“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Büyüksu, Belediye’nin çöplüğü mü oldu?

Büyüksu, Belediye’nin çöplüğü mü oldu?
    30 Mayıs 2021

    Büyüksu, Belediye’nin çöplüğü mü oldu? Bolu’nun en büyük akarsularından ...

    Büyüksu, Belediye’nin çöplüğü mü oldu?Büyüksu, Belediye’nin çöplüğü mü oldu?

           Büyüksu, Belediye’nin çöplüğü mü oldu?

            Bolu’nun en büyük akarsularından biri olan Büyüksu Deresi’ne, kamyonlarla gelip moloz çöpleri boşaltılıyor. Eski başkanın; yüzme, balık tutma ve kıyılarında piknik yapma gibi aktiviteler hayaliyle bir dünya para harcanan Büyüksu Deresi, yine eskisi gibi sahipsiz olduğu için sorumsuz insanlar tarafından çöplük olarak kullanılmaya devam ediyor. 
             Fotoğraflarda görüldüğü gibi kamyonlar, traktörler kasasındaki tonlarca çöpü Büyüksu Deresi’nin dere yatağına boşaltıp gidiyor. Büyüksu’nun çöplüğe dönen dere yataklarını gören vatandaşlar, “Büyüksu Deresi Belediye’nin yeni çöplüğü mü oldu? Önüne gelen çöpünü döküp gidiyor. Buralar tamamen sahipsiz” diye yakınıyor. 

           Yalamadan yuttukları balıkları, yalan haber yaparak halkımıza da yutturmaya kalkmışlardı !         

           Hatırlanacağı gibi Eski Başkan Alaaddin Yılmaz pazar yerindeki balıkçıdan aldırdığı dondurulmuş Norveç uskumrularını oltaya takıp, yalandan Büyüksu'da balık avlıyormuş gibi yapmıştı. Daha sonra mangalda pişen Norveç uskumrularını yalamadan yutan 'Yalaka Bolu basını' da, bunları haber diye Bolu halkına yutturmaya kalkmıştı. 

    • bolux3 Haziran 2021 . 10:04

      en kısa çözüm belediye çöpünü atmak isteyen vatandaştan para almayacak herkes çöplüğe gider.
    • çevreci1 Haziran 2021 . 15:53

      niye böyle pis bir toplumuz yapılan bu masrafların üzerine sı.yorsunuz lafım bu pisliği dökenleredir gerçi onlara davul zurna az.
    • vatandaş1 Haziran 2021 . 08:52

      Tanju Özcan ve Rasim Özdemir sürekli öncesi sonrası yayınlıyor. Birde bunun öncesi sonrasını yayınlasalar ya...Sadece Boluyu park yapıp Bolu sınırları içerisinde Doğu Boluda neden bir tane adam gibi birşey yok. Çaydurt'tan Boluya kadar 1 tane otobüs duragı yok. kaldırım yok.. park yok ?
    • Vatandas31 Mayıs 2021 . 16:14

      O copleri belediye mi dokmus.Bizim bildigimiz belediye coplugu orasi degil.
    • MAHMUT31 Mayıs 2021 . 11:45

      MERKEZ TEMİZ AMA DOĞAL YERLER İÇİN AYNI ŞEYLERİ SÖYLEMEK PEK MÜMKÜN DEĞİL
    • Cöle31 Mayıs 2021 . 11:42

      Arkadaşlar bu konudan çok muzdaribim. O yüzden yorum üstüne yorum yazıyorum. Bizim köy yoluda aynı. İnanın televizyonda belgeselde görsek hasta olursunuz. Ama gel gelelim bira kutuları,içecek kutuları, molozlar, muz kabukları, cam içecek şişeleri, araba lastikleri kısacası rezillik diz boyu...
    • Cöle31 Mayıs 2021 . 11:38

      Aslında bunları bulmak çok kolay. Yapılan onarım belli. Dökülen malzemeyi bile takip edip kim yapmış nerden almış bulabilirsin. Sonuçta adam el arabasıyla dökmemiş bunları. Kürekle toplatacan bulup dökeni..
    • Cöle31 Mayıs 2021 . 11:34

      Maalesef Bolunun her yeri böyle. Mecralar, köy yolu kenarları,orman içleri. Bunları dökenler köylüler, köylere iş yapmaya gelen uyanık ustalar, şehir içinden molozu yükleyip 10 lira vermemek veya mazot yakmamak için sı... geçen şoförler..
    • Aladağ 31 Mayıs 2021 . 10:59

      Ah benim garip ülkem. Ne çektin bu insanlardan, çöpünü atar, doğayı kirletir, ağacını keser, suyunu kirletir.
    • Hakan31 Mayıs 2021 . 10:28

      Ayak alışkanlığı, hepimiz biliyoruz o güzargahtan geçenlerde iyi bilir bundan önceki AKP li belediye yıllarca döktü. Alışkanlık işte.
    • Bolu Sevdalısı31 Mayıs 2021 . 01:39

      Ah sen ıyıkı varsın bolununsesi.. Dönem adamı değil her dönem adam olmak ve bunu sürdürmek büyük meziyet.. Her baba yiğidin harcı değil.. Ve sen bu tanımın tam karşılığısın.. 2. Dönem Tanju Özcan ve ekibi için zaten çok zor.. Yalaka basını ve ekibi düşünsün..