“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Belediye’de haksızlıklar diz boyu !

Belediye’de haksızlıklar diz boyu !
    14 Mayıs 2021

    Belediye’de haksızlıklar diz boyu ! Hatırlanacağı üzere eski Belediye ...

            Belediye’de haksızlıklar diz boyu !
            Hatırlanacağı üzere eski Belediye İş Sendikası Bolu Şube Başkanı Sinan Ay 31 Mart 2019 yerel seçimlerinden önce sendika olarak Millet İttifakı'nın adayı CHP'li Tanju Özcan'ı desteklediğini açıklamış ancak seçimden yaklaşık 10 ay sonra toplu iş sözleşmesi imzalanabilmişti. Her ne kadar toplu iş sendikası ile %22,5'luk zam yapılsa da bu zam az sayıda belediye kadrosundaki işçileri kapsamaktaydı.
              Göreve gelir gelmez eşini belediyede işe başlatmıştı
              CHP'li Tanju Özcan'a her türlü desteğini esirgemeyen eski sendika başkanı Sinan Ay ise  web cam seks skandalının ardından Türkiye Belediye İş Sendikaları tarafından görevden alınmış, yerine atanan sendika başkanı İlhami Yurt ise göreve gelir gelmez eşini belediyede işe başlatmıştı Başkan Özcan daha sonra sözleşmeye yanaşmış ve brüt %40 zam yapıldığını açıklamıştı.

           Yapılan zammın kokusu ise bir ay sonra ortaya çıktı

             Belediye çalışanları belediye içinde yaşanan haksızlıkları aktararak; "Başkan Özcan %40 brüt zam yaptığını açıkladı ancak bu yapılan zamdan sadece bu yıl işe başlayan insanlar yararlanabiliyor. Resmen partizanlık yapılıyor. Kendi aldıkları adamlar nerede ise 6 bin TL maaş alıyorlar ancak eski personel olup sözleşmeden önce aldığı maaşın altında maaş alan yüzlerce personel var. Bayram mesailerimizi ve sendikal haklarımızı ödemediler. Hatta devletin gönderdiği ikramiye belediye hesabına yatmasına rağmen o dahi tam olarak ödenmedi kesinlikle adil bir %40 zamdan söz edilemez. Maaşımızı ve %40 zammı hesaplıyoruz, almamız gereken maaş aldığımızdan daha fazla olması gerekiyor. Muhasebe ile görüşüyoruz %40 brüt diyorlar net'e çevirdiklerinde de kesintilerden sonra zam diye bir şey kalmıyor" dediler. 
            Fen İşleri’nde bankamatikçi personel dolu 
            Biz Fen İşleri Müdürlüğü'nde görevli yaklaşık 60 kişiyiz bu 60 kişiden sadece 40 kişi gerçek anlamda iş yapıyor 20 kişilik grup ise çok az işe çıkarılıyor yaklaşık 5-6 kişi tam olarak bankamatik memuru diyebiliriz. Sabah gelirler öğleden sonra saat 3 gibi formen İsmail Keskin’le birlikte ortadan kaybolurlar tek işleri şantiyede oturup çay içmektir. 
           “Tanju Özcan ve partisine oy vermeyi düşünmüyoruz artık”
            Başkan Özcan personel çalışmıyor şeklinde açıklama yapıyor bu adaletsizlik ve sürekli işçi çıkarılacak şeklindeki açıklamalar şu pandemi döneminde hepimizin psikolojisini bozdu. Başkan Özcan bizi işten çıkartır mı, çıkartmaz mı bilmiyoruz ancak şunu iyi biliyoruz yapılacak seçimde ne olursa olsun Tanju Özcan ve partisine oy vermeyi düşünmüyoruz artık emekçiler üzerinden oynanan oyunların son bulmasını istiyoruz" dediler.
     

    • sabahattin1 Haziran 2021 . 19:25

      KOCA TELEVİZYON NE OLDU SAHİ KAYIP ŞU BELEDİYE MEYDANINDAN KALKAN GEZİP DURAN
    • Aydın26 Mayıs 2021 . 18:19

      Belediye bir trafik levhasını 3 kişi ile dikiyorsa...iki memur çalışıp arkada iki memur oturup seyrediyorsa bu maaşlar nasıl ödeniyor...ye kürküm ye
    • Ersoy bahceli.20 Mayıs 2021 . 15:54

      Haberlere yandaslardan yorum yağması çok komik oluyor.
    • Bolulu17 Mayıs 2021 . 13:28

      Salibeyler de bir gecede kaybolan camiyi gören haber versin alo bir cami tesadüf kaybolur mu doğa üstü güçleri var sanırım.
    • haluk17 Mayıs 2021 . 00:53

      kaç kere çöp bidonlarını boşaltıp yolun ortasına koyuyorlar diye gidip şikayet ettim ilgilenen yok herşey laşkalaşmaya başladı
    • Kalafat16 Mayıs 2021 . 20:02

      İncelenmesi gereken bir başka konu da Alaaddin Yılmaz döneminde de Tanju Özcan döneminde de Bolu'ya yapılan heykellerin kime yaptırıldığı hususudur. Bu iş Kamu İhale Kanununa göre mi yapılmaktadır? Yapılan işin Bolu halkına maliyeti nedir? Ben vergi veren bir vatandaş olarak bunu öğrenmek istiyorum. Şeffaf olması gereken Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın bu işi kime yaptırdığını ve fiyatını açıklamasını istiyorum.
    • Yankı15 Mayıs 2021 . 23:07

      Alaadidin %3 zam veriyordu. Güneş balçıla sıvanmaz. 117 kişi attı hadi bütçen yoktu attın. Sonra 900 kişi aldı. o 117 kişiden kaçını geir çağırdı. Şimdi 1 işçi bile çıkartılmadı. Bırakın karalama kampanyasını.
    • Bir vatandaş15 Mayıs 2021 . 15:21

      Sayın başkan milletvekilliği bırakıp Bolu B. Bjaşkanlığına talip oldu geldi, Bolu'ya daha faydalı olmak ve örnek olmak için çabalaması gerekir, her halde o da farkında olsa gerek Bolu' nun geçmiş yıllardaki seçim sonuçlarına göre gelen, giden başkanlarına bakarsak kim kaç dönem üst üste başkanlık kazanmış açık ve net buna göre, CHP tekrar kazanacağı belediye başkanlığı için en az 10-12 yıl bekleyecektir umarım.
    • Aladağ15 Mayıs 2021 . 13:00

      Bütün belediyeler aynı hangi parti gelirse gelsin aynı düzen devam eder. Sorun başkanlarda değil vatandaşta. Herkes alavare dalavere peşinde. Çalışmadan para kazanma derdinde. Yerel yönetimler bunun tam yeri adamını, hemşehrisini bulan kapağı atıyor belediyelere. Gelsin paralar sonra. Ne iş yaptığı belli olmayan bir ton insan çalışıyor görünüyor belediyede. Hangisine sorsan ya memleketçilikten ya partiden, ya da dayıdan kapağı atmıştır.
    • Metin mert15 Mayıs 2021 . 05:42

      Bir tane trafik tabelasını 3 personel dikiyor... Plastik yükseltiyi araçlar için 4 kişi yapıyor... HER başkan belediyeye işçi doldurmuş.. işten atılması gerekirken, atılmayıp beslmeye devam edilen sürgünlerin hepsi fen işlerinde... Bedavadan maaş veriliyor.. Primi dolan emekli edilsin.. Fazla personel belediyede üretim yapacak bir iş kurulsun.. Makam araçları ve fazla araçlar satılsın...
    • mehmet15 Mayıs 2021 . 01:35

      tanju onurlunun arsayı kaç paraya aldın para vermediysen ne verdin açıkla sen sağırmısın hergün sana bu soruyu birileri soruyor cevap bekliyoruz.
    • HÜSEYİN 15 Mayıs 2021 . 00:05

      Tanju başkan ilk önce kendi eşinin kardeşini yani kayınçosu Erkan Acar ı işe başlatı sonra Eşinin yeğeni Bahadır Acar ı işe başlattı. Ve yakınındaki çoğu insanın eşi kardeşi akrabası işe başladı.Sanki bunları vatandaş bilmiyor. Doğru Tanju bey işçi bulma kurumu.
    • dede14 Mayıs 2021 . 23:35

      Bolulu nanKÖrlik!!! yapma dam daha ne yapcak..dezenfekten tüneli yaptı led tv üretti...suyu 1 ay ucuzlattı..iki salıncak kaydıraç park yaptı..2 yıl önce yapılan kaldırımları söktü yeniden yaptı...suryeliyi evde ekmek yaparken yakaladı..onlara yardımı kesti..her şey güzel oliyi..ohhhh..abuk subuk yerlerde ki imar verilen binaları da yazmadım...
    • Bolulu 14 Mayıs 2021 . 20:03

      Gerçekten haram zıkkım olsun. Oyu ruyasında gorurler. Yerel genelide kötü etkiliyor. Paranın degıl dogrunun yanında olduğun sürece kazanan sen olursun helal olsun bolununsesi. Bolunun has gazetesi. Senelerdir boşuna asla vazgeçmiyoruz.
    • Cöle14 Mayıs 2021 . 19:49

      "belediyenin su geliri 27 milyon liraydı. Biz geldikten sonra 23 milyona düştü, demekki suyu ucuzlatmışız" diyen bir başkandan ne bekliyoruz ki. Alayı hesap uzmanı maşallah..