Mecliste yaptığın atari gideri vatandaşın işini çözmeye gelince yapamiosun. Sadece ruzgarmissin bu ilk ve son baskanligin tadını çıkar...
    • Bolulu3 Haziran 2021 . 15:47

      Yönetim kadrosu sayısı az fakat uzman olmalı. Devir teknoloji devri. Yeni zihni sinir AY projeleride yapmayın. Küçük bütçe Bolu Bolu ya yeter. Giderleri karşılamak için Belediye sahasını genişleteceğinize, küçülün.
    • Mühendis 3 Haziran 2021 . 09:24

      Hiçbir profesyonel yönetici görevinden ayrılan bir çalışanın arkasından ben onu çok seviyordum, çok çalışkandı ayrılmasını hiç istemiyordum diye konuşmaz Hiçbir çalışanın yeri dolmaz değildir İstifa onun kararıdır O zaman önünüze bakıp işinize devam edeceksiniz Belediye çok büyük bir şirket ve personel ilişkileri üretim gibi konularda profesyonel bir yönetim olmazsa böyle kişisel hırslarla boğuşursunuz
    • Olumu3 Haziran 2021 . 09:10

      Geç bile kaldı. Sırada diğer müdürler var. Parasütü açıp müdür olanlar onlar kendilerini biliyor. 15-20 yılılk mühündisler varken 2-3 yıl görev ile müdür olanlar.
    • Bolulu 2 Haziran 2021 . 23:38

      O göreve getirilmesi baştan hataydı Bolu halkı için hayırlı olmasını diliyorum Gelen gideni aratmaz umarım
    • Hayri bey ve ektibi de 2 Haziran 2021 . 22:36

      Üniversiteyi böyle soymuştu. Etan bey de baldan tatlı olan baldızını amcasını yeğenini kız kardesşinin onun görümcesini batmanda çobanlık yapan amcasını, dedesini övey kardeşinin torununun abalasını aldırmıştı. Bizim Aziz Nesin li bolulular da uyumuştu.
    • BOLULU2 Haziran 2021 . 19:55

      Darısı diğer torpilli müdürlerin başına
    • Zahmanla spor2 Haziran 2021 . 18:43

      La bu herif venedikte gondol'dan resim atmış! Yahu bitaraf turp bitaraf şalgam hayırdır? Belediyeyi 30 milyon TL zarara uğrattığı ile ilgili bilgi belge ve haber var. Neden soruşturma açılmıyor? Kamu malını soruşturan-denetleyen-sahip çıkan mekanizma yokmudur? Hakkında birsürü spekülatif haber olan bu kişi araştırılmalı! Istifa ettim kurtuldum OLMAZ
    • pattis142 Haziran 2021 . 17:48

      feridun’un yerine geleceklerin adamları hazır demek ki. kendi aç ve toy adamlarıyla parsayı toplamak için yıllarca bolu’ya hizmet etmiş, işi bilen adamı harcıyorlar. bir bolulu olarak buna üzüldüm. cehape de rantçı olmuş. tanju başkan buna dur demeye muktedir değil demek ki. böyle haberler gördükçe oy verdğime pişman oluyorum, böyle giderse seçimi alamazlar zaten.
    • Vatandas2 Haziran 2021 . 17:04

      Devlette devamlilik esastir.Hic kimse bulunmaz hint kumasi degildir. Hic kimse oranin tabusununa tutmus degildir.Bu bir hizmet yarisidir.Ayrilana mutluluk.gorevi ustlenene basarilar dileriz.
    • Merkeşlerli 2 Haziran 2021 . 10:36

      Liyakatlımıydı da görevdeydi? Isabetli bi karar olmuş! Herbokolog lakaplı yerine birini bulur.Önce eczanede ufaktan bi istişare ;) devlet kademelerinde enbüyük sorun LİYAKATSIZLIK. Sağ partide gelse sol partide gelse böyle
    • Aladağ2 Haziran 2021 . 10:14

      Tanju Başkan için sonun başlangıcı. Mansur Şen ve Feridun Yılmaz gibi şehircilik konusunda yeterliliği olan iki kişinin yakın zamanda istifa etmesi akabinde Tanju başkanın fen işlerini sanki koca bolu belediyesinde başka kimse yokmuş gibi kendine bağlaması son derece ilginç.
    • Yankı2 Haziran 2021 . 00:20

      Müdür istafa edebilir ne olacak yani. Bolu Belediyesinde alaadin zamanında hakkı yenmiş liyakatlı yüzlerce insan var.
    • GÜNGÖRMÜŞ2 Haziran 2021 . 00:06

      DEVLETİN MEMURU BİTMEZ
    • 57'li Kıbrıscıklı1 Haziran 2021 . 23:35

      ''Bolu Sevdalısı'' katılıyorum. Bende aynı İLk kış ayında bende notu verdim.Hiç kar yağmadığı halde gölyüzünde 2-3 gün camiye çıkamadık. Bene pişmanım.Metin Beye verilecekmiştik.
    • Merdümenci 1 Haziran 2021 . 23:32

      Herbokolog destek siz atar onu destek işinin başına getir tancu
    • Vatandaş 1 Haziran 2021 . 23:30

      Bu görevleri layıkıyla yapacacak belediyede işini bilen dürüst çok personel vardır Hangi belediyede bir müdürün istifa etmesi olay olmuştur Kişiler gider kurumlar devam eder Kimse bulunmaz hint kumaşı değil
    • bolulu1 Haziran 2021 . 23:20

      hayrola
    • Akil1 Haziran 2021 . 21:53

      Hışdama herşey çok gözel oluya.
    • Bolu Sevdalısı1 Haziran 2021 . 21:28

      Yolun sonu görünüyor.. Şu istifalar bile bir şeylerin yolunda gitmediğinin göstergesi. Dahada baskanlıgı ruyanda gorursun özcan. Hayal kırıklığısın! Şahsen aday olursan bir daha oy vermem sana.