“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Belediyenin gürültü kirliliğine polis DUR dedi

Belediyenin gürültü kirliliğine polis DUR dedi
    5 Mayıs 2021

    Belediyenin gürültü kirliliğine polis DUR dedi Pandemi sürecinde evlerinden ...

           Belediyenin gürültü kirliliğine polis DUR dedi

           Pandemi sürecinde evlerinden çıkamayan vatandaşlar için ulusal tv ler birbirinden kaliteli müzik programları ile vatandaşlara moralin en güzelini veriyor. Bolu’da da CHP'li Bolu Belediyesi tarafından İnsanların evinde hastası mı? Cenazesi mi var? Diye hiç düşünmeden başlatılan mobil konserler ile adeta gürültü kirliliği yaratılmaya başlanmıştı ki, izinsiz olduğu gerekçesi ile polis ekipleri tarafından engellendi.

            Amaç insanlara müzikle moral vermekse, bunun en kralını ulusal kanallar yapıyor.

            Pandemi sürecinde ulusal kanallarda başlatılan müzik ziyafetlerinde İbrahim Tatlıses, Sibel Can, Volkan Konak gibi ünlülerin yaptığı programlarda yine birbirinden değerli sanatçılar katılarak hemen her akşam vatandaşlara müzik ziyafeti sunuyorlar.

            Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan da seçim otobüsü üzerinden hoparlörlerin sesi sonuna kadar açık vaziyette gürültü kirliliği yaratarak sözde seyyar konser verdiriyordu. Gürültüyü duyup balkona çıkan birkaç kişiyi görünce halka moral veriyoruz sandılar.     

           İnsanların evinde hastası veya cenazesi olabilir!

            İnsanların evinde hastası mı? Cenazesi mi var? Demeden hoparlörün sesi sonuna kadar açık vaziyette gümbür gümbür gürültü kirliliği yaparak caddelerde gezmeyi marifet sayan Tanju Özcan’a polis dur dedi.

            “İnsanların hastalarının, çocuklarının yanına gidemediği bir dönemde Sizin örnek olmanız gerekiyor”

            Mobil konser otobüsünün polis ekipleri tarafından kesilmesi nedeniyle belediye yetkilileri ile polis arasında gergin anlar yaşandı. Mobil konserin izinsiz olduğunu öne süren İl Emniyet Müdürlüğü Güvenlik Şube görevlisi, “Sizin örnek olmanız gerekiyor. Gerekli kurumlar tarafından izin olsa bizde sizin güvenliğinizi sağlarız. Hıfzısıhha Kanununda izinsiz olarak böyle bir etkinlik yapmanız yasak. İnsanların hastalarının, çocuklarının yanına gidemediği bir dönemde sizin kurum olarak böyle bir etkinlik yapmanız yasak. Etkinliği sonlandırın. Sonlandırmazsanız katılan arkadaşlara cezai işlem uygulayacağız. Bu durumda benim kanunu uygulamam lazım. Burada alkışlayan insanda var evinde hastası olan insanlarda var bunu da değerlendirmek lazım” ifadelerini kullandı.

           “Evlerinde kalan vatandaşlara moral vermek istemiştik”

            Polis ekiplerinin müdahalesine tepki gösteren Bolu Belediyesi Basın Yayın Müdürü Ergin Yönet, “5313 sayılı belediye kanunu çok açık. Belediye bunu yapmakla mükellef. Belediye şu an 7/24 görev esaslı çalışıyor. Balkonlarda insanlar bizlere eşlik etmek istiyor” diye konuşurken olay yerine gelen Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Rasim Özdemir ise, “Bizim amacımız şehrimizde yaşayan yerel sanatçılara destek vermekti. Yerel sanatçılarımız sektörel anlamda çok ciddi sıkıntı çekiyordu biz destek vermek istemiştik. Hem de evlerinde kalan vatandaşlara moral vermek istemiştik. Polisimiz böyle uygun görmüşse yapacak hiçbir şeyimiz yok“ dedi.

    • sagolun 12 Mayıs 2021 . 00:34

      ramazanda namaz kilarken muzikle seytanlik yaptiginiz icin sagolun
    • Serkan Alper Başer6 Mayıs 2021 . 12:39

      Şu iç çekişmelerimizin bittiği gün bu ülke bir yerlere varır. Yoksa olduğumuz yerde saymaya devam ederiz. En önemli arzumuz refah düzeyi olmalı. Ne kadar tatil yapabiliyoruz? Ne kadar iyi yemek yiyebiliyoruz? Ne kadar maaş alıyoruz? Ne kadar iyi arabaya binebiliyoruz? Kısaca ne kadar iyi yaşayabiliyoruz. Konuştuğumuz şeyler bunlar olmalı. Bunlar gündemi meşgul etmeli. Gerisi boş…
    • figen6 Mayıs 2021 . 09:52

      CHP yapıyor ya sorun orda mesele gürültü kirliliği değil ama çok yazık insanların neşesinin bile elinden almak için uğraşıyorsunuz ya zaten ne bıraktıysanız
    • başgan6 Mayıs 2021 . 09:06

      Alaattin zamanında Ramazanda 30 gün 30 gece Hükümet meydanında vur patlasın çal oynasın eğlenenler, suyu bile olmayan yerlerde yiyip içip yan gelenler çıkmış şimdi Başkanı eleştiriyor. Bu güzel uygulamayı kaldıranlar sizi de Allah bildiği gibi yapsın. Evinin önünden geçerken 1 dk. bile dayanamayıp gürültü oluyor diyenler de şu motosikletlere, egzos patlatan araçlara baksın özellikle polsilerimiz..
    • Bolulu6 Mayıs 2021 . 08:15

      Bu karamsar günlerde motivasyon, her şeye rağmen yaşıyor uzu haykırmak. Katlanamayanlar en fazla 5 dk duyar sesi. Üzücü olmuş. youtube da bir sürü örnek var Avrupa'da insanlar balkonlarından konserler veriyor. Genci yaşlısı eşlik ediyor. Oruç tutmayanlar yıllarca davul ritüellerine katlandı. Davul İslam'da varmı(farz değil Sünnet değ.), bir gelenek ritüel, ağzımızdan kötü bir söz veya engelleme çıktımı.Toplum içinde yaşıyoruz, birbirimize saygı g
    • Bolulu5 Mayıs 2021 . 23:10

      Bence doğru bir uyglama idi. Kişiden kişiye görüş değişelbilir. Olumsuz görüş belirlenlerde kendince haklıdır. Ama polisin yaptığı son drece yanlış. Olay eminyet ile belediye arasında görüşmeler ile çözülebilirdi. 2023 yaklşıyor herkes şapkasını önüne koysun.
    • Bolulu 5 Mayıs 2021 . 19:59

      Siz yüksek müzik sseli muzik istemiyorsanız Birakin birlerl de mevlüt dlnlemek istemesin Herkesin ibadeti kendine Cennetin cehennemin anahtarı sizin elinizde mi Cehenneme gönderiyorsunuz
    • Ali Yılmaz a5 Mayıs 2021 . 19:55

      Müslüman olmayı siz yanlış anlamışsınız Ezanın en yüksek desibelde okunmasından bahsediliyor Ne kadar çok sesi artirirsaniz o kadar müslüman mı olunuyor Normal bir ses seviyesinde zevkle ezan dinlemek varken son ses mi dinlemek zorundayız Kimi hangi ülkeden kovuyorsunuz Bu vatan hepimizin
    • Cöle5 Mayıs 2021 . 15:11

      Ezan yüksek sesle okunuyor diye hakkını helal etmiyor yurdum insanı...
    • memett5 Mayıs 2021 . 14:56

      mubarek ramazanda camideki ezan sesinden veya okunan mevlitten rahatsız olanlar cehennemin dibine kadar yolunuz var kilise çan zil seslerinin havralarının bol olduğu illere gidin yada ev alırken camilerden uzak evler alın Tanjunun belediye başkanlığının süreside elbet biter.ule alaattin kulakların çınlasın hep senin yüzünden nefret etti bu Bolu .yaptığın başkanlık asla ilk dönemin gibi olmadı sonraki dönemlerin içine ettin tepki oylarını tanju aldı
    • Ali yılmaz5 Mayıs 2021 . 14:41

      Ali veli rumuzlu yorumcu...!.senin adına çok üzüldüm..!!!!müslüman bir ülkede doğunca ezan’dan,cami’den,başörtülü insanlar’dan kaçışın yok..avrupa’ya mı kaçsak acaba..!.orada da çan sesi..!!
    • Hasan Ali5 Mayıs 2021 . 14:29

      Davulun yasaklandığı yerde Son ses zorunlu müzik dinletisi adı altında zulüm yapılıyor. Mağdur olan davulculara nasıl bir destek vermeyi düşünüyorsunuz?
    • vatandaş5 Mayıs 2021 . 13:37

      Bir günde akıllıca bir iş yapın Tanju bey,
    • Ali Veli 5 Mayıs 2021 . 13:03

      Günde 5 vakit yüksek sesli ezan okunurken hasta olan uyuyan var mı? O da düşünülsün lütfen. Örneğin Bilal’i Habeşi camisinde ezan okununca sesten durulmuyor, uyuyorsan uyanıyorsun, telefonda konuşuyorsan karşıdakini duyamıyorsun. Bunun bir desibel sınırı yok mu? İnsanlara yüksek sesle rahatsızlık vermenin dinen bir sakınca yok mu? Bunu kontrol eden bir yetkili yok mu? Neden görevini yapmıyor sorumluluğu olanlar. Hakkımı helal etmiyorum onlara
    • Cemil5 Mayıs 2021 . 11:40

      Tv.ve iletişimin olmadığı zamanlarda sanatçılar ve partililer insanların ayağına gider,konser verir miting yapardı.moralmiş..!!!.artık müzik,eğlence herkesin evinde ve cebinde.. istediği dakikada...bizmi saf’ız,onlarmı çok akıllı...
    • Serpil 5 Mayıs 2021 . 11:08

      Bir akşamda olsa müziğin sesini duyup neşelendik. Emeği geçen sanatçılara ve Belediyemiz yöneticilerine teşekkürler :)
    • müzik5 Mayıs 2021 . 10:33

      pandemi nedeni ile işsiz kalan sadece müzisyenler mi? Belediye bunları desteleyecekse yine desteklesin otobüsün tepesinden seyir halinde son ses yapılan müzik gürültü kirliliğinden başka nedir allah aşkına. Bolu'daki fotoğrafçılar Tanju ÖzcaN'a çıktı Nikah Salonu nunda müşteri kimi isterse fotoğraf ve video çekimini ona yaptırsın Belediye herkese eşit muamele yapsın diye. Çünkü pandemi nedeniyle bu sene hemen hemen düğün falan yapılamayacak ve evlenecek bütün çiftler nikah salonunu tercih edecek. Dolayısıyla fotoğrafçıların bütün ekmeği nikah salonunda. Senin Tanju Bey ne yaptı Nikah Salonunu ihalesiz bir şekilde bir kişiye peşkeş çekti. Sizin bunlardan haberiniz var mı? Çok savunmaya çalıştığınız Tanju Bey işte bu !
    • Göynüklü5 Mayıs 2021 . 09:03

      Bu moral işini başkanın evinden sokağında yapalım bakalım eşi çocukları ve komşuları kaç saat dayanabilecekler bu iş benim için bırakın morali üstüne moral bozma akşama kadar işyerinde kafamızın patladığı yetmiyor bı de bu saçmalık Allah'ım neydi günahım
    • bolulu5 Mayıs 2021 . 08:47

      Doğruları söylüyorsun BolununSesi, bu yüzden de sevilmiyorsun. Dokuz köyden kovuluyorsun.
    • HAMZA ALİ5 Mayıs 2021 . 08:42

      ŞU ADAMIN Bİ TANE DÜZGÜN İŞİ OLSUN BE Bİ TANE YAA.SÜREKLİ HATA.MÜBAREK RAMAZAN DA İŞİN GÜCÜN YOKMU BULA BULA BUNUMU YAPTIN? KEŞKE O OTOBÜSÜN TEPESİNDE KENDİ GEZSEYDİ MİLLETE SELAM VERSEYDİ.HİÇ OLMAZSA MİLLETE Bİ DEĞİŞİKLİK OLURDU.
    • Tabiatını5 Mayıs 2021 . 08:33

      Kaç tane yerel sanatçı var bizim Bolu’da? Bu nasıl bir yerel sanatçı seferberliği böyle topyekün? Belediye para saçacak yer mi arıyor? Belediye çalışsın millet de görsün istiyorsanız, önce parkları, bahçeleri, yolları, kaldırımları temizleyin. Alpağutbey mahallesine en son ne temizlik işçisi uğradı ben hatırlamıyorum. Parklarda çimenler diz boyu. Yarım yamalak işçilikler. Kaldırımlar yamuk yumuk, kirli, hepsi değişik malzemeden. 444 26 58’i ararsan dö
    • Bolu halkı5 Mayıs 2021 . 04:16

      Bazı gazeteler maalesef olan kötü hizmetlerinde görmezden gelip eleştirmiyor Sizin gibi eleştiri yapan yanlışa yanlış diyen gazetelere ihtiyaç var Ama sizlerinde halkın nabzını tutup sırf eleştirmek adına her yapılana yanlış dememeniz gerekiyor Maalesef ulusal da da yerelde de basının düştüğü durum bu Kimi basın sürekli alkışlıyor kimi de sırf eleştiri Eleştirmek tabiki alkışlamaktan çok daha zor Hele günümüzde Tarafsız habercilik istiyoruz olmayacağı
    • Bolulu5 Mayıs 2021 . 04:03

      Bence güzel bir uygulamaydı Tanju Özcan’ı eleştirmek için her yaptığına da kötü dememelisiniz Binaların önünde saatlerce kalıp konser vermiyordu zaten Rahatsız olunuyorsa en fazla 10 dakika katlanacak rahatsız olanlar Memnun olanlar çoğunluktaydı Bizim mahallede bir alt sokağa geldi ben hayıflandım bizim sokağa niye gelmedi diye Valilik keşke başka konularda da bu kadar duyarlı olsa Tüm mahalleyi inletecek şekilde camilerden dışarı ses vererek Mevlüt okutulurke
    • dede5 Mayıs 2021 . 02:47

      bizim mahalle bunu organize edenlerin 7-24 kulaklarını çınlattı....birde şu mahalle içinde yapılan basket sahalarının pat patı bağırtısı çağırtısı...kulaklarınız çınlıyordur ey sebep..cazgırlar bağırıp duruyordu bitti şükür.