“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Kimin gazeteci olacağına sen mi karar vereceksin Tanju Özcan !

Kimin gazeteci olacağına sen mi karar vereceksin Tanju Özcan !
    27 Mayıs 2021

    Kimin gazeteci olacağına sen mi karar vereceksin Tanju Özcan ...

    Kimin gazeteci olacağına sen mi karar vereceksin Tanju Özcan !

           Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, düzenlediği basın toplantısında, ilkesel bir karar aldığını belirterek Gazeteciler Cemiyeti’ne üye olmayan arkadaşlarımızı ben gazeteci olarak kabul edemem. Bu mesleğin onurunu, şerefini, haysiyetini korumak lazım” diye yine saçmalamış.

            Eyyyy Tanju Özcan!

            O Gazeteciler Cemiyeti dediğin cemiyeti bundan 30 sene önce kuran, kurucu üyelerden birisiyim. Allah’a şükür ki, 25 sene önce de bu cemiyetten istifa ettiğim için kendimle gurur duyuyorum.

            Belediyeyi hortumlayan gasteciler arasında ismim geçmediği ve bunların arasında olmadığım için de yine kendimle gurur duyuyorum.

             Tanju Özcan olarak sen hiç utanmadan sıkılmadan bu gazeteci dediğin adamlara vatandaşın parasını nasıl hortumlattığını, o cemiyetin üyesi olmayan 30 yıldır Bolu’da yayın yapan BolununSesi’nden okudu öğrendi.

              Sen ise vatandaşın paralarını yalaka basınına neden hortumlattığını açıklayacak kelime bulamadığın gibi, bu bilgileri belediyeden kimin uçurduğunu öğrenmeye çalıştın, ama onu da bulamadın.

             Şunu unutma; Doğru insanlar, doğru bilgileri, doğru ve dürüst gazetecilere bir şekilde ulaştırırlar.

             Sen Bolu’da kısa pantolanla gezerken de vardı BolununSesi, senin başkanlığın bittikten sonra da var olacak BolununSesi.

             Kamuran Alagözoğlu göğsünü gere gere geziyor Bolu caddelerinde, senden sonra da dimdik gezmeye devam edecek.

            Ama sen bu kafayla gidersen, korkarım kalan 3 yılını da tamamlayamayacaksın bu gidişle.

             Senin gasteci diye sığındığın, bunun karşılığında vatandaşın paralarını hortumlattıkların ise, hortumu kestiğin anda seni satacaklar.

             Senin; “Gazeteciler Cemiyeti’ne üye olmayan arkadaşlarımızı ben gazeteci olarak kabul edemem. Bu mesleğin onurunu, şerefini, haysiyetini korumak lazım” diye saçma sapan düşüncene karşı, bende sana şunu söyleyeyim;

              Tanju Bey gazeteciliğin onurunu, şerefini, haysiyetini korumak bunlarla beraber size düştüyse, aman sakın ha derim sana!

              Sakın ola biz almayalım, ben halimden memnunum.

              Bolu halkı da BolununSesi’nden memnun, diğerlerini kaale bile almadığını görüyor ve bundan dolayı da gazetemle ve kendimle gurur duyuyorum.

              İlla bir derneğe üye olmaksa, ben Kamuran Alagözoğlu olarak Türkiye Basın Konseyi üyesi olmaktan gurur duyduğumu da belirtmek isterim.

             Haydi sana kolay gelsin Tanju Özcan.

    Kamuran Alagözoğlu

    • Vatandas29 Mayıs 2021 . 11:14

      Kimin gazeteci olacağına kimin olamayacağına Baskan karar verecek! Daha ne günler göreceğiz kimbilir böyle beyni sulanmışlardan.
    • Krallll28 Mayıs 2021 . 21:51

      Kralsın Kamuran sende olmasan yandık valla. bu gazeteci bozuntuları hiç bir şey yazmıyor.
    • Emar28 Mayıs 2021 . 16:30

      Bizden para hortumlamayanlar gazeteci değil demek istemiştir. Belediye Başkanları değişiyor ama hortumcular değişmiyor.
    • KRAL ŞAKİR28 Mayıs 2021 . 13:58

      Böyle bir Cemiyetin içinde olmaktansa dışarıda olmak çok daha hayırlı
    • Vatandas28 Mayıs 2021 . 13:12

      Gazeteciler cemiyetine üye olanlardan çok daha fazla sayıda üye olmayanların sayısı. N'olcak şimdi. Cemiyette olanları Bolu'da herkes biliyor tanıyor. Onların arasında olacağına free takılmak daha onurlu, daha şerefli.
    • Bilirkişi28 Mayıs 2021 . 12:28

      Bugün internetten bir web sayfası aç alsana gazeteci. Yani gazetecilik kadar kek iş yok.. sonra basın yayın kartı da alırsın oh mis.. genelde imkanlardan yararlanıyorsa sesini çıkarmaz sonra imkanlar kesilince de ağlamaya başlar insanlar ve eleştirmeye başlarlar yani bunu genel olarak söylüyorum istisnalar kaideyi bozmaz..
    • Bolulu28 Mayıs 2021 . 09:48

      Daha önce bu gasteciler cemiyetini oğuz uçar ele geçirmişti. Rahmetli Yılmaz Becikoğlu bir gece cemiyetin yönetim kurulu üyelerini topladı ve Oğuzun kendi yönetim kurulu tarafından cemiyetten ihraç edilmesini sağladı. Şimdikilere de bir Becikoğlu daha çıkmazsa, ki çıkacağı da yok. Cemiyeti bunların elinden kurtarmak zor. CHP'yi de Tanju Özcan'dan kurtarmak zor. bunlar buralara demir atmışlar bir kere.
    • Bolulu 28 Mayıs 2021 . 01:48

      Ya sen önce atadıklarında,işe aldıklarında eğitimi,liyakatı gözet Tanju Özcan! Sakın çizgini bozma Bolununsesi.. Bugün boluda tarayıcıya girilince akla gelen ilk gazetesin.. Neden? Yalaka olmadığın için,ilkeli duruşun olduğu için,doğrunun yanında olduğun için.Böyle gidersen herkes gider sen kalırsın. Seni seviyoruz Bolununsesi.Yalaka haber yapmadığın içinde ayrıca teşekkürler.
    • gazateci28 Mayıs 2021 . 01:02

      MERAK EDENLER ANTALYA GAZETECİLER CEMİYETİNİN TÜZÜĞÜNÜ VEYA BAŞKA İLLERİN ÜYELİK ŞARTLARINI BİRDE BGC TÜZÜĞÜNÜ İNCELESİNLER NE FARK GÖRECEKSİNİZ
    • gazateci28 Mayıs 2021 . 00:58

      BUDA ANTALYA GAZETELER CEMİYETİ MADDE 4- Gazeteciler Cemiyetinin asıl ve fahri olmak üzere iki türlü üyesi vardır: 01) ASIL ÜYELİK: a) Gazete, dergi, internet, haber ajansları, radyolar ve televizyonların Basın Kartı Yönetmeliği’nde ve yasalarda yer alan "gazetecilik niteliğindeki görevlerinde en az iki yıl görev yapmış, çalışmış ve çalıştırmış olanlar, bunların imtiyaz sahipleri ve yönetim kurulu başkanları, sarı basın kartı, sürekli basın kartı t
    • gazateci28 Mayıs 2021 . 00:54

      BGC üye olmanın şartı Fiil ehliyetine sahip bulunan ve derneğin amaç ve ilkelerini benimseyerek bu doğrultuda çalışmayı kabul eden ve mevzuatın öngördüğü koşullarını taşıyan her gerçek ve tüzel kişi bu derneğe üye olma hakkına sahiptir.
    • Merdümenci 28 Mayıs 2021 . 00:35

      Aleykümselam beyamca..
    • Ali Sarı 27 Mayıs 2021 . 22:10

      Bugün yumurtladığı şey sosyal demokrat olmak Allah-u Tealanın emridir olmuş, laikçi deyzeler hiç gıpraşmıyor, ararunn 155i alduurun
    • Çok yazık27 Mayıs 2021 . 22:04

      Dernek üyeliğinden ziyade keşke diploma sorsa. Dernekte gazetecilik yapanlar dışında herkes kayıtlı zannediyorum. BGC ciddiye alınacak bir dernek değil, Başkan Özcan da keza öyle. Körler sağırlar birbirini ağırlar ve şu üç işi ülkemizde herkes yapabilir. Gazetecilik, Müteahhitlik ve Siyaset.
    • İLHAN TAŞDELEN27 Mayıs 2021 . 21:01

      SELAMUN ALEYKÜM.